[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AustriaTrick

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 10:32

Sjaad: Ik heb voorkeur voor de chocolate maar dat is denk ik wat persoonlijk. Wel een heel fijn zadel lijkt mij.
zasread: Wow je profiel is serieus mooi geworden. Hoe doe je dat?
tsjillert: Jah tjardo was vandaag ook weer een bom. Snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen de ene dag weer sloom de andere en tijdbom xD

Verder niet veel gedaan vandaag. Even Jana rijden en Feikje ook nog even maar met Feikje maar rustig aan met haar dikke buik.

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 10:41

Idra, eindelijk iemand die denkt dat het London mooi zal staan :D Ik denk dat ik het zelf ook mooi vind.
Dit is ook het London ( hoofdstel/peesbeschermers) :

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 10:46

Ja, dat is ook wel mooi, maar ik ga toch voor chocolate :=

en nu heb je me wel aan het twijfelen gebracht voor deze kleur op Robijn!

wat vinden jullie daar dan van?

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 10:49

Haha!
Bedoel je de Chocolate of de London op Robijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 10:54

Chocolate heb ik al gehad! Maar in Augustus ga ik een nieuw zadel bestellen, dus zat te twijfelen tussen chocolate (negro in mijn geval ;)) of london!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 10:55

Zasread: Knap hoor die longeerlijn weg werken, een vriendin van mij kan dat ook zo goed met halsters ed. Ik heb heel hard geoefend maar het is me nooit gelukt :P.
Utixo: Gelukkig dat het alleen een ontsteking was, ook niet fijn maar hier kunnen ze in iedergeval iets aan doen!
Machonito: Fijn dat je een plekje hebt gevonden voor Llano! Ook wel prettig dat het bij een kennis is, dan kan je m altijd nog opzoeken.
Sjaad: fijn dat je het goede zadel hebt gevonden, als ik die foto zie van die Lusitano hengst past het kleurtje wel!
Karina: Fijn dat het allemaal zo goed gaat met je huisje :). Is vast fijn als alles lekker af is!
Idra: Je hebt het wel druk met de paardjes zeg! Toen ik Atlas helemaal zelf deed was ik ook altijd wel laat thuis, maar ik stond gewoon veeel te veel te praten op stal ;). Maar ja Atlas is maar één jij hebt er meer dan één dus dan ben je nog langer bezig.

Vandaag maar weer even leren... Moet zo weer naar school om een docent op te zoeken, gister was ze er niet. Echt heeeeel vermoeiend! Ik moet van haar een opdracht krijgen om in te leveren, maar die heeft ze nog steeds niet geven (en dit is al vanaf de herstvakantie). Als ik die opdracht niet krijg kan ik het blok niet afsluiten en kan ik dus niet afstuderen. Maar sommige docenten zijn zo lekker laks en het interesseerd ze volgens mij ook niet!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 11:00

Jolijn: Ik zou het lekker bruin houden, hoef je ook niet te twijfelen, en bruin is ook mooi!

Sjaad: Oef, moeilijk. Een speciaal paard, met een speciale kleur verdiend ook speciaal tuig natuurlijk. Zowel chocolate als london zal echt práchtig op hem staan :~ .

Lobke: Jeetje mina, hoe hou je het vol :oo . Vind je mannetje dat wel okee? Want jullie zien of spreken elkaar dan vast niet veel... Ik werk ook fulltime, en heb een fulltime paard, maar ik ben echt heel blij dat mijn werk maar zo'n 15 min reizen is!

Melissa: Wanneer verwacht Feikje haar veulen? Spannend hoor :)

Karina: Grrrr, ben jaloerssssssss! :D . Oh, ben echt heel benieuwd naar jullie stekkie. Wie weet zien benthe, mies en ik nog kans eind juni langs jou te komen! Lijkt me leuk 8-) .

Frank: Welke 22 jarige Kelly bedoel jij? Ik heb er niks over gehoord, maar klinkt heftig.. :oo .
En hou Despi in de gaten hoor. Ik zou wel consequent blijven, ze zijn vaak heel lief als hengst, maar moeten duidelijk hun grenzen weten. Ik denk trouwens dat Princje het nog zwaar te voorduren krijgt van de lente _O- .

Sanne: Ik ben heel benieuwd naar je profiel. Ik heb echt zo'n back to basic ding, té simpel. Maar ach :+
Leuke foto van het kleine grut! :9

Amanda: Zo, dat was vast heel lekker om weer een ritje te doen! :D Nino kan weer lekker aan de slag dus komende tijd!

