Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze wordt echt al een grote meid zo! De spieren komen er langzaam maar zeker toch wel op zo, netjes hoor. En leuk die laatste foto van dat sprongetje! 
Ze is echt heel mooi en vol voor een merrie! Ziet er super uit 

Alleen dat je daar je badjas moet laten zakken vind ik persoonlijk weer wat minder
haha
Hoe was het?
Houd het een keer op? Denk je dan volgens mij... Echt balen zeg.. En dat terwijl je onwijs goed bent voor je beestjes!! Succes ermee...
Mooie foto's weer!

Heb zo een verjaardag, dus word hopelijk morgen.. Echt druk druk.. Ben vandaag nog wel lekker de stad in geweest met vriendlief was erg gezellig. Heb weer een leuk geblokte paarse blous op de kop getikt haha

en een vriendin was erbij die kwam neit meer bij van het lachen:P ik was helemaal nat geworden.
) 

enno is zo'n kwijlpaard
filmpjes

Hopelijk heb je het niet al te koud gekregen daarna! Leuke foto's ook 
Maar daar heeft hij gewoon altijd in meer of mindere mate last van.
Wat een .....knol zeg. Hij liet me echt we zitten. Maar ik had als doel gezet: Blijven zitten en mijn proef uitrijden, en dat heb ik ook gedaan. Ik had, schrik niet, 148 ptn. Ik was wel een beetje boos op hem, want hij maakte er echt een potje van. Er is een nieuwe kantine en daar wilde hij niet in de buurt van de hoefslag komen, terwijl hij dat donderdag en vrijdag nog wel gewoon deed. Aanspringen in linkergalop resulteerde in een flinke bok en van de hoefslag afracen. Middendraf, wat is dat? Middenstap ook al nooit van gehoord. Maar ik heb hem na de proef even aan het werk gezet en toen heeft hij echt super gelopen. Toen was ik wel trots op hem hoor. Vantevoren heb ik hem buiten losgereden en hoopte hem met een flink stuk galopperen los te krijgen. Mensen moeten wel gedacht hebben. Meisje gaat oop zaterdag in haar beste outfit even een rondje balij galopperen (was wel een snel rondje trouwens
).

Brrrrr.....
. Dit is op het moment voor mij de beste therapie, lekker naar buiten met mijn ouwe trouwe. Als ik niet goed in mijn vel zit, is hij de braafste fjord die er rondloopt, maar als ik vrolijk ben, nou .............dan wordt het inene weer een echte boef.

Dus alweer een topic: [ITP] zie mijn Andalusier hengst eens glimmen
. En zodra je weer van dingen kan genieten, ben je al een eind op weg. Alleen de weg is helaas erg lang. Maar iedere dag dat je je dan beter voelt, geeft je moed om weer verder te gaan. En zonder de paardjes was ik ook nooit zover gekomen hoor. Het vraat veel energie, maar wel de juiste. En je stopt even met piekeren. En lekker als je dan zo'n paard hebt die zich aan jouw gemoedstoestand aanpast, zodat je toch lekker kan ontspannen. Ik heb toen heel veel aan Wiarus gehad (paard uit dat filmpje). Hoe beter je in je vel zat hoe stouter hij werd.
, wat me een goed gevoel gaf voor dit moment!
)