[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:59

jus schreef:
Suelza je veulen heeft hetzelfde hoofdje als mama , van wie heeft ze haar ogen geerfd ?

Mooi fotos van die Lusitanos , ik wil ook zo fotograferen.

Ja, dat is dus de vraag... Ik denk dat het bij San Remo (haar opa) vandaan gekomen is...

Snowy2004

Re: [HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 13:59

Vanaf 453

Ilona: Jeetje dat is ook eng. Gelukkig stond je aan de goede kant.

Borderjay: Chance is ook gek op ijs. Haha. Lekker ding.

Saida: Helpt het bij Rints niet om haar bij een passerende auto links in te stellen? Bij Atlas werkt dat erg goed. Dan geef je haar de kans om hem goed te bekijken. Ze kunnen er dan niet zo snel vandoor schieten. Ieder geval bij Atlas werkt het. Elk paard is daar natuurlijk weer verschillend in, dus het kan zijn dat het bij Rints niet werkt. Het is maar een tip zullen we maar zeggen.

Malin: Wat fijn dat je weer bij je oude stal terecht kan en dat je dan lekker elke dag langs kan. En voor je oude verzorgster ook leuk.

Gave foto van Chico. Kwijl!!

Ellis: Zij lijkt te denken “hmmm ik betwijfel het”. Bij die buiten foto’s zie je echt het genieten bij jullie allebei.
Wow, dat is heftig. Ook vlakbij mij. Daar rij ik ook best vaak.

Heidi: Wat een leuk paardje, die dochter van Macho. Geweldig om te zien.

Cynthia: Ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat en dat je weer fijne ritten kan gaan maken. Ik ga voor je duimen.

Jell: Wat een gave foto zo. Arm voetje.

Kelly: Waar heb je die zonwerende beenbeschermers vandaan? Mijn vriendin is hard op zoek ernaar. Haar paardje is enorm in de koot verbrand en mag nu alleen nog maar naar buiten overdag met die beschermers.

Madelief: Leuk hoor dat je nu ook met de kar weg kan.

Suzan: Onwijs leuke foto’s, en wat zien ze er goed uit zeg.

Bedouin: Welkom hier en idd een gave berber.

Shanna: Wel leuk zo’n advertentie.

Kelly: Wat leuk. Krijg je nog wel de opname?

Yenneke: Wat vreselijk zo’n feest. Het moet toch niet kunnen dit soort dingen.

Jus: Ech een leuk paard. En wat een mooie kleur manen.

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 14:03

Nou, mijn verzorgster was 2 weken op vakantie en zou afgelopen vrijdag Atlas weer doen. Ik kreeg een sms dat het niet lukte, want ze had een verjaardag en moest een contract tekenen enz. Dus ik deed hem gewoon en zij zou hem dinsdag dan weer gaan doen, want dan pak ik mijn TaeKwondo lessen weer op. Krijg ik zondag een mailtje dat ze stopt. Pfff lekker is dat. Dus ik een advertentie gezet op marktplaats en heb ik inmiddels al 3 reactie's op gehad. Best snel vind ik zelf.
Nou krijg ik hulp uit onverwachte hoek. Mijn vriendin heeft zondag haar paardje weg moeten doen om verschillende redenen en wilde voorlopig niets meer met paarden te maken hebben. Toen las ze mijn advertentie op marktplaats en wil Atlas wel verzorgen. Ze heeft hem wel eens eerder in een vakantie gedaan, dus de klik zit er wel. Zondag komt ze het proberen en dan kijken we verder. Ik ben benieuwd of het gaat werken. Ik hoop het wel, want ik kan haar al heel lang en het is een vriendin, dus klikken tussen ons doet het ook.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 14:42

Cynthia: Vandaar dat hij al zo groot is, het veulen hier is nog maar net 1 maand oud :=

bedouin: Welkom, leuk, nog meer berbers in het topic :D

Ilona: Ik denk niet dat ik nog vaak in Oud-Beijerland ben :n afgelopen keer was denk ik ook de laatste keer. Johan zijn broer en schoonzus verhuizen namelijk terug naar het noorden. Ze zijn al bezig met het zoeken naar een huis.
Ik wacht nog op je mailtje met welke fotonummers je wilt ;)

Shanna: Leuk dat je in de krant stond :):) wel jammer van de foutieve informatie.

