Hahahaha ik kan ook alles met mijn caaf doen, behalve dan zn nagels knippen dan wordt ie echt boos . Maar ja dat moet toch echt gebeuren , dus met veel moeite krijgen we het altijd wel voor elkaar.
haha daar doen de mijne niet moeilijk over, ze gilt alleen
PPPeet
Geplaatst: 23-01-09 13:38
@ Jolynn; Leuk dat het zo goed ging met Xanta gisteren! Heb even in je profiel gespiekt. Leuk zo'n overzicht van haar vanaf veulen t/m nu! Dat buikje van haar toen je er voor de eerste keer op ging maar het is helemaal goed gekomen gelukkig Ik heb Emiel Voest is aan het werk gezien tijdens een clinic op Horse Event. Echt super om te zien hoe die man werkt.
Ahh en er zijn 2 kleine cavia'tjes geboren Ga je ze houden? Ow zie nu de foto's en ook dat je ze niet gaat houden. Is daar eigenlijk een beetje vraag naar cavia's? Ik bedoel dus raak je ze makkelijk kwijt?
Leuk dat het rijden goed ging Prinslover en fijn weekend!
Kijken er worden zelfs pony's gedoopt Wat een manen heeft die fries van een van je leerlingen zeg Jus! Hele mooite foto's.
Barraco heeft een knoop doorgehakt. Knap je hoor!
Gefeliciteerd met je vervolgstudie Picassox!
Zo volgens mij ben ik bij. Ben net thuis van eindpresentatie in het ziekenhuis waar ik mijn afstudeeronderzoek heb gedaan en zo lekker paardrijden. Thank God dat we een binnenbak hebben
Melvinnek
Geplaatst: 23-01-09 13:50
@barocco, we zijn inderdaad op zoek naar manege, liefst met een buiten en binnenbak, maar strand en ruimte vinden we minstens zo belangrijk. nou ja ik moet eerst mijn vriends werk maar afwachten, maar beetje ideetjes opdoen is altijd goed dus ik heb vast stalcobra op mn ,lijstje, dankjewel, er komt vast wel meer langs hier @prinslover, ik dacht dat westland wel meer mogelijkheden bied , maar den haag is me te druk ondanks het strand, mag je paardje daar uberhaubt wel draven dan?
groetjes Marielle
just_kiki
Geplaatst: 23-01-09 13:55
chickey @ geen idee was eigenlijk ongelukje. Had bij de dierenwinkel 2 vrouwtjes gehaalt. maar na een tijdje dacht ik toch dat het een mannetje was. en idd maarja toen was het natuurlijk al te laat. daarom word hij nu ook gecastreerd
Hahahaha het schijnt nogal lastig te zijn bij jonge cavia's om te zien of het een mannetje of vrouwtje is . Nu die van mij ouder wordt merk je wel het verschil .
nouw ik heb heel erg lopen zoeken op internet om het geslacht te bepalen van het mannetje. daardoor zie ik het nu wat sneller Maar bij mijn kleintjes is het heel makkelijk te zien.
Bij mijn eerste cavia hadden ze wel wat moeite het geslacht te bepalen, maar dat was toch een vrouwtje . Mijn tweede een mannetje . Dat was wel duidelijk....
just_kiki
Geplaatst: 23-01-09 14:17
naja, bij hem zag je ze ballen niet echt. kreeg eerst een andere cavia in me hand, en dat was duidelijk een mannetje, met een grote zak voor zo'n klein beesie maar hij heeft kennenlijk een klein zakkie. Daarom dachten we dat het een vrouwtje was Ach maakt ook allemaal niet uit, nu heeft hij ze niet meer
aaahw we werden net gebelt door de da, de caaf kwam al met moeite uit de narcose. en hij had z'n darmpjes eruit geperst (da zei dat dat wel eens gebeurd, maar niet vaak). Ze hebben ze terug gestopt en hij moet nog minimaal 2 daagjes blijven voor de zekerheid. Ahrm beesie
Kwamen me ouders net aan met een keigroot hok!. waar ze tenminste goed in kunnen spelen/lopen, ik vond me vorige niet groot genoeg.(al was tie wel groot )
Heey, Ben al heel lang niet meer in het topic geweest ,was best druk school naar fleur enz. Met fleur gaat alles goed en we hebben al onze eerste wedstrijdt gehad met 1 winspunt
@ saidi, ik snap het even niet na wat teruglezen, heet jouw manege nu woody ranch, maar die staat toch in midden van het land bij harderwijk?
Nu even eten koken, want ja liefde van vriendje gaat door de maag
evdpanne
Geplaatst: 23-01-09 17:51
Maar ik gaat.... Even omkleden en dan naar stal. Even twee stallen uitmesten, als ik tijd heb Komiek longeren en daarna les met Atlas om 7 uur . Helaas is het bagger weer, denk dat de bak ook erg nat gaat zijn .