[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

just_kiki

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 17:52

:wave: doeii, veel suc6 met je les.
haha ja het regent hier idd de hele dag al :=

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 18:51

zo, wat een pestweer he..
Over bruine zadels gesproken.. De mijne is nog steeds niet verkocht, ben er helemaal gek op, stond ook super op Goya.. Maarja..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:34

Balen is dt he?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:35

Het regent hier nu nog steeds.... De les ging helaas niet door dus heb Atlas maar even gelongeerd. De bak was echt niet te doen net een zwembad, de longeerbak was eigenlijk ook niet te doen. Maar ja ze hadden al de hele dag binnen gestaan en Atlas stond zo op zn deur te timmeren :P. Dus heb m toch maar even wat laten doen... Het was ook echt een bommetje :P.

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 22:11

@Mies-Apollo, ik hoop weer wat meer met haar te gaan doen, rijden zit er voorlopig niet in.
Maar aan de hand werken is ook leuk.
Ik voel me momenteel redelijk goed en heb nu even 3 weken geen behandelingen!!

@just_kiki , wat schattig die caafjes, ik heb vroeger ook eens een nestje gehad en was verbaast dat ze gelijk zo zelfstandig waren.
Ga je ze houden?? (o lees net dat ze te koop zijn)

@Ilona, het was heerlijk weer eens met haar bezig te zijn.
Wat leuk dat je weer gereden hebt.
Ik weet nog met Xantha, ze zijn zo heerlijk puur en supergemakkelijk te rijden.

@Barocco zei:Debby, heerlijk met Xantha. Ben benieuwd naar weer een keer foto's, vind haar toch de mooiste andalusiermerrie die ik ken.
AHUMMM, je bedoeld Lusitanomerrie :P

@soeske , ik zou graag een bruin dressuurzadel willen, helaas is de jouwe veels te smal! :(

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 22:22

Het is echttt KKKKK-weer!!!
Wat een schattige caafjes, cavia's van hetzelfde geslacht kunnen het vaak prima met elkaar vinden hoor, ook al zijn ze volwassen en worden ze dan pas bij elkaar gezet. Ze zijn niet zo vechterig als bijvoorbeeld konijnen.

Gaat er nog iemand naar paard 2009? ik ga morgen en rij mee op Bobby bij de houding en zit demo van het Balingehof.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 22:24

Jolynn @ ze staan idd te koop :) als het echt mis gaat met me beertje wil ik er misschien wel zelf 1 houden :j
Ze zijn idd onwijs zelfstandig. er is er 1 die gaat al echt op avontuur. en de andere blijft wat meer bij mama. Maar toch zijn ze onwijs zelfstandig ! :) verbaasde ik me ook over :j

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 23:48

moet ff kijken of het werkt dan volgen er meer
deze is laast een keer genomen toen me neefje bij tsjil was lief he hij is helemaal verliefd op me kanjer :D ikke ook hoor
Afbeelding
en ik moet ff kijken hoe het lukt met me telefoon maar best wel duidlijk toch

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 23:50

hahahah gelukt dus

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 00:10

Leuk zo'n klein mannetje op zo'n groot stoer paard :+:

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 00:17

aahw :+: wat scheetig :))
Vind hij ze niet eng, zo groot :) ?

ik kende een klein mannetje,die vond paarden helemaal geweldig, onder zijn lengte :Y)

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 00:30

nee was juist heel blij en ik moest en zou lopen met tsjillert hahaha lachu hoor
en dat terwijl hij tsjillert pas hooguit twee keer gezien hebt
hij was ff een dag op visite nu belt hij vaak en zegt hij...... ik wil weer paardje rijden hoor dus mss een neiuwe jos lansink hahahaha

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 00:32

Prinslover; hij word begin mei verwacht rond de 5e.. spannend mischien wel op mijn zusjes verjaardag!
tsjillert: ik heb het zelfde halster:P

Zelf zit ik hier et balen vanwege de regen. Bak is plens en de paarden vinden er helemaal niets aan buiten nu...
Kreeg net op mijn profielen site comentaar op mijn ouwe shet tvan 43.. wat is ie mager!! wat zielig.. nou wat zielig het eet het schijt het is gezond en het is vrolijk het is nou eenmaal logish dat ze mager worden en n holle rug krijgen.. ik vind dat zo dom het is zeldzaam dat ze zó oud worden en krijg je dat gezeik.. stome mensen! snufmans kan nog wel 40 jaar erbij hebben *snif* :(

