Yenneke: Jeetje, heftig zeg . Jij hebt er echt al meer van mee gekregen! Ik heb de schoten verder niet gehoord, en ook niks gezien. Er gingen mensen rennen (ik stond bij de poortjes, in- uitgang) en er werd geroepen er wordt geschoten.. Maar wij stonden er dus heel ver vandaan.. gelukkig! Toen ben ik ook meteen weg gegaan, heb niet meer gekeken of afgewacht! Ik wist genoeg; weg wezen hier! En ik stond er ook bij toen met die hele rij, en die hekken omgooien.. pff. Maar verder heb ik niks raars gezien gelukkig! Hoorde van me broer wel, mensen die ruzie maakten, met bier gooiden en schreeuwen, meisje dat idd helemaal out ging.. . Echt zonde zeg, vorig jaar zagen wij elkaar nog, weet je nog? Was toen echt wel leuk . Maar nu, het was echt drama... bah, rot lui .
Sanne: Waar blijft het topic . Ik moet jou ook nog steeds de nummers doorgeven, ben er niet meer aan toe gekomen . Werken en full time paard is best zwaar haha. Tijd te kort! Ik ga je z.s.m even mailen okee!
Shanna: Leuk stukje in de krant
Ellis: Brr... ook gevaarlijk zeg... Je zal het maar zijn met die auto
Jus: Jaaa, knappe Gallo! Hij is zo gaaf . Je ziet wel dat hij er net niet lekker 'doorheen' liep.. Je nichtje zit ook ietsje vast met haar schouders.. Maarja, flitsen zijn dan ook wel heel eng !
Debby: Strandganger . Lekker kleurtje gekregen haha! En weer aan de slag.. en nog blij zijn ook Hahaha, logisch hoor! Eindelijk weer lekker bezig zijn ! Succes ermee!
Jellie: Regent het bij jou? Hier is het nog droog, maar wel donkere lucht, zal hier zo ook wel beginnen dan!
Kelly: Whaaaa, een super schattige echo foto . Je ziet echt al iets!!! En het is nog zo klein en pril... Wel mooi hoor, om dat allemaal te kunnen zien . Hoop je trouwens op een merrie of hengstje? Of maakt het jou niks uit ?!
Anouk: Hihi, jaa, heel goed gezegd. Van mij mogen ze het zelf ook uitvechten, en elkaar lekker afknallen .
Jasmijn: Jeeh! Wat goed om weer van je te horen. Nog lekker onderweg dus . Jammer dat Andalusie een beetje tegenviel, maar al met al toch wel heel erg lekker gehad dus . Ben heel benieuwd naar een compleet verslag. Lief dat je nog aan me dacht trouwens!!
Gisteren niet meer naar het strand geweest. Meisje moest tot 20.00 uur werken, en het was echt al snel donker gisteren. Dus maar een rondje naar de "polder" gedaan. Lekker over de straat gereden met lichtgevende uitrijdeken . Die hadden we al lang niet meer opgehad . En oh hij was weer zo braaf. Hoe lekker dat wel niet is, gaan zitten, en genieten, lang teugeltje naar buiten! Heb echt nog nooit zo'n fijn paard gehad buiten ! Oortjes had ie de hele tijd naar voren hihi, hij geniet er zelf ook zo van.
Ja echt zo trots als een pauw hahaha hoe toevallig, echt super zulke verhalen kan ik echt met een glimlach op mijn bakkes lezen
regine
Geplaatst: 25-08-09 10:43
Jeetje heftige foto's van dat ongeluk zeg! die auto zit echt heel ver in elkaar! Ik hoorde het al op het nieuws op de radio en 'viel op' omdat Ellis altijd mooie bollenstreek foto's heeft, dacht ow dat is bij haar. Er zijn inderdaad meerdere dodenwegen, ik ken er helaas ook eentje.
Kelly leuk die echo foto! Ik kan er niet zo heel veel uithalen helaas, maar ik weet hoe je je voelt. Toen Cap drachtig was was ik ook helemaal verliefd op de echo foto. Helemaal toen mijn vriendin die dierenarts is met haar echo apparaat een pret echo kwam maken toen het veulentje 'groter' was, daar zag je em echt duidelijk op!
Jee paar bokkers op het uitdehandgelopen feest geweest! heftig om dat mee te maken lijkt me. De youtube filmpjes zijn niet van de lucht! Heftig om zo het verhaal te lezen Yenneke! Kan me voorstellen dat je echt wel bang bent geweest!
