[FOTO] Friese paarden

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Pikkepor

Re: [FOTO] Friese paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 09:57

Veel plezier kusvootjou!! Hier ook al de hele week druk. Morgen is vriend jarig dus even kijken of ik vandaag tussen de voorbereidingen ook nog even kan gaan

Dat is balen Steffie... Ik was zondag met mijn andere bijrijdpony en eigenaar naar het bos geweest. Ik was blij toen we tussen de bomen waren, want buiten het bos waaide het ook vreselijk.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 10:35

Wauw hannelover, vind het setje wel echt vet! Ga zo reageren in je topic. Zag dat je ook in uitgelicht staat. *\o/*
Endomondo is inderdaad een fijne app! Ik vind wel dat hij zegt dat je erg veel calorieën verbrand. :') Kijk, iemand die voor het eerst een uur gaat paardrijden zal dit vast wel verbranden maar een rondje van 5 kilometer bijna alleen maar stappen, soms draven en 1 galopje daar zal ik vast niet ruim 400 calorieën verbranden. :+
Leuke foto's Ladykim!
Steffiee, ik denk dat je best wat strenger mag zijn. :o Het klinkt meer als een beetje etteren omdat ze weet dat ze weer terug mag als ze doet als ze bang is. Je hoeft haar niet bont en blauw te meppen natuurlijk maar ik zou toch echt wel doorzetten. Soms moet je ze even over hun eigen onzekerheid heen helpen. Leuk filmpje ook! Let erop dat je niet naar voren valt met je bovenlichaam. Schouders naar achteren, en je handen en voeten mogen wat rustiger. :j
Kusjes van Floor! <3
Die Pablo. Oh mijn God! _O_
Haha renskep, viel me inderdaad niet op maar gett, je paard heeft ezelsoren! :')

Pfff, door slechte weer en lange dagen op school niet zoveel tijd voor Menno gehad de laatste tijd. Zondag hebben we een wandeling gemaakt op de dijk, lekker stukken draven met neusje over de grond. Ook goed voor mijn conditie. :')
Gisteren weer heerlijk gereden, hij loopt zo ontzettend fijn de laatste tijd! <3 Eigenlijk even kijken of er iemand binnenkort wat foto's kan maken!

Afbeelding

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 11:07

fabske schreef:
Just Eva wauw wat een gaaf dier die Pablo spam maar veel foto's hoor.

Steffie die loopt lekker te crossen op de wei Haha hopelijk een fijne rit vandaag

Het ergste is nog, ik zat er eerst nog op (waren beetje vrijheidsdressuur aan het oefenen in de andere wei), dus ik spring eraf, en maak rustig dat touwtje los, en toen die los was, was het echt broeeeeeem vol gas naar de andere wei! _O-, stond ik daar met m'n touwtje :')

kusvoorjou schreef:
Hoi welkom Eva! Ik had je foto's al op Facebook voorbij zien komen.. Bij fries paard of fries paarden forum weet het zo 123 niet meer :) wel een super mooi dier. Hopelijk gaat hij je met t rijden niet die nek er op zetten... Dan heb je je handen wel vol aan hem denk ik :) maar serieus, geweldig mooi dier.

Afgelopen zondag buitenrit gehad.. En nu de hele week al niet kunnen rijden ivm werk en geen vervoer om savonds naar de manege te kunnen :( morgen even rijden en zaterdag ook nog.. En dan hebben we aankomende maandag een dressuur les/clinic, van Hergen van Hall! Ik ben zoo benieuwd! :)

Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik die man (of vrouw :o ) niet ken, maar ga hem even opzoeken!
Alvast heel veel plezier!
Ken het probleem hoor, dat je bijna niet kan rijden... Heb er ook last van :(:)

