Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hoe moet ik dat voor me zien dan.. Wel gaaf zeg dat je zo weer verder kan, lijkt me echt leuk zo'n weekend!
Knap paard!!

Ben zo trots!!! Hahaha, mijn mannetje
Zou 'k dan eindelijk mijn prins op het paard gevonden hebben hahaha

Hij kwam prima mee! (we hebben wel iieeets minder gegaloppeerd, maar hij deed het toch ook maar even!) 

Ik duim heel heel hard voor je..
wachten duurt zolang!
maar ik blijf geloven dat er ooit een moment komt dat er niks mis gaat en ik wel slaag, en ik hoop dat die dag morgen al is
Mijn verloofde (
) doet er ook aan mee haha!
Borahlover schreef:Helaas van mijn kant slecht nieuws
De dierenarts is vandaag langs geweest om een scan van Jerez zn been te maken.
Hij heeft een scheurtje in zijn oppervlakkige buigpees.. volgens de dierenarts was dat wel de "beste pees" om een scheurtje in te hebben. Bij de andere pezen waren we verder van huis geweest.
Over 2 maaden komt de dierenarts weer langs om te scannen. Hij mag de komende weken in de stal van een ander paard staan, die een uitloop op beton heeft. Hij had ook op een klein stukje land gemogen, maar ik ben bang dat hij dan alsnog te druk gaat worden. Daarnaast moet ik tweemaal daags gaan koelen..
Duimen jullie met me mee dat het goed komt?

had meegedaan aan een winactie waarbij je een fleecedeken en nog wat kleinere prijzen kon winnen en heb wonder boven wonder de fleecedeken gewonnen
maakt de dag wel weer goed!
Maar denk omdat het nu al zo vaak is mislukt dat ik daarom steeds meer spanning in me krijg, en daardoor nu gewoon echt dom ben gaan rijden helaas..
en nog geen een keer was ik zo zenuwachtig dat ik zat te shaken. Vorige keer reed ik een vrijwel perfect examen alleen nog iets teveel in delen, en nu ging gewoon echt alles mis.
mocht je nog een paard zoeken kan ik je wel z'n nr geven, hij heeft erg veel leuke paarden voor leuke prijzen