Kelly: Fijn dat little G nog op zijn/haar plekje zit *\o/*

Yenneke: Jeetje, ik heb met kippenvel je verhaal zitten lezen. Wat ontzettend eng!! Gelukkig zijn jullie er zonder kleerscheuren vanaf gekomen. Brrr, ik zou er niet aan moeten denken wat gebeurt had kunnen zijn!
Ben je er al uit welke foto's je wilt? En je stalgenootjes?

Jasmijn: Vervelend dat je niet goed tegen de hitte kon :(:) Hebben jullie nog een stoeterij bezocht? Nu lekker naar Parijs :D Romantisch hoor :j

Elise: Gefeliciteerd met je kilo ;) :+ Tof, Zumba-instructeur :D

Eline: Wat maf dat je verzorgster zo ineens er mee stopt. Daar heb je dan ook niet veel aan :n

Ik zal zo braaf het Emilio topic maken, gisteren had ik daar uiteindelijk geen tijd meer voor.

Vandaag weer op Dosie gereden en ze liep zalig :+: Knappe dame. Nog met Bondosa voor de show geoefend. We gaan met haar over een rode lap springen. Deed ze ook super goed. En zijn echt 2 toppers :j

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 14:49

Snowy2004 Ik las net jouw profiel, was nieuwsgierig naar Atlas. Mijn hemel ik dacht dat ik gek was, maar mijn petje af, voor wat jij hebt gepresteerd! En wat n prachtig paard!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 14:55

Snowy, helaas krijg ik nu niet meer de opname want die is al geweest.

Sanne, fijn dat je paardjes zo braaf waren!
ik moet nog opletten dat ik niet teveel aan Little G wen want er ligt een hele andere naam te wachten :D
Maar dat is nog even afhankelijk van het kleurtje wat de kleine zal krijgen.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 14:57

Ik zag net op Paard en Tango dat er verschillende kleur mogelijkheden zijn. Wel bijzonder als die cremello/perlino zou worden. Ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet bij een Fjord.
Maar welke kleur heeft de grootste kans?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 15:17

Gab: Thanx voor het tippen. Heb echt genoten bij het kijken van de foto's... Net uit een sprookje he? :~ Heeft morrie nog rodeo gedaan?!

Regine: Oeh, wat een heerlijke 3 weken. Spammen dat zwembad ;)

Eline: Balen van je verzorgster.. waarom stopte ze er nu mee?? En zou wel fijn zijn als je vriendin je komt helpen!!

Sanne: Knappe Dosie :D ! Ze komt langzaam aan weer lekker terug in het werk :) ! Wanneer spam je weer rijfoto's? En Bondosa een heus springpaard haha! Gaaf hoor. Chico doet los over een balk/hindernis al heel debiel, dus wil er liever niet op zitten dan _O- . Ben veelste bang dat ik ernaast lig := . Maar volgens mij kan hij wel aardig springen :+ . En wat jammer dat ze gaan verhuizen.. :( . Nouja, dan moet je maar bij mij komen slapen he?! ;) . En over een paar jaar moet je Iggie dan mee nemen, voor een ritje over strand en duin :Y) *ziet het al helemaal voor zich, drukken het toestel bij Johan in de handen :D *

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 15:27

Michelle -> Dat schrikken is nog niet echt minder geworden, al verschilt het wel de één of andere keer.
Vorige week was ik met een andere friese merrie die ook nog niet zo heel veel gewend is, maar heel cool reageert.
Toen ging het super, amper van die ontploffings-reacties gehad.
Zondag was het in het begin weer heel erg, toen werd het stukken minder en op het eind begon het weer.
Ik kan er nog geen pijl op trekken dus.
Ja Jorick komt de weekenden thuis gelukkig! Ik denk anders niet dat we het hadden gedaan, hoor!
Op vrijdag komt hij rond half 5 thuis en op maandag vertrekt hij rond kwart voor 8.