Captain schreef:
Wauw hannelover, vind het setje wel echt vet! Ga zo reageren in je topic. Zag dat je ook in uitgelicht staat. *\o/*
Endomondo is inderdaad een fijne app! Ik vind wel dat hij zegt dat je erg veel calorieën verbrand. :') Kijk, iemand die voor het eerst een uur gaat paardrijden zal dit vast wel verbranden maar een rondje van 5 kilometer bijna alleen maar stappen, soms draven en 1 galopje daar zal ik vast niet ruim 400 calorieën verbranden. :+
Leuke foto's Ladykim!
Steffiee, ik denk dat je best wat strenger mag zijn. :o Het klinkt meer als een beetje etteren omdat ze weet dat ze weer terug mag als ze doet als ze bang is. Je hoeft haar niet bont en blauw te meppen natuurlijk maar ik zou toch echt wel doorzetten. Soms moet je ze even over hun eigen onzekerheid heen helpen. Leuk filmpje ook! Let erop dat je niet naar voren valt met je bovenlichaam. Schouders naar achteren, en je handen en voeten mogen wat rustiger. :j
Kusjes van Floor! <3
Die Pablo. Oh mijn God! _O_
Haha renskep, viel me inderdaad niet op maar gett, je paard heeft ezelsoren! :')

Pfff, door slechte weer en lange dagen op school niet zoveel tijd voor Menno gehad de laatste tijd. Zondag hebben we een wandeling gemaakt op de dijk, lekker stukken draven met neusje over de grond. Ook goed voor mijn conditie. :')
Gisteren weer heerlijk gereden, hij loopt zo ontzettend fijn de laatste tijd! <3 Eigenlijk even kijken of er iemand binnenkort wat foto's kan maken!

[ [url=m/W6R1b4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dankjewel! Ja soms denk ik dat dus ook, staat ze gewoon stil, en een beetje deuzig om zich heen te kijken.... :?
Bedankt voor de tips! De rijfilmpjes zijn wel van de zomer van vorig jaar, toen ik haar nog maar net reed, dat ene filmpje in de binnenbak is het meest recent! Ik moet indd op mn handen en voeten letten :o
Dankjewel! :)
Edit; Wat blijft menno knap zeg <3

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 11:08

Op het moment is het hier volle bak aan het sneeuwen... -O-
Dus ik weet nog niet wat ik ga doen met het rijden vandaag :n

chriske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 20:32

Wauw sneeuw, hier lekker zonnetje gehad!

Zou graag een keer bij jou en menno willen komem kijken en foto's maken weet alleen niet hoe ver dat is haha :P

Wauw wat een nek heeft die spetter van jou jUst_eVa! Mag je zeker vaker showen :D

Wat gaaf kusvoorjou, iets leuks om naar uit te kijken ;)

Vandaag weer eens met neckrope gereden, ze is onwijs druk maar man der galop was zooooo rustig haha! Dat ze druk is komt omdat we afgelopen zondag niet naar buiten zijn geweest kan ze niet lekker even galopperen en der koppi leeg maken. Achjah over 2 weekjes hopelijk weer :)

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 20:56

Haha pablo is onder het zadel eigelijk heel makkelijk hij loopt zelf al netjes nagevelijk met z'n
hoofd!
Vandaag weer gestapt met hem, hij heeft geen moment last gehad van het castreren, dat is toch wonderlijk!

chriske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 21:03

Dat is al super fijn!

LadyKim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-16 23:33

Nog steeds geen tijd gehad om te reageren ... :(

Maar wilde deze wel met jullie delen ! :')
Afbeelding

chriske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 23:38

Haha jah die is echt geniaal!

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 12:19

hahahah die is leuk :')!

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 13:52

dankje captain :o ja echt leuk *\o/*

sneeuw?! <<)

haha had hem al gezien echt grappig :')

mijn nieuwe hoofdstel is gister binnengekomen moest hem natuurlijk gelijk even passen :D Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 15:04

waut, wat een chique!! <3

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 15:15

Ja he :wow: <3

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:34

Hanne je setje is echt chique en je nieuwe hoofdstel maakt het mooi af.
Binnenkort foto van het totaal plaatje?

Ladykim grappig ja die kwam ik ook tegen.

Chris floor doet het echt netjes joh.
Nu ik beetje gesetteld ben gauw een keer afspreken.

Captain gave hackamore ook!.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Fotospam van star
Nieuw borsttuig even showen.
Het zit nog niet goed dat weet ik.
Maar ik ben er blij mee.
Binnenkort komen de nieuwe conchos voor mijn zadel binnen wil er nog meer bestellen voor op het borsttuig en op mijn hoofdstel :)

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:57

Wauw!! dat is ook erg mooi!!

chriske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 18:22

Mooi fabienne! Staat der super :) jah inderdaad snel keertjs afspreken!

