Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jus schreef:Ja iedereen gered tenminste de mensen en huisdieren maar al die arme wilde dieren was echt een drama want gisteren stond er een verschrikkelijke wind en ze konden niet blussen want de blusvliegtuigen en helicopters konden niet opstijgen. we hebben gelukkig een trailer en wat mensen kunnen helpen met hun paarden.
DinkeyGirl schreef:Even snel tussendoor voor Jolijn: Ik denk niet dat ze heet is maar eerder onzeker. Het komt op mij over als vluchtgedrag, ookal vindt ze daarna haar evenwicht wel weer en loopt het allemaal wel aardig. Ik zou haar zeker niet minder gaan voeren, misschien eventueel anders voeren maar goed dat heb ik je al eerder aangeraden. Misschien is ze in haar koppie nog niet klaar voor wat je van haar vraagt. Suevo was ook zo'n puppy, ontzettend lang heel groen tussen zijn oren. Ook hij werd van lekker vol een beetje spichtig paardje tegen het magere aan. En dan liep hij alleen nog maar een beetje aan de longe 2x 10 minuten per dag! Maar dat was puur mentaal, dus heb ik gewacht totdat hij 4,5 was voordat ik erop ging. Doe je grondwerk met haar?