[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 11:09

Leuke foto's :D

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 17:02

Ohh leuke foto's! :D
Hmm ja met springen kunnen ze goed heet worden en dan kan je 'r hard af gaan ja.. -O- Minder leuk.. De keren dat ik er hard vanaf ben gevallen was ook inderdaad met springen :P Maar daardoor heb ik wel op de harde manier geleerd m'n paard onder controle te houden haha. Tamme vindt 't ook fantastisch! :D

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 23:51

Zeker leuke foto's..

Pab wordt van springen ook erg heet veral wanneer de hoogte in gaan..
ben erg aan de ontspanning aan werken gaat steeds beter..

19 juni weer afrijden voor de auto.. pff mag nu wel x gaan halen ben er zo klaar met dat lessen.. als nu niet haal dan haal ik hem nooit whahaha..

mijn vriendje is door mijn verliefd geworden op super mooie hengst hangt wel prijskaartje aan.. daar wilt hij wel op leren rijden. Maar gaat nu ook vaak mee naar stal haha.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 08:53

Vanavond post ik een foto van mijn wedstrijdset te paard!

En morgen komt mams eindelijk een keer mee naar pim :)

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 10:16

nou de 7de gaan we een scan maken van geisha haar achter been,ze heeft daar enkele mnd geleden mee in de draad gehangen en heeft iets vocht wat niet weg kan aan de voorkant van haar sprong.ze heeft er geen last van maar dit is gewoon niet wat we willen.ik ben dus erg benieuwd wat hij gaat zeggen

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 19:46

Veel succes met je rijbewijs moonforever, weet precies wat je meemaakt. Ben zelf afeglopen woensdag ook voor de 6e keer gezakt en heb na dat nieuws maar aan de examinator gevraagd of hij dacht dat ik het ooit ging halen :') Maar hij had er gelukkig wel vertrouwen in. Ben ook om de domste reden ooit gezakt namelijk dat m'n plan van aanpak niet goed genoeg zou zijn, terwijl dat toch echt in m'n hoofd zit. Verder zei hij ook nog even doodleuk dat ik alle oefeningen wel goed had gedaan, je zou toch denken dat dat zonder plan van aanpak dan ook niet had gekund :P Maar goed, nu 2 juli weer een poging wagen :')

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 19:52

_Zoe schreef:
Veel succes met je rijbewijs moonforever, weet precies wat je meemaakt. Ben zelf afeglopen woensdag ook voor de 6e keer gezakt en heb na dat nieuws maar aan de examinator gevraagd of hij dacht dat ik het ooit ging halen :') Maar hij had er gelukkig wel vertrouwen in. Ben ook om de domste reden ooit gezakt namelijk dat m'n plan van aanpak niet goed genoeg zou zijn, terwijl dat toch echt in m'n hoofd zit. Verder zei hij ook nog even doodleuk dat ik alle oefeningen wel goed had gedaan, je zou toch denken dat dat zonder plan van aanpak dan ook niet had gekund :P Maar goed, nu 2 juli weer een poging wagen :')

Dat geeft me hoop !!! ^^ Jeetje 6x al ik ga nu voor de 3e x op... ook steeds om domme reden gezakt !! .. Nu we halen hee :)

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 20:07

Ja ik heb dat ook hoor, eerste keer was ik er echt nog niet klaar voor, keer erna zei die nog puntjes op de i zetten, vervolgens had ik op de snelweg een auto die met 80 vlak voor me invoegde terwijl ik 130 reed en tja daar zat ik dus in, keer daarna ging alles goed maar reed ik op de laatste 600 meter een slingerende fietser aan, daarna had ik een keer dat ik net gigantisch ruzie had gehad met m'n rijschool en reed ik gewoon super opgefokt en laatste keer dus een oliebol reden met plan van aanpak :P dus er is zeker nog hoop voor je! Vriendin van me heeft hem ''gelukkig'' ook pas na 9 keer dus dat gaf mij dan weer hoop :') Maar ga er vanuit dat ik hem nu wel echt ga halen, en jij vast ook :D

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 20:23

nooit problemen gehad met rijbewijzen halen scooter auto aanhanger en motor waren voor mij heel simpel.
ik hoop dat jullie nu ook mogen slagen want het is duur genoeg

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 22:55

Geeft mijn weer hoop!! :)
als ik nu niet haalt mag nog 1 x op, en daarna tjaa dan ga ik wel overal te fietst heen ..;)
dan moet zelf betalen,

