[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly_Taco

Re: [HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 20:26

Ahh wat een köpke zit daarop Jan :~

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 20:33

OWWW! Ik moet de staats maar winnen deze maand }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 20:45

Prinslover schreef:
En het HVH drama... tjonge jonge. Heb het ergste gelukkig niet meegekregen. Ik zag 100den mensen op me af rennen! En er werd geroepen "er wordt geschoten" . Toen ben ik hem heeeeeeeeeel snel gesmeerd zeg! Maar heb verder niks gezien of gehoord... Maar ben blij toe. Wat een bagger feest. Wel gevaarlijk hoor, voor hetzelfde geld sta je er midden in... :oo .

Pffft.... ik stond er niet midden in maar het scheelde niet veel. Ik was ook naar het feest geweest, maar vanaf het begin hing er al een super agressieve sfeer. We waren eerst wat wezen eten. Toen zagen we alleen maar mensen op het feest afkomen. Echt super veel en ze bleven maar komen tot 's avonds laat.

Na het eten zijn we in de rij gaan staan om het feestterrein op te komen. Dit jaar hadden ze het afgezet met hekken. Vond ik eigenlijk al niet slim. Iedereen was al een beetje geïrriteerd omdat ze zo lang moesten wachten en toen kwam er ook nog eens een groepje negers voordringen. Daar werd het er al niet gezelliger door in de rij. Toen hoorde ik ineens allemaal geschreeuw en toen bleek dat ze de hekken hadden omgegooid. Mensen begonnen te rennen om over de omgegooide hekken het terrein op te komen.

Wij hadden toen zoiets van bekijk het maar, we wachten wel even en komen later wel weer terug. We zijn toen even wat gaan drinken bij een strandtent vlak voor het terrein. Daar kwam al een groep jongens voorbij die 'Rotterdam, hooligans' schreeuwden. Zij waren op weg naar het feestterrein.

Uiteindelijk om een uur of 23:00/23:15 besloten we om het toch nog eens te gaan proberen. Het was echt niet leuk. De sfeer was nog slechter dan aan het begin van de avond. Mensen zwaar onder de invloed van alle rotzooi en drank. We gingen op zoek naar de bar om wat te drinken te halen. Ik zag nog naast me een meisje in elkaar zakken. Helemaal knock out. Haar vriend schreeuwde nog van hier blijven, niet weggaan, blijf bij me! Ze hing als een vaatdoek in z'n armen.

Uiteindelijk de bar gevonden. We stonden net met ons drankje in onze handen toen we ineens 'PANG' hoorden. Zo 50 à 100 meter van ons vandaag, in het midden van het terrein, was ineens een hele lege plek. Iedereen was daar ineens opzij gegaan en stonden in een cirkel om iets heen. Een vriendin van me zei gelijk ik wil hier niet meer zijn, ik ga weg! En op dat moment begonnen ze ineens allemaal te gillen en te rennen. We werden zo ongeveer gedwongen op met de massa mee te rennen. Mensen die helemaal achteraan het terrein stonden hadden niks door en vroegen nog wat er was gebeurd. We zijn het feestterrein afgerend en stonden een stukje hoger op de naastgelegen duin. Je zag gasten echt knokken, niet normaal. Het was net een film waar je naar keek.

Toen weer diverse 'PANGS' en toen begon de massa weer te rennen. We probeerden via de duinen weg te komen, maar m'n vriend en ik liepen op een doodlopend pad. Toen teruggelopen en we wilden schuilen bij een strandtent die al gesloten was. Toen hoorden we echt veel schoten en aan de andere kant van de strandtent hoorden we allemaal ruiten in elkaar gegooid worden. We hadden echt zoiets van hier moeten we snel weg, het komt onze kant op. We renden net het pad op richting de parkeerplaats en toen kwam net een groep politieagenten de hoek om met de gevechtsstokken al zwaaiend 'ga weg hier, ga weg!' We wisten niet hoe snel we weg moesten komen. Toen uiteindelijk via de duinen en prikkelbosjes bij de pier gekomen. Daar liepen al meerdere feestgangers die probeerden weg te komen. Gelukkig liepen we daar wel veilig.

De ouders van mijn vriendin woonden vlakbij. Daar zijn we heen gelopen en hebben gewacht totdat we de auto weer op konden halen. Gelukkig geen schade aan de auto. Uiteindelijk waren we om 3:00 thuis. Het was echt heftig en eng. Niet normaal dat een stelletje gekken het voor zoveel andere mensen besluit te verpesten. Vorig jaar was zo leuk, maar nu het feest meer bekendheid heeft gekregen en gratis is kwamen er echt veel mensen op af. Er waren zeker 3x zo veel mensen als vorig jaar. En zeker omdat het gratis was komt er ook publiek op af wat je er liever niet bij wilt hebben.

