Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik heb een hekel vuurwerk kun je toch wel rustig zeggen. Alleen als het in Scheveningen wordt afgestoken door profs en ik met me vingers in me oren kan kijken vind ik het leuk
. Voor de rest erger ik me nu al mateloos aan kleine pokke-jochies bij ons in de straat die al volop vuurwerk afsteken.. En dan ook nog illegaal, zulke rotklappen. Ik durf amper naar huis te lopen blegh. Ben blij als die rotzooi over is!
. 
evdpanne schreef:Ik ben ook niet zo'n fan van vuurwerk! Shaggy heeft er gelukkig niet veel van maar het veulen wat net gearriveerd was op stal is al uit zijn paddock gesprongen toe ze schrok van het vuurwerk. Wel een belofte voor de toekomst want het is een richting springen gefokt veulen.
heikedenise schreef:Prinslover schreef:Wat een rotkinderen zijn het ook! Arme pup ook.. Doe je toch niet..
ik snap ook niet dat je het lef in je heb om zo'n rotje naar zo'n kleintje te gooien
en 1 terror-terrier in huis vind ik voor nu eigenlijk wel genoeg

Die zal het vast nooit meer doen. Wij hadden vorig jaar hier dat gasten een eend te pakken hadden en een rotje in hun kont deden. Dat was echt super zielig! Helaas hebben ze die gasten nooit te pakken gekregen.
! Das een leuke.
. Geniet ervan! Wat ga jij doen vanavond?
.
) . Paardjes gaan het wel weer overleven.
Gister heeft ze de laatste onderzoeken gehad en 6 januari krijgen we daar de uitslag van. Dan weten we hoe goed/slecht ze ervoor staat en wat de behandeling gaat zijn.