Zilfstar, fijn dat het beter gaat met Jippe.
Iloon, zo, dat moet schrikken zijn geweest!
Nog wat plaatjes, Goya Bram en Spirit op avontuur

REMMEN

Spirit vond t alleen nog wel wat eng, bleef vlakbij Bram

Even alleen op pad

Gauw weer terug naar Bram

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gelukkig waren de foto's het wachten waard.
Echt super dat hij het pasje opzij zo goed oppakt. Ik wil ook nog een keertje weer op hem rijden, hij rijdt zo lekker
Dat is nog eens geldklopperij!!
(of een andere keer als je Jorrick weg brengt)

Is het al beter?
En helemaal top dat Fuurtje het zo goed oppakt.

Hoeveel dagen is ze nu drachtig?
Hij danste gewoon. En zijn papa is ook zo gaaf
Maarja... als hij nou 3 jaar later geboren was 
bepaalde dingen kan je hier ook bij een drogist hier op het eiland kopen, zoals wormenspuiten. Die kon je ook bij de DA krijgen natuurlijk. Maar het schijnt dat je bij dat winkeltje dan ook een lijst hebt met dingen die besteld kunnen worden
hoe duur kosten wormenspuiten eigenlijk in NL? Hier zo'n 25 dinar, dat is 15 euro ofzo. Chico is wel lekker temperamentvol he? Beetje dansen enzo? Hij klinkt als zo'n lieverd
Flaaf is op een buitenrit gewoon het fijnst, dan geniet hij er echt van. Als we alleen gaan is hij altijd lekker rustig, maar samen met een ander paard dan wordt hij wel macho en dribbelig
Tunesisch eten is lekker ja! Veel sauzen die je met brood eet, gefrituurde dingetjes, soepen, vis en natuurlijk couscous
Alleen couscous daar begin ik niet aan, dat vinden ze toch altijd het lekkerst van hun eigen mama
Kan me voorstellen dat jij niet meer zo snel naar zo'n feest gaat
Enne, waar blijven die foto's!?
alle begin is moeilijk, maar juist als het dan steeds wat beter gaat geeft dat zoveel voldoening
ik wordt ook altijd helemaal warm van binnen als Flaaf hinnikt als ik eraan kom. Darius doet dat ook wel, maar die doet het bij iedereen
hij wil alleen maar eten. Maar juist als je alle tijd neemt lijkt het toch beter te gaan he... Eens in de 6 maanden zo'n prik is nog wel te doen dan, je schreef eerder dat ze dan zo'n 50% kans had er weer bovenop te komen? Kan je haar dan ooit weer bereiden of houd je haar als vriendin gewoon? Darius wordt wel wat groter denk ik, maar ik vond die twee ook net iets meer uitstraling hebben dan die andere zwarte hengst.
je bent hem vast aan het voorbereiden voor het huwelijk?
en dank je

meeschrijven komt ook nog wel..? 
Heb je er foto's van?
haha Darius dus echt hinniken naar iedereen.. als er maar wat te snaaien komt 
Hoe groot zou Daar ongeveer worden?
over een paar weken barst wel weer los maar zit bijna de hele dag op internet... soeske schreef:Die is ook knap!
Jellie schreef:Leuke berber van Bedouin!
weliswaar) ik ging zo op in het meerennen dat ik vergat te springen.
. Echt gevaarlijk hoor. Zodra ik zie dat er ergens alleen al vechten is, ben ik pleite
. Fijn dat het beter gaat met je voet! Je kan vast niet wachten weer erop te klimmen! 
. Mooie foto van jou en Flan en je hondje!
. Ik ben iig erg blij met het resultaat
. De foto's betenen echt super veel voor me
. Maar nog even geduld dus hihi!
Whaaa, Fuur ook al voor de kar!!! Jeetje, het is wel een veelzijdig dier he!
Echt gaaf, heb je pics?!
!
. En ook weer bij Robert en Aline geweest, leuk! Die veulens van hun zijn ook super gaaf ja 
! Ben benieuwd als je hier weer bent, en je weer op stapt hoe je hem vooruit vind gegaan! Als je weer in Oud-Beijerland bent, dan is het dus weer een ritje hierheen haha!
Hij is ook liever lui dan moe
. Op de wei moet echt wel iedereen gaan rennen, als er ook maar 1 blijft staan, blijft hij ook staan haha! En couscous is een gevaarlijk recept dus haha, ach tsja, als je de rest lekker kan maken, geeft het niks toch
. Als het weer goed blijft (betrekt een beetje hier? ) vanavond nog even op het strand rijden met Chico samen met een vriendinnetje
. Even lekker uitwaaien! Morgen weer serieus aan de bak, dan hebben we onze 1e les.. spannend
. Heb er wel zin in! Vorderingen boeken

Citaat:Alderliesten debuteert met zege in Z1-klasse
HUMMELO – De voor Varsseveld rijdende amazone Shanna Alderliesten debuteerde gisteren op het concours hippique in Hummelo in de Z1-klasse. Met succes, want ze won meteen.
Alderliesten liet de geroutineerde concurrenten achter zich en haalde tweemaal de winnende score van 219 punten. Zelf was zij bijzonder tevreden over haar optreden met Vajnic.
“Ik heb heel fijn gereden en ben tevreden met deze scores. Omdat ik zelf ook nog geen ervaring op Z-niveau heb, ben ik van plan om het rustig aan te doen met Vajnic en zeker volgende zomer ook nog Z1 te rijden.”
Alderliesten die pas na het regiokampioenschap voor het eerst in een 20 x 60-baan oefende: “In de grote Z-banen komt Vajnic nog beter tot zijn recht. Met name de verruimingen kan ik nog beter laten zien en de overgangen terug zijn ook beter voor elkaar.”
OOK als het met ducktape eromheen vast zit. Nu ik de frontriem eraf heb gehaald laten zij zijn halster weer meer met rust. Zouden ze het een belachelijk gezicht hebben gevonden? (Ik vond het wel stoer, was een zwarte.)

Citaat:Aderliesten debuteert met zege in ZI-klasse
Even EGO

_Saida_ schreef: