[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AnnashJarig
Blogger

Re: [HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 09:17

Goedemorgen!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 09:19

:wave:

AnnashJarig
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 09:19

Ik heb stiekem zin in vanmiddag :D :+

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 09:21

wat ga je doen dan :o

AnnashJarig
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 09:22

Z1 starten... hahahahaha.
Gisteren in de wei 2 krukjes neergezet als hoekpaaltjes en gereden _O- tju ik reed al een keer verkeerd, ken die Z-bordjes toch niet meer, is vier jaar geleden!! :')
Dus maar goed dat ik 'm een keer (al was het dan gokwerk zonder bordjes) 'gereden' heb.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 09:23

waar ga je starten :D
Ik debk niet hier dat is echt een heeel end rijden :P

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 09:24

evdpanne schreef:
Zilfstar: Oei balen van die plek zeg! Misschien heeft ie ergens vast gezeten of zelf staan schuren. Een halster veroorzaakt dat over het algemeen niet....
Cythia: Wat een mooie kudde heb jij :D.
Heidi: Hahahahahaha die Baron :). Gelukkig maar dat ie zich zo gedraagd, hij zit in ieder geval erg goed in zijn vel :D.

Nee normaal niet. Maar dit halster is dus om de neus ook verstelbaar en daar zit dus een platte gesp precies bij die plek. Mijn vermoeden is dus dat hij inderdaad heeft lopen schuren, rollen OF dat een ander paard aan zijn halster heeft zitten klooien (dat is HET spelletje bij deze groep ruinen. Al zijn ze daar de laatste tijd wel rustiger in) Onlangs lag Jippes halster in de wei eraf wrs ook door een ander paard gedaan (net zo lang klungelen tot ie af gaat). Toen heb ik niks aan zijn kin gezien. Dus dat zou ook nog kunnen dat het door spelen komt. Maar die plek zit dus echt precies onder die gesp dus het kan eigenlijk niet anders dan dat die gesp de oorzaak is. Alleen hoe??? Maar goed: halster af en nu heeft hij een normaal halster om (ook nog eens rood, staat hem beter dan dat zwart-grijze ding met die gesp) zonder gesp en veel ruimer om de neus. Hij moet wel met halster in de wei omdat het een klier is bij anderen om een halster om te krijgen als ze hem uit de wei zouden moeten halen met weeralarmen etc. Mij lukt het inmiddels goed.

AnnashJarig
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 09:25

Bij Doetinchem... dus dat is voor jou niet handig, hahahahaha.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 09:38

nee tever tenzei ik gister al begonnen ben met fietsen :+

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 09:43

nombrado schreef:
idefix4 schreef:
Afbeelding

ohhhh mooie foto

dit is sam toch?
Wat mij opvalt aan deze foto, is dat Sam in vrijheid al "aan de teugel" loopt ( is eigenlijk ook een verkeerde uitdrukking ) Zijn neusje is iets voor de loodlijn, wat hij nodig heeft om te verruimen vanachter.
Je ziet ook mooi zijn rug recht in 1 lijn met hals.... , nu een ruiter er op fotoshoppen en klaar is klara :D

Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn, echt super mooie foto, hij gebruikt zijn lijf echt zaligmakend hier! Heel mooi achterbeen, super schouder en rug! Gaaf hoor :~

Yenneke balen van je E rijbewijs, heb je geen gelegenheid om zelf met iemand te oefenen? Dat scheelt echt zo veel! Het is echt even een gevoel wat je moet krijgen voor sturen, als je dat eenmaal kan, kun je hem overal neerzetten en draaien!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 12:38

Beda -> Foei! Bokken onder het werk!
Als je toch eens W.E. gaat starten met Piep moet je me een seintje geven, hoor!
Je zou er ook demonstraties en shows in kunnen gaan geven! *D

Sanne -> Kan hij nog niet buiten blijven staan dan, met een vriendje?
Brave Igneo bij de hoefsmid!
Leuk is dat hè, dat clickeren?
Rints begint nu steeds beter door te krijgen dat 'click' betekend dat ze dan snel iets lekkers krijgt, maar ook dat ze voor die click eerst iets moet doen.

Eline -> Fijn dat Atlas weer goed loopt!
Nu nog je zadel afwachten en er weer op?

