Ja was zeker hard werken, Shaggy doet niet altijd wat ik wil . Gelukkig had ik vriendin bij me die even tips ging toe schreeuwen . Ontspannen, even diep ademhalen en weer gaan . Het woord ZITTEN heb ik ook vaak gehoord . Maar ach het had resultaat!
Ennuh gefeliciteerd !
Zitouna
Geplaatst: 02-01-11 21:38
Suus hmm hij was al erg dominant, eerst ging het wel maar het is een beetje geescaleerd laatst, hij heeft Dari verschrikkelijk in z'n nek gebeten, bloed en alles, en daarna gaf hij hem nog een paar keiharde schoppen in z'n maag na totdat Dari niet meer kon blijven staan en hijgend en puffend op de grond viel en toen ging Mabrouk nog even achter Mouza aan... Nou ja, we zagen het gebeuren, ik ben ertussen gesprongen en heb hem Broek eruit gehaald en sindsdien durf ik het niet meer echt aan hem erbij te zetten, Dari was er ook behoorlijk van onder de indruk, nu gaat het wel weer met hem maar met Mouza samen is het wel een stuk rustiger dan met Mabrouk erbij.. Tsja hij is ook al zowat 3 nu, ben bang dat z'n hormonen gewoon een beetje te veel zijn geworden. Helaas maar liever apart dan allemaal kapot..
Esther haha wel fijn dat je er dan een vriendin bij had, anders vergeet je misschien even wat de prioriteiten zijn op zo'n moment... Maar aan het einde ging hij lekker dus? enne thanks tis wel nog erg pril hoor!
_Saida_
Geplaatst: 03-01-11 09:44
Martine Alvast een voorzichtige felicitatie! Enne... het is dat je geen pup kan opsturen, en ik niet naar Tunesië kan komen, maar anders...
cloris
Geplaatst: 03-01-11 11:28
Oh ik ga nog maar even niet aan een pup beginnen, eerst deze even volwassen laten worden, enne Mabrouk is prachtig zeg!
Martine! Ook van mij een voorzichtige felicitatie. Wat ontzettend leuk voor je! En wat een schattige foto van Mabrouk. Wel schrikken dat verhaal dat Dari zo te pakken is genomen . Geneest het goed? En hoe is het inmiddels met de pups, nog mooie foto's? Hier noemen ze dat idd camel naar mijn weten.
Esther, haha Shaggy eigenwijs, waarom verbaast mij dat nou niks?
Ach ja uiteindelijk kon die het wel . In draf liep ie helemaal lekker alleen met de galop werd ie even heeeel eigenwijs! Maar ach komt allemaal wel goed!