[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Utixo

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 14:51

En uiteraard word ik net gebeld dat hij met koliek staat. Hoge pols, hoge temp. Spanningskoliek. Ik word gek van dat dier, helemaal kierewiet. Maar goed, veearts was er vlotjes en hij staat weer te eten.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 14:57

Oh nee he.... := . Sjezus.... wat een k.lote zooi zeg..... Arme Matz, die lummel is er schijnbaar toch zelf ook van geschrokken.. al leek die gister toch niet schikkerig oid.. Succes bent... :(:) . I am sorry.

Lisenka; thanks!

Saida: Nou, mijn broer flipt hem normaal echt om dat soort dingen. Ik kan je dan ook vertellen dat ik zo gespannen was, dat ik het ook niet meer droog hield. Eerst mams gebeld, en die zei "ag, gek, ik schrik me rot, dacht dat je paard ziek was". Kortom, de schade bij mij thuis viel mee..... Kan gebeuren...

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:14

benthe - arme matz :(:) volgens mij heeft die nu echt alles over mekaar heen hopelijk is dit het laatste wat die krijg

ilona - kan me best voorstellen dat je gespannen was ik had dat ook toen ik de auto total loss ree tegen een jeep aan maar gelukkig zeiden ze tegen mij ook het is maar een auto

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 16:08

Nou dames en heer, ik heb bij deze een houten kont := haha! Gisteren in Hardenberg heb ik echt genoten van de prachtige paarden, maar niet bepaald van de houten bankjes :n Er liepen echt veel prachtige P.R.E.'s en Lusitano's!! :~
Op gegeven moment zag ik zou in een flits Cascabel in de inrijbak, maar dat had ik toen nog niet door. Dus ik dacht zo, wow :wow: dat is een mooie hengst, keek ik nog een keer, zal Aline er op _O- Heb ik gewoon de papa van mijn eigen veulen niet herkent :P Wel positief dat ik hem zo knap vond :P Ik had Cas namelijk nog nooit onder het zadel gezien en dan toont ie groot!!! Echt zo gaaf :D

Verder heb ik vandaag mijn een-na-laatste tentamen gemaakt en ik kan niet zo goed zeggen hoe die ging. Ik heb hem of helemaal goed of helemaal fout gedaan.. dus dat wordt afwachten!

Gabriella: Wauwie, de knotjes staan Moreno goed!

Saida: Ja, ik ben al weer druk bezig met de foto's! Volgens mij gaan jullie een beetje te snel :P ;)
Beterschap :(:)

Ilona: Arme Matz en arme auto :(:) Gelukkig is het maar een deuk en heeft Matz niks, straks was het flink fout gegaan.
Oei, nu lees ik dat Matz toch niet helemaal goed is. Hopelijk heeft hij er niet al te veel last van :(:)

Madelief: Gezellig dat je ook weer langs komt :D
Wat fijn dat het zo goed klikt met je bijrijdster :J Dat is toch wel heel belangrijk!!
En Furia gaat ook weer helemaal lekker zo te lezen, lekker vrolijk :D
Fijn dat je nu eindelijk wat inkomsten hebt en uitzicht op nieuw, wat leuker werk. Want met een paard is een spaarpotje snel leeg..

Jus: Wat een prachtige paarden, ik vind de eerste het mooiste (ondanks zijn voskleur) die is lekker breed :9
Gedsie, dat verhaal van die bosbrand, dat is heftig zeg!

Mies: whihihi, die rare Shannon ook van je :=

Benthe: Sterkte met Matz, het zit ook niet mee he :(:)

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 16:16

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 16:26

zullen we er allemaal omstebeurt naar toe gaan ;)

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 17:26

haha ja :P kijken of iemand van ons hem wel echt kan kopen :P

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 17:45

Hallo, kom even binnenvallen na een hele drukke tijd! veel werken en hard oefenen voor Paard 2009. Ik was niet de beste en de mooiste maar dat geeft niks, ik heb namelijk ontzettend van andere genoten, maar ook van me eigen paardje want wat was ze braaf!! Mensen die haar probeerde te aaien als we op de hoefslag waren en ze verzette geen pas! Ik ben zoooo trots!! Ik heb ontzettend veel plezier gehad om het te doen en leef nog een beetje in een roes!

Werd nog aangesproken door een Nicole? Ben je uit dit topic? Ik kan me echt niet boven halen wie je bent zo van die 2 seconde voor ik op moest... :o sorrie sorrie, lampje gaat niet branden.

Heeft iemand toevallig fotos van mij en Cap gemaakt? Ik heb behoorlijk wat camera's zien flitsen langs de bakrand ;) ze zijn meer dan welkom.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 17:55

Sanne & Mies: Klopt, had het zelf ook gezien. Ze heeft ook mijn rijfoto gebruikt met mijn toestemming. Ze heeft het te druk met school, en troy bleek helemaal geen slome te zijn (we denken zelf dat ie misschien is verdoofd zelfs bij de verkoop..) en daardoor te pittig voor haar moeder. Ze hadden hem expres erbij gekocht zodat haar moeder ook kon rijden. Helaas door de leugens van de verkoper, waar Gab en ik ook bijna in zijn getrapt, is Troy (denk ik persoonlijk dan) niet wat ze zochten. Ik heb hun destijds gevonden op i-net, en alles verteld wat ik wist over Troy. Daar zijn ze best van geschrokken... en dit is het resultaat vermoed ik :(:) . Sneu hoor. Maarja, ben blij dat ikzelf niet mn vingers eraan heb gebrand..

