[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Buitenzinnig

Re: [HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 01:24

Heerlijk Iloon..
Zo, verder wel bijgelezen maar ben wat ziekjes (veel hoesten en alles) dus niet zoveel zin om bij te reageren.. Sorry..
Vanavond aardig druk gehad,gister nog even met Goya over de dijk gecrossed.. Ff uitwaaien :)

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 07:42

Goedemorgen allemaal!

Gisteravond alles bijgelezen maar lag uiteindelijk al om 19.30 te slapen en ben nu nog moe...
Pff volgens mij moet ik echt eens even een stapje terug gaan doen...

Nu weer hard aan het werk..

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 07:54

Zo we gaan weer verder waar we gisteren geeindigd zijn

Allereerst goedemorgen allemaal

Debby – alsnog gefeliciteerd met je zoon

Cynthia – veel succes met rijden en hopelijk lukt het zodat je lekker kan genieten

Karina – super dat je het zo na je zin heb gehad in italy en lekker dat sol alweer wat aan is gekomen ik snap best dat het kriebelt om met hem aan de slag te gaan.
Alleen wat ongelofelijk k*lote dat veludo nu op dit een reactie moet krijgen het zit hem totaal niet mee :n en je probeert zo het beste voor hem te doen :(:)

Gab – ook jij lekker op vakantie geweest heerlijk tot rust gekomen lekker hoor

Saida – zoals ik lees hoe jij beschrijf wat rints doet kan ik alleen maar zeggen dat naarmate ze meer ervaring erin krijgt ze het steeds minder gaat doen heike heeft het ook een tijd gedaan zelf met de kar erachter en daar kan ik nu ook met een losteugeltje mee naar buiten (tenzij die geen zin heeft dan :+ )

Jellie – gefeliciteerd met je vriendin leuk hoor dat ze een kindje krijgt

Sanne – echt super mooie foto’s van chico ziet er super uit zeg

Ilona – ga je er nog 1uitvergroten van deze sessie of niet

Malin – super dat dinkey terug kan naar zijn oude stalletje lekker hoor en ook al lekker plannen met suevo komt helemaal goed met jullie

Ellis – super leuke foto’s leuk beestje ook

Michelle – en schiet het klussen een beetje op?

Zo hehe eindelijk bij naar 3 dagen

Gisteren weer heerlijk naar mijn ventje geweest we hebben weer heerlijk gekroeld alleen werd heike weg gepest door zijn weidemaatje en dat reageerde die op mij af door mij te bijten, dus heb ik even duidelijk gemaakt dat die hem moest hebben en niet mij af en toe is het ook zo’n stommerik maar wel een lieve :+: ik kan niet wachten tot we dadelijk weer kunnen trainen

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 08:02

Goedemorgen!

Heikedenise, bedankt :) ZOu lekker zijn als je weer met hem aan de slag kunt!

Ben op t werk geland. Nog de enige hier.
Net Flan uit de wei gehaald. Ze had ondanks t goede smeren toch een klein beetje zonnebrand in haar sok helaas.
Ze schrok nog even van een ruin in een weitje naast het pad en draafde een stukje, zag er niet verkeerd uit *\o/*

Fijne dag 8-)

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 08:22

Vervelend dat haar pootjes alsnog verbranden Jellie.
Wij hebben bij Perla van die vlieg en zonwerende beschermers om.

Om 17.00 uur scannen met Perla om te kijken of mijn kleine G er nog zit :D

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 08:36

Shanna -> Eigenlijk komt het indoorseizoen dus net op tijd voor jullie, kunnen jullie in die tijd mooi trainen aan de wissels. :Y)

Sanne -> Misschien dat hengsten en merries verschillend gebrandmerkt werden/worden?
Wauw! Dat is idd een prachtige foto van Ilona en Chico! Heel stoer!

Ilona -> Pittige tante die Rints :j , behalve wanneer je het wil laten zien natuurlijk..... |o
Je maakt ons wel nieuwsgierig met je Sanne-foto's!

Marielle -> Ontspannen buitenritjes kan ik idd nog wel even vergeten, maar ik hoop dat ze gaandeweg steeds meer vertrouwen krijgt en rustiger wordt.
Klinkt als een heel lekker ontspannen dagje gisteren!
En zo ziet de foto van Flan en haar vriendin er ook uit, hahaha!

