Volg jullie topic ook nog steeds met veel plezier!
Ben blij dat zijn staart en manen nog zo donker zijn

Hier is alles geel en vies op de foto's

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Captain schreef:Dat lijkt me zo cool om eens te doen! Wat meten ze allemaal? Drukpunten hoe je zit? Je beenhulpen en teugeldruk?
Vandaag was een vriendin mee voor verjaardagsfoto's, Latino wordt morgen 5 jaar!En gelijk wat rijfoto's gemaakt. Zo vreselijk blij mee!
[ [url=m/k7tjai.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/t7SEiT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AaZbuj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bKwkGW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uRdGCu.jpg]Afbeelding[/url] ]
nuevo_mien schreef:Het is een beetje rustig hier.... toch een vraag voor jullie...
Welk bit raden jullie aan??
Ik ben op zoek naar een ander bit om beter contact te krijgen. Nu krult hij zich van voor op. In stap niet maar vooral in draf.
Ik weet dat het een rijtechnisch probleem is en we zijn er mee aan het oefenen. Maar ik heb nu het idee dat mijn huidige bit niet helpend is.
Ik rij nu met een dubbelgebroken watertrens, aangeraden door de tandarts.
De inval instructeur raadt mij een enkel gebroken bustrens aan.
nuevo_mien schreef:Oh de trust sensiflex leek mij ook wel wat. Ik hoor inderdaad vaker dat ongebroken beter gaat.
Lastig hoor... zo'n zoektocht..
Wie heeft er goede ervaringen met een bitfitter? Lijkt mij dat je toch echt minimaal 2x met een bit moet rijden om te proberen.
nuevo_mien schreef:Bedankt voor de tips qua bitten!
Hij is wel erg sensitief qua mond en wil ook van alles happen/ in zijn mond hebben.
Hij loopt snel achter de loodlijn, krijg geen verbinding.
Morgen ga ik een dubbelgebroken bustrens proberen.
Zit er ook aan te denken om een ongebroken bit te proberen.
Ik heb wel een hoop bitten liggen maar dat zijn ouderwetse enkelgebroken dikke bitten, heb ik niks meer aan.
Dan zou een bittenbibliotheek wel ideaal zijn!