. Maar ja wat als hij nu de ware is
. Je weet het nooit als je het niet probeerd...Heikexdenise: Een koffiezetapparaat
, die heb je wel nodig als je aan het klussen bent in huis
. Veel plezier nog met shoppen! Tuincentrums zijn idd ook altijd heel leuk om te kijken, maar vaak ook wel prijzig. Maar ja als ik naar de Ikea ga kom ik weer met veel meer thuis dan de bedoeling was en alles is goedkoop maar als je afrekend denk je toch telkens weer wat heb ik toch allemaal meegenomen
.Jelle&Tagi: Gelukkig heb je de sebacil kunnen kopen, hopelijk helpt het ook snel!
Mindfields: Balen zeg van de tumor! Hopelijk vind je er een goed oplossing voor... Misschien idd lekker zonder zadel gaan rijden (als dat kan).
Zasread: Ik ken het hoor, heb het nu ook zo druk met school... Drie tentamens
. Jammer dat de wedstrijd met Vaidosa niet zo goed ging, maar ach volgende keer beter!! Melvinnek: Hier in Zuid-holland (bollenstreek) heb je wel leuke manege's (met binnenbak en zonder) die in de buurt van strand en bos liggen... Maar ja weet niet of je echt van plan bent te verhuizen
. Sjaad: Hopelijk vind je een goed passend zadel voor Urbino!
Djemo: Leuke foto's, goed fotomodel
.Utixo: Heerlijk zijn die paarden soms wel is he..... Heb ook al een aantal keer mogen voelen hoe zwaar 700KG op je voet weegt, vooral bij At die gaat er dan nog extra op leunen zo van huh wat zit hier nu weer... Tja mijn voet!!
Gister weer fotocursus gehad
. De foto's van de duif waren in iedergeval goed
. Op de één zag je goed de beweging (hij had geen hoofd meer doordat die kop zo snel ging) en bij die ander was de beweging goed bevroren
. Ik heb gelijk maar even om tips gevraagd voor de aanschaf van een spiegelreflex... Hij gaat een lijstje voor me opstellen met naar zijn idee goede camera's voor mij
. Dus hopelijk kan ik deze week een nieuw fototoestel kopen. Heb er al eentje op het oog... De sony DSLR-A300, maar wacht ook nog even zijn ideeën af
.
)

. Hoop echt dat het goed komt!! Laat je het mij ook even weten?
terug!
.
! Nu al een paar galoppasjes! Het is echt een kanjer!!