evdpanne schreef:Jellie schreef:
Heeft deze toen niet op bokt gestaan dat de prijs naderhand steeds verder zakte? Ze moest hem echt kwijt want haar nieuwe paard kwam al... De leeftijd klopt en de naam volgens mij ook.
Ja hoor dat is Santos. En als je meer over hem wilt weten mag je altijd mailen.
Soms worden paarden anders na training he, hij was wat onzeker en gedroeg zich verwend, ik heb hem overgenomen omdat hij echt dringend weg moest en wij min of meer de aangewezen personen waren om hem te begeleiden. Het is nu tijd om een geschikte baas voor hem te zoeken.

Mooie foto hoor Sanne (en Ilona en Chico natuurlijk
)
Idd misschien pure kruiden proberen wat Saida al voorstelde? Heb je het verder wel naar je zin gehad? Gelukkig is alles okej met alle beestjes, straks lekker een beetje aan de gang met Sol!
al dat geweld!

hier houden ze van springpaarden, dat en racen vinden ze hier de enige echt interessante paardensporten.. En daar knippen ze dus meestal de manen van.. Ow ow dat klinkt wel verontrustend
gelukkig dat dat nog goed is afgelopen!
leuk dat je nog een lekker ritje hebt kunnen maken. Je bent dus wel geinteresseerd in dat paardje? Hoeveel paarden heb je nu?
Hij is ook zo lui, echt niet gek op werken. Een ritje over het strand daarentegen vind hij wel vermakelijk dus dan is hij gelijk veel meer voorwaarts.
. Ik ben er echt super blij mee... Als ik me knapperd zo weer zie, dan .. dan... tsja, dan smelt ik gewoon