Malin -> Hihi! Dat wordt idd een mini-meeting!
Ik weet niet of Beda wil en kan, aankomende week komt ze weer les geven, dan kan ik het haar vragen?
Of misschien leest ze het hier al voor die tijd. ;)

Ellis -> Hahaha! Wat een uitstraling heeft die merrie! Heerlijk brutaal!
Gaat het goed met haar en de training?

Denise -> Daar hoop ik ook op, dat het op een gegeven moment minder wordt zoals Rintske doet tijdens buitenritjes.
We gaan gewoon door met oefenen! :D
Stoute Heike dat ie jou bijt om af te reageren! 8-)

Vandaag beginnen de VO-scholen bij ons, dus Lisanne heeft d'r eerste schooldag vandaag.
Om 10 uur rooster ophalen en weer vrij, hahaha!
Jorick begint woensdag, dan brengen we hem weg naar Groningen.
Eerst gaan we daar kennis maken met de leerkrachten, mentor en begeleiders van het internaat, dan een lunch en daarna gaat hij een paar dagen op introductiekamp.
Vrijdag halen we hem weer op, en dan begint maandag zijn school en zijn eerste week op het internaat.....
Jorick heeft er gelukkig heel veel zin in, maar ik ga hem wel onwijs missen.
Dat zal wel flink slikken worden en traantjes wegvegen als hij wegrijdt met het busje mee. |(

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 08:50

kelly, die beschermers zijn ook wel handig zeg. Had net even bij de paardendrogist gekeken maar t is wel prijzig voor een korte periode.. Ik zal de kliniek vragen of ze iedere x zover geschoren moet worden als ze zo'n injectie krijgt. Als dat zo is, is t wel te overwegen. Dan kan ik ze s'nachts afdoen en s'morgens weer om. Al wilt ze ook absoluut geen transportbeschermers om. Dan verzet ze geen stap. Als t alleen om haar koten zit heeft ze er weer geen moeite mee :roll: :+ Heel veel succes met scannnen :):)

Saida, uiteindelijk zal ze vast meer vertrouwen krijgen en relaxter worden. Gewoon regelmatig blijven doen en uitvoerig belonen als ze dapper is :) Bij Fant werkte dat iig wel erg goed. Heftig dat je Jorick zoveel moet gaan missen :(:) Loslaten voor een moeder is moeilijk, hoor ik vaak. Sterkte en voor hem heel veel plezier daar.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 09:18

Bedankt voor leuke reacties op de crossfoto's! We gaan zeker nog een keer terug!

Heidi: ik had ook gedacht dat het enger zou zijn..vooral afsprong maar het viel heel erg mee!

frank: bij jou kun je ook mooi rijden! Leuke foto's!

martine: leuk zo'n opmerking! Ik vraag dan meestal waarom hun het niet laten groeien...het is zo kort ;)

Branka: Esther zegt er toch ook niks negatiefs over? Jellie vraagt iets over een paard en krijgt de info die er is, er is niet gezegd dat het balingenhof deze info achter zou houden dus ik snap je ophef niet...

saida: Geen maf paard maar een heuse bodybuilder!! wordt dat schrikken met veel wandelen en buiten rijden niet minder?
Spannend! In de weekenden komt jorrick toch wel naar huis?

jellie: Spannend! Het is wel een mooi paardje om te zien!

malin: Leuk nieuws van dinkey! En zodra je weer rijd gaan we crossen! Hou me ook op de hoogte ivm november! Dan kom ik denk ik wel kijken!

denise: wanneer komt heike weer terug?

Mooie foto van chico!! Al dat tuig staat hem goed!

