Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
evdpanne schreef:Zilfstar: Oei balen van die plek zeg! Misschien heeft ie ergens vast gezeten of zelf staan schuren. Een halster veroorzaakt dat over het algemeen niet....
Cythia: Wat een mooie kudde heb jij.
Heidi: Hahahahahaha die Baron. Gelukkig maar dat ie zich zo gedraagd, hij zit in ieder geval erg goed in zijn vel
.
nombrado schreef:idefix4 schreef:
ohhhh mooie foto
dit is sam toch?
Wat mij opvalt aan deze foto, is dat Sam in vrijheid al "aan de teugel" loopt ( is eigenlijk ook een verkeerde uitdrukking ) Zijn neusje is iets voor de loodlijn, wat hij nodig heeft om te verruimen vanachter.
Je ziet ook mooi zijn rug recht in 1 lijn met hals.... , nu een ruiter er op fotoshoppen en klaar is klara
frankiej schreef:hahaha weer eens wat anders om je eigen kids via internet te kunnen blijven zien. mooie plaatjes saida. gezellige boel geweest zo te zien.
nombrado en malin: tja, sam loopt uit zichzelf idd lekker, vooral de galop is top. feit blijft dat ie met rijden liever lui dan moe is en daarom op alle mogelijke manieren z'n bit vast probeert te pakken om onder het werk uit te komen. als je dat eenmaal doorbroken weet, is er geen fijner paard om op te zitten dan hij.
straks denk ik ff met sam in de bak rijden, en met des een buitenritje. tis nu toch lekker rustig in de polder. msgien dat ik naar een natuurgebied rijd.