Het is zo jammer dat de politie hier in NL niet hard op mag treden tegen dit soort lui. In elk ander Europees land zouden die hooligans en relschoppers allang neergeknuppeld zijn, maar hier mag dat niet want anders krijgen ze de rijksrecherche achter zich aan.

Maar al met al echt jammer dat het zo uit de hand is gelopen. Dat dit soort evenementen blijkbaar niet georganiseerd kunnen worden, omdat er altijd mensen zijn die het willen verpesten. En sowieso snap ik niet wat die zogenaamde voetbal hooligans op een dance feest willen bereiken. Dit heeft toch niks met voetbal te maken?! Ik denk wel dat als ze het een betaald feest hadden gemaakt dat er wel wat ander volk op af zou zijn gekomen.

Maar goed, dit was dus mijn avontuur van de zaterdagavond/-nacht.

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 20:49

Wat een verhaal zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 20:59

Mies Ja, je kan ook straatje keren d.m.v. het banaantje. Alleen die had mijn instructeur mij niet geleerd. Hij had wel een ander soort banaantje geleerd, maar dat was meer een trucje tijdens de nette manier zeg maar. Ik was al een keer naar voren gereden, maar had er door de spanning niet bij stilgestaan om nog een keer naar voren te rijden. Alles ging ook goed, maar nadat ik naar voren was gereden ging ik verkeerd sturen. Echt balen. Weet nu natuurlijk ook precies hoe ik het wel had moeten doen, maar ja daar heb je achteraf niet zo veel meer aan hè. ;) Wel super stoere foto's van het crossen zeg!! Die Shannon is ook nergens bang voor. :Y)

Saida en Anouk Jullie hebben zo te zien een gezellig middagje gehad!

Karina & Gab Welkom back!!! En Karina, is toch wel lekker hè om er even tussenuit te zijn geweest? Jammer dat Ludo een reactie heeft gekregen.

Malin Wij gaan even met elkaar pb-en om een datumpje te prikken. ;)

Shanna Gefeliciteerd met de winst met Vaj! Super hoor!!

Ben vast een hoop vergeten nu, maar heb snel even behoorlijk wat pagina's doorgelezen. Wel weer leuke foto's gezien!

Vandaag heb ik lekker op het strand gelegen. Was pas de eerste keer dit jaar en ik woon er toch best dichtbij... Morgenochtend les rechtrichten. Ben benieuwd!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-08-09 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 20:59

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 21:12

Bedouin, welkom op de roze wolk :)

Prinslover, leuk dat je t zegt van die foto.. dat is echt dubbel en dwars genieten voor mij om zo op pad te zijn.
Nog op pad geweest met je din en Chico? succes morgen met les, spanned :):)

Shanna in de (niet geheel kloppende) krant :D +:)+

Zasread, die foto's zijn echt super zeg *D

Kelly *\o/* Wat goed zeg dat little G er nog is :)
Mooi tekstje erbij!

Anouk gezellig gelogeerd :z

Yenneke, pfft dat moet echt een vreselijk enge sfeer zijn geweest..
Gelukkig met jullie goed afgelopen en geen schade aan de auto.

Nouvel, dat is ook een trieste gebeurtenis zeg :\

Monya, heb je mijn mail nog ontvangen?

Was vanmiddag lekker bijtijds klaar dus de boodschappen gedaan. Hond uitgelaten en eten gemaakt.
Daarna ff naar de bouwmarkt gegaan. Helaas hadden ze niet alles wat we nodig hadden..
Daarna ff andere schoenen aan gedaan en naar stal gegaan om Flan op de wei te zetten.
Beentje even ingesmeerd en de wei op voor de avond en nacht. Nog een poosje op stal gehangen, was gezellig.
Morgen buitenrijden met Leen. Heb ik ook veel zin in.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 21:52

Zilfstar schreef:
Nee normaal niet. Maar dit halster is dus om de neus ook verstelbaar en daar zit dus een platte gesp precies bij die plek. Mijn vermoeden is dus dat hij inderdaad heeft lopen schuren, rollen OF dat een ander paard aan zijn halster heeft zitten klooien (dat is HET spelletje bij deze groep ruinen. Al zijn ze daar de laatste tijd wel rustiger in) Onlangs lag Jippes halster in de wei eraf wrs ook door een ander paard gedaan (net zo lang klungelen tot ie af gaat). Toen heb ik niks aan zijn kin gezien. Dus dat zou ook nog kunnen dat het door spelen komt.

Goh! Zijn er meer? Haha, Sam is er heel erg goed in!

