[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pipi

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 23:20

Ik heb braaf meegelezen hoor,heb goede en minder goede wedstrijd verslagen gezien en een heleboel mooie foto's van mooie paarden Tong uitsteken
Morgen ga ik even in de foto topics kijken en reageren,ga nu slapen,morgen weer vroeg dag.

Wil jullie wel allemaal even bedanken voor jullie felicitaties.
Ik heb een superdag gehad gister.
Ben helemaal schoongeweekt Nagelbijten / Gniffelen suf gebubbeld,heerlijk gegeten en een genoten van een zalige massage.
Kortom;het was puur genieten.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 23:38

Aaa ik heb de mensen van de barokke wedstrijden niet gezien... wel veel bekenden tegengekomen vandaag, Piropo had het helemaal naar zijn zin in zijn tijdelijke stal bij Wennekers hij stond naast een ruin waar hij (na een paar klappen tegen het schot en wat brullen) helemaal gek mee was.. de les ging heel leuk en de ruiter deed het super!! mijn losrijden ging waanzinnig, hij deed werkelijk alles en meer maar richting de ring bleek het hele programma weer omgegooid en moesten we te lang wachten, daar was mijn schimmel het niet mee eens en dat liet hij merken in de ring, GEEN stap kwam er meer goed uit en hij wilde alleen maar rennen en dribbelen vol de stang vastpakken en trekken schudden en hoppa daar ging hij weer Clown mafkees kan het ook zijn ook hoor.. helaas waren de demos van de verschillende mensen al ingekort naar 6 minuten dus eer ik Piropo een beetje normaal had waren mijn 6 minuten om Koe

nouvel, das lekker gereden zeg!!
Enno; dat gaat vanzelf straks goedkomen je hebt een heerlijk paard!!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 23:42

beterschap peet Ach gut

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 00:02

Mies_apollo Nee roken mag bij ons ook niet alleen in een speciaal rokkers hok die ze hebben.
we hebben borden van verboden teroken hier en daar hangen.
Had een keer mee gemaakt ik zag paar (volwassen) mensen roken (er waren wedstrijden op de manege) en ik zei er wat van dat het niet mocht.
Ze deden net of dat ze het niet wisten en ook niet had gelezen terwijl een bordje naast hun hing met de tekst erop VERBODEN TE ROKEN. Hamer
zijn ze dom of blind vraag ik me af Gestoord
gelukkig ben ik niet bang uit gevallen om gelijk naar de mensen toe testappen en het te zeggen.
Ik wil graag me paarden levend houden Bloos brand is zo uitgebroken op een manege en het zal niet de eerste keer zijn Verdrietig

Je heb wel 2 mooie paarden hoor Kwijl
wel netjes hoor dat ie zo braaf voor het eerst over een klein hindernisje ging. OK dan!

PatriesjeMR2 Wel mooie paarden heb je hoor Haha!
ze zien er goed en gezond eruit, vooral Bailando glimt zo mooi Wow!

Spokie Je bent echt geen mietje hoor Haha!
ik heb er ook ingezeten (zit er nog steeds een beetje in) een jaar geleden is het begonnen en nu ben is ook steeds snel moe en snel ziek, verkouden enz enz ene moment voel je je 100% goed en de andere dag ben je op en erg moe niks kan je dan hebben en negatief denken.
Of dit ooit over gaat weet ik niet maar ik ben eigelijk bang van niet.
zoals voorheen ben ik dus niet meer Verdrietig

Nouvel Nog mooie punten hoor OK dan!
Ik weet niet of ik je gezien heb we kwamen iets voor 12.00 binnen Bloos
Wel lekker hoor middagje strand Party!!
Mooi sprekend hoofdje heeft ie zeg Haha! en een mooi hoofdstel staat hem goed Bloos

Enamorado de foto's zijn best leuk hoor die ik van je gemaakt heb terwijl je Enno zoent Haha!
verder ging het toch goed zo je eerste grote leuke wedstrijd OK dan!