Heidi -> Hoe was het buitenritje?
*lees net je verhaal* Erg leuk dus en veel gelachen! :D

Martine -> Vervelend dat Darius zoveel plast, heeft ie geen blaasontsteking?
Grondwerk is ook leuk om te doen, ik ben ook wel eens met een vlaggetjesslinger bezig geweest.
Uiteindelijk rende ik met die slinger door de bak, met Rintske vrolijk achter mij aan, hahaha!
Zo kan je nog veel meer leuke dingen verzinnen om mee bezig te zijn vanaf de grond.
Kan je niet van hout een soort van lage schutting om je zwembad maken?
Kunnen de honden er niet meer aan knauwen.

Kelly -> Jeetje, wat kl*te voor Vera!
Ik hoop dat de chemo aanslaat en de tumor er idd afvalt!

Yenneke -> Jammer dat je het niet hebt gehaald, zeg!
Nog maar een poging doen in september!
Kan je ondertussen wel zelf oefenen?

Frank -> Het was zeker gezellig met Anouk en de kids!
Ik heb ook nog wat foto's gemaakt van Anouk op Rints met jouw camera, en van je kids.
Hopelijk zijn ze gelukt! ;)

Wanda -> Ik zou de wond eerst goed schoonmaken met Betadineshampoo, en daarna gewoon zo laten.
Wel regelmatig even schoon spoelen mocht het vies zijn.
Je kan hem ook eventueel voorlopig een halsband (koeienband) om doen zodat ie toch makkelijker te pakken is, maar de plek niet verder geïrriteerd wordt.

Ilona -> Al wat met wijken bezig las ik. :+
Meeting was gezellig! Alledrie de kids hebben op Rintske rondgehobbeld. ;)

Cynthia -> Gaaf hoor, al die paarden om je heen!

Gistermiddag dus de meeting gehad met Anouk en de kids.
Ik was bijna klaar met opzadelen toen ze aankwamen.
Eenmaal in de bak ben ik eerst even gaan instappen en losrijden, maar jeetje zeg, Rints had er echt totaal geen zin in!
Ik merkte het al toen ik haar uit de wei haalde, ze wilde niet meelopen en ze wilde de stal niet in.
En onder het zadel was ze dan ook totaal niet aan het been, ze was niet op de hoefslag te krijgen en ze was zo traag als dikke str*nt.
Achteraf had ik haar even wat wakker moeten maken met overgangen rijden, maar daar stond ik even niet bij stil.
Ik heb nog een galopje gedaan en toen Anouk erop gelaten.
Ook Anouk had zoiets van; Zow! Ik moet er flink aan werken!
Helemaal met een ander op haar rug (die ook nog zoekende is naar de knopjes) heeft ze dan zoiets van; Ja doei! :evaw: Ik ga toch echt niet m'n best doen voor jou, hoor!
Terwijl Anouk me Rintske worstelde hield ik me bezig met Sabrina, Michelle en Bas.
De meiden mochten foto's en filmpjes maken met mijn toestelletje, en ik heb foto's gemaakt van hun allemaal met het toestel van Frank en Anouk.
Ik zal snel kijken wat er voor foto's zijn gemaakt, mochten er nog wat leuke tussen zitten dan plaats ik ze nog wel hier. *D

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 13:30

Yenneke: Jammer zeg dat je niet geslaagd bent. Volgende keer beter.

Cynthia: Wat lekker om weer bij je paardjes te kunnen zijn. Wat zullen ze je gemist hebben. Wat een flink veulen zeg.

Heidi: Jullie zijn echt een gevaarlijk stel. Haha. Gauw een blokje om als jullie langskomen.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 13:46

Hier dan de foto's, gemaakt door de SAMIBA en co. (SAbrina/MIchelle/BAs)
Deze meiden en jongeheer zijn ook in te huren voor een schappelijk spaarpotbedragje. :$

http://i84.photobucket.com/albums/k10/Huissie/Foto/01-56.jpg

http://i84.photobucket.com/albums/k10/Huissie/Foto/02-42.jpg

http://i84.photobucket.com/albums/k10/Huissie/Foto/03-39.jpg

Afbeelding

http://i84.photobucket.com/albums/k10/Huissie/Foto/05-27.jpg

Afbeelding

http://i84.photobucket.com/albums/k10/Huissie/Foto/07-16.jpg

Bas heeft overduidelijk de charmes van zijn vader meegekregen. ;)
Afbeelding

Sabrina legt mij wel even uit hoe ik foto's kan terugzien op papa's toestel.
Afbeelding

