Heb ffies stiekem je profiel bekeken
Maar wat een leukerd je friesje:D
Kan net zo grappig bokken als de mijne hahaha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar toen ik die chocolate kleur zadel zag, kwijlde ik weg
ik zou hem in chocolate nemen 

, kan je dat niet bij een foto van mij ook doen
?
?, gaat wel snel 
zijn twee vrouwtjes geworden
en super joh weer op chico lekker he 

. Spannende tijden nu
. Vast volop klussen, en dan over paar weken erin! Ben echt heel benieuwd naar het eind resultaat!
. Foto?! En hoe is het met Hidra, al meer nieuws?
Xhantha zelf zal het wel lekker vinden, een beetje paard zijn de hele dag
. Al zal ze jouw specifieke aandacht ook wel erug fijn vinden. Zal vast een mooi moment zijn geweest na die weken!
Die laatste is LEUK!
. Super paard! Ben echt heeel blij met hem. Hij doet alles zo ontzettend goed, en alles op een zeer ontspannen/relaxte manier. Ideaal om te rijden! Zeker omdat ik amanda gewend ben, en die helaas verknald is in het verleden, en daardoor heel zenuwachtig/stresserig is...
Zo leuk om te zien!! Zelf wacht ik nog even met galop, dat komt nog wel!
! 

ik stuur je een pm 
. Maar kwa stalling met weidegang is er moeilijk iets te vinden...
Meeeeeeeeeeeeeeeeeer! Wauw, wat een genot om daar te wonen zeg. Dat weer is stralend, mooie paarden... wat wil je nog meer
. Die fries is ook een plaaaaaaatje zeg
.
.
Ik ben blij dat het zo goed gaat tussen Chic en jou..
Haha die eerste foto
).
. Ik heb er zelf ook eentje thuis, echt geweldige beestjes.
, begint het er al een beetje op te lijken of moet er nog echt veel gedaan worden? Hopelijk is het allemaal snel klaar en kun je lekker gaan genieten van je eigen huisje!!
. Echt lekker dat ie het zo goed doet, volgens mij komt dat helemaal goed met de vakantie en de buitenritten
.
.
. Veel succes met boodschappen en doen en veel plezier bij Bandiet!! 

. Gefeliciteerd dat je bent aangenomen voor de vervolgstudie!! Met die examens komt het vast wel goed!!
. Denk dat mijn caaf wel graag een maatje dr bij zou willen hebben... Maar dan heb ik straks een heel hok vol
(ik heb een mannetje).
, ik zit daar namelijk ook over te twijfelen. Het lijkt me voor hem leuk als ie een maatje heeft, maar denk niet dat ik er nu nog een mannetje bij kan zetten. Vrouwtje lijkt me beter gaan... evdpanne schreef:Weet jij toevallig ook hoe duur dat ongeveer is, ik zit daar namelijk ook over te twijfelen. Het lijkt me voor hem leuk als ie een maatje heeft, maar denk niet dat ik er nu nog een mannetje bij kan zetten. Vrouwtje lijkt me beter gaan...
. ben toen maar naar een ander gegaan.
).
.