DinkeyGirl hoop dat alles weer goed komt met je paardje als de zadel maker geweest is en de hoefsmid.

Esssss Me onveilig voelen voel ik me niet, Ik ben niet bang uitgeslagen en op de Manege kom je zowiezo veel vreemde tegen alleen in de avond uren verwacht je dat niet
zeker niet als het sluitingtijd is.
Als ik echt vreemde ziet rond neuzen in de prive stallen ga ik er meestal erop af om te vragen of ze iemand zoeken.
en ik hou ze goed in de gaten.
Maar als ze zolaat nog komen ga ik toch maar snel naar de eigenaar of op bellen (heb de 06 in mijn tel staan ook van zijn moeder)

Ilona Loontje toch is dat alles dat je durf te springen ROFL
Ik heb je hoger zien springen hoor Tong uitsteken
Hihi ik ben zelf ook een schijtert hoor Bloos
Hahaha wat spring ze maf over het zeiltje heen hahahaa stel je voor dat het zeiltje bijt Nagelbijten / Gniffelen

Pipi Klink heerlijk zo een verwen dag Vingers aflikken

Peet beterschap Vriendjes zijn? Ach gut
Cloris Ik heb het gezien en Marcel vertelde mij daarna dat je paard even niet bij jou was met zijn aandacht Ach gut
Volgende keer gaat het gewoon weer beter Haha!
je heb wel een knap paard hoor Kwijl
we hebben in iedere geval mooie foto,s van je heb gemaakt Bloos
Marcel is er nu mee bezig met het uit tezoeken van maar negentien honderd en tachtig foto's die we samen hebben geschoten Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Machonito op 18-02-08 00:10, in het totaal 3 keer bewerkt

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 00:04

zo ik meld me ook weer even! Zal van de week gaan bijlezen maar nu te druk zeg!

zijn druk bezig om de 3 jarige van Tietse wat maniere bij te leren..En hij gaat goed!!! Haha! Hebben al zadeltje opgehad, en meisje van 11 (dochter van eigenaar) Heeft er zelfs al opgehangen! Geen stap verkeerd.
Nou weltrusten..

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 00:54

@ Fanny: Oooh vandaar hihi. Kijken of je iemand kan inhuren, of advertentie plaatsen op Marktplaats Lachen.

@ Nouvel: Ga gelijk kijken in je topic!

@ Ilona: Hahahaha wat een geweldige foto's. Ik weet niets van springen, maar ik vind 't er geweldig uit zien, haha wat een gekke Haf.

@ Michelle: Ga ook gelijk in jou topics kijken!

@ Petra: Oei... Sterkte! Als je weer beter bent kan je weer lekker naar Tsjil toe.

@ Enamorado: Ja het is super, aardige mensen allemaal, niemand die op je let, heel luxe ik hoef voor niets te zorgen, doen de staljongens allemaal, en altijd als ik kom ( In de siesta ) is er helemaal niemand! Alle 4 de bakken voor mezelf dus, kan ik doen wat ik wil, geniet er echt van!!!

@ Cloris: Fijn dat 't zo goed ging... Nouja, hihi Nagelbijten / Gniffelen.

@ Machonito: Ooh oke, ja maar ik ben nog een 'klein' meisje he -grinnik-. Maar vind wel goed van je Knipoog.

@ Joto: Fijn dat dat zo goed gaat! Haha!

Heb mijn stiefvader weer zo gek gekregen om volgende week lekker te shoppen. Heerlijk, verlang er echt naar, eindelijk een paar pumps kopen. En ook nog is naar Madrid voor een medische keuring voor Canada Lachen. Dat is echt een dag rijden, dus we verblijven in een hotelletje, en de honden in een hondenhotel.

