[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

heikedeniseJarig

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 17:53

gefeliciteerd angela en zoals je al zegt hopelijk komen er nog mooie jaren bij

michelle zal even in je topic reageren

heikedeniseJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 09:07

Goedemorgen dames en heren

het is rustig hierzo, iedereen klaar voor oud & nieuw,
vuurwerk in huis?

hier blijf ik lekker binnen zitten met het vuurwerk ben bang van vuurwerk

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 09:49

Goedemorgen!

Haha Denise, ik dus ook al :o . Ik heb een hekel vuurwerk kun je toch wel rustig zeggen. Alleen als het in Scheveningen wordt afgestoken door profs en ik met me vingers in me oren kan kijken vind ik het leuk :+ . Voor de rest erger ik me nu al mateloos aan kleine pokke-jochies bij ons in de straat die al volop vuurwerk afsteken.. En dan ook nog illegaal, zulke rotklappen. Ik durf amper naar huis te lopen blegh. Ben blij als die rotzooi over is!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 10:39

Ik ben ook niet zo'n fan van vuurwerk! Shaggy heeft er gelukkig niet veel van maar het veulen wat net gearriveerd was op stal is al uit zijn paddock gesprongen toe ze schrok van het vuurwerk. Wel een belofte voor de toekomst want het is een richting springen gefokt veulen :P.

heikedeniseJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 11:38

ben blij dat ik dus niet de enige ben, ik durf ook niet over straat hoor, en wat je zeg al die (pokke)kinderen hier in de buurt gooien het nog naar je toe ook.

gisteren liep ik met het kleintje buiten te wandelen dus gooien ze vlak voor ons een rotje nou ik schrok nog harder dan die kleine :(
heike is redelijk rustig met vuurwerk maar zijn luik gaat wel dicht en de radio gaat aan zodat die wel lekker rustig staat.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 12:11

_-:( Wat een rotkinderen zijn het ook! Arme pup ook.. Doe je toch niet..

heikedeniseJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 13:14

Prinslover schreef:

ik snap ook niet dat je het lef in je heb om zo'n rotje naar zo'n kleintje te gooien

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 13:34

Esther: Hele mooie foto's, vooral die laatste.

Ilona: Jij hebt ook weer behoorlijk wat pic's gemaakt, wat is Chico weer een mooie clown! *-:) <3

Martine: Wat een schatjes, mn hart smelt helemaal! (gelukkig de sneeuw ook) <3

Denise: Wat een gedoe dat vuurwerk he!? Vooral met de beesten. Mijn vorige hond was als de dood van vuurwerk. Als pup hebben ze vuurwerk naar hem gegooid, vervolgens heeft hij maanden straatvrees gehad. Gelukkig zijn mijn man en ik inventief genoeg geweest om hem hier vanaf te krijgen. Ninjo, onze huidige hond, reageert totaal niet. Wat een verademing is dat!

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 13:49

Hier nog wat slechte kwaliteit foto's van mijn kanjer!

Ald Dable, Angora wollen vacht met appels....
Afbeelding

Afbeelding

Tijdens wandeling, o zo alert!
Afbeelding

Met buurman, Lipizaner Theo
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vergadering
Afbeelding

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 14:41

evdpanne schreef:
Ik ben ook niet zo'n fan van vuurwerk! Shaggy heeft er gelukkig niet veel van maar het veulen wat net gearriveerd was op stal is al uit zijn paddock gesprongen toe ze schrok van het vuurwerk. Wel een belofte voor de toekomst want het is een richting springen gefokt veulen :P.

Arm veulen wat schrik betreft. Moet daardoor denken aan een veulen wat een staleigenaar had gefokt van een stal waar Frío stond. Was ook springgefokt en geselecteerd voor een veulenveiling. Tijdens het bieden werd ie het zat en sprong hij ineens de bak uit richting stallen. Bieden ging ineens weer een stuk sneller :D

heikedenise schreef:
Prinslover schreef:

ik snap ook niet dat je het lef in je heb om zo'n rotje naar zo'n kleintje te gooien

Is geen lef, is lafheid. Bij 1 van onze honden ooit ook gedaan door 2 patsertjes op een fiets. Snel wegrijden toen ik riep dat het grote lafbekken waren. Voorbijganger met hond was ook loeiwoest. Patsertjes durfden uiteraard niet terug te komen. Laf met losse steekjes.

NouvelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 14:46

Bah, ik vind het altijd een ramp met dieren deze tijd van het jaar...
Ik heb er zelf al een enorme hekel aan, aan die knallen, en de dieren maak je er ook verre van blij mee...

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 14:52

Oh die pups, tis maar goed dat ik daar niet zit <3 en 1 terror-terrier in huis vind ik voor nu eigenlijk wel genoeg :D

Hier knallen ze ook maar het valt reuze mee denk ik vergeleken met andere gebieden, zo rond 22.00 uur morgen gaan hier de bovenluiken van de stallen wel dicht, radio aan en hopen dat ze er weer ok doorheen komen. Het knallen boeit ze niet maar dat gefluit van die pijlen enz daar wordt PI altijd wel wat nerveus van.

heikedeniseJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 14:55

alicia - leuke foto's van dable en hij heeft echt een teddyberen vachje :D
en gelukkig was het maar een klein rotje en was de de schrik bij die kleine snel weg, maar de grote vorige hond van mijn vriend is ook altijd bang gebleven daardoor

branka - wat je zeg ze zijn idd laf, want als je zeg dat ze terug moeten komen rennen ze hard weg

ellis - het vuurwerk is zeker een ramp voor die dieren, gelukkig is het maar 1x per jaar

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 16:08

Martine: Jaloers!! Nee, ik heb echt een bloedhekel aan winter/kou/sneeuw en dergelijke... Kan niet wachten tot de lente en zomer er aan komt!

