Mijn onafhankelijke zadelpasser komt ook bij de laatste afspraak. Van de 1e mag ik zadel een week proberen.
liesd
Geplaatst: 06-06-14 09:43
BZ, geniet van het mooie weer bij de paarden! Gefeliciteerd, _Zoe! Leuke foto, Joyce! Mag nog wat meer achterhandgebruik inkomen, als ik het goed zie? Succes met de zadeljacht, Jolijn! Ik laat hier binnenkort ook een zadelpasser komen. Keona, fijn dat Figo's halfzusje papieren heeft
Hier groot nieuws: ik heb gisteren voor het eerst zelf met Figo gereden!! Heel rustig, wat stappen en draven, maar wat een fijn gevoel gaf dat. Hij voelt al erg stabiel, alleen verliest hij wat takt als hij moe wordt, en dan lijkt het alsof hij wat onregelmatig loopt. Dat komt wel goed als hij wat sterker wordt in zijn achterhand. Foto's volgen
Ik eigenlijk ook niet. Maar dan maar geen nieuwe trailer of vakantie
Lau
Geplaatst: 06-06-14 10:40
Robijntjah schreef:
Ik eigenlijk ook niet. Maar dan maar geen nieuwe trailer of vakantie
Okee, Ik heb net een nieuwe wedstrijdset gekocht. Dus mijn vakantie centjes zijn al op Dan volgende maand mijn laarzen, dan volgend jaar ergens een zadel.
Wat wil je precies weten Voordat ik gelijk een heel uitgebreid verhaal tik
Lau
Geplaatst: 06-06-14 12:01
SteffiiY schreef:
lrtj_ schreef:
Kan iemand mij meer vertellen over Ninon Schutte?
Wat wil je precies weten Voordat ik gelijk een heel uitgebreid verhaal tik
Werwijze heb ik net even gelezen op de site, Maar wat ik vooral wil weten,
- Hoe is de service - Wat is de keuze aan leer - Welke prijsklasse - Hoe gaat een intake precies - Word er goed naar het paard gekeken en naar de ruiter - Hoe is de kwaliteit
Had het verkeerde leenzadel, kon de volgende dag meteen wisselen.
Je hebt verschillende keuzes in leer. Glad leer en "ruw" leer.
Prijsklasse vanaf 1200 volgens mij.
Moravita was voor mij 2100. Nu zijn ze 2250 dacht ik.
Met de intake gaat ze naar het paard kijken. Daarna verschillende bomen opleggen en uitleggen hoe ze liggen. Goed niet goed ect. Daarna pakt ze een zadel als het goed ligt en dan ga je rijden. En dan kijkt zij naar het zadel en ga jij voelen hoe hij loopt.
Kwaliteit is over het algemeen heel goed. Ik laat haar nog een keer komen dat wel. Want ik had in de regen gereden en toen ontstonden er blaasjes. Ze zeiden dat het weg zou trekken maar even in de gaten houden. Dat heeft te maken met de leer afwerking