Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
; ik heb gisteren mijn auto helemaal schoongewassen en binnenstebuiten gekeerd, winterbanden erom, dus helemaal klaar voor onze vakantie volgende week.
Jij kan haar nu ook plagen, door te zeggen dat ze niet kan knippen
.
. Hahaha idd, een goed idee
.
en zeggen dat ik alle mooie foto's en leuke filmpjes heb gekeken
Ben weer op de been, maar het is nog steeds niet weg
en tot overmaat van ramp heb ik zelf een mini epidemie veroorzaakt
Ik heb mn vriend eerst aangestoken, die is nu ook weer beter, daarna mn moeder die nu ook weer een beetje aan het opknappen is. Mn moeder heeft mn vader aangestoken. En ik heb mn bazin aangestoken, maar die weigert pertinent in dr bed te blijven dus die steekt nu zo ongeveer ons halve patientenbestand aan
En tot overmaat van ramp is de hond ook niet helemaal lekker, hoesten en niesen en niet goed eten. Ze is verder wel vrolijk en speels en de kennelhoest heeft ze al gehad, maar ik hou het toch maar ff in de gaten.
. 

flamon schreef:heidie :die Machonito wat een super schattig lekker ding
hij is echt leuk
Madelief zal is dringend op zoek gaan. maar nu tijfel ik zal ik monse of Janske doen ?
)
Ik rijd namelijk sinds kort een Friese ruin. Mag ik hier meelezen en meekletsen (dit even voordat ik bot binnen kom vallen, midden in jullie gesprek
)?Bienotje schreef:Hallo allemaal, is jullie huiskamer open voor nieuwe bezoekers?Ik rijd namelijk sinds kort een Friese ruin. Mag ik hier meelezen en meekletsen (dit even voordat ik bot binnen kom vallen, midden in jullie gesprek
)?
Gr. Bienotje.
.
Bienotje schreef:Hallo allemaal, is jullie huiskamer open voor nieuwe bezoekers?Ik rijd namelijk sinds kort een Friese ruin. Mag ik hier meelezen en meekletsen (dit even voordat ik bot binnen kom vallen, midden in jullie gesprek
)?
Gr. Bienotje.
soeske schreef:welkom!
Heidi, macho mag wel even kennis maken met Bram hoor, dan wordt hij misschien wat opgevoed hahaa
Lisenka, lekker, ff knuffelen met je meisjes bij Moravita. Daar kun je altijd wel knuffelen zeg, wat een mooie paarden daar...
Dinkey, leuk, verhuizen, Minder van je mini epedemie zeg!
Saida, wat een verschil!
uhh, verder weet ik het niet meer haha
Les ging goed gister, Goya moet leren zn rug los te laten, heeeel moeilijk voor hem, dus lang en laag rijden.. moeilijk hoor, voor ons beiden! Morgen weer toets, dus leren.. Vanavond ff bij volgende stage plek langs

Drukdruk met school, het gaat de laatste tijd niet echt goed een beetje een dip maar ga zeker mijn best doen 

.
.

. Heb ook zijn manen in laagjes geknipt en zijn voorpluk, dit staat een stukken beter!