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 06:34

Lees nog altijd netjes mee ben soms wel erg achter, sorrie

Zijn jullie naar wennekers geweest met de wedstrijd, vond het zo jammer dat ik niet kon, had familie verplichtingen

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 08:58

Machonito schreef:
Cloris Ik heb het gezien en Marcel vertelde mij daarna dat je paard even niet bij jou was met zijn aandacht Ach gut
Marcel is er nu mee bezig met het uit tezoeken van maar negentien honderd en tachtig foto's die we samen hebben geschoten Tong uitsteken

Haha zacht uitgedrukt... hij had echt werkstaking (of plankenvrees Clown ) maar ik kan met recht zeggen; doet ie anders nooit hoor Pling
ach een paar fototjes maar Cool

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 09:48

Ik spreek niet vaak mensen aan ("eh, ik ken je van Bokt.."), maar ik wilde me toch even aan je voorstellen Cloris Lachen. Ik heb je ook zien losrijden en heb daar echt mooie momenten in gezien!

Oeste vond het zó éng, de eerste keer in de ring; hij ging heel hard rennen Haha! Natuurlijk moesten alle uitgestrekte gangen richting uitgang, dus die gingen zeeeeer uitgestrekt (en voor mijn gevoel heeeeel hard, dan is 60 m. diagoneel erg lang Haha! ). Tweede proef ging al een heel stuk beter. Jammer dat mijn punten voor de tweede proef echt heel laag waren, zelfs 11 punten lager dan de eerste proef. Dat had ik niet verwacht.

Ik ben benieuwd naar de foto's Lachen Wie waren er nog meer aan het fotograferen; weten jullie dat?

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 09:53

missmuts schreef:
Ik spreek niet vaak mensen aan ("eh, ik ken je van Bokt.."), maar ik wilde me toch even aan je voorstellen Cloris Lachen. Ik heb je ook zien losrijden en heb daar echt mooie momenten in gezien!

Haha dat vond ik juist heel leuk!! dan weet je toch gelijk hoe of wat Knipoog

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 10:19

wooow wat gaat het snel we zijn bijna bij de 500 Haha!

baal nu echt als een stekker. Frusty kreeg om 10 voor half 9 een telefoontje + 2 smsjes dat dramales uitvalt en ik pas om half 12 hoe te beginnen Verdrietig
ik baal dus superr erg

madelief: is het trouwens gelukt met de opening maken ?

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 11:55

Spokie: heeft Sun toch ander bloed. Die van mij is een Ilmeo X Zeddam. Klopt inderdaad, als je met je beestjes bezig bent dan heb je een goede afleiding.

Jolynn: Jij geniet dus ook wel lekker van het mooie weer en Xantha dus ook.

Nouvel: Gefeliciteerd, super gedaan hoor. Ik vind jouw tuig ook helemaal toppie. Daarna ook nog even lekker het strand op, heerlijk. Heb gereageerd in je topic.

Enamorado: Is toch een goed gevoel dat hij zo braaf was. Nu kan het alleen maar beter gaan, omdat jij weet hoe hij nu met wedstrijd is. Het belangrijkste is om ook op wedstrijd lekker te genieten.

DinkeyGirl: Klinkt alsof het iets beter met Suevo gaat. Ik hoop voor je dat je niet met hem naar de kliniek hoeft.

Essssss: Wel jammer dat Fuego niet tegelijk met je mee kan, zul je hem wel missen. Lief van Fuego dat hij zo reageerde. Leuk vooruitzicht zo'n dagje shoppen, klein vakantietje dus. Hoezo keuring voor Canada?

Prinslover: Zo te zien vindt Amanda het springen wel leuk.

Mies_Apollo: Heb gereageerd in jouw topics. Leuke paarden hoor.

Peet: Vervelend dat die griep nog steeds niet over is. Is dan helemaal niet fijn om buiten te rijden, als je zelf de auto's niet hoort.

Pipi: Lekker zo'n dagje. Wij zijn gisteravond nog even naar de sauna geweest.

Cloris: Jammer dat je demo niet ging zoals je gehoopt had. Ik kon er helaas niet bij zijn, maar ben ervan overtuigd dat mensen toch wel van jullie combi genoten hebben.

Joto: Leuk dat het zo goed gaat met beleren.

