Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Minder leuk.. De keren dat ik er hard vanaf ben gevallen was ook inderdaad met springen
Maar daardoor heb ik wel op de harde manier geleerd m'n paard onder controle te houden haha. Tamme vindt 't ook fantastisch!
Maar hij had er gelukkig wel vertrouwen in. Ben ook om de domste reden ooit gezakt namelijk dat m'n plan van aanpak niet goed genoeg zou zijn, terwijl dat toch echt in m'n hoofd zit. Verder zei hij ook nog even doodleuk dat ik alle oefeningen wel goed had gedaan, je zou toch denken dat dat zonder plan van aanpak dan ook niet had gekund
Maar goed, nu 2 juli weer een poging wagen
_Zoe schreef:Veel succes met je rijbewijs moonforever, weet precies wat je meemaakt. Ben zelf afeglopen woensdag ook voor de 6e keer gezakt en heb na dat nieuws maar aan de examinator gevraagd of hij dacht dat ik het ooit ging halenMaar hij had er gelukkig wel vertrouwen in. Ben ook om de domste reden ooit gezakt namelijk dat m'n plan van aanpak niet goed genoeg zou zijn, terwijl dat toch echt in m'n hoofd zit. Verder zei hij ook nog even doodleuk dat ik alle oefeningen wel goed had gedaan, je zou toch denken dat dat zonder plan van aanpak dan ook niet had gekund
Maar goed, nu 2 juli weer een poging wagen
dus er is zeker nog hoop voor je! Vriendin van me heeft hem ''gelukkig'' ook pas na 9 keer dus dat gaf mij dan weer hoop
Maar ga er vanuit dat ik hem nu wel echt ga halen, en jij vast ook

eigenlijk was bijna de helft daarvan bedoeld voor vakantie dit jaar maar dat liep dus even anders. Moest het helaas ook nog helemaal zelf betalen, en door herexamen sta ik nu toch wel lichtelijk in het rood vooral omdat ik net een paard had gekocht
want ging er eigenlijk vanuit dat ik de 6e keer wel zou slagen maar dus niet
ik herken het hoor, ik had gekregen, vonden wel belangrijk maarja na 4x vinden me ouders ook wel goed,

En hij gaf ook aan, denk gewoon dat je nu les hebt, als het goed is mag je niet voor niets afrijden!!