Enneh, is het geen idee om om bijv om 13.00u bij de LVN stand af te spreken? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Enneh, is het geen idee om om bijv om 13.00u bij de LVN stand af te spreken? 
. Ik zal vooral veel in de buurt van Baron en Llano te vinden zijn
.
even snel ego berichtje ga snel weer bij lezen 
is al weer lang geleden
veel te duur en geen leuke service, althans, vind ik
Kan je beter naar CvS in Eindhoven! Leuke winkel, niet te duur en super gezellig!
dinky girl x__Ellis schreef:
djemo schreef:dinky girl
ik heb een vraagje aan jou misschien raar , ik heb vroeger een vriendin in hendrik ido ambacht gehad
mijn vraag aan jou is ken je haar haar naam is danielle kooiman .
ben heel benieuwd hoor het graag en mischien zeg je het ook niks ,nou maar ik hoor het wel haar leeftijd is rond de 34-35 jaar groetjes marielle ( djemo)
het was wel snelwandelen, maar het is een begin! En onderweg kon hij steeds lekker grazen en na het ritje heb ik hem in de wei geborsteld...Het komt weer goed met ons!
Joris (die collie op de foto van de meeting) neem ik bijna altijd mee als ik een buitenrit ga maken, maar sinds encanto artrose kreeg (3 weken geleden) is hij eigenlijk niet mee geweest en volgens mij die week ervoor ook niet. Anyway hij was nogal ethousiast dat hij weer is meemocht en letten even wat minder goed op als normaal, dus toen er een auto, gelukkig rustig, aankwam ging hij weer ineens midden op de weg lopen..... even afgestapt en boos geworden en daarna zodra ik hem riep liep hij weer netjes achter encanto
Heb afgelope weken voornamelijk met haar in het bos gereden, lekker lange rechte stukken lopen en conditie kweken. En wat gelongeerd, vandaag beginnen met wat dressuur op te pakken

... Mies mag niet meedoen uiteraard
....

*dr is helaas geen poppetje met een hele waterval* 
Mies_Apollo schreef:![]()
![]()
Ik zag dat er in een mijnalbum nog fotos stonden die ik nog niet had opgeslagen, kon het niet laten!
knappe vent
*Begin november 2007* je zou hem toch geen artrose geven hier....*dr is helaas geen poppetje met een hele waterval*

). Ze heeft sinds december ook een nieuw verzorgpaard, wel een fries; Markus!
Een hele stoere beer, met een mega nek zeg
Hij is inmiddels al wat ouder, maar meneer heeft Z dressuur gelopen en kan er nu nog steeds wat van!
Erg leuk om hem gezien te hebben
Daarna nog even door naar amanda om die even te showen!
Amanda is nooit bij te houden op de terug weg
.
Maar gelukkig kan je nu genieten van stapritjes, VD-en en lekkere poetsbeurten! (Oh wat heb jij een geluk dat ie schimmel is
). En die foto's... tsja... die zijn echt heel gaaf! Jullie waren echt een geweldige combi die helaas het is is gegund om verder te gaan..
Echt jammer, zeker als je dan weer die foto's ziet

? Wel leuk dat je mee gaat!!