[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jelle&Tagi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 23:23

Chickey

Heb ffies stiekem je profiel bekeken :o
Maar wat een leukerd je friesje:D
Kan net zo grappig bokken als de mijne hahaha

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 01:17

Jolynn heerlijk om zo te genieten!

Sjaadik stem ook op London :P

just_kiki

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 01:32

Robijntjah @ Gave foto's joh, vooral die laatste!
Sjaad @ van die london kleur had ik nooit gehoord, onwijs mooie kleur :j maar toen ik die chocolate kleur zadel zag, kwijlde ik weg :+ ik zou hem in chocolate nemen :))
_Saida_ @ haha die deken hou je niet meer mooi blauw :+
leuke fries! :))
chickey @ welkom, wat een leukerd :))
zasread @ haha knap hoor :)) , kan je dat niet bij een foto van mij ook doen :)) ?
Machonito @ Fijn dat er een klik is, denk je zelf dat het wat word :) ?, gaat wel snel :j

Zo gisteravond is me cavia bevallen van 2 kleintjes, onwijze scheetjes :+: zijn twee vrouwtjes geworden :)

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 09:01

zo na een lange tijd ben ik er weer even heb het zo erg druk dus kan niet iedereen bij reageren hellaas.

Esther - fijn dat het foto's maken zo goed gaat

mindfields - heel veel sterkte voor jou en je paard

Mies - heb idd lekker gewinkeld en alles staat opgeslagen bij me moeder en schoon moeder

Jasmijn - ik vindt het ook zo leuk het verbouwen en wij hebben gelukkig heel veel hulp

Ilona - ik zal snel een foto plaatsen van het huis :P en super joh weer op chico lekker he ;)

Saida - super leuke foto's en gave kleur zeg

sanne - leuk joh die foto's bewerkt

Jolijn - robijntje ziet er goed uit hoor ga zo door

sjaad - ik vindt die kleur heel mooi

benthe - gelukkig is het geen einde verhaal voor die fjord altijd zonde

nou iedereen bedankt voor de berichtjes doet me heel goed en leuk om te zien hoe jullie mee leven,

de verbouwing gaat volgens plan en met heike gaat ook alles goed met rijden is die lekker fijn

volgende keer probeer ik een langere verslag neer te zetten

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 10:02

petra welkom!

Debby: leuk dat je zo met dr bezig kan zijn? Was het eenmalig of?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 10:14

Chickey, welkom! Leuke fries heb je, ze kan lekker sjouwen. :)

Denise: Dat jij het druk hebt kan ik goed begrijpen hoor :D . Spannende tijden nu :# . Vast volop klussen, en dan over paar weken erin! Ben echt heel benieuwd naar het eind resultaat!

Kiki: aaah! Wat schattig :+: . Foto?! En hoe is het met Hidra, al meer nieuws?

Debby: Klinkt echt super! *D Xhantha zelf zal het wel lekker vinden, een beetje paard zijn de hele dag ;) . Al zal ze jouw specifieke aandacht ook wel erug fijn vinden. Zal vast een mooi moment zijn geweest na die weken!

Jolijn: Leuke (bekende) foto's! *D Die laatste is LEUK!

Gister weer op mn chicky gereden :+: . Super paard! Ben echt heeel blij met hem. Hij doet alles zo ontzettend goed, en alles op een zeer ontspannen/relaxte manier. Ideaal om te rijden! Zeker omdat ik amanda gewend ben, en die helaas verknald is in het verleden, en daardoor heel zenuwachtig/stresserig is...
Lekker gereden dus, hij voelt echt super aan. Benthe had daarvoor ook weer galop geprobeerd, en dat ging echt heeeel goed vond ik, 1 rondje, heel relaxed, en ook daar zakte hij lekker met zn koppie! *\o/* Zo leuk om te zien!! Zelf wacht ik nog even met galop, dat komt nog wel! *D

Straks weer met het auto'tje naar Emmeloord tuffen, naar vriendjelief. Weer is een weekendje bij hem. Heb er wel zin in :) !

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 11:03

Eventjes snel reageren , die foto met dat bruine tuig met die cremellos is echt mooi , London is meer tegen geel aan , je hebt de kleur redwood van bijv passier en dat is meer tegen rood aan . maar als je london in gaat vetten word het ook donkerder.

Vorige week was het San Anton in Spanje en dan worden de dieren gedoopt dus mijn zoontje was er naar toe met pony en ook wat leerlingen en vrienden.

Afbeelding

Twee leerlingen , eentje met Fries in Spanje haha.

Afbeelding

en dan nog foto van een mooie PRE ik heb deze week meerdere fotos genomen van verschillende fokkers en handelaren dus als ik wat meer tijd heb en jullie het leuk vinden zet ik ze op het topic.

