Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Prinslover schreef:En het HVH drama... tjonge jonge. Heb het ergste gelukkig niet meegekregen. Ik zag 100den mensen op me af rennen! En er werd geroepen "er wordt geschoten" . Toen ben ik hem heeeeeeeeeel snel gesmeerd zeg! Maar heb verder niks gezien of gehoord... Maar ben blij toe. Wat een bagger feest. Wel gevaarlijk hoor, voor hetzelfde geld sta je er midden in....
Wel super stoere foto's van het crossen zeg!! Die Shannon is ook nergens bang voor.

Wat goed zeg dat little G er nog is 

Zilfstar schreef:Nee normaal niet. Maar dit halster is dus om de neus ook verstelbaar en daar zit dus een platte gesp precies bij die plek. Mijn vermoeden is dus dat hij inderdaad heeft lopen schuren, rollen OF dat een ander paard aan zijn halster heeft zitten klooien (dat is HET spelletje bij deze groep ruinen. Al zijn ze daar de laatste tijd wel rustiger in) Onlangs lag Jippes halster in de wei eraf wrs ook door een ander paard gedaan (net zo lang klungelen tot ie af gaat). Toen heb ik niks aan zijn kin gezien. Dus dat zou ook nog kunnen dat het door spelen komt.
Maar het is een prachtige Fries hoor. Echt een plaatje en de foto's van jou zijn erg goed gelukt dus. 
Ach, en we hoesten allemaal wel eens?
Goh, die Hincapie. Hij zal wel denken, ze hemelen me zo op! Even laten zien dat ik meer kan dan dat. Er moet wat pit in zitten hè? Ben benieuwd naar zijn eerste echte b-proef...
Wel mooie stallen hoor en prachtig dat het zo rond gebouwd is. Ik miste alleen de rijbak in het midden nog!
Prince zijn hele leven staat hier namelijk. Haha en zo te zien is Monya hier ook actief. 

binnenkort kom ik Rafale en je andere schoonheden in het echt bewonderen hoor! Hihi en die ponyhoofdjes.. Ze hebben hier inderdaad nog niet geleerd dat overdaad schaad
dat DA winkeltje zou inderdaad een uitkomst kunnen zijn, hoewel hij niet goedkoop is.. Niet zo vrijgevig als de jouwe iig
goed initiatief van hen gratis dieren behandelen
er is hier al zo veel ellende voor de diertjes..
succes met je les morgen!
jammer van zijn voorpluk, misschien groeit die nog bij? Hahaha zou kunnen, of misschien heeft hij het er zelf wel afgesloopt omdat de andere paarden hem uitlachten
beter zo'n zwarte inderdaad voor een zwart peerd, ik heb een gele voor Flaaf, niet zo mooi maar wel functioneel
moet zeggen dat ik nu nog niet veel wijs werd uit de foto
maar het zal vast een prachtbeestje worden.
die espaniola is dus wel wat? Had ik nml ook al naar zitten kijken
mooi dingetje! Wel weer nog wat duurder..... Maar het zit lekker dus? Hij drinkt ook veel, tsja voor nu neem ik maar aan dat het de hitte is.. Leuk foto's kom maar op
mmm lijkt me zeker zwaar in NL, hier is het al om 7 uur donker, daar pas een stuk later... Dagen zijn langer.. Ik ben wel trots dat hij het volhoudt hoor, hoewel het ook wel eens lastig is natuurlijk

echt geen leuke ervaring. Moeilijk zo iets zelfs maar voor te stellen... Ben wel eens op een kraakfeest geweest wat toen helemaal is afgebrand, ook een dode, ook geen leuke ervaring
maar als het dan expres gebeurd door mensen die gewoon problemen zoeken.... Nog weer erger..
. morgen naar parijs voor een paar dagen, vh weekend thuis met onze nieuwe kattjes! nog even wachten met volkletsen dus, want er is nog genoeg waar ik op wil reageren!
Beterschap, dat je voetje maar snel weer soepeltjes meedoet.
Maar ze is mooi! Je snapt precies wat ik bedoel!
Maar die zijn er altijd ook reuzetrots op en het is en blijft bijzonder. Het is idd een mooi plaatje. Volgens mij zie je de ruggewervel ook al heel goed of niet?
Maar nu waardeer ik het weer om een bed te hebben met wat ruimte en gelukkig ligt Frank meestal wel stil. En een donkere tinker zeg!
De Espanola zit heel lekker! Een heel fijn zadel. Wel even wennen met opstijgen. Die bladen zijn heel anders dan een engels zadel. Maar het zit super!

Van heel veel paarden kun je wat vinden op Bokt!
).

Anouk, dat is wel heel erg aardig van je om te zeggen.. Ohh die meiden kunnen wel flink jakken... dus wel fijn dat je nu weer bij Frank ligt.
Iig goed naar je zin!

)

En morgen weer LEKKER naar je werk! Succes bij de ARBO arts.

Nouvel schreef:ow heftig verhaal inderdaad!
pff, dit is bij ons vlak bij, kwam er langs uit m'n werk vanmiddag...
brrr
http://112bollenstreek.nl/index.php?opt ... &Itemid=55
cloris schreef:Nouvel schreef:ow heftig verhaal inderdaad!
pff, dit is bij ons vlak bij, kwam er langs uit m'n werk vanmiddag...
brrr
http://112bollenstreek.nl/index.php?opt ... &Itemid=55
Hoeveel ongelukken met dodelijke afloop daar al niet zijn gebeurd.. vroeger heette het niet voor niets de 'dodenweg'
Wat een verhaal Yenneke, pfff
Kelly_Taco schreef:cloris schreef:
Hoeveel ongelukken met dodelijke afloop daar al niet zijn gebeurd.. vroeger heette het niet voor niets de 'dodenweg'
Wat een verhaal Yenneke, pfff
Dat was de N207 Cloor.
Dit is de N206