Ik moet zeggen dat ik hier nog maar 1 knal heb gehoord. Heerlijk zo'n dorpje, echt een verschil waar ik altijd met mijn ouders woonden.
Ook op stal heb ik niks gezien/gehoord, verwacht ook niet dat daar veel geknald wordt (echt in de polder).

Was het bij jullie ook zo mistig? Je zag vandaag geen hand voor ogen, het is nu eindelijk wat opgelost.
Paarden vandaag weer ge-ent, die kunnen er weer tegen :j

heikedeniseJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 17:11

hier is het nog niet misstig, maar ze hebben het wel opgegeven
fijn dat de paarden weer geent zijn,

hier is de pup net naar de dokter geweest voor zijn enting, hij was alweer 2 kilo en 1 ons aangekomen in die 12 dagen dat we hem nu hebben.
over 4 weken de laatste enting en dan kan hij er ook weer even tegen aan.

hier nog 3/4 kwartier werken en dan eindelijke weekend.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 17:18

martine: schattige puppies!

denise: steken ze al zoveel af bij jullie? ik ben er ook bang van, blijf liever binnen!
Bah wat misselijk om naar dieren en mensen te gooien! Die zouden ze echt wat moeten doen! Oude mensen durven ook al niet over straat door dit tuig!

Zondag lekker op wintersportvakantie :D

Beetje vroeg, maar iedereen alvast fijne jaarwisseling!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 23:41

Bij ons is het alweer aardig druk met vuurwerk, de hele dag door al aardige klappen..
Maar op zich waar Maheeba staat is het wel rustig dat is in Delft in de TU wijk dus merendeels schoolgebouwen.
Ze geven bij ons muisjes op stal, moet wel zeggen dat ik dat wat overdreven vind! Zo went je paard er helemaal nooit aan lijkt mij..
Dus Maheeba krijgt het dan ook echt niet, gewoon lekker veel hooi erin gooien en muziekje aan.

Ah wat zielig om dat naar beesten te gooien! Wij hadden vroeger 2 rottweilers 1 grote reu en een pup. Werd naar de pup gegooid heb me moeder de reu los gelaten en die heeft toen die gozer gebeten :) Die zal het vast nooit meer doen. Wij hadden vorig jaar hier dat gasten een eend te pakken hadden en een rotje in hun kont deden. Dat was echt super zielig! Helaas hebben ze die gasten nooit te pakken gekregen.

Iedereen alvast de beste wensen voor 2011 en dat het maar een jaar met veel gezondheid & plezier mag worden!! :D

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 00:58

Madelief, het was hier enorm mistig, einde middag zag je geen hand voor ogen meer, later op de avond was het weer helemaal weg.
Vuurwerk naar mijn honden gooien is soort van heel stom, ben nogal opvliegerig O:)

NouvelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 01:00

Hier is het ook wat mistig, tenminste dat was het begin van de avond, weet niet hoe het nu is...

Hier is het nog opvallend rustig, af en toe een paar knallen, maar verder nog weinig...
gelukkig maar!
De paarden staan tegen de woonwijk aan, dus zo gauw het knallen begint kunnen ze niet meer naar buiten...
hoop dus dat ze morgen nog even lekker een poosje naar buiten kunnen!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 10:32

Beda, haha moest lachen om jouw terror-terrier woord :D ! Das een leuke.

Mies, veel plezier op vakantie :D . Geniet ervan! Wat ga jij doen vanavond?

En idd heel laf om naar dieren te gooien, of naar mensen. Jammer dat ouders dan ook geen goed toezicht houden en hier iets van zeggen, al valt het natuurlijk niet altijd tegen te houden... Maar goed. Hopen dat het snel weer voorbij is met het vuurwerk, dan is alles weer lekker normaal! Wat een vreselijk verhaal Mies, over die eend :( .

Chico staat lekker in de polder, en daarom in de verte zie je dan mooie kleurtjes, maar die geeft er op afstand dan weinig om los (als ik erop zit is het vast ineens wel eng :+ ) . Paardjes gaan het wel weer overleven.

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 11:06

Denise: Ah, de kilo's komen er nu flink aan? Goed teken!

Michelle: Waar ga je op vakantie?

Miichelle90: Goeie actie van je moeder, die gast denkt wel 2x na nu. Wat zielig van die eend, ziek gewoon!

Hier wordt flink geknald, de hond reageert gelukkig totaal niet. Dable staat in de polder, dus lekker rustig voor hem.

Iedereen alvast een fijne jaarwisseling toegewenst en al het beste voor 2011.

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 17:39

Ik wil iedereen een fijne jaarwisseling en een gelukkig 2011 wensen.

Wij gaan niet zo goed van start. Het gaat niet goed met mijn oma. We weten sinds woensdag dat ze darmkanker heeft |( Gister heeft ze de laatste onderzoeken gehad en 6 januari krijgen we daar de uitslag van. Dan weten we hoe goed/slecht ze ervoor staat en wat de behandeling gaat zijn.

Ik heb dus wel bijgelezen maar heb even geen puf om overal op te reageren.

NouvelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 01:52

iedereen de beste wensen voor dit nieuwe jaar!
dat het maar een gezond, gezellig en gelukkig jaar mag worden!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 02:57

Beste wensen allemaal *\o/*

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 11:34

Angela: Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. :(:) Ik hoop dat jullie 6 januari goed bericht ontvangen.