Gaat vast goed komen hoor,is i.i.g goed voor de ervaring

Even spammen met nog wat plaatjes van m'n knappe frieselmeisje:
Wat een lief koppie heeft ze toch...

Hmmm,erg charmante foto

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bienotje schreef:Bedankt voor jullie welkom, ik heb zeker wel een beetje geluk dat ik deze mag rijden en dat realiseer ik me ook wel.
Mossel, mooie frontriemen hoor! Leuke hobby, doet me denken dat ik ook nog een Hot fix applicator en steentjes thuis heb liggen. Gebruik je die ook of zit je echt met lijm te pielen?
Enamorado, je eerste wedstrijd zal toch vast wel goed komen? In ieder geval weer een ervaring rijker daarnaMaar ik kan je zenuwen goed voorstellen. Wordne er trouwens meer van dat soort ´Barokke paarden´ wedstrijden georganiseerd?
Machonito, raar verhaal trouwens dat die vrouw hoe dan ook je paard widle laten aaien door dat kindje. Je zou toch verwachten dat mensen minder naief zijn..
soeske schreef:Heidi, jemig he, gekke Macho. Nu vind hij marcel wel lief toch? haha.
Saida, ja, zou kunnen. VInd zelf longeren alleen saai haha, maar eens kijken.
El en Eef, misschien kom ik wel even kijken, moet even zien, ook toetsweek dus waarchijnlijk niet.
Verder mooie fotos gezien, weet t ff niet meer allemaal haha. Gister dus bij stage langs geweest, komt allemaal goed haha.
Essssss schreef:@ Enemorado: We zullen zeker voor je duimen, heel spannend. Het komt vast wel goed joh, en anders was het gewoon een leuke ervaring, ook voor je paardje!
@ Mossel: Oooh leuk haha, ik heb een leren frontriem met van die sliertjes bruin, dus dan moet ik die wel even verkopen, dat is vast zo gedaan, en dan kan ik de jouwe kopen. Fuego is een lekkere mannelijke macho, dus bloemtjes maken hem vrouwelijker hihi. Vind die met die 'diamantjes' wel leuk, die witte/doorzichtige steentjes.
@ Nouvel: Ook succes hihi, word vast een leuke ervaring joh.
@ Michelle: Foei, maar paardrijden met je vriendin gaat natuurlijk hooguit boven leren. Grinnik.
@ Madelief: Ja, hij zweet nu een stukken minder! Fijn dat 't zo leuk was, kan me voorstellen dat het dan weer ff wennen is. Komt wel goed. Succes met je les!
Nou, als iemand hier geintereseerd is in een leren bruine Spaanse frontriem, nog helemaal net, met van die sliertjes, zeg je 't maar.
Ik ga vandaag een opruim dagje houden. Ik had gedroomt dat Fuego in de nach/ en de volgende dag nog steeds in de bak stond hahah. Dat zal wel niet.. Maar vandaag niet naar Fuego, lekker opruimen. Heb een leuke stal gezien, want we gaan nu definitief in Arnhem, een nieuwe wijk wonen. Daar vlakbij zit een Friese fokkerij en ook een kleine pensionstal: http://www.henriettehoeve.nl/pension.html. Hij spreekt me heel erg aan, en het lijkt me er heel erg gezellig. En dan ook nog is allemaal Barokkies, allemaal Friesjes. Niet dat ik daar zoveel van houd (Meer de Anda-typ) maar het zijn Barokke paardjes en dat is altijd leuk!
Heb gemailt of er ook openbaar vervoer naar toe gaat.. Nu maar afwachten. Ik zag 2 andere maneges, en op de manier hoe ze schreven wist ik al: Niets voor mij, veelste serieus en chaggerijnig. Zo van, als je je paard in het verkeerde weiland zet, ben je er niet meer welkom. Dacht gelijk, ja dááág.. Wil een gezellige kleinschalige rommelige manege, waar ze elke dag, ook 'S winters in het weiland mogen met vriendjes!!
Machonito schreef:Ach op de manege komt er wel eens een jongen (Leliev hier van Bokt) als ie komt wil ie graag even met Macho wil spelen.
Paul daagt Macho echt uit en ligt ie te rollen bollen in de bak en Macho vind het nog leuk ook en doet echt niks verkeerd bij paul.
een keer ik kwam aan lopen met macho en Paultje ging voor de grap zitten op de grond en hop Macho zat gelijk met zijn beenjes in zijn nek en spelen die 2
hoe dan ook Paul heeft wat met Macho die 2 kunnen goed met elkaar over weg.
Mossel schreef:zoals je iets verder naar boven kan lezen blijven ze erg goed zitten![]()
Ja ik plak ze erop met speciale lijm