Saida - Ja, ze was wel lui hè? Maar ik vond het toch al een hele belevenis. Het is altijd wennen op het paard van een ander en daar ben ik altijd extra voorzichtig mee. Ze is wel heel erg lief hoor! En inderdaad ging ze wel wat meer lopen als ze door had, dat we echt niet gezellig gingen kijken bij de ukkenclub. :D Maar het is een prachtige Fries hoor. Echt een plaatje en de foto's van jou zijn erg goed gelukt dus. ;)

Madelief - Die Furia! Dat is dus wel een vlugge? Had ik ook wel even op kunnen zoeken... hihi, alhoewel? Wij zaten 2 dagen aan het strand in Petten en Hargen. ;) Ach, en we hoesten allemaal wel eens?

Laura - Frank op Sam op de foto? Dat gaat vrees ik niet gebeuren, want dat doet ie alleen als ik er niet ben... :+ Goh, die Hincapie. Hij zal wel denken, ze hemelen me zo op! Even laten zien dat ik meer kan dan dat. Er moet wat pit in zitten hè? Ben benieuwd naar zijn eerste echte b-proef...

Jan - Zorrero en Zalamera zien er prachtig uit! Wat een koppie zeg!

Shannah - Wow!!!! Wat een superprestatie! Ik ben wel een beetje jaloers hoor! Maar ik vind het wel superknap ook! PROFICIAT!

Jellie - gaat ook gewoon door met lekker vakantie vieren haha, en Jan maar beulen! Was het daar niet te warm voor?

Heidi - Ik zie het helemaal voor me! hahaha, jij moet boeken gaan schrijven!

Mies / Laura - Ja, waarschijnlijk deze week ga ik naar Breda. Ik mag komen praten bij Superhorse! Ik kreeg ze vandaag echter niet aan de lijn, dus hopelijk weet ik morgen meer.

Mies - Mooie foto's!!!

Debbie - Aha! op die fiets. Wat leuk en dan meteen weer zo'n winner.
Ja, Sam blinkt altijd. Straalt van gezondheid. *D
Gefeliciteerd met je zoon! Gaat hij nu naar de 2e van het middelbaar onderwijs of is hij brugmug? Is hij een beetje een leuke puber? Hier hebben we een dame die is pas op de helft en pubert nu al. Ik maak me grote zorgen... haha 8-)

Frank zijn paardje doet het maar mooi hoor! En Sam lekker gewerkt. Pff, stond ik met mijn rijbroek aan in de stal... begint het te regenen! Nou ja, dan morgenochtend maar.

Cynthia - Ik duim hard mee dat het gaat, maar kan dat wel? Je moet toch veel rusten?

Jellie - Santos, de naam heb ik hier eerder gezien. Esther jij was toch ook wezen kijken bij de Balingehof voor je shaggy kocht?

Karina - tegenwoordig zijn de stallen niet meer toegankelijk. 2 stallen zijn verbouwd. Daar kun je nu naar de wc... Dus ik ben er wel een klein beetje geweest. :+ Wel mooie stallen hoor en prachtig dat het zo rond gebouwd is. Ik miste alleen de rijbak in het midden nog!

En wat lees ik nu! Wat ontzettend balen dat Veludo weer zo moet pijn lijden! Als ik de remedie wist joh! PFff, vreselijk nieuws hoor! STERKTE!

Jan - Tesora kijkt al net zo gemoedelijk als Desje! Wat een snoepje!

Martine - afknippen? Duh! Hun eigen haren, die moeten ze afknippen! pfff. Ja, de ramadan is zwaar hè? geen idee welke er hier meedoen. Het worden er elk jaar minder hier. Ze moeten hier behoorlijk hard werken en dan is het niet vol te houden. Het werk gaat er onder lijden, dus hebben wij liever dat ze dan wat eten. En mooooi berberpaardje. Hij is wel flink voor dit ras? Die goudkleurige is ook prachtig!

Ilona - Ja, ik zag het vanmorgen hier in de krant staan. Vreselijk zeg! Voetbalhooligans waren erbij betrokken. Wat een rotlui zeg!

Gab - Maar dan moet je wel western gaan rijden met die berber! Want dat doen ze er mee. Mooi paard hoor. Haha, mooie foto van je hond!

BrankaZ - Het getuigt toch niet een slechte opinie over de Balingehof als je op bokt meer info over een paard zoekt? Waarschijnlijk zullen ze wel vertellen wat zijn kuren waren en in hoeverre ze moeilijk zijn. Het zou me verbazen als ze hun naam te grabbel gooien, dus ze zullen zeker wel een goede behandeling hebben gevonden. Maar ja, jij zou ook blij zijn met alle beetjes info over een paard wat je wil kopen? Voor we Prince kochten hebben we ook heel Bokt gelezen met verslagen over zijn verleden. :+ Prince zijn hele leven staat hier namelijk. Haha en zo te zien is Monya hier ook actief. ;)

Saida - Zo haha, wat een wereld van verschil zeg! Hoezo lui? Die Rintske toch, aan het verbouwen geslagen dus... Lekker hoor een buitenrit! Kan dat bij jou alleen langs de weg? Het zal er niet druk zijn in die hoek. Bij Sam moet je altijd alert blijven langs de weg.