Lisenka: Haha, stelletje g..... mutsen _O- . En dat Halley het best vindt, geloof ik graag :D

Eshter: Wat stom zeg, dat je daar zelf enorm achter aan moet lopen.. Sommige docenten... :z

Gister ben ik weer heerlijk op mn mannetje geklommen nadat benthe er even had opgezeten. Ik wil het binnenkort zelf weer gaan oppakken, hij doet het nl ontzettend goed. Ben zo trots op hem. Hij voelt echt met de keer beter aan. Reageerd steeds beter, begint wat meer op eigen benen te lopen... Echt zo'n geweldig gevoel hoe ik hem zie en voel groeien :+: .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 11:01

Ja, alleen lichtbruin of donkerbruin :')

Fijn Iloon :)
Gaat lekker dus?

Ben benieuwd hoe jullie er 'live' uitzien :o

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 11:06

Robijntjah schreef:
Chocolate heb ik al gehad! Maar in Augustus ga ik een nieuw zadel bestellen, dus zat te twijfelen tussen chocolate (negro in mijn geval ;)) of london!

Ah, zooo :) Ik ben wel liefhebber van de London..... *D
Maar misschien dat het erg oranje lijkt op een bruine, dat zou je moeten proberen. Lastig he, zoiets. Er is op internet ook maar erg weinig beeldmateriaal te vinden. Ik heb nog niet één londonkleurige euroriding gevonden!
Het zadel van Coco, mijn pony, wordt opgevuld. Deze kan ik volgende week woensdag ophalen in Drunen. Dan ga ik in de winkel meteen kijken naar de London kleur in real life. De London en de zwarte kon ik direct meenemen, de chocolate zou besteld moeten worden. Dan wordt het over 3 maanden.

Prinslover, gelukkig dat Chico zo goed vooruit gaat. Geweldig, he. Dat gevoel dat de paarden je kunnen geven. Voor mij is er iig niets dat dat kan overtreffen.

EvdPanne, oh zwijg over die docenten...Sterkte ermee. Ik heb op dit moment ook een docent ( mentor nog wel helaas ) waar ik totaal niét mee op een lijn lig en we elkaar totaal niet begrijpen ( en dit is erg lastig bij fotografie ).
Laatst bijgewerkt door Sjaad op 22-01-09 11:12, in het totaal 4 keer bewerkt

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 11:07

Ilona: Fijn dat het zo goed gaat met Chico, het is altijd heerlijk als je vooruit gaat natuurlijk :).

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 11:10

Michelle -> Bofkont! Heerlijk een binnenbak!
Hoe groot gaat ie worden?

Esmée -> Wat een moeilijk maar moedig besluit heb je genomen!
Sterkte meis! :(:)

Sanne -> Je hebt de longeerlijn heel netjes weggewerkt!
Nu nog de schaduw van de lijn op Chico's voorbeen........ :P
Je profiel is echt mooi geworden!

Heidi -> Dat is al snel, Heidi!
Hopelijk wordt het wat!

Petra -> Hihi, Tsjil aan de stuiter.
Je ventje had er zin in dus!
Nog 2 jaar, dan wordt ik ook al weer 40....... pffff klinkt wel oud hoor....... hahaha!

Nishada -> Ik zou chocoladebruin nemen, als het tenminste echt mooi donkerbruin is, en niet gewoon bruin.
Lijkt mij heeeeeeeel sjiek staan op Urbino!

Frank -> Ja het voorjaar zit er weer aan te komen en dan beginnen de hormoontjes weer op te spelen.
Ik hoorde gisteren nog iemand over haar hengst dat die niet te rijden was, die was alleen maar met alles om zich heen bezig ipv de ruiter.

Karina -> Jullie schieten dus al lekker op!
Ben best wel nieuwsgierig naar jullie droomstekkie!

Rintske met haar nieuwe deken die ze na 1 nacht al heeft gesloopt.......
Gelukkig alleen een klipje van de borstsluiting, die kan ik zo vervangen.

