Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Estherr__1 schreef:Vinden jullie dat het soms ook zo lang duurt voordat de punten bij de KNHS verwerkt zijn?
Ik had op 19-06 mijn laatste punten gehaald voor het L2 maar nu staat de teller nog steeds op L1+8 omdat die laatste 2 nog niet verwerkt zijn. Inmiddels ben ik na zondag al L2+3, dat die er nog niet op staan snap ik maar van 19-06 zou toch al verwerkt moeten zijn..
Weet iemand met die nieuwe punten regeling nu er dus ook cijfers achter de komma worden gegeven, 194,5 nu onder 1 winstpunt valt of onder 2? Het was altijd t/m 194, 1 winstpunt en vanaf 195 2 winstpunten maar dit valt er precies tussen
Babette schreef:Zo ik gooi er even een egootje tegen aan.
Vrijdag Aits meegenomen naar Den Haag voor een tweedaagse wedstrijd op manege de wildhoef.
1e dag fijn gereden wat resulteerde in 2x 1e met 3 winstpunten totaal.
Savonds nog het strand op gewandeld en wat foto's gemaakt.
Vandaag was ze duidelijk een stuk vermoeider door alle indrukken en dat zag je terug in mn proeven.
Ook maakte ik zelf veel slordige fouten.
Toch nog 2 winstpunten gereden!
Stand is nu L1 + 11 dus op naar het L2
De avond afgesloten met een heerlijke strandrit en morgenochtend ophalen en naar haar eigen weide brengen. Dan heeft ze een maandje vakantie.
Oftewel een heerlijk weekendje gehad!
Fotobommetje
[ [url=m/8IMcUG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9bVU7o.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3qQG5k.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8PFdGP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KtS1Mp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sanet schreef:Wat ontzettend gaaf Babette, met je Aitske en op wedstrijd en over het strand. Maar een wel verdiende vakantie dan nu!
Gister was ons ZZ-Zwaar debuut, de eerste proef ging niet slecht, maar daar had ik een super strenge jury en dus bar slechte punten.
Tweede proef ging best mooi, behalve dan dat ik fout reed (reed beide proeven uit mijn hoofd en had het gewoon niet goed) en dat verknalde de concentratie wel een beetje. Maar daar kwamen we al wel in de buurt van winst. Dus dat was wel fijn. [ [url=m/sREELs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu maar flink verder trainen!
racheeel_ schreef:Allemaal proficiat!
Ik had vorig weekend 2 dagen wedstrijd op onze vorige stal. Beetje laag gejureerd de 1e dag, toch nog 2 puntjes met 182,5 en 181,5
2e dag 187,5 en een 6e plaats en 2e proef 182,5-2 wegens verkeerd rijden
Vandaag onze laatste L1 wedstrijd gehad, met een mooie 5e prijs met 195p en in de 2e proef 191p
Mega trots dus
Nicoletto schreef:Wil je het echt weten?
Uiteindelijk deden er maar 6 M2 combinaties mee en werden we samengevoegd met M1.
Voor de eerste proef kregen we 166 wat echt te laag was en voor de tweede 172.
In het commentaar van Angelique Willing bij de tweede proef kan ik me trouwens wel vinden.
Ik heb niet meer gekeken naar de plaatsing.
Nicoletto schreef:Hier nog wat foto's van onze eerste proef:
[ [url=m/TlfGTl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GugOAe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dEXA9r.jpg]Afbeelding[/url] ]