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 09:50

Machonito: ja, ik geloof dat ik zo'n 50 kilo moet gaan meenemen enkel aan paardenspul.. :') nouja. Hihi maar dat heb ik er wel voor over hier hoor. Het wordt ook wel steeds beter hier, er is nu een DA die een winkeltje heeft geopend waar ze ook paardenvoer en medicijnen gaan verkopen binnenkort *\o/* En ja daar heb je wel gelijk in natuurlijk, de aard van 't beestje ;) het staat alleen zo banketstaaf ;)

Cynthia: ja het was inderdaad erg warm in de keuken :( zelf doe ik ook geen ramadan hoor, met die hitte.. Gelukkig voor hen die het wel doen gaat de zon al om 19 uur onder (20 uur in NL, het is hier dit jaar vanwege de ramadan een uur vroeger :') ) Hier zouden ze ook echt zo'n voorpluk afknippen en er dan van die anti vliegen sliertjes voorhangen! Mooi paardje he, lekker nekkie :)

Jellie: blijft toch wel het lekkerst he buitenritjes :) voor mij ook favoriet. Snap wel waarom je dan nog een paardje erbij wilt, iemand anders paard voelt toch anders dan je eigen beestje.. En Flanna voorlopig nog lastig.. Arme meid. Wel een hele lieve foto van die 2 :) En is ze toch nog verbrand! Maar die injectie moet ze dus vaker krijgen?

Mies: hehehe ik stond zo verbouwereerd te kijken, riep enkel 'waaaat?! nee!' geloof ik. Ze hadden op de club een heel leuk berbertje met prachtige lange manen, die zijn toen ook afgeknipt op aandringen van die meiden :n

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:13

lakshmi schreef:
Karina: deze berber staat in duitsland te koop, wel een ruin maar toch geen gek beestje.... http://www.azzayani.de/Verkaufspferde/Nadir.html

Oh oh, wat een snoepwinkel die site! Ik wil de cremello :D .

Snowy : Veludo heeft echt zomereczeem wat ik in principe redelijk onder controle heb (wel met erg veel maatregelen) maar wat wel nog door vanalles ineens getriggerd kan worden... dus daar helpt jammergenoeg geen azijn aan. Ik gebruik dat bijvoorbeeld wel als ik manen gewassen heb om evt. zeepresten te neutraliseren, daar helpt het super voor. Maar dit komt echt van binnenuit.

Gab wat een leuke foto van Chance, snoepkont :P

Saida leuk als je ook komt Sol-meeten!! Iedereen van harte welkom, lijkt me erg gezellig. Hoe meer verwante zielen, hoe meer vreugd. En dank je wel voor alle tips. Met Rints denk ik ook dat het puur een kwestie is van ervaring opdoen, het gaat vast elke keer beter. En een beetje maf is best leuk ;) .
Fijn dat je deze week ietsje rustig aan kan starten met Jorick op het internaat... het zal best wennen worden en zeker een paar keer slikken :(:) , maar ik weet zeker dat jullie een goede keuze voor hem gemaakt hebben. Goed te horen dat hij er zelf veel zin in heeft!

Mooie foto van Chico! Benieuwd naar de rest.

Malin, ben zo blij jou weer lekker enthousiast te horen, goede berichten allemaal.

Ellis, leuke foto's van Alfama. Ze heeft wel echt nog puppy-uitstraling, is ze veel kleiner als Fifi of lijkt het maar zo? Kijk m'n ogen altijd uit op al die mooie spullen van jou, dit is ook weer zo'n mooi setje, staat jou en haar perfect!

Jellie ben benieuwd of je naar Santos gaat kijken.

Cynthia, voorzichtig aan hoor, ook al is Marialva een wandelende levensverzekering, je moet wel goed naar je lichaam luisteren.

Kelly ik ga duimen voor het scannen vanmiddag dat de kleine G nog netjes op zijn plek zit (oh ik lees wat ik schrijf en proest meteen koffie over mijn toetsenbord, must be my dirty mind :P ;) )

Gewone leven begint weer, ik ga rap bij mijn ouders op stal een mini-veulentje scheren.

Oh nog even snel, sinds gistermiddag lopen mijn eigen mini's trouwens gewoon bij Sol, gaat helemaal geweldig, hij is echt zo sociaal! Kleine hengst Nugget maakte nog wat bombarie om te beginnen maar nu staan ze echt heel erg vriendjes te zijn. Ik vrees dat het met Veludo niet zo makkelijk wordt, die heeft over de omheining heen al wat gaten in Sol gebeten :( . Ik ben in ieder geval al heel blij dat dit zo goed gaat, want dan hoeft gebrek aan sociaal contact in ieder geval geen reden te zijn om te castreren. Tot nu toe is Sol echt een erg brave hengst.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:15

