Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

met Tulp:

Ben ook altijd blij mn vriend weer te zien
Gister heeft mn vriendin foto's gemaakt dus ga ze zo in een topic zetten...Volgens mij is hij blij met de zon, hij loopt heerlijk laatste dagen en ziet er ook goed gespierd uit

Jullie zijn weer een ervaring rijker, op naar de volgende! En waar jij aan moet werken heb ik precies hetzelfde hoor, Suevo gaat ook als hij opgefokt is hoog en bovenin, zakt dan nog wat door zijn achterhand en klaar is de patserende meneer
Oeh lekker zo'n Sauna.. Haha dat zal vast wel goed gaan.
. We gaan in Arnhem wonen, en ik ga eind April weg, mijn moeder en stiefvader iets later, die gaan alles inpakken enzo, en Fuego gaat ook later dan mij weg. Wat vreselijk rot zeg, met al je beestjes, en dan jij ook nog ziek.. Heel veel beterschap, voor alles en iedereen! Kan me voorstellen dat je dat kreupelheid en alles na zo'n operatie wel zat bent, idd naar een kliniek brengen, en dan kijken wat er aan de hand is. Sterkte! Hmm.. Gewoon even uitzoeken. Geniet er nog maar ff van ja hihi.
. Wel hele leuke foto's!! Oeeee wat loopt ie mooi!
. Lijkt er geloof ik wel op, vind Zaldi zadels heerlijk zitten. Komt denk ik wel goed, gewoon even wennen!
Ben je niet bang dat ie wegzakt in de modder?
Fijn dat je vriendje weer terug is. 
. Gelukkig ging de 2de proef wel goed! Gefelicteert, 2 x 1ste, heel goed!!! Lekker zo'n strandrit. Gelukkig geniet je weer volop.

. Zo hebben we ff geknuffeld, daarna halster omgedaan en hem omhoog getild. Toen losgegooid, en heeft hij kennis gemaakt met Faya. Nou..... Die zijn meteen dikke vriendjes hoor! Fredje vond hij niet zo boeiend, maar Faya.. Oortjes naar voren, snuffelen en ruiken, alsmaar contact maken. Faya wilde het liefst spelen, maar dat kon niet hihi. Echt heel lief van Fuego, dat hij zo lief deed naar d'r. Hij deed helemaal niet boos of agressief, lievelievelieve Fuego
. Daarna gelongeert weer met Gogue, in draf en galop werd hij een beetje wild, en toen Faya dat zag dacht ze dat ze werd uitgedaagd om te spelen, helemaal blaffen en kwispelen, waarop Fuego reageerde met vreugesprongetje en hoog in de lucht springen, ik moest echt lachen om die twee.
Daarna heerlijk gereden, hij heeft het braaf gedaan. Volgende keer gaat Gino mee, die moet hem natuurlijk ook ontmoeten. Alleen kan niemand Gino meer houden, die is zo wild, dus dat gaat nog wat worden
. 

?
?
Ook leuke foto's van de bak. Hij was wel druk ja haha. Toch goed gedaan dan op wedstrijd! Je hebt hem iig de bak door kunnen sturen en weet nu een klein beetje hoe die reageerd op zo'n groot iets 
Volgende keer weet je nu wel wat je beter kan doen. Enne, jullie zien er wel super sjiek uit hoor in jullie outfit
En fijn dat vriendlief ook weer terug is!
Je flikt het toch maar even met die "soms wat eigenwijze tante"
Gefeliciteerd met je 1e plaats(en)
* Foto's geven trouwens een heel leuk beeld van jullie op wedstrijd
Het plezier straalt er vanaf * 

Heb nu eindelijk het filmpje erop met mij samen springen
Ben namelijk echt géén held met springen 

denkt Amanda, wat ligt daar?!

Alleen die moet ik nog uploaden.. word een ander xtje.. Duurt zo lang
En wat vinden jullie van dr springkunsten?

Wel heel leuk!
dus was niet zo goed idee celine was nog mee op haar pennypowny was wel jammer ze had er zo zin in

spokie79 schreef:Heidi, vervelend zeg. Je voelt je dan toch niet helemaal lekker lijkt me. Ik zou het wel eng vinden.