Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MissDonna schreef:hallo,
Mag ik me hier melden![]()
Ik heb een kruizin lusitano X welsh cob van nu 2 jaar en 9 maanden. En meet al zeker 1,50
Prinslover schreef:Hahaha, jij hebt echt gekke paarden hoor Heid!Is het Macho niet die onder een deurtje kruipt
Dan is het wel Llano die zelf de bak open maakt haha
Gekke peerden! Ik heb trouwens volgende week vakantie! Als je het ook leuk vind kan ik wel een keer gezellig langs komen
![]()
?
Enamorado schreef:miss dona: welkom en wat een geweldig dier heb jij! Ze heeft wat weg van mijn enamorado vind ik!
Malin: Steffie hoeft niet speciefiek voor iets te komen hoor! Toen ze bij mij kwam kon ik ook niet echt veel concreets zeggen. sterker nog dat mocht niet eens! Ze ging hem eerst doormeten etc en toen ging zij mij vragen stellen en die kloptte.
Ik kan mij voorstellen dat het veel geld kost. JE bent zo 125 euro kwijt maar ben je verzekerd? Want ik heb het terug gekregen van de verzekering en enno was met 2 behandelingen klaar! Sinds zij geweest is is hij enorm veranderd.
Hij bokt heel veel als hij los loopt in de paddock en is veel blijer zeg maar. Hij loopt veel makkelijker en is fijner met rijden.
Bienotje schreef:DinkeyGirl, Erik Laarakker heb ik al vele goede berichten van gehoord trouwens. Sorry trouwens als ik ergens overheen heb gelezen, maar wat voro klachten heb je met je paard eigenlijk dan?