Karina -> Graag gedaan! :Y)
Ik zat er nog eens over na te denken, maar je zou eventueel ook kunnen overwegen om bij Veludo homeophatische medicijnen te proberen waar duivelsklauw in zit.
Ook al is het voor mensen, je kan het ook bij dieren gebruiken en er zitten lang zoveel suikers niet in.
Rintske heeft af en toe dat ze veel stro gaat eten, dat is voor mij het teken dat ze wat last heeft van haar maag.
Ik geef haar dan een kuurtje Okugest tabletten, deze zijn ook eigenlijk voor mensen, maar het helpt super bij haar.
Mocht het uitkomen op de dag dat Malin komt dan kom ik ook graag, en anders spreken we wel een keer wat anders af want ik wil Sol zeker weten een keertje zien, hoor!
Fijn dat het klikt tussen de kleintjes en Girasol.
Veludo vindt hem wat minder leuk zo te lezen, is ie jaloers?

Beda -> Of je zin hebt in een kleine meeting bij Karina?
Malin en ik willen Girasol graag in het echie zien en Malin opperde of jij misschien ook mee wil?
Kunnen we samen die kant op, ik weet wel hoe we moeten rijden. ;)

Ilona -> Lisanne gaat al weer naar de 3e klas van het VO, hoor! ;)
Jorick gaat dit jaar naar de 1e klas.
Het zal in het begin zeker weten wat moeite kosten (voor mij dan), maar het went ook weer.
Het belangrijkste is dat hij zich goed voelt daar en het naar z'n zin heeft.
Hij heeft iig al een héle leuke mentor! Hahaha!

Wanda -> Als je paard zand/klei eet, dan is dat meestal een teken dat hij een tekort aan mineralen heeft, of het kan ook zijn dat hij last heeft van zijn maag/darmen.
Jorick gaat naar de middelbare school voor dove kinderen in Groningen.
Omdat het 2 uur rijden van ons huis is verblijft hij doordeweeks in een internaat met nog meer dove kinderen.
Dit zijn een heel blok met huizen, met in elk huis 5-6 kinderen en 2-3 begeleiders.
Het ziet er echt heel huiselijk uit, ieder heeft een eigen slaapkamer met bed, kast, bureau en bureaustoel.
We mogen zijn slaapkamer ook gezellig maken met van alles, om het ook echt zijn plekje te maken.

Madelief -> Wat leuk Fuur voor de kar!
Komt je bruiloft met Fuur voor de koets al weer een stukje dichterbij! ;)

Suzanne -> Leuk die foto's van het drietal!
Gaat het weer met je?

Sanne -> Er zijn idd ook foto's van mij gemaakt door Anouk, ik moet ze nog binnen krijgen.
Woensdag zal helaas niet gaan om naar jou toe te komen.
We hebben eerst een introductie-ochtend, dan een lunch en om 13.00 is het afscheid nemen.
We moeten dan meteen naar huis, want Frits heeft 's middags weer een afspraak staan, en het is zo'n 2 uur rijden. (maar daar weet jij ook alles van ;) )
Komt idd wel een andere keer dan!
Zo hè! Wat een gave fotoreportage is dat geworden! Daar zal Chawwa wel errug blij mee zijn denk ik zo!
Zouden ze Quilo echt helemaal los hebben gelaten vraag ik me af.....?

Martine -> Las ik iets over couscous??? Dat vind ik toch zó lekker!!!
Ik ga zo ook een lekkere couscous salade maken, hmmmm!
Mocht je wat lekkere (gekruide) recepten hebben dan hou ik me aanbevolen, hoor! :9

Bedouin -> Welkom hier! :+
Als ik uitga van de paarden hier en hoeveel ik aan water bijvul dan drinken ze hier zo'n 50-60 liter per dag alleen al op het land.
Op stal drinken ze ook het nodige 's nachts, maar hoeveel dat is kan ik niet zeggen.

Ilona -> Ga je beginnen met lessen? Bij wie?

Shanna -> Leuk dat er een stukje over je is geschreven in de krant!
Alleen jammer dat ze je niet even persoonlijk hebben geïntervieuwd.....

