[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 20:21

laura: gaaf!!!!! Nou kunnen wij op de trouwfoto's wachten om hem te zien ;) Laat je hem al aan je vriend zien?

anouk: Ga je richting breda?!
Ja het springen gaat steeds beter, wil het eigenlijk wel vaker doen maar dat op en afbouwen is zo'n gesjouw :P

Ilona: in september dan maar afspreken?!

eline: het springen is gewoon voor de lol en afwisseling

martine: Knap van je vriend om dat vol te houden..ik weet niet of ik het op zou kunnen brengen!

shanna: super score! Gefeliciteerd!

saida: leuke foto's! Meeting was geslaagd?!

madelief: Rocky is toch nog heel jong? Nu al te dik...kan toch nooit veel zijn.

malin: volgende keer rijden we samen...;)

Crossles was super gaaf!!! Moest er in het begin wel wat aan rijden, want shannon had zo dr eigen idee over al die rare dingen ;) Zo was afspringen maar raar, maar eenmaal de piano opgesprongen had ze geen andere keus en moest ze wel afspringen. Het laatste rondje ging ze er helemaal voor! Opsprong afsprong door water...het maakte niks meer uit!
Foto's staan op hyves, maar zal dr ook wat hier zetten!
http://mies-apollo.hyves.nl/album/32866 ... /X8G9MH6S/

moet ik daar echt af?

Afbeelding

erop gaat makkelijker

Afbeelding
Afbeelding

waterpownie
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

AnnashJarig
Blogger

Re: [HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 20:24

Gaaf zeg!! Crossen! haha :D

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 20:26

@Jellie, hahaha, omdat je het over en "duik" had dacht ik dat je een "echt" zwembad had :P
Wat goed van je dat je weer een opleiding gaat doen (moet er niet meer aan denken)

@Anouk, Elise heeft geen Fjord, het is een van haar projectjes!
Wat een mooie foto, Sam glimt als een spiegeltje!
Leuk dat je op Rintske hebt gereden

@Saida, knappe Rintske met het zeil.
Met Xantha heb ik dat gedaan toen ze een jaar of 3 was, die muts liep er overheen alsof ze het elke dag deed :+
Ahhhh, dat filmpje is gaaffff.
Als ik weer lekker op Xantha bezig ben lijkt het me helemaal leuk een keertje met een WE mee te doen!!
Ik denk zo maar eens dat Xantha dat heel leuk zou vinden. :D

@Cloris.
Wat is die Piep toch een lekker ding.
Die regenbui was zeker niet eens zo erg met die warmte? ;)

@Sanne, lang leven de clicker!

Idra schreef:
cloris schreef:
Die Lusitano is heel erg leuk! vind het gereden zijn nog wel meevallen, ja het is niet het ideaalbeeld maar ik zie geen rukkende plukkende amazone die de sporen erin zet toch? ;)
Toch jammer dat ik niet meer ruimte heb, zou hem zo halen..

Nee, maar ze zet wel haar handen vast op de knie en het paard loopt op de kop.

Leuke foto's van Piep!

Dat vind ik dus ook, ben allergisch voor mensen die met hun handen zo rijden...

@Yenneke, balen zeg dat je het niet hebt gehaald. :(:)

@Malin, weer lekker gereden 8-)

@Madelief, zo'n jong katje te dik??
Ik laat Harry chippen als hij gecastreerd wordt.

@Shanna, gefeliciteerd

@Heidi. Stoute Macho

@Mies, gaafffff.
Shannon doet het goed he?

Gisteren was mijn oudste jarig, alweer 13 jaar!!
Echte puber is het.Was een lekker dagje gezellig, we zijn geeindigd met een lekkere bbq.
Vandaag ben ik met hem de stad in geweest voor schoolspulletjes en wat nieuwe kleding.
Morgen weer lekker naar Xantha toe.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 20:40

Ohh wat gaaf die cros foto,s 8-)
ik zou ook zo graag een keer willen maar ik durf niet. :o
maar aan de andere kant het kriebeld dat ik het wel een keer wil doen al is het maar 1 hindernis. :P

volgende week is er een cros bij onze manege mischen na de wedstrijden ga ik er 1 proberen en dat moet marcel vast leggen :D

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 21:35

hihi de barokkies op de crosstoer.

mies: ziet er echt gaaf uit. stoer hoor

heidi: niet misschien, gewoon er voor gaan

laura: oei hincapie de zomer in z'n bol? tja vanmiddag wel op sam gereden maar was in me uppie. had de camera natuurlijk op de muur kunnen leggen en de zelfontspanner aan maar das ook weer zo'n gedoe.

madelief: zo jij hebt een heel verhaal getikt. hoe is het eigenlijk met jasmijn en rick?

