[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 09:29

Gister geisha eens mee gepakt als hand paard dit ging super.we hebben gestapt en gedraafd en dit was geen probleem.nu ga ik dat vaker doen zo krijgt ze al mooi conditie zonder belasting.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 12:23

Door het dakraampje gesprongen?! :oo Hoe moet ik dat voor me zien dan.. Wel gaaf zeg dat je zo weer verder kan, lijkt me echt leuk zo'n weekend!

Vervelend Ingrid, dat je zo'n last hebt met ademen.. Beterschap! :(:)

Leuke foto's zeg Babeau :D <3 Knap paard!!

Nou ik heb wat bijzonders om te laten zien hoor.. Moet ff de foto uploaden :P

Afbeelding

3e keer te paard...... :\ :\

En dit was de 2e keer te paard..

Afbeelding

Vind het westernzadel wel beter bij 'm passen hahaha. Maar hij doet 't maar ff!! Stond er zo van te kijken hè.. Inmiddels is hij er ook voor de 4e keer op gestapt en vond hij het zelf tijd om te gaan draven. Weer met westernzadel en hij rijdt er zo mee weg..... Echt serieus, totaal geen moeite om door te zitten. Op een Fries, in een westerzadel :P Ben zo trots!!! Hahaha, mijn mannetje <3 :D :D :):) Zou 'k dan eindelijk mijn prins op het paard gevonden hebben hahaha :P

Lau

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 13:28

Die van mij had 7 kleuren gescheten als pim dat zou doen :')

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 14:42

Stoer, maar van mij zou hij er niet zonder cap opkomen :D
Maar dan heb ik ook niet van die brave paarden.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 15:44

Wat goed,leuk dat het zo goed gaat

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 16:29

Wauwww ^^

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 18:16

Nou dat kleine raampje in de trailer, is ze met haar hoofd behoorlijk flink tegenaan gesprongen met haar hoofd. Dus ze ' kopte' als het ware het dakraapmje eruit. Ze zat gelukkig al vast dus kwam zelf niet verder omhoog, maar het dakraampje was er vanaf….

Gave foto's!!! Ik heb een vriend die dat ook direct zou doen, maar die mag er van mij niet op :P
Had in onze prille jaren mij wel een keer een buitenrit cadeau gedaan voor mijn verjaardag, ging hij mee.. heeft zich gewoon opgegeven voor de gevorderden groep omdat hij anders bang was dat ik het saai zou vinden :P Hij kwam prima mee! (we hebben wel iieeets minder gegaloppeerd, maar hij deed het toch ook maar even!)

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 18:27

Haha ja ik ben ook wel voorzichtig hoor.. Over het algemeen, als mensen zelf het zelfvertrouwen hebben laat ik ze gelijk de hele wei doorhobbelen. Maar bij hem heb ik de eerste keer er alleen maar naast gelopen en Tamme niet los gelaten. Nu mag hij alleen maar een klein rondje lopen in het begin van de wei haha. Dan weet ik wel zeker dat Tamme niet gek gaat doen. Woeste wilde hengst dat ie is :')

En dat steigeren vindt Tamme zo geweldig om te doen en dat doet hij ook altijd heel netjes. Met hele lichte hulp en als hij neerkomt, staat hij stil en blijft dan ook gewoon staan zodat je tijd hebt om weer goed te gaan zitten haha :P

Ohh was vast schrikken zeg Geeske! Alleen al het geluid van de klap.. Gelukkig dat 't met een sisser is afgelopen!
En wat lache van je vriend haha, dat ie dat zo maar ff gedaan heeft inderdaad zeg!! Echt knap!

Maritelisab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:11

Helaas van mijn kant slecht nieuws :(

De dierenarts is vandaag langs geweest om een scan van Jerez zn been te maken.
Hij heeft een scheurtje in zijn oppervlakkige buigpees.. volgens de dierenarts was dat wel de "beste pees" om een scheurtje in te hebben. Bij de andere pezen waren we verder van huis geweest.

Over 2 maaden komt de dierenarts weer langs om te scannen. Hij mag de komende weken in de stal van een ander paard staan, die een uitloop op beton heeft. Hij had ook op een klein stukje land gemogen, maar ik ben bang dat hij dan alsnog te druk gaat worden. Daarnaast moet ik tweemaal daags gaan koelen..

Duimen jullie met me mee dat het goed komt?

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 23:20

Pfff dat is slecht nieuws inderdaad zeg.. -O- Ik duim heel heel hard voor je.. :(:)

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 23:22

Jeetje duim zeker met je mee!

Hier ook slecht nieuws, alleen lang niet zo slecht nieuws als dat hierboven. Maar Piconero zou eigenlijk deze zaterdag in nederland aankomen, maar bbs hun plannen wijzigde opeens waardoor ik nu nog een week langer moet wachten :( wachten duurt zolang!

En morgen weer autorijexamen, 7e x nu al :') maar ik blijf geloven dat er ooit een moment komt dat er niks mis gaat en ik wel slaag, en ik hoop dat die dag morgen al is :D

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 23:37

Jeetje wat ongelofelijk balen van Jerez (en jou) zeg! Tuurlijk duimen we mee!

Succes met je examen morgen hihi, gelukkig ben ik in 1 keer geslaagd. Had wel een een hele onaardige mevrouw....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 15:49

Leuk al die paardrijdende vriendjes :D Mijn verloofde ( :oo ) doet er ook aan mee haha!

Oei, ik duim mee dat het geen peesblessure is zeg...

Zoe, hoe ging je examen? En nog een week extra wachten, dat duurt dan lang!

