[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 18:13

djemo schreef:
zasread

waar moet ik die heen sturen mag ook waar ik met djemo op staat ?
en ik wordt steeds zieker geloof ik ,moet vanavond ook nog met me langhaarige duitseherder naar een reu toe om haar tel aten dekken pffff maar ja dat moet wel anders krijgen we geen PUPPIES *D

Je kan me pb-en en als jullie er heel duidelijk op staan mag het ook samen.

zasread

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 18:16

Ilona

Ik heb me vaardig gemaakt in het wegwerken van longeerlijnen :D Dus binnenkort krijg je weer foto's van je Chicky zonder longeerlijn in beeld!!

Afbeelding

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 19:02

mies_apollo : Geweldig een binnenbak! Wil ik ook zo graag maarja ping pin! Kom ik wel gezellig bij jou rijden haha

Vandaag ging het rijden op tjardo weer lekker, alleen de galoppen gingen prut. Zijn druk bezig om zijn galopwissels goed te krijgen. Binnenkort in het buitenseizoen de eerste puntjes in de Z1 binnenhalen!

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 19:19

Sanne, knap gedaan! Alleen de schaduw van de longeerlijn zit nog op zijn rechtervoorbeen.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 19:20

Tommy heeft godzijdank een ontsteking. Hij moet nog een weekje in Utrecht blijven om te zien of de AB aanslaat.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 19:43

Llano is voor 2 weken op proef :D
Hij is naar een kennis van ons gegaan.
ze heeft zelf andalusiers en ze geeft spaans les.
1 van haar leerlingen zocht een leuk paardje :D
ze kwamen van het weekend kijken en er was een leuke klik tussen de mensen en Llano :D

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 20:08

Sanne, gave foto zeg :D . Cyrina heeft gelijk, de oplettende kijker. Ik had het zelf nog niet gezien :o . Zo is die nóg mooooooier! :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 20:16

Sanne: Ik zal dalijk even een foto's voor je uit gaan zoeken!

Geboortedatum van mij neem ik aan? :+

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 20:26

zo dan had vandaag een gekke knol,leek wel een stuiterbal
hij was zo druk heb hem aan de lijn gehad en daarna heeft hij de benen nog kunne strekken in de buiten wei
morgen lekker rijden hoop dat het droog is kan ik lekker een rit maken liefs peet en celine

ps mijn geboorte datum is 27 05 1969..... ja wordt dit jaar 40 zal een groot feest geven voor mijn ECHTE VRIENDEN !!!!!!!!!!!!!

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 20:57

Hallo!
Heel even een kort berichtje vanavond.
Zadel voor Urbino gevonden vandaag! Er waren er van de ....tig maar 2 die goed lagen :=
Het is de Euroriding Diamant geworden, nieuw zadel. Nu nog de vraag welke kleur.
Ik kan kiezen tussen zwart, chocolate en london. Wat zouden jullie kiezen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 20:58

Chocolate :))

Gaat echt zooo gaaf staan op hem!

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 21:03

Zou de chocolate niet nog wat te donker voor hem zijn? Bij hem lijkt alles donkerder :P Ben bang dat de chocolate te veel naar het zwart lijkt te gaan, zeker van een afstand.

Dit is de chocolate-kleur van Euroriding Diamant. Weet iemand hoe de London versie er uit ziet toevallig?

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Sjaad op 21-01-09 21:39, in het totaal 5 keer bewerkt

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 21:07

Ik ben bezig met het vernieuwen van mijn profiel en ik kwam deze foto tegen

Afbeelding

vond hem wel erg grappig :=

Jelle&Tagi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 21:44

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 21:50

weer gezellig druk hier! mooie plaatjes sanne, hoe doe je dat nou met die lijnen wegwerken??
nishada: die kleur staat geweldig!
lisenka: en heeft Jan al met de longeerzweep ervan langs gehad?? ;-) haha. of ben je nog iets aan het verzinnen?
welkom meelezer. is het nou melanie of marielle??

desperado begint het voorjaar in z'n bol te krijgen. vanmiddag mocht ie samen met prince in de bak, allemaal bij die kleine vervelen, vervolgens bij terugkomst in de schuur was ie bijna niet bij de merries vandaan te houden. maarja die ene a-welsh is ook weer eens erg hengstig, stond gewoon te piepen op stal toen des langs liep haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 21:50

Sjaad schreef:
Zou de chocolate niet nog wat te donker voor hem zijn? Bij hem lijkt alles donkerder :P Ben bang dat de chocolate te veel naar het zwart lijkt te gaan, zeker van een afstand.

Dit is de chocolate-kleur van Euroriding Diamant. Weet iemand hoe de London versie er uit ziet toevallig?

Afbeelding

Ik had precies dezelfde kleur op Robijn! Op foto's lijkt het altijd bijna zwart, maarja houdt je toch!
London neigt naar oranje toe, vindt ik zelf niet zo, zeker niet op een schimpie!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 21:57

Sanne: Ik heb je een pbtje gestuurd. Wat een vrolijke foto is dat.

Sjaad: Super dat je een passend zadel gevonden hebt.

Peet: Zou zeggen, vanaf 27 mei welkom bij de club van 40.