Shanna leuk dat je in de krant staat!!
Madelief super dat het zo goed ging aangespannen!! Pas maar op het is zeeeer verslavend dat mennen!
Dat kip verhaal geweldig!
Ik kom net 3 weken van een geweldig huis af waar ik moest oppassen. Mega sjieke boerderij met mega veel land en zwembad in de mega tuin! relaxt dus! Daar hadden ze ook kippen, 2 waren ook broeds en moest ik steeds van de eieren afhalen. Dat vonden ze niet zo leuk hahaha, brommerdebromtoktokbrombromtok!
Laatst bijgewerkt door regine op 25-08-09 10:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Karina
Geplaatst: 25-08-09 10:44
Jeetje Yenneke, wat eng dat je daar middenin zat, pffff ben blij dat het voor jullie goed af is gelopen .
Kelly wat leuk zeg die echo-foto, jammer dat het filmpje niet gelukt is.
Jellie
Geplaatst: 25-08-09 10:54
Regine, dat huis klinkt luxe zeg
Ilona, bij ons is t regenachtig. Heb de zon nog niet gezien. Zal vast ook jullie kant op komen. Tussen 6 en 7 heeft t een paar x flink gegoten, heel de weg blank. Ook leuk een ritje door de polder
Bedouin, de buitenrit gaan we vanavond maken. We doen dan een blokje door de polder, langs mijn huisje Niet zo tevreden over t knutselwerk van de artiest
jus
Geplaatst: 25-08-09 11:11
Hier in Spanje staat het nu aangegeven op een verkeersbord dat het dodelijke wegen en punten zijn dat is nieuw sinds een paar maanden.
En Kelly niet mijn dekje uitlachen haha die is eigenlijk niet van Gallo maar van mijn paardje(dus nog erger) die is niet zo groot en een cob maat is beter voor hem ( deze zat tussen de colectie ik had voorheen een webwinkel maar is doorverkocht naar een ander bedrijf dus ik heb veel dekjes gehouden), wij hebben veel mannen op stal en die hebben van die leuke reacties op die dekjes.
Hier in Benidorm zijn er ook veel vechtpartijen in de Engelse zone , ik kom er bijna nooit , zomers helemaal niet veels te druk.
regine
Geplaatst: 25-08-09 11:13
was ook super luxe! Denene die er woont heeft zelf 2 paarden, andalusier Twister die ik al eens genoemd had en een bruin ouwetje, KWPN denk ik. En had zelf Capriola meegenomen en een Fjordenvriendje, heerlijk om je paard in de tuin te hebben staan! We hebben er super mooie buitenritten gemaakt, stond een kasteel om de hoek en door super leuke nieuwe paadjes! Plattegrond mee en rijden, dat is zo gaaf om te doen! En met dat super warme weer, zo uit het werk, de honden uitlaten (een mega grote wolfshond, grappige collie en me eigen duitser), kleren uit en het zwembad inspringen voor ik eten ging koken! Joh het leek wel vakantie! Echt super! Kwamen regelmatig vrienden over de vloer om ook even mee te plonzen in het zwembad, echt, ik heb echt 3 geweldige weken gehad!
Heerlijk plaatje is t. Heb zoiets wel gezien van je maar weet niet of t dezelfde is. Die kippen zijn geweldig Zie er 1 bij die veel op mijn overleden kippie Jip lijkt. Kommaarop hoor met die foto's... kan ik nog even dagdromen Met die lunch komt t vast goed hihi.. thanx!
Suelza
Geplaatst: 25-08-09 11:33
Over kolossen gesproken...
Hier foto's van mijn j(n)aarling Dutchie...
Ze wordt echt groot
Citaat:
Naast een merrie van +/-1.55m:
Naast een merrie van 1.60m:
Voorste merrie is 1.68m (die staat wel een stuk verder naar voren, maar als je die afstand wegdenkt schelen ze niet zo heel veel meer)
Suelza
Geplaatst: 25-08-09 11:39
Wat ooit eens zo begon:
regine
Geplaatst: 25-08-09 11:40
Ja die grote hond is ook echt geweldig! Was ook echt helemaal me vriend, probeerde hij op schoot te zitten en liet hij alleen ze kont op je benen zakken. Maar zijn lijf was zo lang dat je dan never nooit meer in ze nek kon kriebelen, want dat was wat hij eigenlijk wilde hahahaha. Dus uiteindelijk opstaan, in de nek kriebelen en dan kreunde hij als een ouwe vent joh! hahahah Echt een geweldige hond!!
