cloris schreef:Vuurwerk naar mijn honden gooien is soort van heel stom, ben nogal opvliegerig
Ik ben op zo'n moment ook wat opvliegerig. Iemand anders was nog een tikkeltje erger toen ze richting Jari een rotje gooiden. Helaas waren de etterbakkies niet stom genoeg om dicht in de buurt te komen
Voor iedereen de beste wensen. Dat het een beter jaar mag worden dan 2010. Bij mij kan het bijna niet slechter, dus dat komt wel goed

.

Die laatst is heel lief!
Mooi begin van 2011. Beter dat de jaarwisseling
. Ik was doodziek... heb heel de avond op bed gelegen. Wat was dat kl.ote zeg... pfff.
! Maar ik was echt heel beroerd.. lees veel dat mensen last hebben van buikgriep/virusje.. Beetje jammer dat ik hem precies met oud en nieuw had.... Hoe was jouw oudejaarsnacht? Thuis gebleven, bij vrienden..?
haha.
de ouders zijn ook al zulke lieverds, alleen is paps nog niet helemaal gewend aan de paarden helaas (lees: paardjes opjagen is het leukste spelletje..), we houden ze maar gescheiden.. Fijn dat je een binnenbak in de buurt hebt, lijkt me toch zo naar als je een hele winter niets kunt doen, pff helemaal nu de laatste jaren het zulke heftige winters waren!