Zo ben je daar eindelijk!
Afbeelding

Ik sta hier al een uur op je te wachten, hoor!
Afbeelding

Niet dat ik geen goed uitzicht heb ofzo...... :+
Afbeelding

En ik moet ook hoognodig geschoren worden!
Afbeelding

En nu wil ik eruit! Etuh!
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 11:12

Mja, daar ben ik dus ook bang voor, maar misschien is het juist wel mooier dan het Negro :=
Dat is bijna dezelfde kleur als haar vacht :')

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 11:13

Ja inderdaad. Dan zie je het misschien nog amper...:P
Maar het moet ook niet overaanwezig zijn natuurlijk.

_Saida_, mooie nieuwe deken. Wat is die nog schoon!
Apart, hoe je de manen hebt gevlochten. Bevalt dat goed op die manier?

*Moet nu echt weer aan het schoolwerk :o *
Laatst bijgewerkt door Sjaad op 22-01-09 11:15, in het totaal 3 keer bewerkt

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 11:13

Leuke deken :), vindt blauw altijd wel leuk staan op zwart. Hopelijk blijft ie zo mooi blauw, maar ik denk dat ie uiteindelijk dezelfde kleur krijgt als Atlas zn deken....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 11:14

Sjaad schreef:
Ja inderdaad. Dan zie je het misschien nog amper...:P
Maar het moet ook niet overaanwezig zijn natuurlijk.

Nee, dat klopt! Moeilijk moeilijk!

Nu moet ik zeker gaan twijfelen tot augustus :')

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 11:17

Pffffff héle klus! :+ Ze maken het ons erg lastig met al die kleuren haha..... Achja, houdt ons bezig. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 11:19

Hahaha idd!

Anders kom je even melden in het Bruintuig topic :D

Vinden ze vast leuk, en kunnen ze heeeel goed adviseren :Y)

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 11:22

Sjaad: Oww dat zijn heerlijke zadels! Ik heb er een voor Encanto! ik ben zelf niet zo'n fan van de londen kleur... vind zwart of choco mooier

sanne: Leuke foto! Alleen is dit nou bij aline of lisa?

frank: Ze zullen er zin in hebben!

karina: Ben benieuwd naar de foto's! Het klinkt super!

jolijn: Ik denk dat london op robijn geen succes is....

Ilona: oww nou wordt ik benieuwd! Denk dat ik je maar is een bezoekje breng! kan het wel gebruiken

saida: 20x40... *D zie het al helemaal voor me...spiegels erin dak boven mn hoofd :D
Leuke foto's! Wat is die deken nog schoon!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 12:13

Mijn vriend heeft ook een erg druk leven, hij is zelfstandige en doet daarbij nog een extra opleiding (hij is animator: tekenaar van 3D en 2D animaties en computergames en volgt een opleiding on line bij AnimationMentor, van o.a. Pixar en Dreamworks) dus is eigenlijk 7 op 7 bezig. We zien elkaar dus inderdaad niet erg veel, maar we maken daar niet veel problemen van. Binnenkort moeten we echter beginnen verbouwen in ons huisje, maar ik heb nog geen idee waar ik daar de tijd voor ga halen :D

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 12:46

Ik zou op Robijn choco doen en op Urbino london! London begint wat oranje maar wordt in het gebruik steeds mooier bij zo'n Urbino-kleur.

Lobke, ik zou die dagindeling van jou niet meer redden hoor, daar ben ik echt te oud voor :+ .
Met 7 paarden/pony's, 5 honden, geiten, konijnen, kippen en vooral niet te vergeten 1 dochter (en nog eentje partime) zou dat ook echt niet meer kunnen, zoveel uur weg zijn.Maar Arjan maakt wel heeeeele lange dagen buiten de deur hoor...
Maar ach, wie weet hoe jij er bij zit tegen de tijd dat je 40 bent :D , dan heb je het misschien ook wel aan huis! Dit plekje was voor ons een buitenkans, uiteindelijk hebben we minder vaste kosten dan we in de oude situatie hadden. Het totale grondoppervlak is helemaal niet zo heel groot, ruim 3000m, maar al zeg ik het zelf, we hebben het onwijs praktisch ingericht met paddock, schuilstallen en bak. Wei hebben we niet aan huis, maar we huren een mooi stuk een paar minuten hier vandaan. 2 van de paarden staan daar permanent. Bij huis nu Veludo en Rico, en vanaf volgende week Ullkenney en de mini's ook. Veludo en Rico wil ik toch niet op het gras hebben, dus alleen maar gunstig. Ullkenney veulent begin april en gaat dan zodra het weideseizoen begint met kind het land op weer.

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 12:59

@Sjaad, wat een mooie kleur die London uitvoering, whow ik wist het wel!

