[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annash
Blogger

Re: [HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 12:21

Erg he Kel :oo
Mensen bij de prijsuitreiking moesten heel hard lachen... stond boven twee LT amazones en ik geloof dat ik echt stomverbaasd heb gekeken... hahahaha _O-

Heb daar niet specifiek foto's van, iemand heeft wel gefilmd maar weet niet wanneer ik dat krijg.
Heb nog wel foto's ook van de regio e.d., dus binnenkort komt er wel een topicje.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 12:22

Machonito, ik ga ze iig even mailen zo :j

Karina weer terug :) Huwelijk was dus sprookjesachtig, super.
Sol lekker wat aangekomen. Ahhh wat sneu van veludo dat hij aan t schuren is geslagen :(:)

Regine, druk voor HE en de lange teugel dag. Ik ga er ook een dag heen :)

Amable, bedankt voor je reactie. Klinkt positief :j
Ik ben zelf nogal van de kat uit de boom kijken en kijk ook graag eerst toe
hoe ze zelf met een paard omgaan en de reactie van het dier overal op is.

Vanmorgen Flan uit de wei gevist. Zie wel dat haar huid op t geschoren deel een beetje verkleurd.
Dus toch maar goed om haar binnen te zetten. Ze krijg een nieuwe box op stal waar ze leuker contact met
buurpaarden krijgt. Dus even daarin gezet om te kijken wat ze er van vindt en hoe de buren reageerden.
Viel me alles mee. Nu staat ze weer in haar 'oude' box. Kunnen we deze v.d. week flink reinigen..
T is nog de bedoeling dat ze voor lange tijd 24/7 buiten staat maar t kan alvast maar klaar zijn.

edit
Kelly hahah jij wilt dus ook aan de roze boodschappen krat. Hij is echt leuk.
Kon t bij de Hema kopen. Veel plezier bij de din op wedstrijd.

Shanna, ik heb t denk ik gemist dat je zo goed resultaat had, gefeliciteerd +:)+

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 12:51

Machonito: LOL jij hebt ook al een stel van die viespeukjes. Flaaf gaat nu steeds met zichzelf staan spelen als ik hem borstel :S Traumeel zalf hebben ze hier niet :( volgende keer in NL maar even meenemen. Het gekke is dat hij die plek al had toen ik hem kocht, toen is weggegaan en lang is weggebleven en nu ineens weer terug is op dezelfde plek :S

Saida: geloof het niet, de DA is pas nog geweest en die zei er verder niets bijzonders over. Hij drinkt ook wel erg veel. Klinkt leuk met die slinger ;) zal eens een boek kopen met wat ideeën. Het zwembad is nu al helemaal kapot :( ze hebben zelfs de pomp en al die slangen kapot gegeten... Monsters! Maar mochten we ooit nog een echt zwembad nemen (heheh) dan zal er zeker een hek omheen moeten, ze houden namelijk ook van zwemmen 8-) Die Rintske, ook soms een luilak dus... Wel leuke foto's :) mooi gelegen bak.

Madelief: ja wij dus ook, nouja hier zijn ze het wel gewend om snel te trouwen, maar van de Nederlandse kant vonden ze het ook wel wat snel gaan! Maar iedereen begint er wel steeds meer in te geloven, vooral die die mijn vriend hebben ontmoet hebben wel gezien dat hij echt serieus is. Je hebt hier nogal wat verhalen van vrouwen die wanhopig hierheen komen en al hun geld verliezen aan een of andere (vaak veel jongere) gast. Maar als het goed zit merk je dat wel he :) we gaan trouwens pas volgend jaar op z'n vroegst trouwen. Jullie al een datum in gedachten? Furia aan het hoesten :( geen snot na het rijden?

Laura: nou dit is dus zo'n echt traditionele zuid tunesische bruiloft met de bruid (in dat ding) op de kameel:http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/42490000/jpg/_42490771_tunisia_wedding_afp203.jpg en dit de modernere:http://image10.webshots.com/11/0/19/38/134801938YcxmUX_ph.jpg

Shanna: gefeliciteerd! Zo he heel goed gedaan dus :)

Jellie: Flan lijkt aardig te gaan dus?

Mies: hehe het is ook niet echt makkelijk voor hem ;) Leuk dat crossen! Volgens mij zou dat ook wel wat voor Flaaf zijn, die houd daar wel van en is ook bijna nergens bang voor.