Sanne - mooie foto van ilona!

Malin - Dat is mooi nieuws! Dus Dinkey mag terug naar zijn vriendinnetje! En weer lekker rijden. Ik ben blij te lezen dat je weer betert.

Ellis - Mooi topic van het lange teugelen en idd wat een eigenwijze snoet. Echt nog een jonkie. Dat kun je wel zien met de rijfoto's. Wie is dit? Die ken ik volgens mij nog niet.

Martine - Goh, een luie berber? Bestaan die dan? Ach hardlopen met deze warmte is ook niet alles toch? En kleintje in de stress geschoten. Is dat een hond? Mag dat wel in een moslimhuis? Honden zijn volgens de turken hier onrein.

Shanna - Bond, James Bond!!!

Michelle90 - huh, Frank een accent? Dat hoor ik helemaal niet. *D

Jellie - Die andere is een Welsh cob, of niet? Een mooi kontje heeft ze!

Saida - Een spannende, leuke en nieuwe tijd breekt aan met jullie kids! Jammer eigenlijk dat je kinderen niks om paarden geven, of wel?

Karina - kan het niet zijn dat Veludo ook zo onhebbelijk is door de pijn?

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 21:58

Anouk, voor Jan is t niet snel te heet om te klussen :D
Hij doet wel rustig aan hoor..
Die andere is ook een tinker. Dat is FLan haar vriendinnetje.

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:13

Wenda: leuk je bent er :) binnenkort kom ik Rafale en je andere schoonheden in het echt bewonderen hoor! Hihi en die ponyhoofdjes.. Ze hebben hier inderdaad nog niet geleerd dat overdaad schaad ;) dat DA winkeltje zou inderdaad een uitkomst kunnen zijn, hoewel hij niet goedkoop is.. Niet zo vrijgevig als de jouwe iig ;) goed initiatief van hen gratis dieren behandelen :) er is hier al zo veel ellende voor de diertjes..

Ilona: hihi nou daar herken ik Flaaf ook wel weer in, dus Chico maakt zich ook vooral druk als er een ander paard bij is buiten.. En precies, trouwens ik hou zelf niet echt van couscous dus jammer dan :P succes met je les morgen!

Shanna: leuk dat je in de krant staat! Binnenkort op televisie 8-)

Zilfstar: ja ik vind het ook zo raar, alles moet maar kort en keurig.. Mooi is dat van die golfjes :) jammer van zijn voorpluk, misschien groeit die nog bij? Hahaha zou kunnen, of misschien heeft hij het er zelf wel afgesloopt omdat de andere paarden hem uitlachten ;) beter zo'n zwarte inderdaad voor een zwart peerd, ik heb een gele voor Flaaf, niet zo mooi maar wel functioneel :D

Kelly: gefeliciteerd!! :) moet zeggen dat ik nu nog niet veel wijs werd uit de foto B-) maar het zal vast een prachtbeestje worden.

Anouk: ja mooi he die Sevilla, alleen wel een gigantisch ding om mee te nemen in het vliegtuig :n die espaniola is dus wel wat? Had ik nml ook al naar zitten kijken :j mooi dingetje! Wel weer nog wat duurder..... Maar het zit lekker dus? Hij drinkt ook veel, tsja voor nu neem ik maar aan dat het de hitte is.. Leuk foto's kom maar op :)
Ja stel mafkezen, ze komen mooi niet aan onze paarden :P mmm lijkt me zeker zwaar in NL, hier is het al om 7 uur donker, daar pas een stuk later... Dagen zijn langer.. Ik ben wel trots dat hij het volhoudt hoor, hoewel het ook wel eens lastig is natuurlijk B-)
Stel mooie paardjes hebben ze daar he, op zich hebben ze allemaal wel die capaciteit maar hier is het voedsel gewoon niet zo goed dus blijven ze eerder schraaltjes. Ook zijn er natuurlijk geslaagde en minder geslaagde mixen, pure berbers zijn heel moeilijk om te vinden, er zit bijna altijd wel een procent of meer arabisch bloed in.
Hond tsja dat is dan een 'onrein' dier, je mag je ook niet laten likken door een hond voor het gebed bijvoorbeeld. Maar mijn vriend neemt het allemaal niet zo nauw hoor, hij is gek op de honden, zolang ze maar niet in bed of op de bank springen ;)

Yenneke: jeeeetje wat heftig zeg :( echt geen leuke ervaring. Moeilijk zo iets zelfs maar voor te stellen... Ben wel eens op een kraakfeest geweest wat toen helemaal is afgebrand, ook een dode, ook geen leuke ervaring :( maar als het dan expres gebeurd door mensen die gewoon problemen zoeken.... Nog weer erger..