Saida, vertel?? ik lees net wat maar kan er nog niet uitkomen wat de bedoeling is? ;)

Karina; check het inet even voor duivelsklauw zonder toevoegingen, zoals die van Solgar (voor mensen) het is wel te krijgen hoor.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:19

Mies, leuk dat je nog een x gaat. Lijkt me ontzettend stoer om te doen. Met Flan springen we niet meer maar die genoot er ook zo van :z Ik had op de vorige stal een bijrijdtinkertje daarmee reed ik in de springles en Jan de les erna met Flan.
Onze instructrice was heel crea, we sprongen over vanalles.. was echt een leuke tijd :j

Lakshmi, jij bent dus ook een echte buitenritfan. Heerlijk, geeft zo'n gevoel van vrijheid :) Een eigen paard is inderdaad anders. Heb wel het geluk dat ik altijd fijne baasjes trof/tref van de bijrijdpaarden maar t lijkt me zo mooi om weer net als met Flan echt een band met een dier op te bouwen.. en samen 'sterker' te worden. En dat Flan er ook een leuk maatje bijkrijgt. Thanx. Het kan zijn dat ze over 3 maanden al een nieuwe injectie krijgt maar t is ongeveer ieder halfjaar nodig zeiden ze. Wat fijn dat er zo'n winkeltje is geopend met paardenvoer en medicijnen.

Karina, ik ben ook benieuwd. Heb nog geen reactie op mail gekregen maar zit nu op t werk dus hopelijk weet ik vanaaf wat meer :) gaaf dat Sol de mini's zo leuk vindt! Hopelijk trekt t met Veludo nog bij.

Net gesprek met baas gehad ivm slagen examen. Heb er een beetje opslag bij *\o/* Hij was erg tevreden en blij dat ik verder ga leren. Moet alleen tegen mijn chef en 'assistente' wat duidelijker zijn, ben te lief :=

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:34

Karina: mooie paarden hebben ze he! Hoop bijzondere kleurtjes ook... Ik hoop dat Darius tot zoiets gaat uitgroeien ;) http://www.azzayani.de/Zucht/Hengste/Impossible.html of die houssam is ook niet gek :9 Fijn dat Sol zo'n lieverd is! Kunnen ze lekker met elkaar dollen. Wel jammer dat Veludo minder sociaal is...

Jellie: vind ik ook :) niets beters dan alleen met je paardje in de natuur :) en juist die band die je opbouwt met een paard maakt het zo bijzonder... Dat je na verloop van tijd helemaal op elkaar afgestemd raakt en elkaar zo goed begrijpt :) dan wordt het ook een stuk meer dan alleen maar rijden. Heb je al wat terug gehoord over die ruin? Het lijkt zeker een leuk beestje :) Ow dat is ook wat, de rest van haar leven zal ze daar aan moeten dus? Heftig hoor :( En jeej, opslag! Dat is altijd goed nieuws ;)

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:40

Hoi! Ik ben weer op het werk, dus helemaal bijlezen wordt niets, ik hoop het vandaag wel wat bij te kunnen houden, haha!

Even hieper: Ik heb net een cd gewonnen van Muse bij Giel Beelen en maak kans op kaarten voor het concert in Engeland!! En het grappige is dat mijn vriend voor 2 maanden terug kaartjes voor Novastar heeft gewonnen, en ik voor anderhalf jaar terug voor Within Temptation! Dus af en toe sms-en loont de moeite :D

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:41

Kelly: Ik duim voor je!

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:42

Jongens wat gaan jullie hard zeg , ik lees wel mee hoor.

Ik heb ook van die vliegenbeschermers voor om het been van wrangler en die dingen werken goed tot dat het huftertje van mijn paard er achter kwam dat het wel leuk speelgoed is en lekker de velcro vastmakers er van af heeft gerukt (daaag 45 euro) , ik vind het zo jammer want die dingen werkte goed , hij heeft namelijk alergie van het vliegenspeeksel en vooral op zijn benen was het erg.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:58

Wat gaan we hard :D . Iedereen vast nieuwsgierig naar de opening hihi :D . Ik ook trouwens, dus klets maar hard mee, des te eerder is de opening haha! En tegelijk hoop ik voor Sanne en Mies dat ze het nog bij kunnen houden := . Die meiden gaan er weer een onvergetelijke opening van maken volgens mij :D !

