Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
fabske schreef:Just Eva wauw wat een gaaf dier die Pablo spam maar veel foto's hoor.
Steffie die loopt lekker te crossen op de wei Haha hopelijk een fijne rit vandaag
kusvoorjou schreef:Hoi welkom Eva! Ik had je foto's al op Facebook voorbij zien komen.. Bij fries paard of fries paarden forum weet het zo 123 niet meerwel een super mooi dier. Hopelijk gaat hij je met t rijden niet die nek er op zetten... Dan heb je je handen wel vol aan hem denk ik
maar serieus, geweldig mooi dier.
Afgelopen zondag buitenrit gehad.. En nu de hele week al niet kunnen rijden ivm werk en geen vervoer om savonds naar de manege te kunnenmorgen even rijden en zaterdag ook nog.. En dan hebben we aankomende maandag een dressuur les/clinic, van Hergen van Hall! Ik ben zoo benieuwd!
Captain schreef:Wauw hannelover, vind het setje wel echt vet! Ga zo reageren in je topic. Zag dat je ook in uitgelicht staat.
Endomondo is inderdaad een fijne app! Ik vind wel dat hij zegt dat je erg veel calorieën verbrand.Kijk, iemand die voor het eerst een uur gaat paardrijden zal dit vast wel verbranden maar een rondje van 5 kilometer bijna alleen maar stappen, soms draven en 1 galopje daar zal ik vast niet ruim 400 calorieën verbranden.
Leuke foto's Ladykim!
Steffiee, ik denk dat je best wat strenger mag zijn.Het klinkt meer als een beetje etteren omdat ze weet dat ze weer terug mag als ze doet als ze bang is. Je hoeft haar niet bont en blauw te meppen natuurlijk maar ik zou toch echt wel doorzetten. Soms moet je ze even over hun eigen onzekerheid heen helpen. Leuk filmpje ook! Let erop dat je niet naar voren valt met je bovenlichaam. Schouders naar achteren, en je handen en voeten mogen wat rustiger.
![]()
Kusjes van Floor!
Die Pablo. Oh mijn God!
Haha renskep, viel me inderdaad niet op maar gett, je paard heeft ezelsoren!
Pfff, door slechte weer en lange dagen op school niet zoveel tijd voor Menno gehad de laatste tijd. Zondag hebben we een wandeling gemaakt op de dijk, lekker stukken draven met neusje over de grond. Ook goed voor mijn conditie.
Gisteren weer heerlijk gereden, hij loopt zo ontzettend fijn de laatste tijd!Eigenlijk even kijken of er iemand binnenkort wat foto's kan maken!
[ [url=m/W6R1b4.jpg]Afbeelding[/url] ]
fabske schreef:Hanne je setje is echt chique en je nieuwe hoofdstel maakt het mooi af.
Binnenkort foto van het totaal plaatje?
[ [url=m/r2J8DC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Y4XIaL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mJZNGu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KyDBkP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zsO3oM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rRBE7t.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fotospam van star
Nieuw borsttuig even showen.
Het zit nog niet goed dat weet ik.
Maar ik ben er blij mee.
Binnenkort komen de nieuwe conchos voor mijn zadel binnen wil er nog meer bestellen voor op het borsttuig en op mijn hoofdstel
chriske schreef:Wauw sneeuw, hier lekker zonnetje gehad!
Zou graag een keer bij jou en menno willen komem kijken en foto's maken weet alleen niet hoe ver dat is haha
Wauw wat een nek heeft die spetter van jou jUst_eVa! Mag je zeker vaker showen
Wat gaaf kusvoorjou, iets leuks om naar uit te kijken
Vandaag weer eens met neckrope gereden, ze is onwijs druk maar man der galop was zooooo rustig haha! Dat ze druk is komt omdat we afgelopen zondag niet naar buiten zijn geweest kan ze niet lekker even galopperen en der koppi leeg maken. Achjah over 2 weekjes hopelijk weer