Nou hier glimmen de schimmeld zelf door het vuil heen! Die Iberische paarden hebben ook vaak zo'n parelmoer of metallic gloed over zich heen die echt weerkaatst.
Toen ik met mijn "oude"paardje Yaco naar de keuring was 3 jaar geleden vroegen ze of ik hem met zilverspray had overgespoten . Hij glom zo dat hij bijna van de foto's afweerkaatst!;
Sjolvir
Geplaatst: 19-03-11 12:21
Zou bijna.... een schimmel willen.. nu ik die van jullie allemaal zo zie.
Maar bij Toobs onmogelijk, ben eigenlijk allang blij dat HIJ persoonlijk niet wit is met zwarte stippen. Het is het meest afgrijselijk, smerig, vieste paard dat ik ken op stal.... En die dan in lichte kleurslag.. amai..... Dus goed geregeld dat ze die een zwarte pyama hebben aangetrokken.
Overigens mijn beige fjord glimt ook gewoon in de zomer. (wel even de blubber er eerst afschrapen )
Zo kan je jezelf natuurlijk weer schoon krijgen..
Ook zwart (Bruin ruiend paard) kan glimmen. Ik doe echter nooit meer een shoot in zijn ruiperiode, heb me helemaal paars geboent.. en nog vielen er nog allemaal haren uit.
Whhaaaahhh!!! Jij durft tussen alle bling bling schimmels (die nog witter zijn dan mijn gewassen witte was) gewoon die van jou ongewassen te zetten. En dan ook nog een bruine schimmel, maar ja, die heeft een knuffel gehalte van +200%
Whhaaaahhh!!! Jij durft tussen alle bling bling schimmels (die nog witter zijn dan mijn gewassen witte was) gewoon die van jou ongewassen te zetten. En dan ook nog een bruine schimmel, maar ja, die heeft een knuffel gehalte van +200%
whaha gaaf he
kjoetie
Geplaatst: 19-03-11 19:39
Ik kan echt niet op tegen die mooie foto's hier, maar toch een plaatje van vandaag (Alleen jammer dat Yippie dr hoofd zo groot lijkt maar 2 paarden tegelijk mooi op de foto is echt mission impossible voor mij ) Mijn barokkie en kwpn vanmiddag tijdens een heerlijke wandeling in het zonnetje:
en die yippie, dies inmiddels ruim 1.62m, terwijl ze voor mijn gevoel nog altijd mijn beebiepuppyfrummelpaard is. maar intussen toch al en best peerd maarja dat zal jij met Iggie ook hebben denk ik Sanne, die begint nu ook lekker paard te worden
Haha leuk met die pion! Heb er hier ook zo een, hij gooit ze alle kanten op en als je m ermee bezig ziet denk je dat hij een levensgevaarlijke prooi aan het verwoesten is
Aline
Geplaatst: 20-03-11 11:04
Wow wat een boel prachtige foto's hier de laatste tijd weer! Vooral ook die allemaal op de Loonse en Drunense duinen, schitterend.
Het is al lang geleden dat ik een foto heb gepost, maar over glanzende schimmels of zilvermetallic gesproken....:
Xsaartje pracht paard hoor en die van jouw jonkie ook Andamooon. Talithah, hoe doe je dat met die manen? En speelse paardjes van Lovelance, hier hebben ze ook een pion, amusement, kan zo simpel zijn.
mirol3
Geplaatst: 20-03-11 14:21
Ik dacht laat ik ook maar eens wat actiever op bokt worden (ben een echt meelezer) dus bij deze 2 foto's van mij kanjers. gisteren gemaakt in het mooie voorjaarszonnetje
Armani, hier zit ik voor de derde keer op hem! ben zo trots op hem
Don Diego, lekker aan het rondslingeren
LisaDijk
Geplaatst: 20-03-11 14:33
*komt even binnenvallen* Er komen hier zulke prachtige paarden langs, en ik vroeg mij af.. misschien is er iemand geinteresseerd? [BM] Horse Photo Events || Lunteren