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:14

hai, hier snel een groet uit france!
gebeurt veel in t topic en zijn hard onderweg naar t einde.
wij zijn nu op de terugweg, supervakantie al heb ik gemerkt dat ik slecht tegen de hitte kan en blijkt andalusie toch niet die droomwereld te zijn, valt dus af als immigratieplek ;). morgen naar parijs voor een paar dagen, vh weekend thuis met onze nieuwe kattjes! nog even wachten met volkletsen dus, want er is nog genoeg waar ik op wil reageren!
iloon daacht nog aan jou toen ik over t feest hoorde, dacht al dat je er zou zijn gelykkig was je niet dichtbij.
ik mis bandito!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:27

Jellie - te lief! Waarom verbaas ik me niet. Volgens mij ben je een schat van een mens! Goh, de één brengt een leven op de wereld en de ander neemt een nieuw pad in zijn leven. Tjonge. Ja, zo zie je maar dat je midden in het leven staat!

Nadina - Nou ik houd me aanbevolen hoor! Wil je mijn staatslot ook even uitzoeken? Dan win ik tenminste een keer wat. haha! Wel tof hoor, dat je nu de cd al hebt.

Ilona - Ik was allang blij te lezen dat jij het van verre hebt meegemaakt en niet ertussen hebt gestaan. Ja, het is wat tegenwoordig. pfff. onbegrijpelijk. Wel lekker gereden dus! Klinkt relaxed!

Esther - Met dat zitten heb je wel de ruimte om Shaggy eens op de foto te zetten? :(:) Beterschap, dat je voetje maar snel weer soepeltjes meedoet.

Madelief - Wat superrrrr!!! Fuur voor de koets wouw! Netjes!

Suus - wat een mooi trio!! Die Bram is ook mooi hoor en dat voor een shet! En Spirit mag er ook zijn

Martine / Bedouin- Bedouin, je paard mag er wezen. Wat een plaatje! Die manen vind ik wel heel mooi, vooral op zijn voorhoofd. Hij lijkt zo uit een sprookje van 1001 nacht te komen. Welkom hier! En jij hebt vast conditie, dat je met je paard meerent. Betekent Rafale Solo ook nog wat?

Sanne - Ja, schitterende foto's!

Jan - Shanna heeft idd een mooie prestatie neergezet en ach, de krant. pfff, die gaan het heus wel goedschrijven dan en dan hopen ze dat niemand dit nog weet! Jan wat ik nog meer wil? Uhm... dat ze deze kleur houdt... ;) Maar ze is mooi! Je snapt precies wat ik bedoel!

Kelly - Ik kwam net een beetje verkeerd op deze bladzijde en dacht toen: "Heeey, een echo.. wie zou er nu zwanger zijn?" Was het je paard haha! Je babbelt er al net zo over als elke toekomstige mama. :o :D Maar die zijn er altijd ook reuzetrots op en het is en blijft bijzonder. Het is idd een mooi plaatje. Volgens mij zie je de ruggewervel ook al heel goed of niet?

Yenneke - bah, wat een verhaal zeg! Vreselijk! Het leek er wel oorlog als ik jouw verhaal zo lees. Van mij mogen ze die hooligans uitnodigen op een gratis feest in het stadion van Feyenoord. Geef ze allemaal een wapen en laat ze maar vechten. De laatste krijgt een genadeschot. Dan zijn we van ze af! Om zulke lui geef ik niks om voetbal. Ik vind dit geen gezond gedrag.

Jellie - Het is altijd heel gezellig bij mijn tantes! Alleen deze keer moest ik een bed van 1.60 delen met 2 kleine meisjes. Ze slapen heeeeel breed en de oudste heeft me bijna 3 keer uit bed geduwd. Tjonge wat zijn die beweeglijk in hun slaap zeg! Dat was ze overigens in mijn buik al, maar ik had niet gedacht dat het nog zo erg zou zijn. ;) Maar nu waardeer ik het weer om een bed te hebben met wat ruimte en gelukkig ligt Frank meestal wel stil. En een donkere tinker zeg!

Martine - Hier mag de hond ook niet in bed hoor. En Idéfix baalt daar nog steeds van. Toen ze jonger was, sliep ze wel altijd in mijn bed. Maar ja, Frank zei toen: "Zij er uit of ik er uit. " En ik was verliefd hè? Arm beest. *D De Espanola zit heel lekker! Een heel fijn zadel. Wel even wennen met opstijgen. Die bladen zijn heel anders dan een engels zadel. Maar het zit super!

Jasmijn - Je moet Andalusie in de lente zien. Dan is het vele malen mooier. Wel leuk gehad verder? Ben benieuwd naar een uitgebreid reisverslag!

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:29

Hoi allemaal , wat gaan jullie supersnel.

Malin goed voor je dat je weer op Suevo rijdt zal wel goed gevoel zijn.

Anoek die fotos van Sam , mooi hoor.

Shanne gefeliciteerd met je overwinning.