Geeske op trainingsweekend geweest, zag heel veel leuks via fb voorbij komen :D

[ITP] Jaarling Painted Twice op zijn eerste fotomeeting

Afbeelding

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 16:10

Borahlover schreef:
Helaas van mijn kant slecht nieuws :(

De dierenarts is vandaag langs geweest om een scan van Jerez zn been te maken.
Hij heeft een scheurtje in zijn oppervlakkige buigpees.. volgens de dierenarts was dat wel de "beste pees" om een scheurtje in te hebben. Bij de andere pezen waren we verder van huis geweest.

Over 2 maaden komt de dierenarts weer langs om te scannen. Hij mag de komende weken in de stal van een ander paard staan, die een uitloop op beton heeft. Hij had ook op een klein stukje land gemogen, maar ik ben bang dat hij dan alsnog te druk gaat worden. Daarnaast moet ik tweemaal daags gaan koelen..

Duimen jullie met me mee dat het goed komt?

Dat is oliebol :(:)
Ik duim voor jullie!

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 17:58

Helaas weer gezakt, maar dit keer wel helemaal terecht. Geen idee wat ik opeens had maar zat helemaal te shaken van de zenuwen gewoon, volgende keer toch maar valdispert van tevoren :o

En Robijntjah wauw wat een knapperd, erg volwassen ook al voor z'n leeftijd!

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 19:37

Zojuist wel heel gaaf ander nieuws gekregen, maar kan m'n andere tekst al niet meer aanpassen dus maar even 2 berichtjes onder elkaar :P had meegedaan aan een winactie waarbij je een fleecedeken en nog wat kleinere prijzen kon winnen en heb wonder boven wonder de fleecedeken gewonnen :D maakt de dag wel weer goed!

Afbeelding

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 19:40

Mooie deken!

Alleen balen dat je gezakt bent.... kan je geen aanspraak doen op de faalangst examens?

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 19:51

Ik heb de laatste 2x al faalangst examen gehad, grappige is juist dat ik dat eerder nooit heb gehad, ook met wedstrijden en dergelijke, nooit was ik ergens zenuwachtig voor :P Maar denk omdat het nu al zo vaak is mislukt dat ik daarom steeds meer spanning in me krijg, en daardoor nu gewoon echt dom ben gaan rijden helaas..

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 20:50

Oh dat is wel een beetje balen haha.

Ik heb de mazzel dat ik niet zo snel nerveus ben met dat soort dingen. Net zoals met examens.. Alleen is het dan wel erg vervelend. Aangezien met een beetje nervositeit je nog wel gaat leren haha.

Punten waar je het meest op moet letten;
Spiegelgebruik, tempo en controle : ) Ik wist verder ook niet heel veel er vanaf. Maar heb misschien wel mazzel dat ik met de scooter ook op de weg rijd?

Bij welke fokker heb jij jou zwarte pre vandaan???

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 22:12

Nouja het "grappige" is dat dit al de 7e keer was :') en nog geen een keer was ik zo zenuwachtig dat ik zat te shaken. Vorige keer reed ik een vrijwel perfect examen alleen nog iets teveel in delen, en nu ging gewoon echt alles mis.

En piconero komt niet echt bij een fokker vandaan, meer een soort handelaar. Hij zoekt paarden voor mensen zoals ze het zoeken en in budget. Hij fokt ook wel maar maar zo'n 6 veulens per jaar. Helaas heeft hij ook geen papieren, zijn moeder is wel een volle pre, maar de hengst die er (perongeluk) op was gesprongen is een cruzado want de oma daarvan was geen zuivere, maar de rest waren telkens wel echte pre's dus hij lijkt er daarom wel echt op :P mocht je nog een paard zoeken kan ik je wel z'n nr geven, hij heeft erg veel leuke paarden voor leuke prijzen :)

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 22:17

oh oké.. dat is wel apart dan. Dan weet ik het ook niet hoor haha.

Nee ik was gewoon benieuwd waar die vandaan kwam :)

Zie regelmatig nog leuke staan.
Especial (dacht dat je dat zo schreef) hier op bokt heeft ook een super gave Spanjaard. Pinkpricess (dacht ik) heeft/had ook een super gave.

Ik denk dat altijd later... later met een mooi huis en een leuke tuin... Allemaal Spanjaarden erin !!

Overigens heb ik er zelf ook al 1 die mij genoeg bezig houd met zijn trucjes : p
De volgende wil ik wel hengst houden denk ik.

Overigens zag ik ook nog een super gaaf veulen te koop staan van Diego (v negro) x wynton ( jazz) x gribaldi.
Maar ook dat is toekomst haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 22:20

Maar Pinkprincess liegt wel alles bij elkaar over dat paard :+

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 00:20

Maar ik had het ook over het paard, niet over de eigenaar :D

Mooie foto's trouwens van painted twice !!

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 10:18

Ik zie weer leuke en minder leuke berichten voorbij komen.
Jammer Zoe van je rijbewijs en het feit dat je paard later komt en mocht ik ooit weer een paard zoeken dan vraag ik het nummer wel op.
Bohralover balen van die pees maar komt goed.

Hier weinig nieuws hebben gisteren de wei onder water gezet, die werd een beetje droog en verder even een kwartiertje op Bram gezeten, en hij was gelukkig braaf.

Boukje ook even laten lopen en het lijkt dat ze iets beter loopt (maar misschien wil ik het te graag).

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 15:36

Vind het sowieso wel heel erg droog.. Tamme z'n hoeven zijn ook behoorlijk droog.

Zoe wat vervelend van je rijbewijs zeg.. Maar wel een supergave deken!!! :D