Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jinthe2 schreef:Samir, ik weet niet over welk paardje het gaat maar als je gevoel niet goed is dan zou ik ook lekker verder kijken. Welk doel heb je met het paard?
Wij gaan drie dagen naar de HK maar donderdag zullen we er pas vanaf de middag zijn. Eerst moeten we thuis de stallen nog klaar leggen voor de buurman die de paardjes een paar dagen komt verzorgen. Donderdagavond gaan we naar de show zodat we vrijdagavond toch wat op tijd naar bed kunnen om fris en fruitig zaterdagochtend als een van de eerste de zaal in te gaan![]()
Zoef, de paarden van Fan Bach komen van Anna-Marie Bach. Ik vermoed dat je er in Denemarken meer zult vindenHeb je er zelf ook eentje?
Jelske, wat een goed nieuws zo voor het einde van het jaar! Hopelijk blijft jullie de ellende nu eens bespaard, op naar een mooi 2025!
Ik heb echt bijgelezen maar ik ben een ontzettende zeef...en als ik een pagina terug ga om nog eens te kijken is alles wat ik getypt heb weer weg![]()
Ik zag nog een hele mooie Auwert van Sunny, wat een knappie is het toch!! Ik heb niet echt foto's van de onze. Ergens vast wel eentje maar allemaal flut foto's, of te ver, of niet scherpIk ga nog eens door mijn telefoon dadelijk
Edit, eentje van een paar weken geleden. Hij staat zonder deken dus is een beetje fluffie. Hier ging ik longeren maar zoals je ziet was hij nog niet helemaal opgetuigd![]()
[ Afbeelding ]
Jinthe2 schreef:Dat zijn mooie punten MarjoleinAls je die altijd haalt dan snel over naar de L
![]()
Leuk dat er zoveel naar de HK gaan! We kunnen al gaan aftellen![]()
Laura, wij zitten op de VIP maar ik loop toch ook aardig wat rond. Vooral vrijdag![]()
Ik denk dat ik alleen Jelske zou herkennen van de fotos die ze hier ooit heeft geplaatst
Jinthe2 schreef:Het is luxe ja maar als ikzelf de keuze zou hebben dan zat ik toch liever in het gewone publiek op de normale tribune. Dat is toch wel gezelliger vond ik. Natuurlijk is het heel handig dat je hapjes en drankjes krijgt en toch wat meer ruimte hebt maar de gewone tribune is voor de gezelligheid echt niet minder, in tegendeel! Ik kan alleen moeilijk als enige afhaken![]()
![]()
Instagram gebruik ik niet omdat ik er niet veel van snap