Gisteren wat fotos gemaakt van Gallo met Vera (mijn nichtje) Sommige mensen hier kennen Gallo een PRE hengst van 6 jaar oud nog wel ik heb hem te koop gehad in NL maar geen passend maatje kunnen vinden toen , nu is hij van mijn nichtje en ze gaat volgend jaar proberen te starten,
Hij had de hele week wel lekker gelopen dus ik gezegd we nemen wat fotoos en natuurlijk was mijnheer het hier niet mee eens , hij had de lekker klieren positie. Het was al donker aan het worden toen op flits gezet en mijnheer kreeg hier rubberen beentjes door (schrok van flits), heel grappig. Hier een van de enige normale foto.

Afbeelding

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 08:10

Goodmorning :D

Jezus Yenneke ik krijg helemaal kippenvel van je verhaal.. gadverdamme...
Wel een beetje kunnen slapen nog?

Elles De weg is de hele dag nog afgesloten geweest hoorde ik ook op het nieuws.
Nare dingen altijd.
Woon jij nog steeds in dat leuke huisje waar ik toen geweest ben?
Je hoedje doet het trouwens nog steeds goed :+

Jellie Tekstje is van een nr van Marco Borsato!
Ben niet zozeer weg van zijn stem maar wel van zijn teksten, ken ze bijna allemaal uit mijn hoofd.
Uit mijn onderschrift is ook van zijn teksten :j
En in mijn profiel staan er ook een aantal.
Veel plezier met je buitenrit!

anouk Ik ben het met je eens :j Van heel veel paarden kun je wat vinden op Bokt!
Dat wil niet meteen zeggen dat het slecht is over de verkoper of voor de verkoper.
Je ziet idd de ruggewervel :D
Haha en ik zwanger... no way!

Martine Haha ja ik heb het zien bewegen dan kan je er veel meer uit oppikken, daarom had ik de tekst er al bijgezet.
Heel bijzonder om het zo te zien.
Hoe is het nu met je mannetje zijn rug?

Jus wow wat een vreselijk dekje haha.. dat ontrekt de aandacht van dat mooie paard!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 08:20

Moggel!!!

Mensen mensen mensen... ik heb zóveel te vertellen! Weet gewoon niet waar ik moet beginnen, wahahahah!

@ Yenneke, wat een verhaal zeg! Tis waar wat je zegt hoor... politiemensen mogen niets. Voor je het weet loopt er een klacht of onderzoek tegen je! Ik heb ook voor hete vuren gestaan (alleen had ik vaak het geluk dat mijn mannelijke collega's mij de geweldsincidenten lieten afhandelen, mietjes :x ).

Ik kan mij goed voorstellen hoe de collega's zich hebben gevoeld. Waarschuwingsschoten los je echt niet voor niets, want schieten = wapen inleveren tot nader onderzoek! En in NL lijkt het soms wel zo dat je schuldig bent, tot jouw onschuld bewezen is... Politiemensen schieten daarom liever niet :n

@ Malin, fijn dat Dinky terug kan naar zijn vriendinnetje! Komt Suevo nu ook dichterbij huis?

@ Lakhsmi, van al die foto's krijg ik echt een vakantie gevoel hoor ;)

@ Shanna, gefeliciteerd! Goed gedaan!

@ Zasread, mooie foto's!

Ga even verder bijlezen!!!

Ik ben trouwens al 1 (!!!!) kilo aangekomen! Op mijn werk noemen ze mij nu een mafkees, whahaha... Ik zit erg goed in mijn velletje (gewoon altijd te calorie arm gegeten) dus ik heb energie in overvloedde nu! Heb zojuist even mijn Zumba dans gedemonstreerd hihi!

Over Zumba gesproken... ik krijg waarschijnlijk een opleiding tot Zumba instructeur voor 1 uurtje in de week! Gaaf man!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 08:20

Goedemorgen :)

Wat een weertje he... In de zeikregen naar stal gegaan. Denk dat t er wel komisch uitzag: Regenjas, rokje, legging en dan roze kaplaarzen t land in.. :')
Omdat ze vandaag lelijk weer opgegeven kan Flan lekker buiten blijven.. maar voor t geval de zon gaat schijnen toch maar even haar been en neus ingesmeerd met een dikke laag..
Even uit de wei gevist zodat ik niet tussen de paarden hoefde te smeren. Ze bleef keurig stilstaan +:)+ Is niet echt haar hobby haha.. en weer lekker bij haar maatjes gezet.

Kelly, ik ga ff in je profiel spieken. Ken de teksten niet maar luiter ook nooit naar zulke muziek. Vond t iig erg passend bij de foto +:)+

Jus, dat is ook een mooi paardje.

:D Anouk, dat is wel heel erg aardig van je om te zeggen.. Ohh die meiden kunnen wel flink jakken... dus wel fijn dat je nu weer bij Frank ligt.
De dochter van haar is ook heel donker. Ze hebben alleen een bles en wat witten sokken. Arme idefix niet meer op bed :(:)
Lem slaapt geregeld bij ons.. Weet t hoort eigenlijk niet maar vooral in de winter is t fijn zo'n takkie erbij..

