Zilfstar schreef:Nee normaal niet. Maar dit halster is dus om de neus ook verstelbaar en daar zit dus een platte gesp precies bij die plek. Mijn vermoeden is dus dat hij inderdaad heeft lopen schuren, rollen OF dat een ander paard aan zijn halster heeft zitten klooien (dat is HET spelletje bij deze groep ruinen. Al zijn ze daar de laatste tijd wel rustiger in) Onlangs lag Jippes halster in de wei eraf wrs ook door een ander paard gedaan (net zo lang klungelen tot ie af gaat). Toen heb ik niks aan zijn kin gezien. Dus dat zou ook nog kunnen dat het door spelen komt.
Goh! Zijn er meer? Haha, Sam is er heel erg goed in!
Saida - Ja, ze was wel lui hè? Maar ik vond het toch al een hele belevenis. Het is altijd wennen op het paard van een ander en daar ben ik altijd extra voorzichtig mee. Ze is wel heel erg lief hoor! En inderdaad ging ze wel wat meer lopen als ze door had, dat we echt niet gezellig gingen kijken bij de ukkenclub.
Maar het is een prachtige Fries hoor. Echt een plaatje en de foto's van jou zijn erg goed gelukt dus. 
Madelief - Die Furia! Dat is dus wel een vlugge? Had ik ook wel even op kunnen zoeken... hihi, alhoewel? Wij zaten 2 dagen aan het strand in Petten en Hargen.
Ach, en we hoesten allemaal wel eens?
Laura - Frank op Sam op de foto? Dat gaat vrees ik niet gebeuren, want dat doet ie alleen als ik er niet ben...
Goh, die Hincapie. Hij zal wel denken, ze hemelen me zo op! Even laten zien dat ik meer kan dan dat. Er moet wat pit in zitten hè? Ben benieuwd naar zijn eerste echte b-proef...
Jan - Zorrero en Zalamera zien er prachtig uit! Wat een koppie zeg!
Shannah - Wow!!!! Wat een superprestatie! Ik ben wel een beetje jaloers hoor! Maar ik vind het wel superknap ook! PROFICIAT!
Jellie - gaat ook gewoon door met lekker vakantie vieren haha, en Jan maar beulen! Was het daar niet te warm voor?
Heidi - Ik zie het helemaal voor me! hahaha, jij moet boeken gaan schrijven!
Mies / Laura - Ja, waarschijnlijk deze week ga ik naar Breda. Ik mag komen praten bij Superhorse! Ik kreeg ze vandaag echter niet aan de lijn, dus hopelijk weet ik morgen meer.
Mies - Mooie foto's!!!
Debbie - Aha! op die fiets. Wat leuk en dan meteen weer zo'n winner.
Ja, Sam blinkt altijd. Straalt van gezondheid.
Gefeliciteerd met je zoon! Gaat hij nu naar de 2e van het middelbaar onderwijs of is hij brugmug? Is hij een beetje een leuke puber? Hier hebben we een dame die is pas op de helft en pubert nu al. Ik maak me grote zorgen... haha
Frank zijn paardje doet het maar mooi hoor! En Sam lekker gewerkt. Pff, stond ik met mijn rijbroek aan in de stal... begint het te regenen! Nou ja, dan morgenochtend maar.
Cynthia - Ik duim hard mee dat het gaat, maar kan dat wel? Je moet toch veel rusten?
Jellie - Santos, de naam heb ik hier eerder gezien. Esther jij was toch ook wezen kijken bij de Balingehof voor je shaggy kocht?
Karina - tegenwoordig zijn de stallen niet meer toegankelijk. 2 stallen zijn verbouwd. Daar kun je nu naar de wc... Dus ik ben er wel een klein beetje geweest.
Wel mooie stallen hoor en prachtig dat het zo rond gebouwd is. Ik miste alleen de rijbak in het midden nog!
En wat lees ik nu! Wat ontzettend balen dat Veludo weer zo moet pijn lijden! Als ik de remedie wist joh! PFff, vreselijk nieuws hoor! STERKTE!
Jan - Tesora kijkt al net zo gemoedelijk als Desje! Wat een snoepje!
Martine - afknippen? Duh! Hun eigen haren, die moeten ze afknippen! pfff. Ja, de ramadan is zwaar hè? geen idee welke er hier meedoen. Het worden er elk jaar minder hier. Ze moeten hier behoorlijk hard werken en dan is het niet vol te houden. Het werk gaat er onder lijden, dus hebben wij liever dat ze dan wat eten. En mooooi berberpaardje. Hij is wel flink voor dit ras? Die goudkleurige is ook prachtig!
Ilona - Ja, ik zag het vanmorgen hier in de krant staan. Vreselijk zeg! Voetbalhooligans waren erbij betrokken. Wat een rotlui zeg!
Gab - Maar dan moet je wel western gaan rijden met die berber! Want dat doen ze er mee. Mooi paard hoor. Haha, mooie foto van je hond!
BrankaZ - Het getuigt toch niet een slechte opinie over de Balingehof als je op bokt meer info over een paard zoekt? Waarschijnlijk zullen ze wel vertellen wat zijn kuren waren en in hoeverre ze moeilijk zijn. Het zou me verbazen als ze hun naam te grabbel gooien, dus ze zullen zeker wel een goede behandeling hebben gevonden. Maar ja, jij zou ook blij zijn met alle beetjes info over een paard wat je wil kopen? Voor we Prince kochten hebben we ook heel Bokt gelezen met verslagen over zijn verleden.
Prince zijn hele leven staat hier namelijk. Haha en zo te zien is Monya hier ook actief. 
Saida - Zo haha, wat een wereld van verschil zeg! Hoezo lui? Die Rintske toch, aan het verbouwen geslagen dus... Lekker hoor een buitenrit! Kan dat bij jou alleen langs de weg? Het zal er niet druk zijn in die hoek. Bij Sam moet je altijd alert blijven langs de weg.
Sanne - mooie foto van ilona!
Malin - Dat is mooi nieuws! Dus Dinkey mag terug naar zijn vriendinnetje! En weer lekker rijden. Ik ben blij te lezen dat je weer betert.
Ellis - Mooi topic van het lange teugelen en idd wat een eigenwijze snoet. Echt nog een jonkie. Dat kun je wel zien met de rijfoto's. Wie is dit? Die ken ik volgens mij nog niet.
Martine - Goh, een luie berber? Bestaan die dan? Ach hardlopen met deze warmte is ook niet alles toch? En kleintje in de stress geschoten. Is dat een hond? Mag dat wel in een moslimhuis? Honden zijn volgens de turken hier onrein.
Shanna - Bond, James Bond!!!
Michelle90 - huh, Frank een accent? Dat hoor ik helemaal niet.
Jellie - Die andere is een Welsh cob, of niet? Een mooi kontje heeft ze!
Saida - Een spannende, leuke en nieuwe tijd breekt aan met jullie kids! Jammer eigenlijk dat je kinderen niks om paarden geven, of wel?
Karina - kan het niet zijn dat Veludo ook zo onhebbelijk is door de pijn?