shanna: en ja hoor hop gelijk 2x eerstes. gefeliciteerd.

jan: stoere veulens al!

en zoals gezegd vanmiddag sam eens gereden. ik stapte op en had echt zoiets van oef, wat een lange dunne nek. haha tja inmiddels al goed gewend aan m'n barokke bokkie. het rijden ging in het begin vrij moeizaam: uiteraard het rechts-links-rechts vastpakspelletje met ondertussen toch wel goede momenten van nageeflijkheid en over de rug lopen. met veel "ontspannende" inspanning heb ik m uiteindelijk toch gekregen waar ik wilde en oei wat loopt en zit ie dan toch lekker. en die galop hè... zo relaxed, zo verzameld en stuurbaar in ons kleine bakkie. dat is voor dessie toch nog een hele kluif om dat te leren. maar ik wist meteen weer dat des toch heel wat meewerkender is hoor. ok sam loopt van zichzelf wel actiever dat wel.

daarna ff gauw m'n broodmaal op en nog wat gewerkt. toen was des aan de beurt. goeie poetsbeurt had ie wel verdiend en hop gelijk op weg naar een hier in de buurt (km of 5) gelegen natuurgebied/visvijvers De Rampert. over straat ging al heel wat beter dan de 1e keer, schijnbaar heeft de duin en strandrit met alle toeters en bellen van woensdag hem zekerder gemaakt. het was af en toe wel overtuigen om ergens langs te gaan, eenmaal richting de vijvers werd ie echt relaxed. terug langs de doorgaande weg ging ook goed (zaterdagavond dus rustig), maar op het laatste stukje schrokken we nog ff van een halve zool die ineens uit een langsscheurende auto hing en een soort van boe riep. tja het moet niet gekker worden. maar goed, des is nuchter dus spurt niet weg, ook niet als er in een weiland een hele horde paarden met de staart omhoog gaat racen omdat wij langsdraven. cameraatje was mee dus ik ga ff spammen...

op de heenweg kreeg ie kalveren in het vizier. tja had ie volgens mij nog nooit gezien:

Afbeelding

paar poseerfoto's in het natuurgebied, ja des blijft vrij makkelijk alleen staan...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

achteraf bleek ie een groep paarden in de verte in z'n blikveld te hebben:

Afbeelding

hier gingen we het gebied aan de andere kant uit, vond dat het wel op de gevoelige plaat moest:

Afbeelding

z'n geduld begon op te raken, ook door enkele dazen, vandaar de oortjes...

Afbeelding

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 21:46

Mies_Apollo wat leuk zeg die cross en wat een gave fotos, zo te zien doet hij het erg goed, echt leuk :D

frank wat heb je weer een leuke fotos gemaakt van sam, heerlijk zo zeg samen heerlijk ontspannen in de natuur erg mooi daar ;)

als alles mee zit ga ik donderdag weer voor het eerst rijden, en gaan we het eens proberen of het gaat als het goed gaat ga ik met mn vriendin vrijdag naar het strand :D ohhh mense daar ben ik zo aan toe een heerlijk stand ritje ik hoop echt dat het donderdag gaat? mischien dat we het al eerder proberen maar ik kan het nog niet alleen en moet ik hulp hebben van mn meidens dus daar hangt het even vanaf, zodra het eerder laat ik het weten ;)

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 21:50

uhm, dit is niet sam hoor cynthia... desperado. wat goed dat je het weer gaat proberen. enne ik was je nog vergeten te bedanken voor de errug mooie bewerkingen. bij deze hartelijke dank!!

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 21:57

frankiej schreef:
uhm, dit is niet sam hoor cynthia... desperado. wat goed dat je het weer gaat proberen. enne ik was je nog vergeten te bedanken voor de errug mooie bewerkingen. bij deze hartelijke dank!!

ohh sorry ja was even in de war :+ heel graag gedaan heb het graag voor jullie gedaan

even een vraagje mijn vriendin had een paard die deperado heete en daar lijkt hij sprekend op, hebben jullie hem allang?

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 22:03

een dik jaar. ik heb hem bij lisenka gekocht, die heeft hem gefokt. dus dan zal het wel een andere zijn.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 22:07

Laatst bijgewerkt door Jellie op 22-08-09 22:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 22:11

Machonito, dat is toch ook wat haha.. die Macho is wel een binkie :))

Mies, dat ziet er stoer uit zeg!

:D Jolynn, ik duik ook altijd in mijn bed haha.. komt soms anders over via internet :+
Van harte met je oudste! Heerlijk ook bbq.

Frank, leuke foto's gemaakt op je ritje.

