Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Essssss schreef:@ Machonito: Je hebt echt een draakje, niets is geloof ik bij jou nog veilig.
Enamorado schreef:Duimen jullie voor mij? Zondag om 11.15 moet ik rijden....
Enamorado schreef:Ben doodzenuwachtig voor zondag. Onze eerste echte wedstrijd in aalsmeer.
Ik dacht dat het een kleine gezellige barokke wedstrijd zou zijn maar het blijkt dus een groot gezellig feestfestijn te zijn. Zucht.
Maar ja. Ik ga gewoon voor de fun en voor de hoop dat hij netjes ontspannen loopt (zoals vandaag)
Als dat lukt dan ben ik al heel trots en blij.
Duimen jullie voor mij? Zondag om 11.15 moet ik rijden....
Enamorado schreef:Zooo. Ben ik ook weer even heel kort. Ik ben vandaag bij enno geweest. Hij liep super. Momenteel is hij heel erg onstabiel met rijden. De ene dag loopt hij de sterren van de hemel. De andere dag is hij meer schrikkerig en loopt hij iets meer scheef en zo.
Echt heel wazig. Ben doodzenuwachtig voor zondag. Onze eerste echte wedstrijd in aalsmeer.
Ik dacht dat het een kleine gezellige barokke wedstrijd zou zijn maar het blijkt dus een groot gezellig feestfestijn te zijn. Zucht.
Maar ja. Ik ga gewoon voor de fun en voor de hoop dat hij netjes ontspannen loopt (zoals vandaag)
Als dat lukt dan ben ik al heel trots en blij.
Duimen jullie voor mij? Zondag om 11.15 moet ik rijden....
Bienotje schreef:Bedankt voor jullie welkom, ik heb zeker wel een beetje geluk dat ik deze mag rijden en dat realiseer ik me ook wel.
Mossel, mooie frontriemen hoor! Leuke hobby, doet me denken dat ik ook nog een Hot fix applicator en steentjes thuis heb liggen. Gebruik je die ook of zit je echt met lijm te pielen?
Enamorado, je eerste wedstrijd zal toch vast wel goed komen? In ieder geval weer een ervaring rijker daarnaMaar ik kan je zenuwen goed voorstellen. Wordne er trouwens meer van dat soort ´Barokke paarden´ wedstrijden georganiseerd?
Machonito, raar verhaal trouwens dat die vrouw hoe dan ook je paard widle laten aaien door dat kindje. Je zou toch verwachten dat mensen minder naief zijn..
Nouvel schreef:Ik moet zondag ook in Aalsmeer starten, zie er ookwel een beetje tegen op eerlijk gezegd...Ik had ook niet verwacht dat het zo groot was, ze is al zo kijkerig naar nieuwe dingen, van de week was zo weer zoooo lastig...