Ik zal morgen wat foto's plaatsen , zit nl nu op het werk en vanavond oefenen we met het Lipi viertal voor het HE.
Suelza je veulen heeft hetzelfde hoofdje als mama , van wie heeft ze haar ogen geerfd ?
Mooi fotos van die Lusitanos , ik wil ook zo fotograferen.
Laatst bijgewerkt door jus op 25-08-09 12:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Zitouna
Geplaatst: 25-08-09 12:41
Anouk: haha ja arme hondjes.. Toen onze Pita en Kleintje erg klein waren mochten ze eerst ook een weekje bij ons op de slaapkamer slapen, wel gewoon op een kussentje op de grond dan. Toen dat niet meer mocht hebben we ook wel een paar nachten wakker gelegen van het gejank en het springen tegen de deur... Zo zielig maarja je wilt ook niet 2 van die snurkende bakbeesten ernaast hebben liggen! Hmm die espaniola klinkt dus wel interessant hij lijkt me ook een stuk minder zwaar dan die sevilla, klopt het dat hij niet zoveel weegt? Wel zo handig voor in het vliegtuig..
Kelly: hihi ik snap het. Door wie is ze eigenlijk gedekt? De drukplek zit er nog steeds, maar hij wordt wel minder. Mis het wel een lekkere strandrit, maar stel het nog maar even uit. Longeren moet hij ook nog leren dus eerst maar die discipline erin zien te krijgen. Het blijft trouwens nog steeds warm hier! Tussen de 35 en 40 graden, dus hij vind het ook wel best geloof ik, rustig aan.
Elise: inchallah binnenkort kan je het zelf ervaren mooi zo een kilo aangekomen, hier komt er vast nog wel een kilo bij. Wat is zumba?? Pleegmoeder kip Flinke jaarling heb je zeg!
Jellie: vooral het feit dat ze de halve dag besteden aan het likken van hun geslachtsdelen vinden ze hier niet zo proper daarnaast zitten de zwerfhonden vaak vol met teken, luizen en vlooien.. En het is hier nog maar niet zo lang dat honden ook echt als huisdier worden gehouden, voorheen was het enkel aangebonden in de tuin. Het wordt wel iets beter dus, maar het gaat heeeeel langzaam. Ook worden er veel honden voor gevechten gebruikt, wij hebben Kleintje toen gekocht van iemand die hem eigenlijk voor honden gevechten wilde gebruiken
Wenda: Flavio weet ik niet, hij heeft een automatische drinkbak in zijn box dus dat is moeilijk bij te houden. Alleen de stalletjes achter hebben dat niet, daar moet dus elke keer water naartoe gesleept worden. Darius drinkt nu ook minimaal 50 liter, en veel komt er dus ook weer uit Zo jij hebt er ook zowat een dagtaak aan, dat water versjouwen.. Hihi maffe 'artiesten' hier dat witte stenen paard bij ons op de club is ook niet helemaal in proportie Ik hoop dat binnenkort mijn auto weer gerepareerd zal worden! We wachten op het onderdeel, zou deze week moeten aankomen uit Frankrijk. Natuurlijk wel het leukst om met de jeep te komen hoewel die auto van Mo wel comfortabeler is.. Leuk jullie hebben een motor! Helemaal naar Ksar Ghilene ermee? Wel een leuk uitstapje. Heb daar ook mooie paarden gezien vorige keer...
borderjay
Geplaatst: 25-08-09 12:45
jus schreef:
Mooi fotos van die Lusitanos , ik wil ook zo fotograferen.
Nou ik ook wel echt super mooi. Had Chawwa in haar mooie rode jurk op Paard 2009 gezien, toen was ik al helemaal onder de indruk! Ziet er zo mooi uit!
jus
Geplaatst: 25-08-09 12:56
Citaat:
En dan wil ik zulke lusitano's
Haha , om te fotograferen heb ik genoeg modellen (zonder jurk dan) , maar ik kan niet zo fotograferen , probeer het nog wel , zitten veels te veel knoppen op een camara ik zet dat ding altijd op automaat en tijd voor cursus of iets heb ik niet.
Paarden van de fotos zien er echt superverzorgd uit !!