En Michelle met haar mooie jurk wat zo mooi over het zadel heen viel, als een bruidsjurk.
Afbeelding

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 14:30

hahaha weer eens wat anders om je eigen kids via internet te kunnen blijven zien. mooie plaatjes saida. gezellige boel geweest zo te zien.

nombrado en malin: tja, sam loopt uit zichzelf idd lekker, vooral de galop is top. feit blijft dat ie met rijden liever lui dan moe is en daarom op alle mogelijke manieren z'n bit vast probeert te pakken om onder het werk uit te komen. als je dat eenmaal doorbroken weet, is er geen fijner paard om op te zitten dan hij.

straks denk ik ff met sam in de bak rijden, en met des een buitenritje. tis nu toch lekker rustig in de polder. msgien dat ik naar een natuurgebied rijd.

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 14:37

erg leuke fotos maar de kleine meid lijkt sprekend op haar vader hoor ;) wat een heerlijke meid om te zien :j

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 16:08

frankiej schreef:
hahaha weer eens wat anders om je eigen kids via internet te kunnen blijven zien. mooie plaatjes saida. gezellige boel geweest zo te zien.

nombrado en malin: tja, sam loopt uit zichzelf idd lekker, vooral de galop is top. feit blijft dat ie met rijden liever lui dan moe is en daarom op alle mogelijke manieren z'n bit vast probeert te pakken om onder het werk uit te komen. als je dat eenmaal doorbroken weet, is er geen fijner paard om op te zitten dan hij.

straks denk ik ff met sam in de bak rijden, en met des een buitenritje. tis nu toch lekker rustig in de polder. msgien dat ik naar een natuurgebied rijd.

Misschien is het gewoon een heel trots paard met een gebruiksaanwijzing, die je op zn eigen manier moet motiveren omdat hij t anders gewoon niet wíl doen voor je?

Ik kom net terug van stal, heb lekker 45 minuten gereden, ook een paar kleine rondjes draf en galop :):) Weer super lekker hoor, vertrouwd op mn eigen vent. Daarvoor ben ik op mini-meeting bij Michelle en Shannon geweest die op crosstraining gingen in Zundert, en dat was echt heel erg leuk! Als ik weer van de bloedverdunners af ben, ga ik daar ook zeker naar toe. Was echt gaaf, ik sta te popelen om daar ook eens te kunnen rijden. Ik heb echt ontzettend veel foto's van Mies gemaakt, ik hoop dat ze gelukt zijn. Ik ben heel benieuwd want die twee deden het super samen (ondanks dat Shannon af en toe zo haar eigen ideeen erover had :D). De rest horen jullie van haar!

Yen wanneer gaan we naar Karina? En Karina ben je al terug, hoe was het?