Afbeelding

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 11:05

Prinslover @ Jazeker :j ik stuur je een pm :)

Gave pre, mooie nek :~

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 11:18

Jus : Die Fries en die PRE zijn om te kwijlen, mooie foto's!

Melvinnek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 11:45

@prinslover westland, is dat in de buurt van driebruggen, ik heb daar leuk huisje gezien met stallen, maar hoe is de omgeving daar verder om te rijden

@jus, wat een gave foto´s!!!!!!!!

@saida, ik ben volgende week vanuit den oever naar alkmaar, is dat ver bij jouw manege ( naam?) vandaan, kan ik er zo een keer een kijkje nemen of is dat niet mogelijk. Zijn arabofriesjes er wel welkom hihihi....

Marielle

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 11:53

Melvinnek: Westland ligt tegen den haag. De stal waar ik sta zit je 10 min van het strand, en 15 min van het bos :) . Maar kwa stalling met weidegang is er moeilijk iets te vinden...

Jus: :~ Meeeeeeeeeeeeeeeeeer! Wauw, wat een genot om daar te wonen zeg. Dat weer is stralend, mooie paarden... wat wil je nog meer _O- . Die fries is ook een plaaaaaaatje zeg :9 .

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 12:14

Sjaad, ik vind London ook heel erg mooi. Ik heb er zelf een tijdje terug een leren halster in besteld, maar helaas was die niet op voorraad,
dus uiteindelijk voor plain bruin gekozen ;).

evdpanne, heerlijk, school haha! Wat mis ik dat soort probleempjes zeg.. Ik weet niet of je op de middelbare zit of op hbo/mbo?
Zal zo even in je profiel spieken..

Iloon, oh wat klinkt dat heerlijk!! Echt waar, op je eigen paard zitten :D Ik ben blij dat het zo goed gaat tussen Chic en jou..

Saida, nette deken hoor! Wat een sloperd die merrie van jou!

Nathaly, en hoe ging het met je buurvrouw? Lijkt me toch echt erg moeilijk om mensen op je paard te zetten en er zelf niet op te kunnen..

Peet, fijn dat ie als een zonnetje liep!

Chickey, welkom! Knappe Fries :D Haha die eerste foto :Y)

Jolyn, vind die 6e foto erg mooi, van die draf (als ik goed geteld heb ;)).

Debby, heerlijk met Xantha. Ben benieuwd naar weer een keer foto's, vind haar toch de mooiste andalusiermerrie die ik ken.

Just_kiki, haha schattig hoor!!

Jus, ahh weer mooie foto's! Die laatste PRE is weer heerlijk kwijlmateriaal..

Marielle, was je nou op zoek naar een stalling? Of echt naar een manege? Ik sta zelf op een erg prettige stal, genaamd de cobrarannch, in Egmond ad Hoef, dus als je dan toch in Alkmaar bent.. http://www.stalcobra.nl

Nou mensen, ik ben een beetje trots op mezelf, want heb eindelijk Rutger kunnen vertellen dat ik niet denk dat het gaat werken.
Lang gesprek gehad, alles eerlijk op de tafel gelegd dus dat is weer een opluchting. Nu kunnen we gewoon als vrienden verder.

Zo boodschappen doen, naar Bandiet toe..

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 12:38

Jolynn: Lekker dat je zo fijn hebt gereden en gespeeld met Xantha.
just_kiki: Ahhh wat leuk jonge cavia's :). Ik heb er zelf ook eentje thuis, echt geweldige beestjes.
heikedenise: Druk bezig met verbouwen :), begint het er al een beetje op te lijken of moet er nog echt veel gedaan worden? Hopelijk is het allemaal snel klaar en kun je lekker gaan genieten van je eigen huisje!!
Prinslover: Het gaat wel echt super he met Chico :). Echt lekker dat ie het zo goed doet, volgens mij komt dat helemaal goed met de vakantie en de buitenritten ;).
Jus: Wat grappig dieren die gedoopt worden! Die Fries en PRE zijn echt super mooi!! Van mij mag je wel meer foto's plaatsen hoor :P.
Barroco: Dapper dat je het verteld hebt aan Rutger! Lijkt me toch best wel moeilijk zo'n gesprek... Ik zit trouwens op het HBO, maar op mijn school heb je wel meer van dat soort dingen. Volgens mij nog erger als op andere HBO-scholen :P. Veel succes met boodschappen en doen en veel plezier bij Bandiet!!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 12:41

Ik kom ook weer even langs!

