Morgen ga ik even in de foto topics kijken en reageren,ga nu slapen,morgen weer vroeg dag.
Wil jullie wel allemaal even bedanken voor jullie felicitaties.
Ik heb een superdag gehad gister.
Ben helemaal schoongeweekt

Kortom;het was puur genieten.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Machonito schreef:Cloris Ik heb het gezien en Marcel vertelde mij daarna dat je paard even niet bij jou was met zijn aandacht
Volgende keer gaat het gewoon weer beter![]()
je heb wel een knap paard hoor![]()
we hebben in iedere geval mooie foto,s van je heb gemaakt![]()
Marcel is er nu mee bezig met het uit tezoeken van maar negentien honderd en tachtig foto's die we samen hebben geschoten
missmuts schreef:Ik spreek niet vaak mensen aan ("eh, ik ken je van Bokt.."), maar ik wilde me toch even aan je voorstellen Cloris. Ik heb je ook zien losrijden en heb daar echt mooie momenten in gezien!
cloris schreef:Machonito schreef:Cloris Ik heb het gezien en Marcel vertelde mij daarna dat je paard even niet bij jou was met zijn aandacht
Volgende keer gaat het gewoon weer beter![]()
je heb wel een knap paard hoor![]()
we hebben in iedere geval mooie foto,s van je heb gemaakt![]()
Marcel is er nu mee bezig met het uit tezoeken van maar negentien honderd en tachtig foto's die we samen hebben geschoten
Haha zacht uitgedrukt... hij had echt werkstaking (of plankenvrees) maar ik kan met recht zeggen; doet ie anders nooit hoor
![]()
ach een paar fototjes maar
Machonito schreef:hahahaha dat zeggen ze altijd dat doen ie anders nooit hoor hahaha![]()
![]()
Hij had gewoon lekker voorjaar in zijn koppie met het zonnetje en met al het mooie land rond om wil hij vast wel lekker stappen met al die mooie damens![]()
![]()
Citaat:Ik heb hele leuke foto's voor bij zien komen![]()
1tje die ik zelf had gemaakt vind ik zeker mooi ik stond aan de bakrand en je je nam een galopsprong van uit stap met een volle vaart zo naar mij toe die is echt gaaf geworden (vind ik dan)![]()
Ik heb ook foto's voorbij zien komen terwijl hij spaanse pas deedziet er stoer uit
cloris schreef:Oh ben benieuwd, die spaanse pas deed hij overigens ook ongevraagdkan je nagaan wat een schurkie
missmuts schreef:Dank voor jullie reacties.
Machonito, Marcel herken ik natuurlijk. De eerste keer dat ik hem zag, stond ie in de bosjes naar me te gluren(tijdens de cross welteverstaan, en dat was ook een leuke foto geworden).
Ik hoop op een mooie foto van de uitgestrekte draf. Zoiets wil ik al heel lang boven mijn bed hangen.
Machonito schreef:cloris schreef:Oh ben benieuwd, die spaanse pas deed hij overigens ook ongevraagdkan je nagaan wat een schurkie
Hahaha Marcel zei al volgens mijn moest hij nou net niet de spaanse pas doen hahaha.
maar ziet er cool uit