Samir, welkom! Ben je inmiddels verder met deze Ulbrân? Zijn best wel genoeg dingen om op te letten natuurlijk. Daarom is een goede keuring altijd handig. Zomereczeem is in de winter lang niet altijd te zien, dus neiging tot schuren zou ik altijd goed navragen bij de eigenaar. Verder weet een goede DA die vaker Friezen keurt beste op de aandachtspunten te letten. Succes in ieder geval!
Boemel, ik vind het leuk om je bezig te zien met Mirtje. Het is een pittige tijd zo in de winter, des te mooier dat je haar toch oppakt.
Jelske, snap heel goed dat je zo’n lege stal naast Jels toch graag gevuld ziet! Maar voer tot aan plafond klinkt voor Pit als de hemel
Wanneer is de draagmerrie ookal weer uitgerekend?
Heb je nog wedstrijden binnenkort Laura? Wat zou je nog meer willen zien/ bevestigen als je over gaat? Zijn de paarden bij jullie nu ook zo fris met dit koude weer?
Marjolein, snap je terughoudendheid wel. Je wil dan niet dat het gelijk misgaat. Maar de kans dat het gewoon goed gaat is natuurlijk ook! Lastig allemaal, het is soms zo grillig en soms ook plots afgelopen met die paarden: dan wordt je wel voorzichtig. Hopelijk loop je tegen iets aan waarvan je het ineens weer: dit moet um worden.
Wanneer is Maan uitgerekend? Duim ook voor je! Wat is de reden van verhuizing van Hiske? Hier is de rijbak ook echt zo vreselijk nat. Niks aan.
De Auwerts zijn leuk. Heb nu natuurlijk die van mijzelf, en verschillende in de aanlegtesten zien lopen, maar leuke dieren! Misschien dek ik nog eens een keer met Auwert. Maar misschien ook niet handig, want de tweede Auwert uit dezelfde merrie wordt natuurlijk niet precies zo als deze.
[
Afbeelding ]