Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Haha. xXutopiaXx schreef:Oehhh wat een knapperd die halfzus van Figo keona!!![]()
Leuk dat springen Babeau!! Probeer eens of het lukt om het hoogste punt van je paard recht boven de hindernis te krijgen. Het hoogste punt zit nu na de hindernis, als je dit kan verplaatsen door je paard voor de hindernis meer te verzamelen gaat hij wat meer basculeren en springt hij ronder
Springen is zo leuk![]()
Haha.
xXutopiaXx schreef:Oehhh wat een knapperd die halfzus van Figo keona!!![]()
Leuk dat springen Babeau!! Probeer eens of het lukt om het hoogste punt van je paard recht boven de hindernis te krijgen. Het hoogste punt zit nu na de hindernis, als je dit kan verplaatsen door je paard voor de hindernis meer te verzamelen gaat hij wat meer basculeren en springt hij ronder
Springen is zo leuk![]()
Haha.

Babeau schreef:xXutopiaXx schreef:Oehhh wat een knapperd die halfzus van Figo keona!!![]()
Springen is zo leuk![]()
Haha.
Dankjewel, we zullen er op oefenen!
Vandaag mee op show geweest met het miniatuurpaardje van een vriendin

hoe oud is ze ? Ze is nog heel donker
(net zoals mijn Fur
)
Na jaren heb ik dus eindelijk een eigen paardje!
Das weer een paar weekjes geleden.. Ben twee weken intern op training geweest en daar omheen aan het proberen mijn sociale leven met mijn paard en mijn werk te combineren
furioso schreef:Babeau leuk zo springen !hoe oud is ze ? Ze is nog heel donker
(net zoals mijn Fur
)
Hoe oud is Fur?
Nu maar weer even terug gaan dressuren! 

Hij blijft maar donker