Suus: :(:) Beetje ziekjes.. beterschap!

Kelly: Jaa, rustig aan jij meis. Niet jezelf over de kop lopen he. Ik merk dat vaak ook wel aan mezelf. Dan ben ik echt te druk geweest. Wel naar je lichaam blijven luisteren hoor! Hoe was je weekend verder?
Spannend, scannen van Perla!

Martine: Super, een DA winkeltje! Zou toch al heel fijn zijn. En Flaaf moet werken ;) . Haha, Chico is aan de longe ook vaak wat lui (gewoon met halster ofzo). Maar al ga ik hem uitdagen wat moeilijker werk te doen, dubbele longe bv. dan wordt ie toch wat feller. Onder het zadel is hij altijd precies goed vind ik :D . En jij helemaal staan uitsloven in de koken! Volgens mij moet het wel heel lekker zijn wat je maakt :D

Jellie: Heb je interesse in de Anda? En leuke foto's van Flan gespot.

Karina: Leuk, met Sol aan de slag. Lekkr grondwerken is ook leuk! :D Kan je eens kijken hoe die reageerd enzo. Komen er snel weer pics? Hij is zo gaaf :D ! En ik lees ook nog eens dat hij een voorbeeldige hengst is, super knol. En ja, Veludo die pikt het niet... wel lastig, maar wie weet loopt het nog los?

Ellis: Wat een knappe dame rijd je daar! Dat kleurtje ook :~ . Ziet er super uit!

Malin: Wat super van Dink! Hij komt weer lekker in de buurt :D . Altijd leuk, ook voor de porto in dit geval ;) . Wel fijn dat je deze oplossing nu hebt :j Ben blij voor je!

Saida: Zo dan, die Rints met dr paal uit de grond trekken := . Oh oh.. het is me er 1 hoor, die Rints.. :o Kan er ergens ook wel stiekem om lachen, wat een doos :D . En die kleintjes worden groot he.. Lisanne al naar het VO ! Gaat dat snel. En Jorick straks missen.. lijkt me ook wel moeilijk als ouder zijnde... Toch de hele week weg.. Pff, even slikken straks! Maar gelukkig heeft hij er wel veel zin in!

Denise: Jaa, zeker. Het is echt een prachtige foto reeks :+: . Ben er verliefd op haha. Voor een ander zijn ze alleen mooi, maar voor mij betekenen ze heel veel :o . En wat is Heike een eitje haha, jou even bijten... Achja, hij was even vergeten dat hij voorzichtig met jou moet doen :o .

Dit was het voor nu, sorry als ik iemand vergeten ben :o . Gisteren dus nog lekker tussen alle bedrijven door op Chico gereden. Hij is zooo gaaf. Beetje wijken voor druk snapt hij nu wel goed. Alles moet geperfectioneerd worden natuurlijk, maar hij snapt het principe. Voor rechts makkelijker als voor links. Ben denk ik ook beter met me rechterkant :D . Heb hem ook heerlijk gepoetst en gedaan, vond ie heerlijk.
Ben zo gek op dat dier :+: .

En het HVH drama... tjonge jonge. Heb het ergste gelukkig niet meegekregen. Ik zag 100den mensen op me af rennen! En er werd geroepen "er wordt geschoten" . Toen ben ik hem heeeeeeeeeel snel gesmeerd zeg! Maar heb verder niks gezien of gehoord... Maar ben blij toe. Wat een bagger feest. Wel gevaarlijk hoor, voor hetzelfde geld sta je er midden in... :oo .