Anouk -> Ik had al op je Hyves gereageerd; echt hele leuke foto's zitten er tussen!
Ik zal je zo een pb-tje sturen met m'n emailadres.
Je had haar vandaag moeten zien lopen, alsof ze een peper in d'r kont had zitten, hahaha!
Ik was bezig met overgangen rijden en daar wordt ze meestal lekker vlot van.
Hadden we vrijdag eigenlijk ook even moeten doen bedacht ik me te laat.....
Lisanne is ook wel gek op paarden, maar het is niet haar passie zoals bij mij, ze is veel meer met school, vriendinnen en andere dingen bezig.
Heel af en toe komt ze eens mee.

Yenneke -> Jee joh, wat heftig dat feest! Nouja feest kan je het niet meer noemen eigenlijk.....
Zo zonde dat een klein groepje het zo kan verpesten voor zoveel mensen.

Ellis -> Oei een ongeluk met een hele nare afloop.....

Elise -> 1 kilo eraan! Jippie! *\o/* Nu bij mij een kilo eraf.....
Wat leuk die pleegmoeder kip! :D

Debby -> En wat had de arbo-arts te vertellen?
Alvast veel plezier morgen op je werk!

Elise -> Nee bij Rints haalt dat niets uit.
Het is zelfs zo dat als ze van achter haar komen ze iets milder reageert, dan wanneer ze kan zien wat er aankomt.
Leuk dat een vriendin Atlas bij gaat doen!

Vanmorgen echt zalig gereden op Rintske!
De vorige les had ik wat tips gekregen van Beda, maar ik had nog niet echt fijn kunnen trainen/rijden en ze uit kunnen voeren.
Vandaag hadden we heerlijk de bak voor ons zelf, en kon ik er dus aan werken.
Anouk had Rints vandaag eigenlijk moeten zien, zo als ze aan het sjouwen was en zo werkwillig als ze was.
Daar was vrijdag niets bij!
Ik kruip weer even op die grote roze wolk, hoor! Afbeelding

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 15:43

Wat fijn Saida dat je zo heerlijk hebt gereden!
Dat soort dingen maken je dag echt weer goed!

Ilona Waar blijft dat Chico topic?
die knappe man moeten we weer aanschouwen hoor!

Sanne Volgens mij de meeste kans op grijs.. maar je zal zien dat ik het onmogelijke krijg: isabel met 4 witte benen en een kol _O-

Jaaaaaa Elise het is maar een kilo maar op jouw gewicht is een kilo heel veel :D

Owww hierna nog 1 dag werken en dan heerlijk vakantie!!!!!
Ga een tijdje naar Jacqueline en daarna een tijdje naar Claudia toe.
Moet er echt even tussenuit...

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 15:46

@ Kel, jaja... dat is 0,597% op mijn lichaamsgewicht :D

Ennuh, hoe staat het met jouw wasmachine?!?!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 15:56

@ Saida: Ok, ja dat lijkt me dus echt even slikken. Onze Stefan heeft ook een lich. beperking en daar zat ik hem al te knijpen of hij niet naar de mytyl hoefde. Zit nu groep 4 Montessori en doet het prima. heeft wel vanaf dit jaar een leerlinggebonden budget voor extra ondersteuning op school) Maar je zoon zo de hele week weg. Poeh! Dat is niet niks hoor.

Wat Jippe betreft: Ik dacht dus zelf ook aan miss mineralen tekort, maar ja hij staat 24/7 in de wei met 4 andere paarden. Dus hoe geef ik die nou mineralen erbij? Hij staat nu op alleen maar gras zeg maar, omdat ie 's nachts ook buiten blijft. Daar voeren ze geen brok. Nu ik zelf weer de draad op mag gaan pakken met mijn schouder en ik van mijn neef een grote baal paardenbrok (basis) heb gekregen ga ik hem dus elke keer als ik gewerkt heb met hem een paar flinke handen brok geven. Daar zullen ook mineralen inzitten lijkt mij.