Missmuts: Is inderdaad dan wel jammer van die punten in de tweede proef.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 14:05

Missmuts Ja er stonden veel fotograven maar wie het waren weet ik niet Bloos
Mischien ken Marcel wel een paar ik zal het aan hem vragen vanavond Haha!

Ons herkenden je toch wel de knaapjes zitten altijd met hun neus er precies boven op Bloos Tong uitsteken

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 14:10

@ Missmuts: Ook al daar heen geweest. Ajoh, volgende keer beter.

@ Fanny: Hoezo baal je? Heerlijk toch, half 12 beginnen.

@ Lisenka: Je moet toch zo'n visum hebben voor Canada als je erheen wilt emigreren? Wilde mijn moeder en stiefvader al heel lang, en ze hebben na 2 jaar dat visum binnen, en dan moet je een medische keuring ondergaan enzo, allemaal heel streng. Moet je binnen 2 jaar landen, en dan mag je in Canada wonen. Niet dat ik mee ga, ik haat Canada, vraag me niet waarom Nagelbijten / Gniffelen. En m'n ouders twijfelen ook, maar om de kans te hebben om daarheen te gaan is altijd leuk.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 14:15

cloris schreef:
Machonito schreef:

Haha zacht uitgedrukt... hij had echt werkstaking (of plankenvrees Clown ) maar ik kan met recht zeggen; doet ie anders nooit hoor Pling
ach een paar fototjes maar Cool

hahahaha dat zeggen ze altijd dat doen ie anders nooit hoor hahaha Clown Tong uitsteken
Hij had gewoon lekker voorjaar in zijn koppie met het zonnetje en met al het mooie land rond om wil hij vast wel lekker stappen met al die mooie damens Tong uitsteken Clown Cool

Ik heb hele leuke foto's voor bij zien komen Haha!
1tje die ik zelf had gemaakt vind ik zeker mooi ik stond aan de bakrand en je je nam een galopsprong van uit stap met een volle vaart zo naar mij toe die is echt gaaf geworden (vind ik dan) Bloos

Ik heb ook foto's voorbij zien komen terwijl hij spaanse pas deed *LOL* ziet er stoer uit Cool

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 14:18

Canada, ja dat is weer heel wat anders. Lijkt mij een mooi land, maar om er te wonen.......tja weet niet. Ben er zelf ook nog nooit geweest, de natuur daar is volgens mij wel heel mooi, maar dat is ook het hele beeld wat ik bij Canada heb.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 14:25

Machonito schreef:
hahahaha dat zeggen ze altijd dat doen ie anders nooit hoor hahaha Clown Tong uitsteken
Hij had gewoon lekker voorjaar in zijn koppie met het zonnetje en met al het mooie land rond om wil hij vast wel lekker stappen met al die mooie damens Tong uitsteken Clown Cool

Haha nou daar heeft hij dus echt geen last van met dit soort dingen, dan had hij dat in de losrijd baan ook wel gehad nee hij was het zat, het duurde te lang en de muziek kwam niet op tijd en dan redt je daar maar eens uit bij die Schimmel van me... gaat je niet lukken dan is hij soort van nijdig. Hij heeft sterallures volgens mij Cool

Citaat:
Ik heb hele leuke foto's voor bij zien komen Haha!
1tje die ik zelf had gemaakt vind ik zeker mooi ik stond aan de bakrand en je je nam een galopsprong van uit stap met een volle vaart zo naar mij toe die is echt gaaf geworden (vind ik dan) Bloos

Ik heb ook foto's voorbij zien komen terwijl hij spaanse pas deed *LOL* ziet er stoer uit Cool

Oh ben benieuwd, die spaanse pas deed hij overigens ook ongevraagd Bloos kan je nagaan wat een schurkie

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 14:39

Dank voor jullie reacties.
Machonito, Marcel herken ik natuurlijk. De eerste keer dat ik hem zag, stond ie in de bosjes naar me te gluren Haha! (tijdens de cross welteverstaan, en dat was ook een leuke foto geworden).
Ik hoop op een mooie foto van de uitgestrekte draf. Zoiets wil ik al heel lang boven mijn bed hangen. Bloos

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 14:41

zo, ben ff in meeleesmodus, iig Peet beterschap
Cloris, vervelend zeg van Piep. Raar dat je dan zo lang moet wachten in ene, iig dat je het dan pas laat weet.
Weer leuke fotos gezien Lachen
Ilona, springen gaat prima toch haha
Zal nu weer leren, bah..

