Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Tarzan schreef:BugsFunny, ik heb hem pas eind november gekocht. Super lief en braaf dier is het, maar het eerste ritje thuis lag ik er al naast![]()
Moraal van het verhaal, hij kent eigenlijk nog niks, ze hebben alleen buiten met hem gereden en verder heeft hij totaal niks geleerd, eigenlijk is hij nog gewoon groen. En voordat ik weer het hele traject door moet wat ik met Fuego heb gehad en ik bang wordt om op te stappen hebben we besloten hem even in training te zetten om door te laten rijden door een ervaren iemand. Even alle knopjes bevestigen en zij gaat mij ook mee betrekken in het traject zodat we straks meteen een goede start gaan hebben
Beter zo dan dat ik straks weer bang ben om te rijden, want dat wil ik absoluut niet meer!
Hij is gelukkig in goede handen en hij staat in de buurt dus kan gewoon naar hem toe als ik wil. Ik mag ook altijd komen kijken als ze met hem bezig is.
Edit: ik zocht ook eigenlijk gewoon een bevestigd paard waar ik gewoon zonder nadenken kon opstappen, beetje mislukt dus