Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tju ik reed al een keer verkeerd, ken die Z-bordjes toch niet meer, is vier jaar geleden!!
evdpanne schreef:Zilfstar: Oei balen van die plek zeg! Misschien heeft ie ergens vast gezeten of zelf staan schuren. Een halster veroorzaakt dat over het algemeen niet....
Cythia: Wat een mooie kudde heb jij.
Heidi: Hahahahahaha die Baron. Gelukkig maar dat ie zich zo gedraagd, hij zit in ieder geval erg goed in zijn vel
.
nombrado schreef:idefix4 schreef:
ohhhh mooie foto
dit is sam toch?
Wat mij opvalt aan deze foto, is dat Sam in vrijheid al "aan de teugel" loopt ( is eigenlijk ook een verkeerde uitdrukking ) Zijn neusje is iets voor de loodlijn, wat hij nodig heeft om te verruimen vanachter.
Je ziet ook mooi zijn rug recht in 1 lijn met hals.... , nu een ruiter er op fotoshoppen en klaar is klara

Ik ga toch echt niet m'n best doen voor jou, hoor!

frankiej schreef:hahaha weer eens wat anders om je eigen kids via internet te kunnen blijven zien. mooie plaatjes saida. gezellige boel geweest zo te zien.
nombrado en malin: tja, sam loopt uit zichzelf idd lekker, vooral de galop is top. feit blijft dat ie met rijden liever lui dan moe is en daarom op alle mogelijke manieren z'n bit vast probeert te pakken om onder het werk uit te komen. als je dat eenmaal doorbroken weet, is er geen fijner paard om op te zitten dan hij.
straks denk ik ff met sam in de bak rijden, en met des een buitenritje. tis nu toch lekker rustig in de polder. msgien dat ik naar een natuurgebied rijd.
Weer super lekker hoor, vertrouwd op mn eigen vent. Daarvoor ben ik op mini-meeting bij Michelle en Shannon geweest die op crosstraining gingen in Zundert, en dat was echt heel erg leuk! Als ik weer van de bloedverdunners af ben, ga ik daar ook zeker naar toe. Was echt gaaf, ik sta te popelen om daar ook eens te kunnen rijden. Ik heb echt ontzettend veel foto's van Mies gemaakt, ik hoop dat ze gelukt zijn. Ik ben heel benieuwd want die twee deden het super samen (ondanks dat Shannon af en toe zo haar eigen ideeen erover had
). De rest horen jullie van haar!
Zoner airco?
Vind dat echt niet kunnen, bij mijn vriend is dat ook zo..
Kan er niks aan doen maar wij hadden zo'n shet op de manege die zo heette 
Wat een gaaaaf beest zeg! En heeft het de 37 graden bij jullie gehaald?

Ons katje heeft wel een belletje om, mooi halsbandje, en er zit heel veel rek in (elastiek) waardoor als ze blijven hangen ze er uit moeten kunnen.
Leuk van je opleiding!

Kan me voorstellen dat dat even je raakt..

Mooie foto's van je paardden!

), hopelijk heb ik vanaaf nog even tijd!

hihi....

Daarna naar Gorinchem gegaan. Had de mr jummy weekplanner v.d. sultana bijelkaar gespaard 
Heb nog een roze boodschappenkrat gekocht
En voor 5 euro een super leuk rokje bij de Hema in de opruiming 
Gezellig geklept, nog een dekking gezien. Toen was Jan er inmiddels en hebben we Flan op de wei gezet. Ze kregen net nieuw stuk. Flan stond daar al maar die eigenwijs ging nog ff kijken ook bij haar vrienden dus uiteindelijk kwam ze toch meegedraafd.. was niet ontevreden daarover.

en daar houd ie zo van