Ook is hij vandaag dus ontwormd (hoppa zo die hele spuit in het bekkie. Hij deed nog net niet zelf zijn mond helemaal open. Stond daarna wel te flemen en spuugde niks uit. Ook vanwege het stukje appel toe denk ik... :D ) Op stal schatten ze Jippe dus op 700 kilo }:0 Had ik dus echt niet verwacht.

En verder dus lijnzaad gehaald en een portie gekookt. Ook jummie hoor ;) dat slijmerige spul. Ik heb nu 1 kop op anderhalve liter gekookt en vraag em af of ik die hele portie in 1 keer moet geven (heb er ook even een topic over gestart)

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 15:56

Afbeelding

zasread, prinslover, Snowy2004, _Saida_ Bedankt heerlijk op zo n roze wolk, en eerder natuurlijk Martine en alle anderen.

Saida ik zelf hou ook zo van couscous salade, daardoorheen deed ik dan feta.
In weze heel simpel:
In een schaal couscous gieten, heet water eroverheen zodat het enigszins onder staat, -niet teveel. 3 stengels bosui snipperen, blok feta in kleine blokjes snijden, 1 tomaat in kleine stukjes, kaneel naar smaak en scherpe paprikapoeder naar smaak. Dressing van vers citroensap, de beste olijfolie en in weze ben je dan al klaar wanneer je alles doorelkaar mengt. o en niet te vergeten: n bos verse munt en peterselie knippen en erdoor mengen.

Echt jammer dat hier in het zuiden van tunesie een stevige jonge droge kaas niet verkrijbaar is. Geiten melk en boter is er volop, kaas doen ze niet aan. Kent iemand n simpele methode voor zelf geitenkaas maken voor n leek als ik?

1 flinke ui snipperen en even aanbakken met olijfolie, eventueel stukje vlees erbij in de pan
Goed roeren en om en om bakken.
Klein beetje water erbij, liefst eerst vlees uit de pan jus koken en vlees weer erbij.
Na ongeveer 5 minuten 2 eetlepels tomatensaus erbij. Goed roeren.
Na ongeveer 8 minuten redelijk wat water erbij. Veel hommes (voorgeweekt) toevoegen. Dit goed door laten koken. Voor de hartige eters kun je in de buitenlandse meest turkse of marokaanse winkels kleine blikjes harrissa kopen, hiervan 1 of 2 theelepels toevoegen.

De cous cous in een diepe schaal wat curry erover strooien en deze door elkaar roeren.
Wat water bij de cous cous laten lopen. Even laten staan en dan weer goed doorroeren zodat de cous cous weer los komt van elkaar.
Doe dit in de bovenpan. Zet deze op de onderpan.
De deksel eventueel afbinden met een natte doek zodat er geen stoom tussen de beide pannen verloren gaat maar in de bovenpan komt.
Dan om de beurt de Pompoen, aardappels, winterpeen en courgette en n tomaat toevoegen. Naar smaak zout. Let op de kooktijd.
Zo nu en dan cous cous doorroeren, liefst met de handen kneden.

Doe de cous cous in een diepe serveerschaal. Neem alle groenten uit de onderpan; en giet van de saus over de cous cous totdat deze niet meer zo droog is, samen uit de schaal eten of per bord cous cous opscheppen en de groenten hierover verdelen.

Martine mag aanvullen.

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 16:01

Oh ja het tweede recept gaat dus over de orginele couscous, die bereid wordt in n couscousiere, ook te verkrijgen in zon turkse of marokaanse winkel of in Amsterdam op het Hugo de Groot plein in de tunesische. Natuurlijk kun je altijd couscous overgieten met heet water en dan 5 minuten laten staan. In n couscousiere gaan natuurlijk alle aroma's in de couscous. Hier wordt er soms nog vooraf wanneer het nog droog is n beetje bloem door gemengd.

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 17:01

Heey
Sorry dat ik weer een tijdje niet ben geweest, had het echt heel druk.

met dyio gaat alles goed :D. we hadden zondag wedstrijd en hij deed het echt super, alleen bij 1 proef hebben we lage punten gekregen :(. namenlijk 154 terwijl die proef voor mijn gevoel het beste ging, voor de andere proef hadden we 172 punten.
hij deed het echt super :D

Ik probeer om vanaf nu weer bij te lezen enz.