Karina: aaaah fijn dat het zo leuk was, echt een droomhuwelijk dus :) Mooi dat Sol al een beetje is aangekomen! Hihi ja en berbers zijn leuk :) ik ga er toch nog een paar plaatsen dan :P Wat jammer dat Veludo nou weer begint te schuren :( arm beestje..

Hier is de ramadan gisteren begonnen. Ben gisteren dus maar niet naar de paarden geweest, heb zowat de hele dag in de keuken gestaan _O- ach voor vriendlief maar een beetje moeite doen nu, hij mist zijn familie al (normaal zijn ze met ramadan altijd juist heel veel bij de familie..). Dus heb harira gekookt, zo'n soep met eeh hoe noem je dat, tarwekorrels en kikkererwten en kip in dit geval. En natuurlijk salade, brick (gefrituurde deegpakketjes met een (nog lopend geel) ei, tonijn en peterselie, salade en tunesische stijl canneloni. Gelukkig is er nog veel over dus voor vanavond zal het iets makkelijker worden ;) hij had het er flink moeilijk mee overdag, duizelig en chagrijnig, maar na een paar dagen komen ze meestal wel in het ritme.
Vanavond weer Flav longeren, was wel blij dat dat dus blijkbaar toch gewoon ging. Hij vond het trouwens wel echt verschrikkelijk ;) liever lui dan moe..
Het was een hele mooie zonsondergang, alles was roze (Darius staat daar buiten:)):
Afbeelding

Dat lieve koppie :)
Afbeelding

Zn manen zijn ook aardig gegroeid :) http://farm3.static.flickr.com/2479/384 ... 52103b.jpg Komen vorige week een stel meisjes die daar lessen naar me toe: zou je niet eens z'n voorpluk en manen bijknippen? Ze zijn zo lang... ?!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 13:00

Hahaha sommige mensen... :D :+

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 14:26

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 14:49

Saida: Erg leuke foto’s.

Laura: Lekker hoor dat Hincapie het zo goed deed. En tja, achter die mestemmer zat stiekum een bakkabouter. Haha.

Jan: Gave foto’s weer. En wat zijn het toch mooie veulens.
De foto’s blijven maar komen. Haha. Maar eerlijk is eerlijk ze zijn weer prachtig.

Shanna: Wat goed joh.

Heidi: Haha, had ze lekker hun gang laten gaan. Ze hadden de dag van hun leven. ;-)

Michelle: Leuke foto’s hoor. Zo’n parcour is leuk om te doen lijkt me.

Frank: Gave foto’s. Die laatste is echt een soort van picnic foto. ;-)

Cynthia: Is dat wel veilig om te gaan rijden met je hoofd?

Jell: Nee, het paardje ken ik niet, maar ziet er wel errug leuk uit.

Karina: Dus je hebt een fijne week gehad. Lekker hoor. Kan je het schuren niet verhelpen door het dagelijks in te masseren met witte azijn? Dan kan je het misschien wel nog geven.

Lakshmi: Haha, hier doen we een moord voor zo’n voorpluk en manen.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 14:58

Zo.net lekker bij Moreno geweest :+: lekker geknuffeld en gepoetst...maar meneer had zich schandelijk gedragen toen ik op vakantie was :o Hij had de stalamazone van de stoeterij meerdere keren van een potje rodeo voorzien := nu maar hopen dat hij er geen gewoonte van gaat maken,want hij kan echt gruwel bokken,en dan gaat Gabje vliegen.... :oo

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 15:04

Of een cremello veulentje:http://www.azzayani.de/Verkaufspferde/fohlen.html
Dit is z'n pa:http://www.azzayani.de/Zucht/Hengste/Goumai.html
Ook niet gek ;)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 15:10

Martine: Doe jij zelf ook aan ramadan?! Zwaar hoor, zeker met die hitte daar pff... Gave plaatjes weer!!! Ook die papa van dat veulen :~ Waaaaaaaaaaaaaaaauw.

Gab: Hihi, heeft Morrie jou een beetje gemist?! :D Lijkt er wel op hahaha! Was je weekje weg leuk? Nog leuke dingen gedaan daar?

Frank: Lekker sam even meegenomen met rijden dus :D . Gelukkig toch nog lekker kunnen afsluiten! En ja...
die des is gewoon ongelovelijk braaf dat dier... Heerlijk paardje is dat :+: . Wat een leuke plaatjes ook, die
oortjes :D .