AnnashJarig
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 22:12

Zegt mij niks Jellie, maar dat was te verwachten :+

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 22:14

:))

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 22:20

frankiej schreef:
een dik jaar. ik heb hem bij lisenka gekocht, die heeft hem gefokt. dus dan zal het wel een andere zijn.

ja het is een andere want de desperado die ik ken is pas verkocht ;)

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 22:31

Frank dat is waar gewoon zitten en gaan :D
Mischien ga ik wel zo hard dat ik de smaak tepakken krijgt :P
Ik zou niet eens weten wat Baron zou doen :P
gultjes springen vinden we niet eng :+

wel grappige foto,s hoor van Des :P

Jellie: nee ik zou het niet weten hoewel het vrouwtje die erbij staat wel erg bekend voorkomt maar van waar :o
Zo tezien staat hij bij Monya mischien weet soeske hier meer van :o
zij komt of kwam daar regelmatig :D

Saida: leuke foto,s :D ziet er erg braaf uit ook de kinderen :+ :P

JeanleGrand: hahaha de laatst foto hahaha word vast een zorro paard :P

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 23:19

Daarrrrrr ben ik weer! Terug uit Toscane, en mijn broer heeft JA gezegd hoor :D . Gelukkig mijn nu eindelijk officiele schoonzusje ook, om de feestvreugde niet te bederven ;) .
Voor de trouwlustigen hier, dit was werkelijk het meest ultieme sprookjeshuwelijk wat ik ooit heb meegemaakt, echt heel bijzonder. Unieke lokatie natuurlijk. En aansluitend een kleine week met hen en wat familie en vrienden daar blijven was ook echt wel lekker, al was het ongelofelijk heet in Italie.

De hele beestenboel hier was perfect verzorgd. Sol is alweer een paar kilootjes zwaarder. Heb wel zin om langzaamaan met hem aan de slag te gaan. Nog te bloot voor zadeltje vind ik, maar ga wel beginnen met grondwerken enzo. Hij is goed fit en goed aan het settelen hier. En ontzettend braaf.

Ik heb een poging gedaan om een beetje bij te lezen, maar het waren wel iets van 24 bladzijdes ofzo, dus ik zal ook wel hoop gemist hebben.

Jellie goed nieuws van je nichtje!

FOTO'S :
Van Kelly onwijs leuke Adorno-foto's gezien, en leuke truuc- en zonder zadelfoto's van Frank
Mooie onder zadel-pics van Halley, en een prachtige blackfoto van X-tremo
En als Martine nog meer foto's gaat plaatsen dan duurt het niet lang meer of ik wil ook nog een berber :P
Dan nog gigantische voorpluk van Hermansen, jee, daar is zelfs Sol nog maar beginnertje bij
Kei-mooie foto's van Beda en Piep.
En retegaaf WE-filmpje wat ik eigenlijk al heel vaak gezien heb... maar blijft super. Dit lijkt me echt wat voor Sol en wil ik zelf ook graag gaan doen.

Anouk, ben je ook bij de stallen geweest op Kasteel de Haar? Daar is ooit lang, lang geleden mijn eerste pony geboren... We noemden hem Silver, maar hij heette officieel "De Haar Dante", gefokt door de barones herself, een newforest.

Yenneke |( Jammer van je E... volgende keer beter dan maar.

Malin weer aan het rijden *juich*: you go girl!

en jullie zijn uiteraard van harte welkom samen, even plannen.

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 23:23

Oh, nog even: Wat wel erg jammer was, is dat Veludo toch weer heel erg is gaan schuren afgelopen week. De warmte kan er mee te maken hebben, maar ik vrees dat het een reactie is op de Devil's Relief (duivelsklauw). Ik kan het spul niet vinden zonder dat het voor een groot deel suiker in welke vorm dan ook als drager heeft om het de paaden te laten eten.... Hij heeft nu zelfs met deken en al staan schuren. Dus dat gaat 'm niet worden als pijnstiller.
Ik werd er wel verdrietig van weer... hoe kan een paardje zoveel ellende tegelijk hebben, en weer extra problemen krijgen door iets waarmee je hem een beetje probeert te helpen... |( . Ik vraag me serieus af hoe leuk ik het nog voor hem kan maken...

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 23:50

sta in meelees stand, ben iets te druk maar lees af en toe savonds laat ff helemaal bij. sorrie dat ik verder weinig post. Ben aan voorbereiden voor HE en lange teugel dag en heb naast het rijden van Cap ook nog Andalusier dame Twister aan de lange teugel in de leer, de dag heeft iets te weinig uur op t moment.

Wilde alleen ff reageren op Jellie, Balingehof doet Amable op bokt (danielle) eea voor, die zal je er vast meer over kunnen vertellen.

Karina wat balen voor Veludo zeg! Snap dat je daar moedeloos van wordt!

