Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
soeske schreef:@ Dinkeygirl. Het is een dwarsfluit haha. Ja, dat zeurderige heeft hij wat in zijn stem eigenlijk, hij had het eerst nog erger, maar hij vind het lastig om anders te zingen.
Thnx iig!
Idra schreef:Hihi Laura, leuk verhaal!
Ook wel heerlijk van je ouders dat ze "zo maar" Greg kochten, hij was dus jouw eerste grote Welsh-liefde
Dat is wel fijn, zo'n merrie die zo moeiteloos bevalt, kan jij altijd op jouw 2 oren slapen
Rij je Vanta eigenlijk vaak? En gaan jullie dan buitenrijden of waag je er ook een sprongetje en dressuurpasje bij?
Als ik ooit een stoere Welsh zoek voor het nageslacht ( zeg nooit nooit) dan kom ik er eentje bij jou bestellen
Met wat voor job ben jij dan bezig? *benieuwd is*
Wb mijn natte bak: de grond waar hij op gelegen is is niet van mij, ik mag dat stukje gewoon gebruiken. Maar ik kan er verder dus niet veel aan doen. Het plan in de toekomst is ook wel om te verhuizen met vriend naar een plekje waar ik mijn beestjes kan meenemen en dan zou ik daar meteen een fatsoenlijke bak willen. Dus om nu nog veel kosten te gaan doen is een beetje gek.
Citaat:Bedankt allemaal voor het succes wensen voor de wedstrijd. Het heeft helaas niet veel geholpen. De bak (binnen) was loodzwaar, Licor heeft zo al veel moeite met zijn tact in draf maar nu was dat helemaal niet te doen. Te veel tactfouten dus. Tel daar nog eens bij op dat ik op wedstrijd plots niet meer weet wat rijden is en er nog maar wat op zit te suffen en ja, dan scoor je dus geen punten. Mijn galoponderdelen van mijn 1ste proef (M3) gingen dan weer beter, maar in de 2de proef (L9) heb ik hem zo aan het werk moeten houden in draf dat hij helemaal moe was tegen dat het galopwerk begon.
Wel nog wat mooie punten, zoals een 7 op appuyementen, verzamelde galop en enkele eenvoudige wissels, maar verder dus echt slecht.
Ik heb gewoon echt nog geen wedstrijdervaring, dit is mijn 5de wedstrijd en het stomme is dat ik eigenlijk al meteen op mijn trainingsniveau gestart ben. Ik had het mezelf beter wat makkelijker gemaakt door lager te starten. Want nu moet ik èn wennen aan de wedstrijdstress èn een zeker niveau halen.
Volgende keer beter, zeker? En vanavond weer wat puntjes om in de les aan te werken.
Wel heb ik sedert vanmorgen mijn BE rijbewijs! Eindelijk legaal rondrijden dus (ja ik reed al enkele maanden zonder rijbewijs, hihi), ik heb gelijk mijn L van mijn trailer verwijderd
Nu ga ik nog op zoek naar fijne job en dan vanavond weer les met Lic.
Loolapelooza schreef:Hier verder niet veel nieuws, buiten dan dat ik van MissMuts heb gehoord dat Xender zich absoluut perfect voorbeeldig gedraagt!![]()
Maja dat had ik wel verwacht want ik heb hem tenslotte wel zelf opgevoed![]()
Idra schreef:Wat goed van Xender Laura! Ik wil foto's!
Ik zal eens bij jou moeten langskomen voor een cursus zelfvertrouwen in de dressuurring
Je hebt dus absoluut gelijk wat dat niveau betreft, maar ik kan dus niet meer terug en mijn instructeur is meer van de mening "je moet op wedstrijd gaan om te laten zien wat je kan" dus volgens hem moest ik meteen op niveau starten. Ach ja, ik zal het zo moeten doen!