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 16:11

Iloon: Lekker hoor dat Chic ook zo goed gaat! Ja lijkt me echt iets leuks, als Fuur kan liggen, lekker knuffelen haha :D
Leuk verslagje van jullie rit :D Zoner airco? :oo Vind dat echt niet kunnen, bij mijn vriend is dat ook zo..
Shanna: Ik zat al te twijfelen, haha was wel een goede grap geweest :D
Lobke: Napoleon :D Kan er niks aan doen maar wij hadden zo'n shet op de manege die zo heette :')
Vind het ook wel een shet-naam, omdat de echte natuurlijk ook vrij klein was.
Ben jij dat op die schimmel :oo Wat een gaaaaf beest zeg! En heeft het de 37 graden bij jullie gehaald?
Is licor daar zo lastig mee, haah inderdaad gek beest :D
Sanne: Weer een veulentje voor volgend jaar! Zeker balen van Bondosa, zonde hoor..
Ben benieuwd naar Iggie zijn kleurtje dan. Met Furia heb ik dat ook vaak, die kan ook zo niet geconcentreerd zijn.
Helemaal als er andere paarden in het spel zijn.. Gefeliciteerd met het tante zijn :D
Laura: ach, achteraf viel de hitte voor mij nog best mee.. En Furia heeft er helemaal geen last van (een echte spanjaard), lijkt altijd zelfs wel of ie net een tikkie extra energie heeft dan.
Ik moet eerlijk zeggen dat het wedstrijden rijden bij mij idd een beslissing heeft gespeeld in het laten ruinen voor Furia.
Toen was ik ook nog niet echt op de hoogte van die regeling. Daarnaast wilde hij graag vriendjes met paarden worden maar we hadden bijna alleen maar merries dus stond hij alleen op de wei, dat vond ik sneu..
Ben ook wel heeel benieuwd naar je jurk, kan het niet via pb :D
Leuk rondje park, klinkt super :j Ons katje heeft wel een belletje om, mooi halsbandje, en er zit heel veel rek in (elastiek) waardoor als ze blijven hangen ze er uit moeten kunnen.
Extra bescherming stond erbij..
Debby: Agos, dat arme jongetje. Toen ik een jaar of 12 was ben ik in het zwembad op mijn voortanden geklapt, iets minder schade maar ik was in schock!
Heel snel naar de tandarts gegaan (in mijn bikini nog) die heeft het netjes gefixt, kreeg nog van die druppeltjes tegen de stress.
Hebben nooit een rekening van die tandarts gehad, was wel heel tof! super van Xantha!
Leuk van de keuring, lijkt me inderdaad een grappig gezicht al die Fjorden bij elkaar :j
Yenneke: Ik had dat laatst ook, hele middag (en al eerder een middag), op een pakketje gewacht.
Was het doodleuk bij buren verderop bezorgd en geen briefje niks! Niet die TNT, maar zo'n ander stom bedrijf.
Succes met je afrijden en lessen vandaag nog! O je hebt het niet gehaald, balen zeg op zo'n klein stukje!
Jellie: als je niet op vakantie gaat moet je toch iets :D Leuk van je opleiding!
Lekker dat je nog even kon wandelen met de paarden voor het begon te regenen.
Klinkt als een gezellig feestje! Furia doet dat wel eens als ik zijn hoef krab, dan gaat ie zich overdreven uitstrekken haha :D
Saida: Haha, dat is het verschil tussen een spaans paard en een hollands paard dan :D
Furia krijgt er juist energie van volgens mij!
Ik heb ook al een tijd niet gelongeerd. Ben eigenlijk veel te fanatiek met rijden op dit moment.
Kan niet alle dagen (ben er meestal 5) en dan zijn we meestal aan het werk ohz.
Hier ook eigenlijk geen noodweer gehad haha. Super dat je dat met Rints zo hebt kunnen oefenen!!
Trage Rints, ach kan gebeuren. Leuke foto's ook van de kids!
Kelly: :(:) Kan me voorstellen dat dat even je raakt..
Zilfstar: Gewoon spuit achter in de mondhoek, inderdaad zo gepiept. Furia vind het zelfs lekker!
Met katten is het een stuk lastiger..
Martine: Grappig dat jullie dus ook nog niet zo extreem lang samen zijn. Hebben toch best wat reacties gehad van, nu al, zo snel?
Denise: Aaah oke ik vroeg me het al af, maar Heike heeft dus lekker vakantie :D
Marialva: als je je goed voelt kan ik me voorstellen dat je niet snapt wat de dokters zeggen, zou wel goed naar ze luisteren. :j
Sterkte ermee :(:) Mooie foto's van je paardden!
Esther: Balen van je voet! super leuk een tandje :j
anouk: Fijn dat sam beter loopt op een enkelgebroken.
Foto's zijn erg gaaf bewerkt, leuk! Arme des, last van het weer :(:)
Lief dat sam zo braaf was.
Beda: Lekker op het strand gelegen, heerlijk *jaloers* !!
Superrrr foto's van Piropo, echt gaaf!! Ik hoop volgende week even bij jullie te komen kijken if c'est possible..
Snowy2004: Lekker met de lange lijnen aan de slag, leuk! Fijn dat atlas zo veel energie had :D

GVD wat is dit, ligt bokt er uit!? Vreemd... kom wel op de hoofdpagina, ooh nee nu ook niet meer :(
Ga even opruimen en dan naar Fuur (gelijk dat ik altijd in Notepad bijreageer :P ), hopelijk heb ik vanaaf nog even tijd!

... Vanavond is dus vandaag geworden.
Gisteren eerst langs bij een verjaardag, toen naar de kermis hier in Alkmaar, was wel erg gezellig (samen met vriendlief).
Er was zo'n ding die een portret schetste, dat hebben we laten doen is echt best leuk geworden!
Morgen heen met mijn nichtje en zus en vriendlief.

Vanochtend les. Furia was vd week al wat aan het hoesten, niet zo fijn :(:)
Maar goed, getemperatuurd en die was zelfs aan de lage kant, dus toch gaan lessen.
Vooral in stap gewerkt (bijna alleen maar), Furia gaat wel echt goed en doet hard zijn best. Af en toe een kuchje als ik hem lange teugel gaf, ga m maar wat honing oid geven.
Daarna Beda nog even een handje geholpen met Alegra, lief beestje, ze vond het wel een beetje spannend.