Barocco, op det terugweg :) Iig goed naar je zin!

Martine, wel fin dat je vriend ook gek op honden is al zijn ze onrein. wat maakt een beest eigenlijk onrein?

Fijne dag allemaal!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 08:59

@Ilona en Yenneke, heftig zeg dat strandgebeuren!!
Gelukkig zijn jullie op tijd weggekomen! :(:)

@Ellis, heftig ongeluk, altijd naar om langs zo iets te rijden!

@Anouk.
Mike doet de eerste nog een keertje over (is een moeilijk jaar geweest voor het hele gezin) Geeft niks hoor hij is een vroege leerling.
Hij is trouwens een echte puber "puber", incusief pubermanieren.
Maar wel lief hoor! ;)

@Jus, je ziet hem inderdaad vanuit zijn ooghoek alles goed in de gaten houden! :P

@Jellie, hahahahah ik had je wel even willen zien zo charmant aangekleed! 8-)

@Elise, kilo vet of spier??? :+

Gisteren weer heerlijk naar het strand geweest met een vriendinAfbeelding
Het was weer super, ben wel een beetje verbrand!
Later nog op mijn werk langs geweest morgen ga ik weer een paar uurtjes werken.
Heb er gewoon zin in (nooit gedacht dat ik dat ooit nog eens zou zeggen :P )

Vandaag moet ik naar de ARBO-arts. Ben benieuwd wat hij te melden heeft.
Ik ga in ieder geval weer rustig back to work!! :D

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 09:27

Madelief – super dat die voor de kar heeft gestaan goed hoor.

Suus – weer lekkere plaatjes van die van jou zien er goed uit

Sanne – ik denk dat heike zo rond zondag weer thuis staat als alles goed gaat dus duimen dat het snel zondag is :D
Jij weer lekker bezig geweest met je camera leuk hoor.
En weer een emilio topic ik ben benieuwd ;)

Martine – dat is waar *D
En berber mag er ook zeker wezen

Bedouin – welkom hier

Ilona – veel succes met je les vandaag en ben je nog naar het strand geweest ?

Shanna – wat gaaf dat je in de krant staat jammer dat het niet helemaal klop maar het gaat om het idee

Kelly – wat super en mooi om te zien zo zeg wanneer is ze uitgerekent ?

Jan – pak die maar 1 en stuur maar naar mij op hoef geen strikje omheen :P

Yenkke – tjee jij hebt het ook van aardig dichtbij meegemaakt bah ik moet er niet aan denken
En veel succes met je les vandaag

Ellis – jij ook al zo iets naars gezien niet fijn hoor

Jellie – lekker het paardje op de wei gezet staat zij alleen snachts buiten ?

Jasmijn – leuk om te horen dat het zo goed gaat op vakantie geniet er nog van de laatste dagen want het is zo voorbij

Jus – ook een lekker dier die van je nichtje :9

Elise – gaaf zumba instructrisse ik vindt het heel leuk om te zien maar heb geen tijd om het te doen.

Debby – lekker op het strand gelegen en veel succes bij de arbo arts

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 09:37

Jolynn, lekker naar t strand geweest gisteren 8-) En morgen weer LEKKER naar je werk! Succes bij de ARBO arts.

Heikedenise, ze staat vanaf april tot eind okt-nov 24/7 op t land. 2 weken geleden is ze op haar been deels kaalgeschoren ivm onderzoek in kliniek en omdat de zon zo fel scheen heb ik haar de afgelopen tijd s'avonds pas naar buiten gedaan en s'morgens naar binnen. Dit ivm verbranden. Voor ons saai dat regenachtig is maar voor haar lekker want nu hoeft ze niet naar binnen :)

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 09:50

Kelly_Taco Dank en goh wat bijzonder om zo n echofoto al te kunnen zien.

Yenneke Ik had de thread op bokt.nl over dat feest al gelezen, in mijn achterhoofd heb ik dan nog altijd dat alles in Nederland beschaafd zou zijn, maar maar dit herinnert me weer eraan dat er overal stelletjes neanderthalers rondzwerven!

Hier in ZuidTunesie heb ik vorig jaar wel straatgevechten meegemaakt en ik ging ervan uit dat die jongens hier hun emoties niet kunnen bedwingen, het bijzondere is dat wanneer ze hun diepe driften hebben geuit ze vervolgens met hun tegenstander de beste maatjes kunnen zijn.

JeanleGrand Idd wat n bambi en dat pluishaar!

