Heb even in je profiel gekeken. Grappige kruising fries x KWPN! En wat een leuk setje dat met dat geel! En wat een mooie staart heeft jouw paard! Die is zeker meer Fries dan KWPN of niet?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, eerste keer is alles spannend! Of ze gaat steeds gekker doen net als mijn verzorgpaardje Atlas (maar die deed het voornamelijk op de terugweg, in de baan gedroeg ie zich redelijk netjes). Al is ie ook een keer over alle witte hekjes gesprongen en in een totaal andere rijbaan terecht gekomen
. 

En die van jullie samen dat is echt zo'n uitvergroot foto.

borderjay schreef:Chikey klopt,Sean en Joshua komen ook uit Otterlo,hun moeder (Tabitha) is een (paarde)vriendin van mij.Mijn dochter heet Felicia,lang blond haar,beetje verlegen...

Maar rijdt Felicia dan nog wel nu haar haflinger kreupel is of helemaal niet meer?

. Ik had ook ergens gehoord dat er een Friese hengst was die alleen maar dekte met een bepaald hoofdstel om, verder dekte die niet en kon gewoon tussen de merries lopen. Dat vond ik wel heel apart
.