Ja idd . Hier is het gelukkig alweer boven nul! Kan eindelijk weer normaal in de bak rijden. Hopelijk blijft het voorlopig nog even zo want heb het gehad met de kou!
hier is vannacht een lading hagelachtig iets gevallen, alles is wit en spekglad... en ik wilde op mijn laatste vrije dag zo graag een buitenritje gaan maken, dat ga ik er nu maar niet op wagen...
kijk, dit was ooit mijn kleine schattige zwarte veulentje...
heb ook geen ritje meer gemaakt, hier ook wat hagel achtig iets gevallen, hier en daar glad... Oooh, wat een engerd is dat lieve schattige veulentje nu geworden!
ZO even een paar dagen niet geweest en kan gelijk 5 pagina’s bij lezen
Allereerst voor iedereen de beste wensen en hopelijk hebben jullie allemaal een fijne jaarwisseling gehad.
Mies – ja bij ons staken ze al aardig wat vuurwerk af, gelukkig is de kleine niet bang uitgevallen maar ik vind het ook zo ziek om vuurwerk naar dieren te gooien
Alicia – ja de pup komt lekker aan dus dat is idd een goed teken
Beda – hier hebben ze ook wel geweten dat ze naar de verkeerde hond gooiden, ben ze echt achterna gerend, ik ben dan op zo’n moment niet echt aanspreekbaar En wat een prachtige foto’s van zkim,
Angela – tjee wat een verhaal van je oma, heel veel sterkte, hoe is het nu met haar?
Ilona – balen dat je ziek was tijdens de jaarwisseling, hopelijk voel je je eigen nu wel wat beter
Ellis – leuke filmpjes van je zwartje,
Suus – leuke foto lekker geconcentreerd
Martine – wat lees ik nu kan ik je voorzichtig feliciteren, super leuk
Ellis – wat een kop trek die op die foto zeg
Hier nog even ons bengeltje op de foto inmiddels 8 weken en 2 dagen
Oja, ooit mag hij van mij weleens daten met Noa Ja, Johan en ik denken ver vooruit in de toekomst, maar het lijkt ons leuk om met Noa ooit nog eens een nestje te doen en dan van een herder
Komt even zwaaien en julloe een gelukkig en gezond 2011 wensen. Ik zag bij toeval mooie foto's van Nouvel, en dacht ik wip even weer langs:-)Wat een lekker ding Nouvel ! Alles goed hier ? Ben al heel lang niet meer geweest, sorry ! Hoe gaat het met Prinslover, Soeske,Dinkeygirl,Kjoetie, kimmetje en Nouvel tegenwoordig? Sorry als ik mensen vergeet, en er zijn vast nieuwe mensen bijgekomen die ik niet ken.
hmm, moet ik wel heel diep graven, sorry haha.. Maar leuk dat je er weer bent!
Nouvel
Geplaatst: 03-01-11 23:06
ow kijk, dat klinkt bekender!
madelief88
Geplaatst: 03-01-11 23:15
2,5 jaar terug kletste ook ik heel actief mee, maar het doet me ook geen belletje rinkelen.. Nog steeds wat met de barokke paarden?
Martine, alvast voorzichtig gefeliciteerd, spannend hoor! Met Fuur alles prima, begonnen met les voor vrijheidsdressuur en we verhuizen eind deze maand naar een stal vlakbij het duin dus kunnen we weer lekker naar hartelust in de duinen en op het strand rijden
Ellis haha je stoere zwarte man, hij ziet er goed uit!
Lonan
Geplaatst: 03-01-11 23:21
@madelief, needat was destijds ook de reden dat ik niet meer mee kletste denk ik. Ik heb Jacolien eind 2007 verkocht, dus het is al 3 jaar geleden bedenk ik me net. Ik zal eens terug kijken. Maar ik kan me nog een hoop mensen herinneren hier, jou kan ik ook niet 123 plaatsen.
Ik ben hier al 4 jaar, 2,5 jaar heb ik het topic geopend en het topic ervoor ook helemaal doorgespit, net nog even in de opening gekeken van toen, kan echt niks over je vinden, is het niet al langer terug? Bijna iedereen vd afgelopen 4 jaar herinner ik me nl wel
Lonan
Geplaatst: 03-01-11 23:53
Eerste post was 25-03-05 in [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden Ik zie nu dat dit een ander topic is..hihi hoezo blond
Kom dit ook tegen, hier reageer ik op jou Madelief Geplaatst: 06-04-07 20:47 Redina, wat ben ik blij voor je. Gefeliciteerd met het goede nieuws, super dat er niets ernstigs aan de hand is. Madelief, een ruin ! Denk dat het meer wenne voor jou zal zijn dan voor Fuur. @Prinslover, Janet Bos is idd geweest, maar vertel er morgen even meer over moet nu rennen... wilde even snel kijken of Redina nieuws had !
Best grappig om het terug te lezen allemaal
Laatst bijgewerkt door Lonan op 04-01-11 00:11, in het totaal 3 keer bewerkt
Lonan, leuk dat je even langs komt waaien! Mij zegt het wel wat. Je had idd een fries, waar je toen niet zo mee uit de voeten kon tot jouw grote spijt.. Die heb je toen verkocht he? En die knappe tinker voor terug gekocht. Zie dat je nog steeds erg blij met hem bent! Leuk zeg! Hier gaat alles goed. Heb inmiddels mijn eigen kanjer Chico!
*Beseft zich dat ik al wel heeel lang in het topic mee klets en toch best wel een goed geheugen heb haha*