Heidi: Spannend dat Llano op proef weg is. Nu maar hopen dat hij daar mag blijven.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 22:02

Frank: Oei, oei de hormonen spelen op. Despi wordt volwassen. Het welshje is verliefd op die knappe vent. Pas maar op, want anders heb je volgend jaar een prelshje.

Mijn merries willen niet voorbij Halley zijn stal. Gaan ze lekker stilstaan bij hem en knuffelen. Rare beesten, ze zijn nog gevuld, kan even niets meer bij, dus ............ze moeten maar even nog een paar maandjes wachten. En Halley, och, die vindt het wel best. Die kroelt rustig door de manen heen.

Sjaad: Ik denk ook dat de London niet zo mooi op een schimmel zal staan, hoewel ik niet weet hoe deze kleur eruit ziet van
Euroriding.

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 23:02

Hallloooo :wave:
Mijn computer is nog steeds dood, dus kan nog steeds niet bij foto's. Zal zo even zoeken uit de foto's die al online staan, of ik iets kan vinden waar we apart opstaan maar dacht het niet... anders ook maar iets samen.

@ Heidi, heftige beslissing van Llano... maar ik had 'm wel al een poosje aan zien komen, je had het er natuurlijk al een paar keer over gehad met mij dat als de beslissing zou vallen dat er eentje wegging, het dan nooit Barón zou zijn. Tja die was op zich heel makkelijk plaatsbaar geweest hoor :D , ik had 'm altijd teruggenomen, maar ik heb eigenlijk nog veel liever dat ie lekker bij jullie blijft want ik heb toch een geweldige opvolger voor hem uiteindelijk gevonden en kost me allemaal ook al genoeg tijd . Vind het wel een verstandige keuze, Llano vind ik een onwijs leuk paard, maar buiten dat Baron natuurlijk echt jouw jochie is waar je een band mee hebt, is het ook voor Marcel een paard waar hij nog enorm mee door kan groeien in de academische rijkunst.
Maar je moet zeker een keer hierheen komen van de zomer met Baron hoor, we zijn een aparte box voor logeerpaarden aan het maken en we hebben bij tackroom.nl panels besteld waarmee we makkelijk een stuk van de paddock af kunnen zetten, evt. met een helft van een schuilstal erbij. Ik kan er zo blij van worden he, als alle plannen wat meer vorm beginnen te krijgen.

Hier zit er dus eindelijk schot in de zaak, het hek is sinds gisteren af *\o/* , heel mooi geworden en de paarden konden vandaag dus ineens in de hele paddock en ook in de bak, ze gingen helemaal uit hun dak.
Bak heeft nog wel even nodig om zich te zetten maar ik denk wel dat het goed komt.
Nu nog de stukken voor de mini's en de geiten afzetten, en dan zijn we echt gesettled +:)+
Ik zal binnenkort een foto's maken van ons droomplekje hier.

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 23:20

Goedenavond allemaal! Ben een beetje aan het meelezen.. Vandaag weer voor het eerst gereden. Heb een
heerlijk buitenritje gemaakt. Hij was super braaf. Hij heeft precies 3 weken geen bak/longe gezien, maar
sinds vandaag mogen we de bak weer in. Hij was super braaf.
Morgen naar Jumping. Ik had 2 kaartjes gekregen. :D

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 23:34

goh, de moordenaar van die 22 jarige kelly vorige week wordt gezocht met naam. wel heftig hoor.
lisenka: ocherm halley, staan de vrouwtjes hem ff lekker te maken

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 23:43

Zo! Ik ben eindelijk uitgeknutseld :+ Mijn profiel is weer geheel vernieuwd, af en up to date!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 23:48

wow!!! hoe krijg je het voor mekaar zeg?!

Melvinnek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 09:40

is het misschien ook een idee om naast foto´s van jezelf, je droompaard een overzichtje te maken van
je geliefde maneges, danwel leuke vakantieadressen voor met je paard

ik stond dus zelf op Bathmen, nu al aantal maanden bij de boer, ook gezellig, met mijn vriendje in de hooi ....hihihi

groetjes Marielle (II)

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 10:26

Ik denk net dat London super gaat staan op Urbino's kleurtje, hij is toch niet gewoon een schimmel. Kijk maar eens naar deze Lusihengst van de Académie van Bartabas.
Afbeelding

Spannend van Llano Heidi, maar het is zo'n fijn paard, dat komt vast goed!

Karina, jullie wonen zo te horen in een klein paradijs, daar kan ik zo jaloers van worden! Ik heb recent een huisje gekocht met mijn vriend, maar helaas liet ons budget niet toe om een huis met voldoende grond te kopen. Ik ben nu hard op zoek naar landbouwgrond in de buurt, maar dit is zo moeilijk! Licor en Yoshi staan gewoon nog op hun oude stekje bij mijn ouders, zo'n 6 km van bij mij. Is 's ochtends best druk, eerst naar de paarden en dan naar het station om naar het werk te treinen. Terroso staat in vol pension, dus das net wat makkelijker. Ben al die resitijd wel grondig beu. Ik eet nooit voor 22u 's avonds en dinsdag was het zelfs 23u vooraleer ik thuis was (rechtstreeks na mijn werk Licor gaan rijden èn Terroso gaan longeren). Maar ja, niemand verplicht mij om zo veel te rijden, ik doe het gewoon graag :D Het zou echter allemaal wat makkelijker zijn als mijn beestjes in mijn tuin stonden.