Mossel schreef:@ Essssss Die pesion stalken ik btwdaar ben ik vorig jaar op vakantie geweest, en dit jaar a ik daar weer heen, super aardige mensen en mooie omgeving enzo. er gaat daar ook een trein, wei gingen vanaf daar altijd lopens of op de fiets naar de trein
Leuk en toevallig!
Ja heb op dit moment een beetje ruzie met mijn moeder over Maneges, dus het is nog afwachten
.
daar ben ik vorig jaar op vakantie geweest, en dit jaar a ik daar weer heen, super aardige mensen en mooie omgeving enzo. er gaat daar ook een trein, wei gingen vanaf daar altijd lopens of op de fiets naar de trein
).
ze zijn daar nu trouwens ook een binnebak aan het bouwen
ik heb het daar ook nooit zo op.
Veel plezier in Bottrop, ook naar dat pretpark daar haha :p
Vervelend dat ze schurft en mijt heeft maar zo te lezen zal dat niet lang duren met de behandeling die ze krijgt
Ik baal er wel van, t lijkt wel of ik altijd wat heb met mn beestjes, had het er met de DA ook nog over. Al mijn dieren hebben wat: Dinkey met zijn bronchitis/afgeplatte luchtpijp en losse knieschijf, Suevo met zijn voedingsallergie en snel mager worden en vaak kreupel staan, de hond die we nu 4 maanden hebben en al 3x ziek is geweest, het konijn die olifantstanden heeft die we om de 2 weken moeten knippen, de kat die niet spoort en soms uit het niets aanvalt, en dan vorige week natuurlijk die hamster die mijt had. BRRRR ik heb het nu wel weer even gehad. Maar het houdt niet op, hoewel Suevo wel beter loopt heb ik toch de DA gebeld die hem heeft geopereerd. Die vindt dat ik Suevo naar de kliniek moet brengen omdat hij bang is dat er wat met zn banden is.