Saida: Leuke foto's van Anouk op Rints!! Ze loopt er wel zo bij van "poe poe, wat vermoeiend allemaal" haha.. Maar al
met al toch een hele leuke dag gehad lees ik :D !

Jan: Gave veulens toch :~ Die zalamera... wat een dame is dat toch... Die eigenaar krijgt er de handen nog vol aan ;)

Karina: Welcome back!! Prachtig sprookjes huwelijk mee gemaakt las ik, wauw :D . En goede berichten over Sol.
Hij is zooo knap.. Zat laatst weer die foto op je hyves te kijken. :9 En Veludo... de arme schat :(:) . Hoeveel
pech kan je hebben ;(

Shanna: Gefeliciteerd met je Z debuut, super hoor +:)+

Madelief: Fijn dat je les ondanks het hoesten nog wel lekker ging! Hopen dat het hoesten snel weer over is..
En Rocky te dik hihi. Hij wordt goed verzorgd dus :+

Malin: Lekker staan mee genieten bij Mies en shannon haha. Hopelijk kan je zelf ook snel weer zoiets doen. Las al
wel dat je heel erg hebt genoten van een ritje in de bak met Suev :D !

Mies: Gaaaaaaaaaaaaaaf...!! Wat een stoere jij en Shan!! :D Ziet er ontzettend tof uit :j

Heidi: HAHAHA, ik lig hier dubbel op Macho!! Echt iets voor hem _O-

Zo gisteren naar Sunset Grooves in Hoek van Holland geweest..... Grote vechtpartij (ook schieten door politie en ME), een dode... Ik stond godzijdank al bij de uitgang, en zag een op hol geslagen kudde mensen aan lopen :oo . Ik schrok me dood, maakte dat ik weg kwam!!! Gekke mensen tegenwoordig :( . Wie doet nou zoiets op zo'n groot feest.. Er zijn ook filmpjes op Youtube van de Chaos. Er waren meer dan 15.000 mensen!! Pfff... nou zo'n gratis evenement, dat zo groot is, daar ga ik niet zo snel meer naar toe :=

Ik wacht nog steeds op de foto's van Sanne.... Begin nu wel ongeduldig te worden hoor :D :D . Ben zooo benieuwd!! Sanne, hint hint... er is hier iemand die op je wacht haha :D !!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 15:41

Laksmhi Ik vind deze juist gaaf! http://www.azzayani.de/Zucht/Hengste/Guerrouane.html

Iloon we hebben vooral lekker relaxed gedaan.Wel een dagje naar Luxemburg-stad geweest,en dagje met kano op pad geweest(was wel een beetje overdreven,4 uur lang*hijg*) maar gewoon heerlijke dagen gehad samen ook met mn zus en haar gezin.

Chance vierde ook vakantie :D

Afbeelding

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 15:49

Jellie schreef:
Kent iemand dit paardje? http://link.marktplaats.nl/273106476

Heeft deze toen niet op bokt gestaan dat de prijs naderhand steeds verder zakte? Ze moest hem echt kwijt want haar nieuwe paard kwam al... De leeftijd klopt en de naam volgens mij ook.

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 15:53

Ilona: hehe nee ik doe er niet aan.. Af en toe een dagje meedoen, maar niet drinken dat trek ik echt niet! Niet eten en niet roken gaat nog wel. Mijn vriend vind vooral het niet roken moeilijk ;) lekker ding he die hengst :) Wooo, wat heftig zeg! Ik heb even op nu.nl gekeken en daar stond er ook van alles over, jeetje en jij was er bij :( echt idioot zeg, een feest is toch om je te vermaken :S

Borderjay: jaa die is ook mooi he! Prachtig gebouwd, en ook een heel bijzonder kleurtje... Die nek :9

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 15:54

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 16:27

Zal best dat het dezelfde is, maar ik denk dat hij bij John en Monya prima staat en goed wordt doorgereden en getraind. Vind het persoonlijk ook wat nutteloos om die advertentie erbij te zoeken. Het Balingehof handelt inderdaad ook in (Iberische) paarden en zullen hem daarom hebben gekocht.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 16:32

BrankaZ schreef:
Zal best dat het dezelfde is, maar ik denk dat hij bij John en Monya prima staat en goed wordt doorgereden en getraind. Vind het persoonlijk ook wat nutteloos om die advertentie erbij te zoeken. Het Balingehof handelt inderdaad ook in (Iberische) paarden en zullen hem daarom hebben gekocht.