Cynthia, ga je alweer het zadel in joh!? Jeetje wel snel voor alle heftige dingen die je hebt maar ik ben blij dat je je goed genoeg voelt dat je denkt dat het kan! Hopelijk gaat het door donderdag!

verder heb ik genoten van alle mooie foto's! :D

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 00:34

Frank, leuke foto's van desperado op het strand en in het bos !!

Hier nog eentje van Tesora, 6 weken oud.
Tesora vindt dat ze niet snel genoeg schimmel wordt, dus leent ze maar wat witte haartjes van mamma.

Afbeelding

En hier met mamma lekker van het zonnetje genieten...

Afbeelding

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 01:55

:wave: ik ben er ook weer!Lekker weekje naar Luxemburg geweest.
Wát een leesvoer hier! Ik heb braaf alles bijgelezen,schitterende foto's voorbij zien komen,leuke verhalen en meetingen.
Ik ga even niet bij reageren,want dan zit ik hier morgenvroeg nog,en het is al laat zat ;)
morgenvroeg ga ik snel naar Moreno,heb hem gemist!

AnnashJarig
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 08:32

Goedemorgen!

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 09:19

frankiej schreef:
nombrado en malin: tja, sam loopt uit zichzelf idd lekker, vooral de galop is top. feit blijft dat ie met rijden liever lui dan moe is en daarom op alle mogelijke manieren z'n bit vast probeert te pakken om onder het werk uit te komen. als je dat eenmaal doorbroken weet, is er geen fijner paard om op te zitten dan hij.

.

Herkenbaar iets, bit vastpakken..
echter, als jij niks geeft om vast te pakken, zal het probleem er niet zijn. :+
als je probeerd dit met je zit op te lossen, komt die aanleuning vanzelf. Dat is het vanachter naar voor verhaal.
Veelal is het bij de langere paarden (kwpners ed) veel lastiger , dan de lekkere barokkies. (kort gebouwd)

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 09:33

regine schreef:
sta in meelees stand, ben iets te druk maar lees af en toe savonds laat ff helemaal bij. sorrie dat ik verder weinig post. Ben aan voorbereiden voor HE en lange teugel dag en heb naast het rijden van Cap ook nog Andalusier dame Twister aan de lange teugel in de leer, de dag heeft iets te weinig uur op t moment.

Wilde alleen ff reageren op Jellie, Balingehof doet Amable op bokt (danielle) eea voor, die zal je er vast meer over kunnen vertellen.

Ik hem zelf nog niet gezien, dus over het paard kan ik je weinig meer vertellen behalve dan dat 'ie erg :~ is! :D Ik vind 'em echt mega stoer! Maar de verkopers zijn gewoon betrouwbaar, dus je kan met een gerust hart gaan kijken om hem te leren kennen en te kijken of het iets voor je is. Ze zijn wel zuinig op hun paarden, dus de kans bestaat dat je niet meteen kan proefrijden, maar ik zie dat persoonlijk eerder als een plus. Als je dan uiteindelijk zo'n paard koopt heeft niet eerst half Nederland er al op rond geknort maar is er ook in de verkoopperiode zuinig mee omgegaan. Maar ik zou zeggen, heb je interesse? Gewoon even mailen!

AnnashJarig
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 11:52

*zit weer eens te speuren naar informatie op 't web* :+

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 12:15

Goedemorgen allemaal!

Shanna wat goed van jou en Vajnic!
Wat een debuut zeg.
Mijn hemel dat waren er echt bijna 4.
Zijn er nog foto's van?

Ik zie prachtige foto's van de veulentjes van Jan ! Ik ben erg gecharmeerd van Zalamera! En niet alleen omdat ze op haar achterbenen loopt _O-

Hele mooie foto's ook van een stoere Mies tussen de crossoefeningen. Ze ziet er zo stoer uit tussen die hindernissen.

En mooie foto's van Desperado. Volgens mij heb jij genoten Frank :D

Wat vervelend dat Veludo nu weer meer jeuk krijgt Karina :(:) HEb je verder wel het idee dat de duivelsklauw zijn werk doet?

En ik lees een heel gelukkig berichtje van Marialva die binnenkort weer op haar paard kan stappen!
Zal wel even tranenmomentje zijn :D

Een geslaagde meeting met Anouk en Saida lees ik.
Leuke foto's ook!

Jeetje Malin wat heerlijk dat je weer met je paardjes aan de slag kunt! Dat moet een super gevoel geven.

Wat vervelend Madelief dat Furia aan het hoesten is.
Zou het niet lang afwachten hoor, hoesten kunnen altijd nare dingen uit voortkomen.

Owww Jellie ik wil ook een roze boodschappenkrat :D

Haha die Macho... Wat een klein draakje heb jij toch Heidi
Heeft hij al nakomelingen eigenlijk?

Zooo en nu hop ik snel onder de douche
Straks een vriendinnetje even aanmoedigen op wedstrijd!