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 01:08

he meiden hier ff de foto van vanmiddag bij de DA Afbeelding
je kan heel goed het verschil zien van voor en na de ingreep
paard van mijn vriendin had een grote ingreep gehad, van vier uur bij de meeste nog wel bekend
hij had een hoefbeen fracmentatie
op de foto links was net na de operatie en de rechtse was van vandaag
je kan zien dat het uitsteeksel minder scherp is geworden en dat het al wat meer vorm aan neemt
vandaag groen licht gekregen voor weer aan het werk te gaan met het paardje
de DA was super tevreden en we waren erg blij

morgenavond weer ff stappen en dan drink ik er wel een op :9

morgen ook ff tsjillybil verwennen had goed spierpijn van de week van het vele rijden hahahahah dus die moet ik ff wegrijden en volgnes mij hebben ze op stal wedstrijden dus heel wat te kijken morgen

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 01:21

oh en melissa niks van an trekken je oudje ziet er heel gaaf en goed uit geniet van die oude mooie pony <
er zijn genoeg mensen die wat te zeiken hebben ik ken er ook wel een paar waar ik echt knettergek van wordt

gewoon niks van aan trekken doe ik ook niet zijn ze echt niet waard geloof me heb er nu echt wel ervaring mee
pffffffffffffffffffffffffffffffff

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 09:09

tjisljerd@ wat fijn dat het al beter gaaat.

VAndaag even fleur rijden en even lekker verwennen.
Maar moet eerst naar de open dag van de middelbare school

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 09:40

MelisXFeikje @ Ach niks aantrekken van zulke mensen :=
hebben ze zeker nog nooit oude paarden gezien?
op stal staat er ook een van 41. hij eet,poept dus ist gezond :Y)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 11:34

Tsjillert: Je neefje vind het wel leuk op de rug van Tsjill zo te zien :).
Melisxfeikje: Zo lang je nog aan de pony merkt dat ie gelukkig is zit het toch goed :). Je kan niet verwachten dat een pony er op die leeftijd nog als sportpaard uit ziet, maar als ze gewoon nog alles kunnen is dat toch geen probleem ;).

Hopelijk komt mijn fotocamera vandaag :). Ik heb de Sony DSLR A-300 besteld bij de Combi bij ons. Ze hadden m helaas niet meer op voorraad... Probeerde ze me nog de A-350 aan te smeren die was dezelfde prijsklasse dus ik kijken €699. Gelukkig heb ik mijn research gedaan, want de A-300 was 469 bij Bol.com :P. Uiteindelijk zijn we dr uit gekomen dat ik de A-300 voor 499 krijg (wel iets duurder maar als er wat mee is kan ik wel gelijk terug naar de winkel...). Ze hebben een spoedbestelling gedaan en hopelijk issie er vandaag :D.

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 12:04

Lisenka: weet wel bijna zeker dat ik verslaafd raak aan dat fokken hahaha. zou jij mij mischien kunnen vertellen hoe jouw hengst(en) was/waren teon je ze voor het eerst liet dekken, heb daarna veel problemen gehad ?

En heb bijna zeker al mijn droom merrie erbij gevonden. Ben helemaal verliefd geworden op een bijna 2 jarige PRE merrie. maar kan nog veel verandere tot maart, maar tot nu toen was het bijna liefde op het eerste gezicht :D ik zeg verder nog niks over haar of laat ook nog niks zien, want wil er wel zeker van zijn :D

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 12:39

Idd snuffie is nog steeds een toppertje!
Verveel me nogal wil wel gaan rijden maar de bak is plens en ik wil wel buitenrit maken maar nogal saai alleen denk ik...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 12:48

Ik moet dalijk ook even kijken hoe de bak erbij ligt...

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 14:16

Nishada -> Ik heb Rints d'r manen naar elkaar toe ingevlochten en dat bevalt idd prima.
Het blijft veel beter zitten zo!

Michelle -> Een 20x40 bak, das de moeite! Lekker joh!
De eerste (poep)vlekken zitten al in de deken.......
Ach ja, gelukkig heb ik meerdere dekens en breng ik ze gewoon te wassen als ze erg smerig zijn.

Petra -> Speciaal voor Tsjillert ;) is Rints vandaag gewassen en ga ik haar morgen toiletteren.
Nee hoor, ik was het zowiezo al van plan.
Rintske haar fokkers zouden morgen langskomen, gaat helaas niet door, en ik wilde haar dan natuurlijk picobello eruit laten zien!
Nouja, dan maar voor mezelf en de knappe mannen die bij haar op stal staan! }:0
Het verschil is idd duidelijk te zien op de foto's, fijn dat het zo goed gaat met je vriendin haar paard!

Marielle -> Beterschap!

Chickey -> Welkom hier! :+

Jolijn -> Leuke foto's! Vooral die laatste vind ik mooi!

Debby -> Lekker joh dat je weer wat kan doen met Xantha!

Kiki -> Valt best mee met Rintske d'r dekens, ze rolt niet in de bagger alleen in zand en dat kan je er zo weer afkloppen.
De enige vlekken die erin komen zijn de poepvlekken van het liggen in haar stal.
Maar ik heb een adresje om mijn dekens te laten wassen en dan komen ze weer als nieuw terug! *D
Wat een poepies die caviaatjes!