Hoe is de buitenrit gegaan Steffiee_?

Sjiek de friemel hoor hannelover, heel mooi :)

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 18:23

Chriske, ik ga morgen pas! Heb een andere bokker gevonden, die in de buurt woont, dus we gaan morgenmiddag eens kijken of het gaan lukken met mevrouwtje dribbel en co :')!

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 18:24

fabske schreef:
Hanne je setje is echt chique en je nieuwe hoofdstel maakt het mooi af.
Binnenkort foto van het totaal plaatje?
[ [url=m/r2J8DC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Y4XIaL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mJZNGu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KyDBkP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zsO3oM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rRBE7t.jpg]Afbeelding[/url] ]

Fotospam van star
Nieuw borsttuig even showen.
Het zit nog niet goed dat weet ik.
Maar ik ben er blij mee.
Binnenkort komen de nieuwe conchos voor mijn zadel binnen wil er nog meer bestellen voor op het borsttuig en op mijn hoofdstel :)

dankje :D ja 19 maart heb ik weer wedstrijd dus dan ong. heb ik een foto :o

mooi tuig! <3

dankje chris :D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 19:43

chriske schreef:
Wauw sneeuw, hier lekker zonnetje gehad!

Zou graag een keer bij jou en menno willen komem kijken en foto's maken weet alleen niet hoe ver dat is haha :P

Wauw wat een nek heeft die spetter van jou jUst_eVa! Mag je zeker vaker showen :D

Wat gaaf kusvoorjou, iets leuks om naar uit te kijken ;)

Vandaag weer eens met neckrope gereden, ze is onwijs druk maar man der galop was zooooo rustig haha! Dat ze druk is komt omdat we afgelopen zondag niet naar buiten zijn geweest kan ze niet lekker even galopperen en der koppi leeg maken. Achjah over 2 weekjes hopelijk weer :)

Een uur volgens mij! Menno staat bij Kesteren!
Mooi tuig fabske! <3
Hannelover gaaf hoofdstel! :oo Wat heeft je paard verder om? Soort eczeemdeken?

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 20:11

Captain schreef:
Hannelover gaaf hoofdstel! :oo Wat heeft je paard verder om? Soort eczeemdeken?

dankje :D een hoodie ;) voor als ze gaat schuren dat ze het dan niet kapot schuurt noudoet ze dat in de winter niet zo maar toch voor de zekerheid doen we hem effies om :D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 21:34

<3 <3 <3 <3

Afbeelding

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 10:28

Haha captain, blijerds :D

Mooi hoofdstel hannelover!

Succes vandaag Steffie +:)+

Gaaf tuig Fabske!

Hier lag van de week ook sneeuw, heel even maar gelukkig!

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 10:40

Aaah Captain, dat koppie :D!
Dat lipje ook vooral <3!

Dankjewel, moet vandaag toch in mn uppie, ga dinsdag met de andere bokker :)!

chriske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 10:50

Succes Steffiee_ :)

Blije menno, oranje staat hem echt zo goed!

Nog even hoe het was bij de osteopaat, ik was stik zenuwachtig haha! Eerder of er iets zijn zitten wat ik niet door hem gehad, maar ze zag er goed uit :D helaas wel te horen gekregen dat der linkerkant van der rug door een hele lange tijd een verkeerd zadel op te hebben gehad een soort van 'verlamd' is. Doordat ze er zo lang pijn aan heeft gehad maar er niks aan gedaan is der linkerkant jah een soort gevoelloos.. schrok hier enorm van en weet ook precies om welk zadel het gaat! Aangegeven aan de eigenaresse dat ze deze en niet meer op moet leggen(voor de 100ste keer) en nu maar hopen dat ze het ook echt niet doet..

Verder verschillende plekken los gemaakt, 1 behandeling was voldoende en ze heeft verschillende momenten staat slapen haha :P so I am happy!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 17:03

Wat naar Chriske dat een zadel zoiets al kan doen he! :oo Kan het gevoel wel weer terugkomen? Wel fijn dat 1 behandeling al voldoende was!

Vandaag heeft het overbuurmeisje op Menno gereden, heb een topic geopend! :D
[RIJ-ITP] Van shetlander naar fries! Wennen!