Ik vind het geen onzin dat Esther die advertentie er bij heeft gezocht, zo krijg je toch wat meer achtergrond info over hem..

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 16:44

We verschillen dus van mening ;) Zoals ik het Balingehof ken (wat door Amable wordt bevestigd) geven zij eerlijke en complete info over paarden die ze verkopen. Dus vind ik dat je daar ook van uit mag gaan ondanks de oudere advertentie wat twijfelachtig is.
En ik vind nutteloos eerlijk gezegd ook iets anders dan onzin.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 17:11

Maareh, in de advertentie staat toch ook dat hij wegens omstandigheden door de vorige baas verkocht moest worden en dat er nu een nieuwe baas gezocht wordt?

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 17:37

Kelly_Taco schreef:
Owww Jellie ik wil ook een roze boodschappenkrat :D

Maar dan wel een roze met glitters! _O-

Frank -> Het was zeker erg gezellig om Anouk en jullie kids op bezoek te hebben!
Jullie hebben echt 3 schatten van kinderen, ik heb van ze genoten!
Volgende keer kom je mee, hoor! ;)
Leuke foto's van jullie buitenritje!

Malin -> Lekker gehobbeld op Suevo las ik.
Heb je geen problemen met je been tijdens het rijden?
Geef je een seintje wanneer jullie naar Karina toe gaan?
Als ik kan dan wil ik ook die kant op komen om Sol in het echie te zien!

Madelief -> Weer een fijne les gehad met Fuur.
Ik zou aan de ene kant ook wel fanatieker willen rijden, maar aan de andere kant vind ik Rintske nog veel te jong.
Ze is in april 4 geworden, dus nog in de groei.
Ook friese paarden groeien vrij lang door, tot rond hun 7e/8e.
Ik wil haar dan ook nog niet teveel belasten, ben ook bang dat ik haar dan ga overvragen.
We doen het dus lekker koeterdekoet, om het maar op z'n westfries te zeggen. ;)
We hebben alle tijd, en voor een 4-jarige doet ze het al heel goed.

Shanna -> Jammer dat je net niet genoeg punten had voor 2 extra WP-en.
Toch 2 punten binnen en een hele goede prestatie neergezet, top hoor!

Marielle -> Ja wat dat betreft zijn het net kinderen, als je ze graag iets wil laten zien dan doen ze het natuurlijk niet..... |o
Ik ken die Santos niet, maar misschien Danielle (Amable) wel?
Die komt regelmatig op het Balingehof.
*hihi! ik zie dat ze al heeft gereageerd*

Heidi -> Toch maar de stroomtoevoer herstellen voordat Macho een ophoging vindt..... ;)

Michelle -> Gaaf joh je crossles!
Aan de foto's te zien had Shannon er ook erg veel lol in!

Debby -> Nog gefeliciteerd met je zoon z'n verjaardag! *\o/*

Cynthia -> Uhm, is het wel verstandig om al te gaan rijden? (wil me nergens mee bemoeien, hoor..... :o )

Karina -> Welkom terug! Lekker even er tussenuit geweest?
Fijn dat je beestenboel er goed bij staat, dat geeft een goed gevoel.
Hè verd*rie, wat vervelend dat Veludo toch niet zo goed reageert op de Devil's Relief.
Waarom probeer je het niet met pure kruiden?
Bij http://www.paarden-kruiden.nl kan je bijv. het Relief-kruidenmix bestellen, of bij http://www.propaard.nl/propaard/homeopathie.htm een kruidenpreparaat van duivelsklauw (te vinden bij prijslijst), en ook bij http://www.dekruidenstal.com kan je pure duivelsklauw bestellen. (even intoetsen bij het vakje 'snel zoeken')
Dan heb je ook niet meer het probleem met de suikers.

Martine -> Niet z'n manen en pluk knippen, hoor! Zonde!
Ik wil je niet onnodig ongerust maken, maar bij ons staat een merrie in pension die ook begon met veel drinken en heel veel plassen.
Bij haar bleek het na verschillende AB-kuren nog niet over te zijn en hebben ze een bloedonderzoek laten doen.
Toen bleek dat ze nierfalen heeft.
Ze hebben nog een hormonenkuur geprobeerd, maar ook dat heeft niet mogen helpen.
Ze is er nog wel, lijkt ook geen pijn te hebben, maar hoe lang dat nog duurt is nog maar de vraag.
Ze is iig opgegeven..... ;(
Het schijnt dat nierfalen ook tot stand kan komen bij verwaarloosde blaasontstekingen, omdat de nieren dan zoveel te verduren krijgen dat ze het niet meer aan kunnen.

