Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) of london!
.
. Is vast fijn als alles lekker af is!
. Maar ja Atlas is maar één jij hebt er meer dan één dus dan ben je nog langer bezig.
.
. Vind je mannetje dat wel okee? Want jullie zien of spreken elkaar dan vast niet veel... Ik werk ook fulltime, en heb een fulltime paard, maar ik ben echt heel blij dat mijn werk maar zo'n 15 min reizen is!
. Oh, ben echt heel benieuwd naar jullie stekkie. Wie weet zien benthe, mies en ik nog kans eind juni langs jou te komen! Lijkt me leuk
.
.
.
Nino kan weer lekker aan de slag dus komende tijd!
. En dat Halley het best vindt, geloof ik graag 

. 

Robijntjah schreef:Chocolate heb ik al gehad! Maar in Augustus ga ik een nieuw zadel bestellen, dus zat te twijfelen tussen chocolate (negro in mijn geval) of london!
Ik ben wel liefhebber van de London.....

* 
zie het al helemaal voor me...spiegels erin dak boven mn hoofd 
.
, dan heb je het misschien ook wel aan huis! Dit plekje was voor ons een buitenkans, uiteindelijk hebben we minder vaste kosten dan we in de oude situatie hadden. Het totale grondoppervlak is helemaal niet zo heel groot, ruim 3000m, maar al zeg ik het zelf, we hebben het onwijs praktisch ingericht met paddock, schuilstallen en bak. Wei hebben we niet aan huis, maar we huren een mooi stuk een paar minuten hier vandaan. 2 van de paarden staan daar permanent. Bij huis nu Veludo en Rico, en vanaf volgende week Ullkenney en de mini's ook. Veludo en Rico wil ik toch niet op het gras hebben, dus alleen maar gunstig. Ullkenney veulent begin april en gaat dan zodra het weideseizoen begint met kind het land op weer.