Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Jij hebt er echt al meer van mee gekregen! Ik heb de schoten verder niet gehoord, en ook niks gezien. Er gingen mensen rennen (ik stond bij de poortjes, in- uitgang) en er werd geroepen er wordt geschoten.. Maar wij stonden er dus heel ver vandaan.. gelukkig! Toen ben ik ook meteen weg gegaan, heb niet meer gekeken of afgewacht! Ik wist genoeg; weg wezen hier! En ik stond er ook bij toen met die hele rij, en die hekken omgooien.. pff. Maar verder heb ik niks raars gezien gelukkig! Hoorde van me broer wel, mensen die ruzie maakten, met bier gooiden en schreeuwen, meisje dat idd helemaal out ging..
. Echt zonde zeg, vorig jaar zagen wij elkaar nog, weet je nog? Was toen echt wel leuk
. Maar nu, het was echt drama... bah, rot lui
.
. Ik moet jou ook nog steeds de nummers doorgeven, ben er niet meer aan toe gekomen
. Werken en full time paard is best zwaar haha. Tijd te kort! Ik ga je z.s.m even mailen okee!

. Je ziet wel dat hij er net niet lekker 'doorheen' liep.. Je nichtje zit ook ietsje vast met haar schouders.. Maarja, flitsen zijn dan ook wel heel eng
!
. Lekker kleurtje gekregen haha! En weer aan de slag.. en nog blij zijn ook
Hahaha, logisch hoor! Eindelijk weer lekker bezig zijn
! Succes ermee!
. Je ziet echt al iets!!! En het is nog zo klein en pril... Wel mooi hoor, om dat allemaal te kunnen zien
. Hoop je trouwens op een merrie of hengstje? Of maakt het jou niks uit
?!
.
. Jammer dat Andalusie een beetje tegenviel, maar al met al toch wel heel erg lekker gehad dus
. Ben heel benieuwd naar een compleet verslag. Lief dat je nog aan me dacht trouwens!!
. Die hadden we al lang niet meer opgehad
. En oh hij was weer zo braaf. Hoe lekker dat wel niet is, gaan zitten, en genieten, lang teugeltje naar buiten! Heb echt nog nooit zo'n fijn paard gehad buiten
! Oortjes had ie de hele tijd naar voren hihi, hij geniet er zelf ook zo van.

geweldig!

was ook super luxe! Denene die er woont heeft zelf 2 paarden, andalusier Twister die ik al eens genoemd had en een bruin ouwetje, KWPN denk ik. En had zelf Capriola meegenomen en een Fjordenvriendje, heerlijk om je paard in de tuin te hebben staan!
We hebben er super mooie buitenritten gemaakt, stond een kasteel om de hoek en door super leuke nieuwe paadjes! Plattegrond mee en rijden, dat is zo gaaf om te doen!
Jan mijn hubbie, die ook rijdt, is er iets minder blij mee maar hij doet t er maar mee 
Zie er 1 bij die veel op mijn overleden kippie Jip lijkt. 
Echt een geweldige hond!!
, zit nl nu op het werk en vanavond oefenen we met het Lipi viertal voor het HE.
maarja je wilt ook niet 2 van die snurkende bakbeesten ernaast hebben liggen! Hmm die espaniola klinkt dus wel interessant
hij lijkt me ook een stuk minder zwaar dan die sevilla, klopt het dat hij niet zoveel weegt? Wel zo handig voor in het vliegtuig..
mooi zo een kilo aangekomen, hier komt er vast nog wel een kilo bij. Wat is zumba?? Pleegmoeder kip
Flinke jaarling heb je zeg!
daarnaast zitten de zwerfhonden vaak vol met teken, luizen en vlooien.. En het is hier nog maar niet zo lang dat honden ook echt als huisdier worden gehouden, voorheen was het enkel aangebonden in de tuin. Het wordt wel iets beter dus, maar het gaat heeeeel langzaam. Ook worden er veel honden voor gevechten gebruikt, wij hebben Kleintje toen gekocht van iemand die hem eigenlijk voor honden gevechten wilde gebruiken 
Zo jij hebt er ook zowat een dagtaak aan, dat water versjouwen.. Hihi maffe 'artiesten' hier
dat witte stenen paard bij ons op de club is ook niet helemaal in proportie
hoewel die auto van Mo wel comfortabeler is.. Leuk jullie hebben een motor! Helemaal naar Ksar Ghilene ermee? Wel een leuk uitstapje. Heb daar ook mooie paarden gezien vorige keer...
echt super mooi. Had Chawwa in haar mooie rode jurk op Paard 2009 gezien, toen was ik al helemaal onder de indruk! Ziet er zo mooi uit! Citaat:En dan wil ik zulke lusitano's
, zitten veels te veel knoppen op een camara ik zet dat ding altijd op automaat en tijd voor cursus of iets heb ik niet.