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 11:48

Ellis: Leuk paardje zeg!! Vind het echt een super mooi kleurtje ook!
Jellie: Leuke foto's! En ben benieuwd of je bij Santos gaat kijken! Ik heb hem toendertijd ook al te koop zien staan in Lisse (is vlak bij mij in de buurt). Vond hem toen ook al errug gaaf! Vond alleen het verhaal van de laatste eigenaar een beetje apart.
Ilona: Wat ziet Chico er gaaf uit zeg zo in dat tuig!!! Echt een stoere vent! Gelukkig was je niet te dicht in de buurt bij alle actie daarin in HvH!! Ik zou er geloof ik dan ook keihard wegrennen! In Noordwijk is zoiets ook een keer gebeurd (wat minder heftig en zonder schoten) maar daar hebben ze toen politiehonden en ME ingezet. Vriendin van mij was gebeten in dr been en bleef maar zeiken dat de politie dat niet zomaar mag doen. Maar ja zij ging 'kijken' wat er gebeurde en ik ging de andere kant op en had zoiets van weg wezen hier!
Kelly: Spannend hoor de scan! Maar als ze zich al echt als een zwangere dame gedraagd zal het toch wel goed zitten ;).
Karina: Lekker dat alles goed gaat met Sol! Hopelijk wordt Veludo ook nog iets liever voor hem!
Nadina: Gefeliciteerd en hopelijk win je ook het concert :). Lijkt me echt gaaf!

Met mijn voetje gaat het sinds vandaag weer iets beter... Hij is weer wat minder dik geworden maar er zit nog steeds heel veel vocht in. Hopelijk gaat het snel weer beter en kan ik ook weer wat gaan doen :). Nu mag ik telkens op een krukkie toekijken als Shaggy even aan het werk wordt gezet door een vriendin van mij. Lang staan red mijn voetje helaas nog niet... Maar ja even geduld hebben want als ik weer te vroeg ermee ga lopen en doen gaat het straks weer niet vooruit.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 11:57

Lakshmi, die band is met je eigen paardje is er een die gewoon niet meer kapot kan he. In t begin hebben wij best veel te stellen gehad met Flan.
Eerste eigen paard, zelf nog niet zo ervaren. Ze was ook enorm kopschuw en in de omgang schrikachtig, ook mbt andere paarden.. Als ik nu zie dat ik gewoon mijn hand op haar koppie kan leggen en dat ze echt wel haar plekkie op de wei verworven heeft, geeft me dat zo'n warm gevoel :+:
Nee nog niets gehoord of er moet thuis inmiddels mail zijn. ALs de prik aanslaat, kunnen we het eens in t half jaar ofzo doen. Gelukkig is ze er braaf in. En als ze daardoor beter kan bewegen is t wel dubbel en dwars waard. Wat extra erbij kan nooit kwaad :D
Zou mooi zijn als Darius zo uitgroeid. Houssam heeft ook uitstraling. HIj springt er met Impossible wel uit.

haha Nadina, gefeliciteerd met je prijs! Ga geloof ik ook maar meedoen :D

jus wat zondat dat hij de vastmakers er vanaf gemold heeft.

Prinslover, ik ben zeker benieuwd naar de opening :j Ik vind het een erg leuk paardje om te zien dus ben benieuwd. We waren toen al erg weg van Ateo.
Dat klikte met Jan ook zo mooi, alleen zo jammer dat hij niet goed liep.
Leuk geoefend met wijken voor druk! Iedereen heeft een sterker ontwikkelde kant. Jan is links en ik rechtshandig. Mss wel een voordeel dat een paard
niet alleen door een rechts of linkshandige wordt gereden :))
Gelukkig zat je er bij HVH niet middenin. T was echt heftig zeg..

Evdpanne heb je hem toen ook irl gezien? Fijn dat je voetje wat beter gaat.
Jammer dat je zelf niet kan rijden maar gelukkig krijgt hij zo wel beweging.

Laatste tijd krijgen wij steeds van die 'gekke dingen' op ons pad.
Gisteren bericht dat mijn beste din een baby krijgt..
en nu vanmorgen bericht dat Jan's maat gaat scheiden..
Hoe tegenstrijdig kan het zijn he..

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 12:03

Jellie: Ik heb hem niet in het echt gezien ;). Hij stond toen heel lang te koop op marktplaats (en dat hield ik zelfs toen al in de gaten :P). Ik vond het op de foto's al een erg leuk paard maar op de beschrijving leek het me niet echt wat voor mij. Misschien dat ie op het Balingehof wat meer manieren heeft meegekregen :).

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 12:21

Esther, ik wilde eigenlijk toen nog kijken bij dat paardje. Stond hier namelijk om de hoek.
Had ook niet echt het idee dat het meisje wist waar ze mee bezig was.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 12:57

Zoo wat gaan we snel hier zeg! Mooie foto's iedereen! Pffft bijlezen gaat me niet lukken.

