Sanne: Haha, shetjes zijn zo grappig

Peet: Hahaha, nou, ik zou later graag een man hebben met zo'n mooie motor!
Esmee: Al zou ik Furia kunnen omruilen voor zo'n prachtige PRE zou ik het alsnog niet willen, mijn kanjer wil ik voor geen goud kwijt! Geniet jij ook van Fue en dr zijn zat mensen die idd niet eens een paard hebben, dus je bent sowieso al bevoorrecht

Flamon: Oeii, door je rug, hopelijk is het nu al beter? En ook nog es naar t ziekenhuis, niet fijn

Mirte: Knappe fries hoor, en welkom!
PatriesjeMR2: Lekker dat er begonnen wordt met de buitenbak!
Prinslover: Lekker gereden weer zo te lezen, ook lekker gesprongen, cool hoor

Lisenka: Ik hoor het wel tegen die tijd!
Mooi dat Halley dt keer niet zo werd beinvloed door je spanning, misschien een teken dat het weer de goede kant met je opgaat?!
Spokie79: oeei, vervelend van die filet american..
Mies: Ha, ben jaloers

Pipi: Aaauuu! Pff, das niet fijn! Hopelijk is het niet zo ernstig, en kan je vannacht al weer lekker doorslapen.
Ooh, lees al dat het al weer beter gaat, gelukkig maar!
Machonito: Gaat lekker hier, balen zeg veel sterkte hopelijk ben je snel weer wat fitter!
_Saida_: Met buitenrijden heb ik altijd mn cap op idd.. Laatste tijd in de bak wat minder, hebzo'n nieuwe maar vind m echt verrot zitten

Gelukkig dat die meiden wel terecht werden gewezen.
Ja, mn vriend is ook wel ge van me, das t probleem niet

Maarja soms is dat niet genoeg

Klinkt alsof je echt super bezig bent met Grytsje!!
Gisteren weer rustig getraind, volgens mij is Fuur nog steeds een beetje moe van het strand, ook maar kort gereden en niet intensief.
Daarna nog even lekker een blokje omgegaan met de staleigenaresse en haar dochter, gezellig

Toen ik aan t opzadelen was, waren dr een hoop kinderen die hadden excursie van de school waar de staleigenaresse lesgeeft.
Al snel hadden de meisjes Furia in de gaten, dus we werden omringd door pennymeisjes

"Aah wat is ie zacht"en "wat issie lief", aan 1 stuk door

1 vd meisjes was bijdehand genoeg om te vragen of ze dr even op mocht zitten, mocht wel, haha en toen moesten de anderen ook. Ze waren helemaal weg van hem haha, hij zat zo lekker

Staleigenaresse ook helemaal trots ("wat is ie toch braaf he, laat alles toe"), haha was wel weer grappig

Kreeg nog de vraag over de opening, even opgezocht (wel zo makkelijk

madelief88 schreef:Kan iedereen van het topic mij trouwens een foto pben voor de opening van het komende topicMooist zou zijn een foto waar jij ook op staat met je (barokke) kanjer. En ook ff geboortedaum van je zelf + van je paard ennu wat je nu eigenlijk het meest doet met je paard (dressuur/springen/buitenrijden/endurance/vd etc..)?
Oja, graag ook nog de (echte) namen van jezelf
Heb al binnen van:
zasread
Esmee
X__Ellis
Enamorado
Prinslover
Nouvel
Mies
Branka
Maar dus nog een hoop dat ik nog binnen kan krijgen, heirbij nogmaals t verzoek dus