Ilona -> Oei das idd wel schrikken, zeg!
Gelukkig dat je nog bij de ingang stond en zo weg kon komen!
Rints was echt niet vooruit te trappen vrijdag, ze was echt erg.
Wilde ik zo graag laten zien hoe leuk ze kan lopen, flikt ze dit.....
Nouja, nu moeten we gewoon nog een keer meeten, hahaha!

Gabriella -> Wat een onwijs lieve foto van Chance met dat ijsje! :+:

Vanmorgen weer eens een lekker buitenritje gedaan met Marieke en Buehne.
Rints was weer als vanouds; bij elke auto even ontploffen..... :roll:
Na een poosje werd het minder, om op het laatste stuk weer abnormaal te doen.
En ik let toch echt heel erg op mijn houding (ontspannen), mijn ademhaling (rustig door blijven ademen), niet zo krampachtig de teugels vastzetten, enz.
Als er een auto (of wat voor voertuig dan ook) aankomt gaat ze eerst alles aanspannen en haar pas versnellen.
Knijp ik m'n benen aan dan komt ze wel iets terug.
Ik kan niet anders dan vlak voor het voertuig ons passeert een goede ophouding geven, om haar vervolgens meteen weer los te laten en op haar schoft of hals te krabbelen als afleiding.
Geef ik die ophouding niet dan neemt ze een spurt, of loopt ze zo Buehne omver, of springt ze opzij.
Op het moment dat het voertuig ons passeert en zij doet niets, dan beloon ik haar direct met m'n stem en een klopje op haar hals.
Doet ze wel wat dan geef ik nog een ophouding of ik moet haar echt tot stilstand trekken.
Ik ga er maar vanuit dat het vanzelf minder wordt..... :?
Toen we weer bij stal waren heb ik haar nog maar even uit laten razen in de bak, ze had zoveel opgebouwde energie.
Na het afzadelen wat laten eten en toen even lekker afspoelen.
Schrikt ze van een wesp en trekt zo de hele stang van de poetsplaats buiten uit de grond..... :o
Gelukkig bleef ze verder staan, anders had ze het hele rek meegesleurd.
Ik heb echt een maf paard..... :D

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 17:39

Saida; dat vind ik helemaal niet erg. Ik scoor liever bijna 2 wp dan helemaal. Anders moet ik straks misschien over terwijl de wissels er nog niet opzitten. Ik start nu indoor ook niet zoveel. 10 proeven tot het buitenseizoen, met die van gister erbij. Eind september nog 2 buiten en dan iedere maand 1 proef binnen. Dan kan ik outdoor ook nog lekker Z1 starten.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 17:45

Klopt het overigens dat bij Lusitano's het brandmerk rechts zit en bij PRE's links?
Ik las dit ergens, maar heb hier eigenlijk nog nooit van gehoord.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 18:15

Vaidosa heeft haar brandmerk links zitten en Saturno en Bondosa hebben hem rechts. (allen Lusitano)
Edit: Ik zie net in mijn archief dat ook Tiberius (lusitano) hem rechts had zitten.
Laatst bijgewerkt door zasread op 23-08-09 18:24, in het totaal 1 keer bewerkt

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 18:21

En ik zie net tussen mijn foto's dat ik een PRE merrie op de foto heb gezet met het brandmerk rechts en een hengst met het brandmerk links

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 18:45

evdpanne schreef:
Jellie schreef:
Kent iemand dit paardje? http://link.marktplaats.nl/273106476

Heeft deze toen niet op bokt gestaan dat de prijs naderhand steeds verder zakte? Ze moest hem echt kwijt want haar nieuwe paard kwam al... De leeftijd klopt en de naam volgens mij ook.