Jus -> Wat een leuke traditie dat pony dopen!
Wat is het idee daarachter?
En die fries en PRE........ :9
Die PRE is best hoog, of niet?

Melvinnek -> Den Oever en Alkmaar zijn nog wel een stukje weg bij mij vandaan, beiden zo'n 40 min. schat ik.
Wat ben je van plan dan?
Rintske staat niet op een manege, maar een pensionstalling.
Hiervoor kwam ik wel op een redelijk grote manege, maar daar wilde ik mijn eigen paard niet neerzetten en ben toen in Hem terecht gekomen.
De Woody Ranch is waar ik afgelopen zomer op vakantie ben geweest met het paard van een vriendin.
Aankomende zomer ga ik er weer naartoe, maar dit keer met mijn eigen paard.

Jasmijn -> Je blijft nog lekker een poosje vrijgezel zo te lezen.
Je komt vanzelf de ware wel tegen en dan weet je het meteen; DIT IS HEM!
In de tussentijd lekker genieten!

Penny -> Auw! Lijkt me pijnlijk wakker worden!
Gefeliciteerd dat je bent aangenomen!

Gisteren even lekker zonder zadel op Rintske gehobbeld, goed voor m'n zit hahaha!
Ik wil dit wat vaker gaan doen, 1x in de week - 2 weken ofzo, om zo mijn zit en houding wat meer te kunnen trainen maar ook om goed te kunnen voelen wat er onder m'n kont gebeurd.
En vanmorgen weer eens Rints d'r staart en sokken gewassen.
Dan kan ik ze morgen weer eens goed uitpluizen, er zitten allemaal korstjes in de haren die komen van die eeltknobbels in haar sokken.
Mok heeft ze niet, maar als ik die korstjes er niet regelmatig uithaal blijft er vuil zitten en krijgt ze het wel.
Dus morgen haar sokken, en staart bijwerken, en haar mooie koppie weer eens toiletteren.
Een vrouw met baard kan natuurlijk niet! ;)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 15:51

Zonder zadel rijden kan ik echt niet... Vind het altijd zo knap hoe andere dat doen :P. Ik verkramp helemaal en stuiter dr naast...

Rintske is in iedergeval weer lekker schoon :). Is toch fijn om zo lekker bezig te zijn.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 16:51

Nishada: London lijkt mij een hele mooie kleur op Urbino!

Frank: Ik heb mijn profiel gemaakt in photoshop, ik heb dat programma leren gebruiken op school en ik vind het super leuk om te doen :D

Saida: Zo, die deken is echt blauw!! :+
wat lekker dat je zonder zadel op Rintske kan hobbelen! Bij Vaidosa probeer ik het niet weer denk ik :n

Petra: Welkom!

Debby: Wat fijn dat je zo heerlijk met Xantha hebt kunnen werken!!

Kiki: Lief he, die babycavia's!! Ik had er vorig jaar ook 2 :+: helaas mocht ik ze niet houden :n

Ilona: Ik ben jaloers!! Waarom ging het inrijden met Vaidosa niet zo makkelijk en voorspoedig O:) Ik ben nu nog met haar bezig dat ze eindelijk eens ontspannen wil lopen!
Ik vind het echt super voor je :j Dat gaat helemaal goed komen met jullie!! :D

Jasmijn: Knap dat je dat gedaan hebt! Nu weet Rutger ook beter waar hij aan toe is. Hoe gaat het met mister wrong?

Penny: oef, dat lijkt met pijnlijk :(:)

Esther: Mijn mannetjescavia is gecastreerd voor 37 euro..

Ik heb nu 2 tentamens er op zitten en ik durf er niet echt van te zeggen hoe het ging... verder heb ik gisteren het project afgemaakt en hoeven we alleen nog een persconferentie te houden. Daarnaast moet ik wel nog 2 tentamens maken volgende week.

Gisteren is mijn zusje blijven slapen bij mij in Groningen en het was heel gezellig. Voel me daar inmiddels toch wel aardig thuis!

Vandaag heb ik weer op Vaidosa gereden. Ik had haar donderdag gelongeerd en dat ging heel fijn, dus ik ben er maar weer opgeklommen. Ik heb eerst flink ruzie met haar gehad, ze wilde alleen maar snel en ik wilde op mijn tempo. Na een tijdje waren we 'uitgevochten' en heb ik een paar rondjes fijn gereden en ben ik gelijk gestopt.

Morgen ga ik met Lisa naar Paard 2009 ze gaat met Saturno mee doen met het showteam en daarna nog een kur op muziek! Cascabel en Aline komen ook :D

en jullie gaat trouwens wel weer erg snel, ik hoop dat Mies en ik op tijd zijn met het afmaken van het nieuwe topic!!

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 17:05

Even een lekkere buitenrit gemaakt net.
Komt binnenkort filmpje van tjardo dat ie in de bak aan het idioot doen is xD