Regine: Wauw, klinkt echt top! Hoop voor je dat je nog op de foto staat :)

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 17:59

Is hij dan uiteindelijk toch nog verkocht geweest?

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:00

is dit niet bij die rare eigenaaresse?

Arm beestje

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:10

Nee, hij is toen verkocht aan dit meisje (en haar moeder). Die wisten van niks.... En ik heb haar toen een mail gestuurd(ze zocht een verzorgster) met de info die ik allemaal wist... Daar is ze toen van geschrokken, en heeft de aller 1e eigenaresse gevraagd langs te komen voor het verhaal. Troy bleek bij thuis komst ook ineens een héél stuk drukker te zijn... vandaar vermoeden we dat hij verdoofd is geweest. Hij was bij mij (en andere) nl ontzettend duf.. En nu moet ie weer door verkocht. Zielig..

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:11

schandalig! Maar helaas komt het maar vaak genoeg voor...hopelijk kan hij nou een goed huisje vinden!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:14

Ja, iemand die wél van zijn verleden af weet, en hier mee kan omgaan zou top zijn. Wel zielig hoor :(:) . Maarja, ben toch blij dat 'ik er niet mee in de maag zit'.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:27

Goh,krijg er toch weer een draai van in mn buik...Troy... :(:)
Maar inderdaad blij dat wij er niet mee zitten Iloon,wij hebben onze droomkanjers gevonden :+:
Ik snap ook wel dat ze hem niet aan mij verkochten...ik wilde keuren en bloedtrekken...
Toch hoop ik dat dit paardje een lief baasje krijgt,dat verdient hij :(:)

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:33

Jolijn: Nino is ook bijna 5. Ik ga nu wat meer grondwerk doen. Met rijden is hij erg onzeker en hoop
dit zo op te lossen. Morgen stap ik er weer op na 4 weken.
Saida. Hopelijk dat je je snel wat beter voelt.
Ilona: Fijna dat je een leuk weekend hebt gehad. Vervelend van je ongelukje :+ . Goed van je dat je
de nieuwe eigenaars van Troy hebt ingelicht. Weet er alles van..
Bendte:niet zo fijn van Matz. Loopt hij alweer goed?
Regine: Klinkt erg leuk.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:35

:') Ik blijf het zo grappig vinden hoe jij mijn naam spelt. Hij loopt nog niet goed nee, zou ook wondersnel zijn. Alles speelde zich af tussen gisteravond en nu. Hij eet wel weer, hij stond te hinniken naar zijn biks. Ik hem hem maar flink verteld dat hij zich niet zo moest aanstellen.

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:37

Oeps.. :o Benthe. Zal het niet meer vergeten. Oke, ja dat zou wel heel snel zijn

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 19:10

Zohe, jullie gaan veelste snel..
Vandaag weer even gereden sinds de inloopdag van Balingehof.. hij was lekker druk, maar dat is vrij logisch haha.
Verder druk met stage..
Vrijdag gaat mn vriendje voor 3.5 week weg te varen, hij zit op de onderzeedienst van de marine..
Apart trouwens van Troy.. Die heeft zelfde brandmerk als Goya en ook toevallig zelfde litteken op zijn schouder op de 2e foto.. Heel apart.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 19:39

Helaas, ook ik was er bijna ingetrapt, met Troy, ik had hem bekeken bij dat rare vrouw, en ik had hem gereden, 1 uur buitenrit, hij was heel braaf, eigenlijk te braaf en te sloom en had van die duffe ogen, en bij het doorvragen over hem enzo, wist ik genoeg en durfde ik het niet meer aan, en liet ik hem staan, maar ik ben hem nooit vergeten.

En het gekke was, dat die rare vrouw me zelfs waarschuwde, toen ik zei dat ik nog naar een ander paard ging kijken, dat ik bloed moet laten nakijken ivm mogelijke drogering, deed ze het mogelijk zelf ook bij Troy.

Sneu dit alles, ook ik weet alles van Troy.
Laatst bijgewerkt door Ragdollcat op 26-01-09 19:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 19:40

Hoi Prinslover, ik heb het nu gevonden hoor.

Hopelijk komt Troy goed terecht.

Het is een prachtbeest.

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 19:41

Tjonge die Matz, wat een toestand! Ik hoop dat hij nu snel weer helemaal beter wordt.

Wat een leuk paardje doe Troy!! jammer dat ik geen plekje over heb, een beetje druk geeft niets, hihi Zijn toch allemaal stuiterschimmels hier.

Regine, fijn dat het zo goed ging, ik heb je zaterdag alleen in de losrijbak gezien en ze liep erg goed, ze gaat echt mooi gedragen!
Dat je geen lampje gaat branden is raar, want dat was waarschijnlijk Nicole Lampe, hahaha Je weet wel, van het andalusierforum, hier is ze paardentango.

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 20:14

Jus@wat een mooie paarden
Benthe@ sterkte
Ga morgen weer rijden wat hebben jullie voor kleur dekje op een zwart paaard of wat zul je doen

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 21:07

PLOF! * landt op rose wolk*
Heb net weer genoten van mn beestje,echt zó lekker gereden,hij snapte zo maar ineens de hele tijd wat ik bedoelde en wat ik wilde :+:

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 21:34