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 17:10

Suelza schreef:
@ Kel, jaja... dat is 0,597% op mijn lichaamsgewicht :D

Als 0,597% = 1 kilo dan is 100% 167,5 kilo :D
Dan kleed je mooi slank af op de foto's die ik gezien heb....

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 17:20

Ik las dat er meer moeders zijn met een speciaal kind hier, mijn zoontje is nu 8 jaar en heeft een achterstand hij praat bijv nog niet wat hem af en toe heel frustreerd , hij is ook hyperactief en paardrijden is voor hem best wel ontspanning, vorig jaar heeft hij een pony gekregen van zijn vader.

Afbeelding

Dit was op een westrijdje die we houden in Juni wegens zomerstop waar de kleintjes een proefje rijden.
Zijn pony een merrie heet Violeta en ze is een Asturcon dit is een spaans pony ras , in haar jonge jaren heeft ze gesprongen en ze is echt fantastisch lief.

Afbeelding

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 17:35

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 18:43

Hoi Jus.
Wat leuk om te horen dat jouw zoon ook zo'n baat heeft bij het paardrijden. Ik zal even kort uitleggen wat mijn zoon heeft:
Mijn zoon is bijna 8. Hij heeft Cerebrale Parese en is Hypermobiel. Het eerste is dat ie een hersenbloeding heeft gehad nog voor zijn geboorte. Vaak weten ze de oorzaak niet. Bij mij eigenlijk bijna zeker het ongeluk dat ik met 7,5 mnd zwangerschap gehad heb. Resultaat: hij mist een deel in zijn linkerhersenhelft van het gebied dat de motoriek rechts aan zou moeten sturen. Effecten: onhandige motoriek, verhoogde spierspanning (spasme) waardoor hij heel vaak zijn elleboog en knieen gebogen houdt. verder ook effecten op zijn gedrag (hoogsensitief, controle willen houden etc) Het tweede, hypermobiel, betekent dat hij dus veel gewrichten erg ver de verkeerde kant op kan buigen. (zijn vingers bijv 90 gr de foute kant op).

Hij rijdt ook pony, op een super lieve shetlander. Zijn een leuk stel. Als hij met dieren bezig is wordt hij rustiger, ontspant ook een heel stuk (dat kunnen we dus goed aan de stand van zijn ellebogen zien) en dankzij het rijden is zijn coordinatie, evenwicht en zelfvertrouwen echt stukken verbeterd. Hij sjouwt dan ook regelmatig door de wei met onze 700 kilo zware zwarte kroelkip op zijn hielen :D Hij wil eigenlijk graag op onze Jippe gaan rijden, maar tegelijk durft hij het ook nog niet (bijv niet dat ik hem in de wei of paddock erop zet)

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 19:26

Citaat:
Snowy2004 schreef:
Nou, mijn verzorgster was 2 weken op vakantie en zou afgelopen vrijdag Atlas weer doen. Ik kreeg een sms dat het niet lukte, want ze had een verjaardag en moest een contract tekenen enz. Dus ik deed hem gewoon en zij zou hem dinsdag dan weer gaan doen, want dan pak ik mijn TaeKwondo lessen weer op. Krijg ik zondag een mailtje dat ze stopt. Pfff lekker is dat. Dus ik een advertentie gezet op marktplaats en heb ik inmiddels al 3 reactie's op gehad. Best snel vind ik zelf.
Nou krijg ik hulp uit onverwachte hoek. Mijn vriendin heeft zondag haar paardje weg moeten doen om verschillende redenen en wilde voorlopig niets meer met paarden te maken hebben. Toen las ze mijn advertentie op marktplaats en wil Atlas wel verzorgen. Ze heeft hem wel eens eerder in een vakantie gedaan, dus de klik zit er wel. Zondag komt ze het proberen en dan kijken we verder. Ik ben benieuwd of het gaat werken. Ik hoop het wel, want ik kan haar al heel lang en het is een vriendin, dus klikken tussen ons doet het ook.

