Zo, verder wel bijgelezen maar ben wat ziekjes (veel hoesten en alles) dus niet zoveel zin om bij te reageren.. Sorry..
Vanavond aardig druk gehad,gister nog even met Goya over de dijk gecrossed.. Ff uitwaaien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en je probeert zo het beste voor hem te doen 
)
ik kan niet wachten tot we dadelijk weer kunnen trainen
ZOu lekker zijn als je weer met hem aan de slag kunt!
, behalve wanneer je het wil laten zien natuurlijk.....

Heel veel succes met scannnen 
Bij Fant werkte dat iig wel erg goed. Heftig dat je Jorick zoveel moet gaan missen
Loslaten voor een moeder is moeilijk, hoor ik vaak. Sterkte en voor hem heel veel plezier daar. 
nouja. Hihi maar dat heb ik er wel voor over hier hoor. Het wordt ook wel steeds beter hier, er is nu een DA die een winkeltje heeft geopend waar ze ook paardenvoer en medicijnen gaan verkopen binnenkort
En ja daar heb je wel gelijk in natuurlijk, de aard van 't beestje
het staat alleen zo banketstaaf 
zelf doe ik ook geen ramadan hoor, met die hitte.. Gelukkig voor hen die het wel doen gaat de zon al om 19 uur onder (20 uur in NL, het is hier dit jaar vanwege de ramadan een uur vroeger
) Hier zouden ze ook echt zo'n voorpluk afknippen en er dan van die anti vliegen sliertjes voorhangen! Mooi paardje he, lekker nekkie 
voor mij ook favoriet. Snap wel waarom je dan nog een paardje erbij wilt, iemand anders paard voelt toch anders dan je eigen beestje.. En Flanna voorlopig nog lastig.. Arme meid. Wel een hele lieve foto van die 2
En is ze toch nog verbrand! Maar die injectie moet ze dus vaker krijgen?
lakshmi schreef:Karina: deze berber staat in duitsland te koop, wel een ruin maar toch geen gek beestje.... http://www.azzayani.de/Verkaufspferde/Nadir.html
.
.
, maar ik weet zeker dat jullie een goede keuze voor hem gemaakt hebben. Goed te horen dat hij er zelf veel zin in heeft!
)
. Ik ben in ieder geval al heel blij dat dit zo goed gaat, want dan hoeft gebrek aan sociaal contact in ieder geval geen reden te zijn om te castreren. Tot nu toe is Sol echt een erg brave hengst.
Ik had op de vorige stal een bijrijdtinkertje daarmee reed ik in de springles en Jan de les erna met Flan. 
Een eigen paard is inderdaad anders. Heb wel het geluk dat ik altijd fijne baasjes trof/tref van de bijrijdpaarden maar t lijkt me zo mooi om weer net als met Flan echt een band met een dier op te bouwen.. en samen 'sterker' te worden. En dat Flan er ook een leuk maatje bijkrijgt. Thanx. Het kan zijn dat ze over 3 maanden al een nieuwe injectie krijgt maar t is ongeveer ieder halfjaar nodig zeiden ze. Wat fijn dat er zo'n winkeltje is geopend met paardenvoer en medicijnen.
gaaf dat Sol de mini's zo leuk vindt! Hopelijk trekt t met Veludo nog bij.
Hij was erg tevreden en blij dat ik verder ga leren. Moet alleen tegen mijn chef en 'assistente' wat duidelijker zijn, ben te lief
http://www.azzayani.de/Zucht/Hengste/Impossible.html of die houssam is ook niet gek
Fijn dat Sol zo'n lieverd is! Kunnen ze lekker met elkaar dollen. Wel jammer dat Veludo minder sociaal is...
niets beters dan alleen met je paardje in de natuur
en juist die band die je opbouwt met een paard maakt het zo bijzonder... Dat je na verloop van tijd helemaal op elkaar afgestemd raakt en elkaar zo goed begrijpt
dan wordt het ook een stuk meer dan alleen maar rijden. Heb je al wat terug gehoord over die ruin? Het lijkt zeker een leuk beestje
Ow dat is ook wat, de rest van haar leven zal ze daar aan moeten dus? Heftig hoor
En jeej, opslag! Dat is altijd goed nieuws
. Iedereen vast nieuwsgierig naar de opening hihi
. Ik ook trouwens, dus klets maar hard mee, des te eerder is de opening haha! En tegelijk hoop ik voor Sanne en Mies dat ze het nog bij kunnen houden
. Die meiden gaan er weer een onvergetelijke opening van maken volgens mij
!
Beetje ziekjes.. beterschap!
. Haha, Chico is aan de longe ook vaak wat lui (gewoon met halster ofzo). Maar al ga ik hem uitdagen wat moeilijker werk te doen, dubbele longe bv. dan wordt ie toch wat feller. Onder het zadel is hij altijd precies goed vind ik
. En jij helemaal staan uitsloven in de koken! Volgens mij moet het wel heel lekker zijn wat je maakt
Kan je eens kijken hoe die reageerd enzo. Komen er snel weer pics? Hij is zo gaaf
! En ik lees ook nog eens dat hij een voorbeeldige hengst is, super knol. En ja, Veludo die pikt het niet... wel lastig, maar wie weet loopt het nog los?
. Ziet er super uit!
. Altijd leuk, ook voor de porto in dit geval
. Wel fijn dat je deze oplossing nu hebt
Ben blij voor je!
. Oh oh.. het is me er 1 hoor, die Rints..
Kan er ergens ook wel stiekem om lachen, wat een doos
. En die kleintjes worden groot he.. Lisanne al naar het VO ! Gaat dat snel. En Jorick straks missen.. lijkt me ook wel moeilijk als ouder zijnde... Toch de hele week weg.. Pff, even slikken straks! Maar gelukkig heeft hij er wel veel zin in!
. Ben er verliefd op haha. Voor een ander zijn ze alleen mooi, maar voor mij betekenen ze heel veel
. En wat is Heike een eitje haha, jou even bijten... Achja, hij was even vergeten dat hij voorzichtig met jou moet doen
.
. Gisteren dus nog lekker tussen alle bedrijven door op Chico gereden. Hij is zooo gaaf. Beetje wijken voor druk snapt hij nu wel goed. Alles moet geperfectioneerd worden natuurlijk, maar hij snapt het principe. Voor rechts makkelijker als voor links. Ben denk ik ook beter met me rechterkant
. Heb hem ook heerlijk gepoetst en gedaan, vond ie heerlijk.
.
.
.
. Lijkt me echt gaaf!
. Nu mag ik telkens op een krukkie toekijken als Shaggy even aan het werk wordt gezet door een vriendin van mij. Lang staan red mijn voetje helaas nog niet... Maar ja even geduld hebben want als ik weer te vroeg ermee ga lopen en doen gaat het straks weer niet vooruit.

Ik vind het een erg leuk paardje om te zien dus ben benieuwd. We waren toen al erg weg van Ateo.
. Hij stond toen heel lang te koop op marktplaats (en dat hield ik zelfs toen al in de gaten
). Ik vond het op de foto's al een erg leuk paard maar op de beschrijving leek het me niet echt wat voor mij. Misschien dat ie op het Balingehof wat meer manieren heeft meegekregen
.
. Hij neemt een hap en staat er dan gewoon op te sabbelen. En dan krijg je tegenstrijdig advies. De ene zegt: lijnzaad koken en 2 keer per week geven om schoon te spoelen zeg maar. De ander zegt: ze slikken het niet in en komt wel goed. Niets aan doen... ??? Nou ja, lijnzaad: baadt het niet, schaadt het ook niet. Dus ben toch van plan het te proberen.