Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xxxNaatjuhxx schreef:Lisenka: weet wel bijna zeker dat ik verslaafd raak aan dat fokken hahaha. zou jij mij mischien kunnen vertellen hoe jouw hengst(en) was/waren teon je ze voor het eerst liet dekken, heb daarna veel problemen gehad ?
Lisenka schreef:xxxNaatjuhxx schreef:Lisenka: weet wel bijna zeker dat ik verslaafd raak aan dat fokken hahaha. zou jij mij mischien kunnen vertellen hoe jouw hengst(en) was/waren teon je ze voor het eerst liet dekken, heb daarna veel problemen gehad ?
Ik had dezelfde gedachten als jou. Zo van als hij eenmaal gedekt heeft, dan zal hij wel veranderen. Hij is er gelukkig niet door veranderd. Weet precies wanneer hij mag dekken. Hij staat nu ook gewoon op stal tussen de merries. Verleden jaar was de merrie naast hem zo hengstig dat het door de tralies spoot. Hij vond het wel interessant, stond wat te flemen, maar had zoiets ik kan er toch niet bij. Ook met dekken is hij een heertje. Jan neemt hem mee en hij luistert echt supergoed. Hij ziet er dan trouwens wel op zijn mooist uit, hij showt zich dan wel zonder sterk te worden. Ik kan op wedstrijd rustig hengstige merries tegenkomen of er naast rijden, voor hem geen probleem, voor sommige merries wel. Heb al een paar keer meegemaakt dat een merrie niet meer wilde lopen en gewoon stil ging staan.