Wel even update van Jippe: De wond is rustiger en droog. Komt wel wat gelig vocht uit als je erop duwt (ja dat vindt Jippe allemaal goed) maar mionder dan gister bijv. Ik maak het steeds schoon met teatree-wateroplossing en dep het dan goed droog en doe er dan acederm zalf op. Dat is iets waar ik goede ervaringen mee heb op de DA praktijk. Zijn wang is al een stuk minder dik. Ik mag trouwens gewoon met mijn hand in zijn mond/wang om binnenkant te voelen dus heb echt een braaf paard! Wormenkuur is nog niet gelukt, dwz de stalhouder is er steeds niet als ik er wel ben en hij moet het uitdelen...

Verder zag ik gister dat Jippe modder eet (van bij de slootkant) }:0 . Hij neemt een hap en staat er dan gewoon op te sabbelen. En dan krijg je tegenstrijdig advies. De ene zegt: lijnzaad koken en 2 keer per week geven om schoon te spoelen zeg maar. De ander zegt: ze slikken het niet in en komt wel goed. Niets aan doen... ??? Nou ja, lijnzaad: baadt het niet, schaadt het ook niet. Dus ben toch van plan het te proberen.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 13:17

Hey Iloon,schiet es op met die foto's plaatsen! ik ben nieuwsgierig :P

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 13:20

Jellie – ik kan ook idd niet wachten tot ik weer aan de slag kan
En wat goed dat het draven er niet verkeerd uit zag nu hopen op verdere vorderingen :j

Kelly – duimen dat je om 5 uur perla de baby er nog zit, mijn vingers draaien voor je

Saida – ze is nog jong dus ik weet wel zeker dat ze het steeds minder gaat doen. Jullie gaan samen al zogoed voorruit dus dit overwinnen jullie ook
En ik kan me goed voorstellen dat je wat traantjes zal wegpinken als jorick doorde weeks weggaat zal heus wel stil worden zonder hem, maar gelukkig zie je hem in het weekend weer en je weet dat hij er onwijs veel zin in heeft dus dat is dan wel een opluchting

Mies – als het goed is komt heike eind deze week weer terug ik ga van de week even vragen aan de staleigenaar of hij het precies weet

Martine – ik vindt het altijd zonde als ze worden afgeknipt ik heb ook liever lange manen hoor

Karina – super dat sol vriendjes heeft gevonden in de mini’s is voor hem ook veel leuker dan alleen staan. Alleen jammer van veludo had leuk geweest als die 2 ook samen konden maar volgens mij wil veludo niet delen ;)

Nadina – leuk dat je de cd hebt gewonnen nu hopen dat je ook de kaartjes win, zo wordt je idd nog wel eens beloond ik heb nog nooit wat gewonnen, dus ben er maar mee gekapt met van die smsjes

Suus – jij een beetje ziek beterschap

Ilona – ik snap best dat ze voor jou veel meer betekenen als heike terug is wil ik ook zo graag een fotoshoot en wil er dan ook 1 uitvergroten dus ik snap jou gevoel echt compleet want het is gewoon super om je paard zo mooi op de foto te zien.
En ja heike die wordt een beetje dominant van dat niks doen maar zodra die weer thuis is mag die weer lekker aan de bak.
Ook weer lekker gereden met chico lekker stel jullie

Esther – nog steeds last van je voet balen zeg, hopelijk is het snel over zodat je lekker zelf weer met shaggy aan de slag kan

Wanda – fijn dat de wond van jippe geneest gewoon goed schoonhouden des te sneller geneest het

Ook ik ben nieuwsgierig naar de foto's niet alleen van ilona maar ook die van yenneke

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 13:40

Jongens heel even snel ego, móet het even kwijt!
Furia heeft vandaag voor de kar gestaan!!

Ben echt superrrr trots op hem, oh wat deed hij het braaf :+:
Samen met mijn staleigenaresse eerst een rondje gestapt, toen konden we mooi langs een paadje die bij ons terrein hoort van de wei, konden we daar keren en uiteindelijk zelfs een stukje draf gedaan *D
Maar 10 minuten oid bezig geweest maar het was zoo stoer jongenns... Vrijdag weer oefenen!
Geeft echt een goed gevoel, mijn kanjer.