Moderatoropmerking:
Quote verwijderd

Pffff,ik word zo moe van al die mensen die ineens met commentaar om de hoek komen op ONS forum...zucht.Hoeveel stille meelezers hebben we wel niet...
Er staat toch niks verkeerds over geschreven?Het enige wat er staat is dat ze zondag een mailtje van je heeft gehad en dat je er mee stopt??!!?Wij hioeven toch helemaal geen reden te weten?vraagt toch niemand naar?

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 19:33

volgens mij noemt ze jou naam niet hoor, ik zie nergens jou naam staan tenzij jij verzorgster heet
Laatst bijgewerkt door moppielover op 25-08-09 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 19:34

Citaat:
Moderatoropmerking:
Quote verwijderd

"verzorgster"is dat je naam?
Maakt mij verder ook niet uit,ik baal er alleen altijd van dat er blijkbaar zoveel mensen stil meelezen en als er dan iets geschreven wordt wat ze niet aanstaat ze ineens op ons topic verschijnen zonder zich voor te stellen of wat dan ook :(

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 19:36

Citaat:
borderjay schreef:
Pffff,ik word zo moe van al die mensen die ineens met commentaar om de hoek komen op ONS forum...zucht.Hoeveel stille meelezers hebben we wel niet...
Er staat toch niks verkeerds over geschreven?Het enige wat er staat is dat ze zondag een mailtje van je heeft gehad en dat je er mee stopt??!!?Wij hioeven toch helemaal geen reden te weten?vraagt toch niemand naar?

Moderatoropmerking:
Quote verwijderd

wordt je genoemd dan? :Z

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 19:40

Jellie – oke vandaar, en ja voor ons is de regen niet leuk maar als zij daardoor lekker naar buiten kan is het voor haar goed

Elise – leuk zeg kan ze iig weer moedertje spelen :D
En je merrie wordt idd groot hoe groot denk je dat ze wordt ?

Ilona – helaas niet naar het strand maar toch nog wel lekker buiten gereden lekker hoor zo genieten samen

Regina – lekker opgepast op een huis met een zwembad echt relaxt en dat kwam nu wel goed uit met dat hete weer

Gab – sanne had ze ook al laten zien ze zijn echt prachtig

Eline – balen dat je verzorgster het heeft aflaten weten en persoonlijk vindt ik het helemaal banketstaaf dat ze dat in een mailtje doet. Kom dan persoonlijk na jou toe of als je dat niet durft bel je even netjes maar niet zo :n
Ik hoop voor je dat het klikt met je vriendin

Sanne – jij weer lekker gereden en geoefend met de dames fijn dat dosie het allemaal zo goed oppakt
Zal zo even in je topic reageren

Saida – jij zalig gereden lekker hoor ben benieuwd naar de foto’s van jou en rints

Kelly – heerlijk vakantie dadelijk kun je even lekker tot rust komen en even heerlijk genieten

Jus – mooie pony hoor en als je zoontje er ontspanender van wordt dan is het een ideale oplossing. Het ziet er iig goed uit die 2

Paard – graag dit even prive uitzoeken met eline want dit is een HK topic en geen rel topic eline zegt niets verkeerds dus je hoef je eigen ook niet aansprakelijk te voelen.
Wij zijn een hecht topic en kunnen alles kwijt aan elkaar en eline wilden dit gewoon even mee delen met ons ze scheld je niet uit helemaal niks dus zoek dit lekker persoonlijk met haar uit.

Ook ik wordt er moe van dat iedereen die zijn eigen maar aangevallen voelt dit even komt melden zoek dit per prive berichten uit met die persoon maar houd ONS toppic gewoon gezellig BAH

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 19:41

Ik heb geTemd! Dit topic is niet om te rellen ofzo. De schrijfster mag best even melden dat ineens haar verzorgster ermee opgehouden is. Ze zet je verder niet in kwaad licht ofzo. Als jij niet gereageerd zou hebben, zouden wij geen enkele reden hebben om er een verhaal achter te zoeken ofzo. Door jouw eigen reactie wordt de boel nu opgeklopt. Dus wat wil jij er eigenlijk mee bereiken?