341 dagen is niet abnormaal, maar hier rekenen we eigenlijk altijd met 335 dagen. En dat heeft een merrie hier nog nooit voldragen eigenlijk komt alles altijd rond de 330 dagen... Klasien is de eerste merrie ooit hier wie het langer dan 335 dagen volhoud dus voor ons voelt het echt al heel lang
De rest ook gefeliciteerd met de winstpunten en Laura alvast veel succes met M1!
Iedereen die vandaag moet starten allemaal veel succes! Ben benieuwd wat het gaat worden 27 graden en volop zon.. Pff heb het met 18 graden al benauwd als ik proefjes moet rijden
Ik heb dit weekend op het concour in werkhoven gereden. Eerste proef ging heerlijk, tweede kreeg ik haar niet meer aangeslingerd haha ze was kapot. Was ook erg warm. Helaas geen winst 176, beetje vreemd maar gevoel was heel fijn gelukkig.
Nou hier om half 11 al gestart en men wat was het heet. Eerste proef een winstpuntje. Was een makke proef met weinig extras haha maar toch nog 185.5 punten 2e was ze leeg met een paar nette onderdelen en verders wat mieperig en traag met 167.5 dacht ik. Heb in iedergeval mn laatste puntje voor t L1 succes voor de dames die nog moeten!
hannelover
Geplaatst: 05-06-16 14:34
gefeliciteerd laura
super karin!
jammer jenny als je gevoel niet overeenkomt met de punten
vandaag lekker wedstrijd gehad 3 wp erbij 1x 184,5 pt en 1x 2e met 197 pt en een set peesbeschermers
karin: ja blijft jurysport. hebben we mee te dealen.
hannelover: top van harte!!!
DemiHendriks
Geplaatst: 05-06-16 20:00
Gisteren super fijne proeven gereden En daarbij ook onze aller eerste winspunt gehaald!!! Trotser kan ik niet zijn op Yke We hebben 169,5 & 180 punten gehaald Ik kon het ook niet laten om een topic te maken hihi Als je het gaat lezen alvast veel respect. Ik kan geen korte verhalen schrijven dus veel lees plezier alvast [RIJ-ITP] Onze eerste winstpunt!!
Iedereen gefeliciteerd met zn punten! Ziet er goed uit! Geloof inderdaad meteen dat het wel heet was met starten! Met gewoon rijden was t al bijna niet uit te houden. Iedereen in zijn zomertenue gestart?
Super leuk dat je kappen hebt gewonnen Hannelover!
Ik gisteren ook gestart in Oud-Beijerland, heb alleen heel slecht gereden.. Alles wat ze maar kon zien was eng waardoor mijn hulpen totaal niet door kwamen en als het dan niet goed gaat word ik ook nog eens heel gespannen, werkt allemaal niet echt mee dus.. Eerste proef 178,5 en tweede proef 158 punten.. 2x verkeerd gereden en had die gewoon af moeten groeten eigenlijk.. Maarja volgende keer beter. We zijn natuurlijk een tijdje niet gestart dus we moeten er beide denk ik weer even in komen