Nu net met de katten naar de DA geweest, laten vaccineren en chippen.
Erg vriendelijke man, veel uitleg gegeven ook over voer en dergelijke.
Rocky was te dik haha, maar die stond ook alweer op dieet :D

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 17:34

Madelief haha via pb zou wel kunnen hoor maar tis ook wel leuk als ik jullie met foto's kan verrassen in juni :P
Ja misschien is zo een halsbandje wel wat want het worden steeds meer vogeltjes..Lekker dat de katten gechipt zijn. De mijne heb ik ook beide meteen laten doen vind het wel zo een prettig idee.
Ennuh sja Hincapie gedraagd zich echt super als hengst dus mag hij het van mij lekker blijven.

Malin maar als jij weer kan rijden kunnen we misschien binnenkort het staprondje mastbos gaan doen??? Ik heb nog 2 weken vakantie...

Frank jaja we hebben nou al Anouk op Des gezien maar nog geen foto's van jou op Sam.... hihi...

Saida leuke foto's van Anouk, Rintske en de kids!

Wanda balen zeg van die plek onder zijn kin. Hopen dat het snel over is! Heeftie nou een ander halster aan?

Shanna en hoe is het gegaan??

Heidi aaaaaaaah wat zielig dat je niet kan uitslapen... Wie weet over een paar jaar weer...
Zozo Baron had wel last van zijn buien zeg. Ennuh zo eng zijn jullie toch niet???

Martine haha wel jammer dat die foto het niet deed je maakt me nieuwsgierig naar die make-up dozen daar :P hihi....

Cynthia oooooh als ik al die paarden van jou zo zie moet ik toch maar eens naar Tilburg komen..... Zou ze graag een keertje in het echt zien!
Fijn dat het beter met je gaat!!

Ilona Fijn dat Chico weer zo goed ging!!

Yenneke balen zeg dat je het niet gehaald hebt! ik weet hoe het voelt hihi ben al twee keer gezakt voor E achter B... *schaam schaam*

Zo en dan nu mn ego stukje...

Gister en eergister was Hincapie aan het donderen. Veel te fris en onmogelijk te rijden. Constant proberen het bit vast te pakken zijn hoofd te kantelen en een sprintje te trekken. Hij was gewoon echt poepiefris... maarja had ook paar dagen minder hoeven werken door de warmte maar had hem toch los gelaten etc...
Vandaag had ik zo iets van en nou is het afgelopen. Ben hem straal gaan negeren en ben net zo lang opnieuw gaan aandraven en galoperen (dan doettie het het liefst) tot hij het normaal kon doen. En jahoor na 15 min. gaf meneer het op.
Maar toen was ineens de mestemmer in de hoek van de bak eng... Gelukkig had ik dit na een paar rondjes weer goed voor elkaar.

Daarna heeeeeeerlijk kunnen rijden en zelfs het proefje (B-proefje) geoefend en die ging echt goed! Alleen de galop blijft een moeilijk punt maarja ach...

Was dus uiteindelijk super tevreden! Krijgtie morgen weer lekker een dagje rust (naja wel flink beweging maar niet werken anders istie weer veel te fris overmorgen haha)

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 17:43

De eerste veulens van dit jaar zijn al weer 4 maanden en vinden dat reden genoeg om lekker stoer te doen.

Zorrero, laat nu al zien hoe hij zijn hoofd later zal houden tijdens het wk dressuur in Aken
Afbeelding

Zalamera loopt liever op 2 benen. Niet handig bij de dressuur, maar wel bij andere disciplines.
Afbeelding

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 18:47

laulau85 schreef:
Wanda balen zeg van die plek onder zijn kin. Hopen dat het snel over is! Heeftie nou een ander halster aan?

Ja een hele mooie rode zonder gesp op die plek!

En meteen een felrode met Friese bies en gevoerd besteld...