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 23:05

Ja ik wil hierna ook nog graag voor m'n e achter b maar moet toch eerst weer gaan sparen. Al bijna €4000 kwijt nu :') eigenlijk was bijna de helft daarvan bedoeld voor vakantie dit jaar maar dat liep dus even anders. Moest het helaas ook nog helemaal zelf betalen, en door herexamen sta ik nu toch wel lichtelijk in het rood vooral omdat ik net een paard had gekocht :P want ging er eigenlijk vanuit dat ik de 6e keer wel zou slagen maar dus niet :')

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 23:19

Haha,, ;) ik herken het hoor, ik had gekregen, vonden wel belangrijk maarja na 4x vinden me ouders ook wel goed, :O

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 17:39

Ik wilde ook E gaan halen.. Maar mijn vader wilt niet dat ik met een trailer ga rijden...

Dus als ik echt wedstrijden ga rijden.. In de vorm van echt serieus.. Dan gaat hij een wagen kopen.
Minder gedoe met aankoppelen en rijden.

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 17:55

Ja inderdaad dat ga ik doen haha..

Zo gezellig naar chio donderdag met natas
En afrijden haha

Ben zo trots op pablo hij is zo enorm voor uit gegaan

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 22:40

O ik rolde gelukkig ook zo door mijn brommer en auto-examen heen, dat is toch wel heel fijn… Hoop dat jullie het beiden ook snel mogen halen!

Wij gaan komend weekeind meedoen aan een clinic trailerladen en paardenmassage. 2 nachten daar blijven, Chim mee. Ben nu al druk aan het trainen en ik kan haar inmiddels in de trailder zetten en iemand daarachter op den duur de stang dicht doen zonder dat ze gaat duwen en trekken… Als ik haar echt vast zet, klep dicht en er bij weg ga, wordt ze wel heel zenuwachtig… er is dus nog genoeg te leren.
Paardenmassage lijkt me vooral handig om bij te kunnen houden. Ze zit nu alweer gigantisch vast in de rug dus er gaat structureel iets verkeerd bij ons. To be continued… :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 14:16

Ben benieuwd Geeske :D

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 22:58

Heb een foto's van vandaag, :)

zijn hard onderweg, tuuurlijk zijn nog verberterigs punten,;)

Afbeelding

Afbeelding

Spannend.. komt wel goed veel geduld

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 11:03

Zo Pablo kijkt wel heel geïrriteerd op die galopfoto! :oo
Hij ziet er wel goed uit :D
Strakjes naar CHIOOOO!! :D :):)

Ben benieuwd Geeske hoe het van 't weekend zal gaan! Veel plezier in ieder geval alvast :)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 12:06

Hij was even pist vind de rechtergalop moeilijk wilde hard en ik de volte in dus kreeg je dit.. hij bokt niet meer..

Jaa ik ga ook naar chio ;-)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 12:52

Weer gezakt mag nu faalangst van me ouders.. hahaha

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 13:56

Hoe komt het dat de je zakt?
Te weinig kijken? Te hard rijden?

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:26

Duijfje schreef:
Hoe komt het dat de je zakt?
Te weinig kijken? Te hard rijden?

Ik sla dicht door de zenuwen. Ik eet en drink niks van te voren zo zenuwachtig en ik.
en ga ik domme fouten Maken

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:58

Misschien mag je iemand mee nemen die vertrouwd is??

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 18:54

Jaa maarja zo zenuwachtig dat gewoon niks mee te doen pff...

Heeft er iemand tips voor paarden die alles slopen en alles moet pakkrn wordt moedeloos van pablo!!!

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 19:00

Wat pakt hij dan? Cribbox heeft bij ons de staart, de stal en menig deken gered :P
Maar verder hebben we er ook eentje die gewoon alles wat ze tegenkom even een tikje moet geven zodat het valt…
Daarnaast heb ik nu alleen nog leren halsters (op touwhalster na maar daar zet ik haar niet mee vast), heb ik van die speciale western-touwen die veel steviger zijn met van die carabijnhaken die niet 1,2,3 knappen als ze hangt e.d. en daar leert ze het heel goed op af!

Balen dat je steeds zakt… hoe gaan je lessen? Niet zenuwachtig?
Ik heb met mijn instructeur gewoon heel veel zitten praten over zijn werk, het examineren :P En hij gaf ook aan, denk gewoon dat je nu les hebt, als het goed is mag je niet voor niets afrijden!!