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 14:46

Op dat moment even vervelend maar niet lang hoor de Schimmel weet heel goed hoe hij mij moet bespelen wat dat betreft Clown

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 14:50

cloris schreef:
Oh ben benieuwd, die spaanse pas deed hij overigens ook ongevraagd Bloos kan je nagaan wat een schurkie

Hahaha Marcel zei al volgens mijn moest hij nou net niet de spaanse pas doen hahaha.
maar ziet er cool uit Cool

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 14:52

missmuts schreef:
Dank voor jullie reacties.
Machonito, Marcel herken ik natuurlijk. De eerste keer dat ik hem zag, stond ie in de bosjes naar me te gluren Haha! (tijdens de cross welteverstaan, en dat was ook een leuke foto geworden).
Ik hoop op een mooie foto van de uitgestrekte draf. Zoiets wil ik al heel lang boven mijn bed hangen. Bloos

Ik heb nog niet alle foto's gezien Bloos
vond het gisteravond welletjes dat ik lekker naar bed ben gegaan Slapen
Maar zal vast wel leuke bij zitten Bloos

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 14:59

lees nog netjes mee hoor

duik zo wel me bedje drukke dag vandaag pfff krijgen een nieuwe keuken heel mooi maar alles meost leeg gehaald worden vanaaf beginnen de werklui met slopen en morgen het nieuwe spul erin net macroni gemaakt lekker makkelijk zo in de magnetron en morgen nog een kliek ervan
heb net ook de lessen afgezegdt die ik morgen normaal moet geven maar trek het echt niet met me stem en oren
ze zeiden al groot gelijk wordt maar eens beter heb nu een srpaakverbod hihihi moet dus hier maar veel typen anders wordt ik gek als ik niet kan kletsen

en mensen met friezen kijk ff in me onderschrift leukkkkkkkkkkkkkkkkkk weekendje weg

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 15:02

Machonito schreef:
cloris schreef:

Hahaha Marcel zei al volgens mijn moest hij nou net niet de spaanse pas doen hahaha.
maar ziet er cool uit Cool

Dat had Marcel goed gezien Clown

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 16:01

Heidi -> Hè bah wat een naar idee van die 2 vreemde mannen.
Gelukkig dat er een extra oogje in het zeil wordt gehouden.

Spokie -> Wat een uilkuiken dat paard van jou!
Denk je dat ie het expres of bewust deed, of kwam het ook deels door jouw spanning?
Mooie verschijning zo, jullie in wedstrijd outfit!

Paola -> Het was idd lekker weer zaterdag, maar het skiën was op een indoorbaan, dus helaas geen zon gezien. Knipoog
Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
En nog genoten van de heerlijke mannen,.....eh sauna? Duivel

Lisenka -> Mijn schoonmoeder voelt zich idd een stuk beter.
Voorheen kon ze amper van de bank naar de deur lopen om naar de wc te gaan, nu redt ze dat gemakkelijk.
Ze wil straks ook weer lekker naar buiten met de booster, daar zal ze ook van opknappen.
Grytsje haar uier groeit gestaag door.
Gisteren zag ik al een behoorlijk volle ronde zak hangen met 2 knopjes erop.
Nog 4 weken en dan is ze uitgerekend, maar de kans is aanwezig dat het eerder komt aan haar uier te zien.