AnnashJarig
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 18:59

Wohooo mensen even héél ego maar ik ben zo ONGELOVELIJK TROTS!! :D :o

Vaj was echt heel fijn. In de ring in stap wat aan de hete kant, maar al met al was ik over beide proeven (zeker voor de eerste keer) toch érg tevreden!
Winnen we beide proeven met 219 punten :oo
Godtju, hadden we al bijna vier winstpunten gehad _O-

Vaj :+:

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 19:09

Prinslover weet weet ooit een x een les DV< zou stoer zijn!

lakshmi, gelukkig heb je nog bontjes liggen daar. Fijn dat z'n hoeven er geen last van hebben.
Ja ik heb gelukkig wel een afdekzeil op t zwembad. Aan t longeren gegaan, en dat ging nog goed ook +:)+

soekse hopelijk ben je snel van je hoest af.

Machonito haha veel mensen kregen dus rooie wangen toen jullie voorbij reden haha. had t wel willen zien :))
Geluk dat t bij jullie niet regende.

Saida, gezellige meeting gehad +:)+ Rints weinig zin.. zal je net zien dan he :+
Leuke foto's.

Madelief, furia kan dus ook zo rekken.. Klinkt grappig van dat portret! Naar van die hoest van Furia maar toch wel kunnen lessen.
Katten ook weer de apk gehad :D

Laulau even je handen vol aan Hincapie.

Jan leuke foto!

Vanmorgen lekker uitgeslapen :z Daarna naar Gorinchem gegaan. Had de mr jummy weekplanner v.d. sultana bijelkaar gespaard :D
Hij is errug leuk :j Heb nog een roze boodschappenkrat gekocht :+: En voor 5 euro een super leuk rokje bij de Hema in de opruiming :)
Heb t gelijk aan gedaan haha.. Daarna thuis de boel opgeruimd en later in mijn uppie naar stal gegaan.
Jan was bezig met de laminaat vloer op de overloop en kamer te leggen :D Gezellig geklept, nog een dekking gezien. Toen was Jan er inmiddels en hebben we Flan op de wei gezet. Ze kregen net nieuw stuk. Flan stond daar al maar die eigenwijs ging nog ff kijken ook bij haar vrienden dus uiteindelijk kwam ze toch meegedraafd.. was niet ontevreden daarover.
Nu staat ze lekker te knagen :Y)
Net in de tuin gegeten. Was afgehaald en mocht van de buren wat appels en pruimen plukken :9

AnnashJarig
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 19:13

Hahahhaa Jan, jij hebt nogal plannen met Zorrero _O-
Ik vind Zalamera trouwens ook écht een heel mooi type! Wat je ervan ziet op twee benen dan. :+

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 19:29

Shanna, het begint met ambitie...
Gefeliciteerd met je Z1 debuut !! Fantastisch !!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 19:48

haaaaaaaa wat ik vandaag heb meegemaakt is niet tegeloven _O-
Er zijn wedstijden op de manege en alle manege paarden stonden buiten naast Machonito zijn landje :Y)
niks aan de hand ze staan daar vaker :P
Ik was net van plan om naar huis tegaan kwam er een vrouw aan van Jij heb toch een kleine spikkel paardje.
ik ja dat klopt nou zei ze hij loopt in het land tussen de manege paarden 8-)
hij is een pony aan het dekken :P
Ik rustig erheen van nou ja zal toch niet zo een vaart lopen toch :P
en Ja hoor Macho op Pien een kleine pony van ongeveer 110 :P _O- :')
hij maar proberen en maar mikken en lukte maar niet _O-
hahaha geen gezicht Macho die een pony van 110 probeer tedekken :')

Nou heb ik rustig Macho eraf gehaald hoewel hij er niet mee ens was en pien ook niet 8-) :D
zij wilde tegraag en Macho ook hahaha en gelijk iedere keer die kont naar hem toe draaien terwijl ik Macho zijn halstertje probeerde om tedoen :P
Nou uit eindelijk moest ik ook nog tussen de hele grote paarden om eruit tekomen :P
Macho groot maken van kom maar op ik kan jullie aan _O- :')
zo liep ie op zijn achter benen mee met zijn voor benen malen naar de grote paarden hahahaah 8-)

Macho weet nu dat ie door een ijzere hek heen kan klimmen :o
er zit wel aantal stroom draadjes tussen maar die deed het niet omdat in het losgooi bakje die tegen macho zijn landje grenst het schrikdraad is gesloopt door 1 of ander paard en ik tap daar stroom vanaf :o
dus vandaar ik nu geen stroom meer heb en Macho te slim is blijkbaar dat hij erdoor heen kruipt voor een hengstige dame :P :o

Hij was drijfnat van de zweet dus voor straf moest ie onder een lekker douche :P en daar houd ie zo van O:) :n