Martine Hoeveel drinkt Flavio? Over de dag met t hete weer drinken ze bij ons misschien wel 50 liter per paard per dag. Bij gebrek aan n wateraansluiting hebben wij 4 van die 1000 liter tanks staan in de garage en sjouw ik dus 2 tot 3 x per dag met 10 liter emmmers. Vaak per paard 2 1/2 emmer 2 keer per dag en tussendoor vul ik de emmers die we aan de muur hebben hangen.
Hoeveel liter zou normaal zijn?
Tja zo hebben we op de entreepoort ook door een locale 'artiest' een paard laten slaan met van die grote zwarte spijkers. Het is er alleen niet 100 % uitgekomen, groot lijf, klein koppie. Teveel kritiek geven (door n vrouw) op het moment dat het gemaakt wordt moet heel subtiel gebeuren. Ik had het graag zelf willen doen. Ook dat ga ik eraf halen. Liever simpel en sterk dan teveel poespas.
Zou helemaal leuk zijn wanneer je zou komen. Krijg je dan de auto tot je beschikking?
Nou we hebben nu zelf ook zo'n motor. N Forza. Die konden we kopen voor n prikkie met nog geen 100 km op de teller. Zo goed als nieuw dus. Binnenkort gaan we dus naar Ksar Ghilene -op de motor.

Jellie Bedankt. Waar is je buitenrit met Leen naar toe gegaan?

Idefix Onze berber zijn manen zijn ook afgeknipt geweest. Op de plek net achter de oren is hij momenteel punk en vlak voor het zadel idem. Verder zijn zijn manen halflang geknipt. Gelukkig is zn voorpluk langer zoals ik het graag zie. Hier zijn het alleen maar mannen die paarden hebben, ik zie ze al in de weer met shampoos en olieen en vlechtjes en kammen.
Haar in de klit? Knippen maar! :7
We hebben hem nu zo'n 3 maanden en weggekocht bij een cavalier die hardcore heeft gewerkt bij Ksar Ghilene, zo' n cavalier die dan een tourist meeneemt, voor zich op het zadel. Wel romantisch om van een dromedaris getrokken te worden door n cavalier met tulband op en hem zo achter je te voelen en dan te dromen ontvoerd te worden naar een plek midden in de woestijn. Maar voor die paarden is het loodzwaar. Hoe vaak er wel niet wordt opgestegen op n dag en aan het zadel wordt getrokken. En soms meer dan 120 kilo op de rug en in galop.
Ja 1001 nacht romantiek in de woestijn is hier wel te beleven. Zowat elke man loopt hier trouwens rond met n tulband op het hoofd, palmboom op de achtergrond en 't plaatje zier er leuk uit.
O meerennen doe ik met alles, -in gedachte, rennen in de hitte is af te raden. Ik moet zeggen dat paardrijden me steeds beter afgaat met de warmte. 2 jaar geleden waren we de straat nog niet uit en ik snakte al naar water vanwege n gortdroge keel, terwijl ik toen kort daarvoor toch echt goed had gedronken.

Barroco Nog een laatste staartje vacance, wat zijn je volgende immigratiebestemmingen, ik ben nieuwsgierig.

Nouvel Dat al die foto's van alle kanten ook nog eens publiek worden gemaakt. Ik mis de foto's dan weer net van het slachtoffer,... Nee niet echt.

Kon het al niet meer terug vinden zeg! Wie vroeg daar nu naar?
Rafale windvlaag, solo omdat hij even solo stond, zonder de 3 anderen. Tornado, Omar en Sife de 3,5 jarige zwarte arabier.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 10:10

Nouvel schreef:
ow heftig verhaal inderdaad!

pff, dit is bij ons vlak bij, kwam er langs uit m'n werk vanmiddag...
brrr
http://112bollenstreek.nl/index.php?opt ... &Itemid=55

Hoeveel ongelukken met dodelijke afloop daar al niet zijn gebeurd.. vroeger heette het niet voor niets de 'dodenweg'

Wat een verhaal Yenneke, pfff

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 10:14

cloris schreef:
Nouvel schreef:
ow heftig verhaal inderdaad!

pff, dit is bij ons vlak bij, kwam er langs uit m'n werk vanmiddag...
brrr
http://112bollenstreek.nl/index.php?opt ... &Itemid=55

Hoeveel ongelukken met dodelijke afloop daar al niet zijn gebeurd.. vroeger heette het niet voor niets de 'dodenweg'

Dat was de N207 Cloor.
Dit is de N206

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 10:16

Kelly_Taco schreef:
cloris schreef:

Dat was de N207 Cloor.
Dit is de N206

Nope, de N206, ik woonde er vlak achter in Noordwijkerhout en dat werd toendertijd de dodenweg genoemd..

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 10:26

Oww dan hebben we 2 dodenwegen... de N207 werd ook zo genoemd voor alle aanpassingen :D

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 10:28

Er zijn wel meerdere dodenwegen in NL.

Heb er tijdens mijn voortgezette (auto)rijopleiding aardig wat afgescheurd...