Malin -> Jeetje, jij treft het ook niet met je beestenboel.......
Kan me voorstellen dat je nu wel eens een keer wil weten wat of er nou aan de hand is met z'n benen.
Je wordt er zo moedeloos van hè?
Bedankt voor je compliment over Grytsje, ze heeft idd een heel lief koppie vind ik!
Zou het geen peesblessure/ontsteking kunnen zijn bij Suevo?
Best kans dat hij door de breuk extra kalkafzetting heeft op de plaats waar het bot gebroken is geweest.
Als daar dan net een pees over loopt raakt die geïrriteerd en het been hoeft dan niet dik te worden, of warm.

Ellis -> Je witte spook ziet er goed uit!
Mooie sjabrak ook!
Super dat je wedstrijd zo goed ging! Gefeliciteerd!
Mooie combi zijn jullie zo in wedstrijd outfit!

Lisenka -> Heerlijk zo'n ontspannen bosrit!
Lief van Jan dat ie je wilde brengen!
Groot gelijk dat je nu alleen maar ontspannen ritjes maakt en stopt met Halley als hij gespannen wordt.
Anders werkt het niet alleen tegen hem, maar ook tegen jou!

Debby -> Gefeliciteerd! Wat kan je dan trots zijn op je paardje, hè!
Ja, het is jammer genoeg nog niet warm genoeg om haar 's nachts zonder deken te laten staan.
Het wordt dus een dekendans, want de deken die ze op had zal ik toch moeten wassen, anders ben ik voor niets bezig met de behandeling.
Ik wil wel een beetje gaan afbouwen ivm het veulen dat bijna komt.
Ben dus ook op zoek naar een dunne deken/zomerdeken of een wollen/fleecedeken met buiksingels en bilkoorden.

Ilona -> Het waren gelukkig nog maar een paar kleine plekjes, een stuk of 4-5 ter grootte van 2-3 cm. dus ik ben er vrij vlot bij.
Het wassen kan beter overdag gebeuren, 's avonds en 's nachts is het gewoon te koud en droogt ze amper op.
Vandaar dat ik het gistermiddag heb gedaan, daarna fleecedeken erop en toen ze nog iets vochtig was heeft ze nog even een uurtje zonder deken op gestaan.
Leuk die springfoto's!

Fanny -> Hahaha! Moest wel ff lachen toen ik je verhaal las over je zeepaard!

Enamorado -> Whieieieiehoeoeh! Racen!
Gave foto's!

Suzanne -> Staat Bram stoer zijn nieuwe deken!

Patricia -> Leuke foto's weer!
En Bailando Kwijl het kwijlgehalte bij hem blijft erg hoog!

Esmée -> Wat lief Fuego en Faya samen!
Kijk je wel uit, want een hond kan zich uit het niets bedreigd voelen en uithalen.
Zo hebben wij een hele leuke lieve friese hengst staan die als veulen is gebeten in zijn oog door een hond.

Michelle -> Ziet er goed uit op de foto's!
En wat is Sita ook een braverik hè!

Petra -> Het wil maar niet beter worden met de griep, hè?
Hopelijk slaan de medicijnen nu goed aan en knap je snel weer op, beterschap!

Joto -> Een fries mag dan wel erg koel in de kop zijn, maar om een 11-jarige te laten helpen/hangen vind ik persoonlijk niet echt een slimme zet als ik zo eerlijk mag zijn.......

We hebben een heerlijk weekend gehad!
Het skiën ging super, dus als het volgende week ook zo gaat dan kan mijn vakantie niet meer stuk!
We sliepen in een Van der Valk hotel, wauwie man, wat is dat luxe!
Mooie ruime kamer met een groot bed, badkamer met alles marmer en ligbad.
Zondagmorgen een ontbijtbuffet, ook prima voor elkaar!
Gisteren waren we al op tijd thuis, 12 uur, dus ben ik meteen naar Grytsje gegaan om haar een eerste keer te wassen met Imaverol.
Daarna lekker buiten in het zonnetje zitten wachten tot ze droog was.
Ik was niet de enige, het was erg gezellig op het bankje. Haha!