Yenneke schreef:Sanne, heerlijk zeg om een week tussen de beesten te zijn!
Zijn m'n foto's trouwens al onderweg?
Oja, stom! Ik was die dag ziek dat ik de boel zou regelen.
Doe het nu gelijk even!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Lotte: Sanne is Sazread. Ze woont in Groningen, dus zeg nooit nooit.... (Ze heeft het topic geopend....)
Wat balen dat Nynke weer hinkt! Hopelijk is het een kleinigheidje en geneest ze alsnog snel. Balen hoor!
idefix4 schreef:Ragebol: Ja, joh, kalm aan hoor. Dat droompaard van jou is er. Komt vanzelf op je pad! Met wat geluk deel je een kwart van je leven met dit dier. Dat is soms langer dan een huwelijk!
idefix4 schreef:...
Bij ons was er eens een paard die ook niet dik wilde worden en die bleek een tand te hebben verloren. De tegenoverliggende tand was doorgegroeid en veroorzaakte heel veel pijn. Maar die ging propjes maken van haar hooi. Verder zou ik het niet weten. Wij zijn boeren met een geloof dat paarden gras en hooi horen te eten. Het zit hier standaard in het menu. Geen idee wat er zou gebeuren als je het niet doet!
Wat heerlijk om te lezen dat er in omar niet wordt gesneden. Hopelijk komt er snel een echte expert! Tjonge, wat een zielige eigenaar! Hahaha. vreselijk zeg, dat je daar dan weer afhankelijk van moet zijn zeg! Balen! ...
frankiej schreef:goh wat is het ineens stil hier...
nombrado schreef:regine schreef:Mayke Comanche, die ken ik wel! Die was (of is?) van een ex stalgenootje. Ze heeft hem volgens mij te koop staan, maar dat is al weer even geleden dus wellicht is hij inmiddels bij zijn nieuwe baasje?
heeft in die tijd weer 3 baasjes gehad.....en niet echt begrepen geweest, maar ik geloof dat die eigenaresse nu erg blij met hem is
Prinslover schreef:Nog helemaal vergeten te delen met jullie:
Ik word tante![]()
Echt zooooo leuk! Zuslief krijgt een kleine dreumes.. Duurt nog even, maar toch, lijkt me echt geweldig!! Tante Ilaa
Prinslover schreef:Nog helemaal vergeten te delen met jullie:
Ik word tante![]()
Echt zooooo leuk! Zuslief krijgt een kleine dreumes.. Duurt nog even, maar toch, lijkt me echt geweldig!! Tante Ilaa