Ik heb een blauwe neus! Gisternacht bleef m'n vriendje weer 'ns hier slapen, en we lagen met z'n tweeën in m'n eenpersoonsbedje. Maar er stond een lamp in de vensterbank, vlak naast het bed... (Je voelt 'm vast al aankomen). 's Nachts werd ik wakker met 't gevoel of ik alles in m'n gezicht had gekneusd. Ik voelen aan m'n gezicht en het deed zo'n pijn! Wat bleek nou, was die lamp op m'n gezicht gevallen! En ik was zo moe, dat ik er nauwelijks wakker van werd... Dus nu loop ik al twee dagen met blauwe oogkassen en een blauw gloedje om m'n neus. :))

Ennn ik ben aangenomen bij m'n vervolgstudie! Voor Paardgerelateerde bedrijfskunde aan de Agrarische Hogeschool Dronten. Dus ik ben ontzettend blij! (Nu alleen m'n examen nog halen) :D

En tot slot; ik ga m'n kamer volgend weekend pimpen. Even een nieuw kleurtje geven enzo. Het worden champagne-kleurige muren met beige kozijnen, en ik koop een nieuwe kroonluchter en er komt een mega-foto van Picasso te hangen natuurlijk!

Dit was m'n verhaaltje voor vandaag. :Y)

Edit: En ik heb m'n draak weer eens gereden (lees: Picasso), eergisteren. Lekker buitengeweest, echt sinds 2 maanden er weer op gezeten. Pfff, wat een heethoofd! Niet te houden, hij was zo'n 3 keer aan de kletter gegaan, maar hij is wel héul lief. :D
:+:

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 12:43

Hahahaha dan moet je wel heel diep hebben geslapen om dat niet te merken :P. Gefeliciteerd dat je bent aangenomen voor de vervolgstudie!! Met die examens komt het vast wel goed!!

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 12:45

picassox@ haha :+ _O- dat is niet zo slim dan was je echt moe :') :+

evdpanne @ ze zijn idd erg leuk. Gelukkig gillen die van mij bijna nooit :+

Afbeelding
en,, ze staan te koop ;)

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 12:46

evdpanne schreef:
Hahahaha dan moet je wel heel diep hebben geslapen om dat niet te merken :P. Gefeliciteerd dat je bent aangenomen voor de vervolgstudie!! Met die examens komt het vast wel goed!!

Hihi, ja, en ik maar volhouden dat ik zo'n lichte slaper ben. :roll:

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 12:54

Ahhhh wat een droppies :). Denk dat mijn caaf wel graag een maatje dr bij zou willen hebben... Maar dan heb ik straks een heel hok vol :P (ik heb een mannetje).

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 13:01

evdpanne schreef:
Ahhhh wat een droppies :). Denk dat mijn caaf wel graag een maatje dr bij zou willen hebben... Maar dan heb ik straks een heel hok vol :P (ik heb een mannetje).

Haha gewoon castreren :) vannochtend mijn beertje ook weggebracht daarvoor :)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 13:03

Weet jij toevallig ook hoe duur dat ongeveer is :P, ik zit daar namelijk ook over te twijfelen. Het lijkt me voor hem leuk als ie een maatje heeft, maar denk niet dat ik er nu nog een mannetje bij kan zetten. Vrouwtje lijkt me beter gaan...

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 13:05

evdpanne schreef:
Weet jij toevallig ook hoe duur dat ongeveer is :P, ik zit daar namelijk ook over te twijfelen. Het lijkt me voor hem leuk als ie een maatje heeft, maar denk niet dat ik er nu nog een mannetje bij kan zetten. Vrouwtje lijkt me beter gaan...

kan idd beter een mannetje erbij zetten als ze beide jong zijn.

De prijs is 35 euro hier.

Maar belde een andere da, ook voor de prijs toen was het 26 euro. ik dacht o mooi lekker goedkoop. Bleek dat het exclusief narcose zou zijn ? Huh? ja die was nog 50 euro ook. totaal 76 ja dág :+ . ben toen maar naar een ander gegaan.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 13:08

Hahahahaha okeej, dan gaat ik ook maar is even kijken.... (moet ik wel even aan me mams vragen of die er nog een cavia bij wil :P).

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 13:09

haha :Y)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 13:14

Maar ach het is gezellig voor mijn caaf, dus dan vind ze het vast wel goed :P.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 13:17

Ja dat is zo. Daarom nam ik er ook 2 :j
dan hebben ze elkaar altijd nog.
hij was zó boos toen ik hem scheidde van z'n vrouwtje ( die net der nestje had gekregen). normaal kan ik alles met hem, nog nooit gehapt. maar nu was tie duidelijk boos op me :Y)
Ach over 4 weken mag tie er weer bij :+