@Saida, mooie foto's, hahaha.. ik herken dat wel hoor, Querido heeft ook tig dekens gesloopt, maar nu heb ik een hele goede Buckas, zit hem goed.

@Idra, druk leven heb je, waar haal je al die tijd vandaan?? Dag heeft maar 24 uur, en daarvan heb je ook nog 8 uur slaap voor nodig.. petje af!

@Ilona, fijn om te horen dat het zo lekker met Chico gaat!

@Barocco, hallo terug! Had je al wel eens gezien, maar ben meer van de meelees modus.

@Zasread, je maakt zulke mooie foto's, jammer dat je zo ver weg woont.

@Karina, klinkt mooi allemaal!

En voor iedereen die ik heb overgeslagen, nog een hele fijne dag, jullie gaan allemaal zo snel!!

Vandaag komt een buurvrouw op Querido rijden, ben wel benieuwd, maar voor hem is het lekker, ik merk aan alles dat hij het mist de extra aandacht en hij moet ook lekker aan de gang blijven, hij heeft nu ruim een maand stil gestaan, en mag nu weer rustig aan beginnen.
Zoals het er nu voor staat kom ik niet eerder dan 3februari aan de beurt. Wel een privekliniek gebeld, maar dan moest ik toch nog twee weken wachten voor een scan, dat schiet nu inmiddels dan ook niet meer echt op. Wel konden we er terecht voor een second opinion.
Heb geprobeerd om iets te minderen met de medicijnen, ik voelde me iets beter, maar dat was schijn, want ik kreeg meteen weer heel veel pijn..Dus die pillen maar gewoon slikken en mijn tijd uitzitten, daar zit niets ander op.

Verder voel ik me gelukkig niet meer zo down, zit in mijn koppie weer iets beter! Ben echt wel benieuwd hoe Querido op mijn buurvrouw gaat reageren, er hebben weinig anderen op hem gereden, en hij is erg op mij gericht.. en ook wat Ruth, van Querido vind..

Nou verder weinig te vertellen, hele fijne dag nogmaals en tot snel horens!

gr. nathaly

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 14:29

@saida mooje deken en idd je moet die mooie meid ff scheren zei tsjillert dan prikt ze niet zo met zoenen hahahahha

en vanmorgen liep hij weer als een zonnetje die kanjer
goed geoefend alleen iets aan het klieren in de rechtergalop valt een beetje naar binnen
en toen er een paar hengsten de bak in kwamen liep tsjil ook te gillen of dat hij wou zeggen he ik ben ook een hengst ahhahah

foto´s zijn in de maak dus ff wachten nog meiden

@marielle mooi je deken hahaha die ligt ook zo mooi bij tsjil
tsjil was wel blij dat djemo zijn baan als model in heeft genomen hahahahvolgende keer doen ze het samen hoor
spreek je snel doei lieverd

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 15:25

@marielle mooi je deken hahaha die ligt ook zo mooi bij tsjil
tsjil was wel blij dat djemo zijn baan als model in heeft genomen hahahahvolgende keer doen ze het samen hoor
spreek je snel doei lieverd

ja dat gaan we doen peet ,
sorry reageer verder niet bij heb tot half 2 in bed gelegen en voel me zo beroerd.
lees wel steeds beetje mee hoor hihih.

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 19:54

Mag ik me ook melden als Barokke paardenliefhebber en rijder :+ :Y)

Ik zal eerst wat over mezelf vertellen

Ik ben Petra, 22 jaar en woon in Barneveld. Zit in de laatste jaar van me studie en hoop in Juni af te studeren.

En nu (het veel leukere natuurlijk) paardengedeelte.

Ik rij een 11 jarige friese merrie van Tamme X Wessel en haar naam is Sjoeke. Ze is van een goeie vriendin van mij (jjjose hier van bokt) en zij ment met Sjoeke en ik rij haar de overige dagen onder het zadel.
7 februari staat onze 1e wedstrijd in de L1 gepland dus ben benieuwd :D
Nou meet Sjoeke op een oefenwedstrijd :D
Afbeelding

Maar ze kan ook wel goed haar best doen hoor
Afbeelding

Meer informatie en foto's in mijn profiel.

Ik ga nu eens even proberen te ontdekken wie jullie allemaal zijn :)

Edit: Typfout

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 19:56

Wat een knappe fries zeg!

Ik ga zo even wat foto's spammen denk ik :D