Aha, is dat die... Vond het bij haar een vreemd verhaal trouwens. Ze had eerder een topic over hem geopend.. Maar dat terzijde. Vind het echt een leuk paard om te zien. En ik denk dat Monya en John hem nu ook alleen verkopen aan een juist baasje :j . Ik zou achtergrond info ook fijn vinden, vind bokt daar ideaal voor :o . Balingenhof staat bekend als een super stal, dus daar zou ik niet aan twijfelen, maar zij weten misschien ook niet alles.. en als je dingen op bokt kan vinden, die je extra kunnen informeren, zou ik daar persoonlijk ook blij mee zijn hoor :) !

Saida: Gekke Rints... pittige tante hoor :o . Hopelijk wordt het allemaal wat beter naar mate je het vaker doet..

Gab: Hahaha, hondje geniet ook van een ijsje :D .

Ik heb de foto's van Sanne gezien :D . Part 1 !! De rest komt nog!! Als ik ze heb, dan show ik ze natuurlijk *\o/* Zitten súper leuke tussen :D

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 19:55

Lakshmi, Flan lijkt idd aardig te gaan. Ben erg benieuwd hoe t eind v.d. week ohz gaat.
Uiteraard bouwen we dat op maar of je al is t maar in de stap wat verschil voelt.
Jij bent lekker aan t kokerellen geweest. Woont zijn familie ver Weg?
Mooie foto's.

Prinslover, brrr dat zal wel eng geweest zijn,gisteren :(:)

Evdpanne, bedankt voor die link! Zo kom je wat meer te weten over t paardje..

_Saida_ schreef:
Maar dan wel een roze met glitters! _O-

Ohhh glitters dat ik daar niet aan gedacht had *D

Saida, je hebt je handen vol gehad aan Rints.. Is een pittige tante..
Hopelijk wordt t wel minder. Is wel erg fijn als je ontspannen op pad kunt.

balingehof heb ik veel positieve verhalen gehoord dus heb daar iig wel vertrouwen in.
Heb ze vanmiddag een redelijk uitgebreide mail gestuurd en hopelijk krijg ik reactie.
Ik kan t paard alleen van april t/m okt/nov weidegang bieden en verder paddock of grote losgooibak.
Dit vanwege de grond dus kans dat ze t dan toch al niets vinden..
En ik koop alleen een paard als ingeval van afkeur voor de sport de eigenaar de keuringskosen op zich neemt dus dat is natuurlijk
ook iets waar mensen t wel eens mee moeten zijn.
Maar goed eerst maar zien of we mogen komen en of de klik er sowieso van weerskanten is :)

Vandaag zo'n heerlijk dagje gehad :) Net vakantie.
Vanmorgen Flan uit de wei gehaald en binnengezet. Zag dat t toch een beetje verkleurd was dus maar goed dat we dat zo doen. Ook nog even in haar nieuwe box gezet om te kijken of ze t wel zou vinden met haar nieuwe buren.
Daar hoeven we geen zorgen over te maken +:)+ V.d. week maken we die stal helemaal schoon met ontsmettingsspul..

Toen ik net thuis was belde stalgenootje dat ik deze week ivm drukte Leen kon pakken wanneer ik wilde. Dus gelijk buitenrijmaatje gebeld en die had wel oren naar een ritje :D Kwam dat goed uit haha.. Dus lekker een goed uur te paard gezeten.

Toen met ander stalgenootje naar huis gesjeesd om wat luchtigers aan te doen en nog even wat klusdingen laten zien :D
Daarna Roos en de GVR buitengezet. En er lekker bijgezeten.

Jan kwam wat later omdat we kijkers v.d. scooter hadden en lekker wat gedronken en nog even gewacht tot de zon wat minder fel werd om Flan buiten te zetten. Gelukkig groeien de haren op haar sokken aardig. Ze was wel erg blij om zich weer in t koppel te voegen. Heb haar eerst in de factor 50 gezet. Flacon gaat snel leeg haha..
Daarna naar huis gegaan en even een half uurtje in t zwembad gelegen.. 8-)
Net gedouched en t eten staat weer op. Straks nog een wandeling in recreatiepark met Lem maken. Wat een ontspannen dagje :)

Edit krijg net een sms van beste din, die nu in frankrijk woont, dat ze zwanger is.

_Carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 20:07

Ik heb bij deze Santos vorig jaar gekeken toen hij in Lisse stond. Het is een erg leuk en eerlijk paard wat zeker nu een goed huis verdiend.
Helaas was het toendertijd voor mij geen doen om een paard te kopen, dus ik wens diegeen veel plezier die hem als zijn eigenaar mag benoemen.