jus schreef:Suelza je veulen heeft hetzelfde hoofdje als mama , van wie heeft ze haar ogen geerfd ?
Mooi fotos van die Lusitanos , ik wil ook zo fotograferen.
Ja, dat is dus de vraag... Ik denk dat het bij San Remo (haar opa) vandaan gekomen is...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Snowy2004 schreef:Nou, mijn verzorgster was 2 weken op vakantie en zou afgelopen vrijdag Atlas weer doen. Ik kreeg een sms dat het niet lukte, want ze had een verjaardag en moest een contract tekenen enz. Dus ik deed hem gewoon en zij zou hem dinsdag dan weer gaan doen, want dan pak ik mijn TaeKwondo lessen weer op. Krijg ik zondag een mailtje dat ze stopt. Pfff lekker is dat. Dus ik een advertentie gezet op marktplaats en heb ik inmiddels al 3 reactie's op gehad. Best snel vind ik zelf.
Nou krijg ik hulp uit onverwachte hoek. Mijn vriendin heeft zondag haar paardje weg moeten doen om verschillende redenen en wilde voorlopig niets meer met paarden te maken hebben. Toen las ze mijn advertentie op marktplaats en wil Atlas wel verzorgen. Ze heeft hem wel eens eerder in een vakantie gedaan, dus de klik zit er wel. Zondag komt ze het proberen en dan kijken we verder. Ik ben benieuwd of het gaat werken. Ik hoop het wel, want ik kan haar al heel lang en het is een vriendin, dus klikken tussen ons doet het ook.Moderatoropmerking:Quote verwijderd
Citaat:Moderatoropmerking:Quote verwijderd
Citaat:borderjay schreef:Pffff,ik word zo moe van al die mensen die ineens met commentaar om de hoek komen op ONS forum...zucht.Hoeveel stille meelezers hebben we wel niet...
Er staat toch niks verkeerds over geschreven?Het enige wat er staat is dat ze zondag een mailtje van je heeft gehad en dat je er mee stopt??!!?Wij hioeven toch helemaal geen reden te weten?vraagt toch niemand naar?Moderatoropmerking:Quote verwijderd