@Priztwir: Wat een knapperd! Hij heeft ook een heel lief hoofdje zeg. @Madelief: Lekker achterbeen heeft hij zeg! Hij lijkt alweer gespierder te zijn geworden dan de laatste foto's die ik zag. @Furioso: Gefeliciteerd met de 4e plaats! @Just_Sanne: Mooi hoofdje heeft Beli!
Nombrado is zéker knap Wat heeft Modesta een leuk setje op die foto! Staat haar goed! Fijn dat jullie weer aan de slag kunnen gaan RebeccaC, hij heeft een knap koppie! Toont nog erg puppy, hoe oud is hij? Furia blijft gewoon een sprookje
Afgelopen zaterdag ook weer bij mijn kanjer geweest. Ze gaat steeds een beetje beter Lieve Beli
Knappe Beli! Mooie foto van Furia ook, knappe schone. Rebecca, ook wat een plaatje!
BabFer
Geplaatst: 19-08-13 17:00
Beli vind ik super, zeer apart. Furia, het sprookjespaard. Hij is wauw. Zeer leuke foto's in jullie topic trouwens.
@ JustSannee: hij is net 8 en was niet doorgereden toen ik hem enkele maanden geleden kocht. Dus nooit in het werk gezeten en mist dus bespiering. Hij is niet groot qua stokmaat en zijn korte voorpluk toont hem extra puppy. Helaas groeit die maar niet bij. Gelukkig heeft hij zijn bouw als hengst wel behouden. Ondertussen opnieuw de training moeten staken. Zadel in herstelling en nu wachtend op een Zaldi San Jorge, want ik vind ons oude zadel niet goed genoeg passen voor zijn korte rug.
En dus houden we ons nu bezig met vrijheidsdressuur.
Hier lekker stoer:
En hier terug puppy met zijn kleine hoofd en korte voorpluk.
Van een andere hoek:
Denkt wel nog steeds dat hij hengst is
nombrado
Geplaatst: 19-08-13 17:44
wat een mooi oog!
Marleen_vA
Geplaatst: 19-08-13 18:31
Gister wedstrijd gehad met mijn prachtige kruising fries. We hebben weer 2 winstpunten binnen gehaald Hij begint behoorlijk wat body te krijgen
PrizTwir
Geplaatst: 19-08-13 19:03
Leuke en mooie paardjes weer!
Ik kreeg vandaag een telefoontje dat we cambalache donderdag nog niet kunnen halen. De 'vorige' eigenaar heeft even bij cambalache aan zijn zak gevoeld. En het was nog wat hard en een heeeel klein beetje vocht. Dus hij gaat het land weer op en dan elke dag word er even naar zijn zakie gekeken haha. En als het dan goed is word hij gelongeerd en dan kijken als het goed blijft. Echt even een baal moment, want ik had graag in de laatste dagen van mijn vakantie even aan de slag gewild. Maaaar nog even geduld, het moet ook goed zijn!
furioso
Geplaatst: 19-08-13 20:35
Mooie Nombrado
Mo gaat goed
Knappe Furia
Schattige Beli
Stoere nephengst van Rebecca hihih leuk de jambette
Proficiat Marleen Hij is echt leuk ^^
Vandaag met Furioso naar vriendinnen gegaan en de paardjes laten spelen De 2 heren vonden dat ze allebei nog (fake) hengst genoeg waren om de ladies te imponeren Filmpje 1: http://youtu.be/Bhull7GUaf0
Het spring filmpje vind ik echt te grappig xD het is een vriendin dat erop zit Fur had nog energie genoeg en ja (het was met mijn dressuurzadel en lange beugels dus dit resultaat )
Amable
Geplaatst: 20-08-13 08:34
Nombrado blijft een gaaf paard!
Fijn plaatje Jolijn! Super ook dat je weer wat aan "echt" rijden toe komt
Met recht een kanjer Rebecca
Furia blijft zo'n prachtig dier Madelief, een echt barok paard met een prachtig hoofd! Vind de andere rijplaatjes in je topic overigens nog veel mooier dan deze
Dit snoetje trekt Kazan als hij iets van me wil hebben
BabFer
Geplaatst: 20-08-13 11:36
@Marleen VA: Zeer mooi paard die kruising fries. Hij heeft inderdaad al mooi body. Ik hoop dat de mijne tegen volgend jaar ook wat gespierder zal zijn. @Furioso: leuke filmpjes. 2 ruinen en merries, dat is inderdaad vechten en imponeren. Gelukkig bleef het nog onschuldig. De mijne moet ver van merries blijven of hij vecht met alles wat beweegt en gaat zijn ding proberen te doen. @Amable: daar heb je je mooie paarden weer! Ik vind ze beiden super! Die valk ben ik helemaal verliefd op. @Paintedblack: schitterende snoet van Kazan.
Hahha was me nog niet opgevallen Maar hij is wel heel stoer op die foto
2005
Geplaatst: 20-08-13 13:42
Wat veel mooie foto's! Nombrado en Furia vind ik prachtpaarden! Llevado is trouwens ook mooi, die kleur, die zwarte benen, wowie! Mo gaat ook goed. Vind het nog steeds respect dat je alweer rijdt én het hartstikke goed gaat!
Heb mijn paard ook eens op de foto gezet. Dan krijg je eerst dit:
En dan dit:
Cath
Geplaatst: 21-08-13 10:42
@Jolijn: Wat een mooi ontspannen plaatje! Ik ga zo even in je topic kijken. e@Rebecca: Echt een prachtig dier heb je! Hij zit ondanks hij weinig heeft gedaan al heel mooi in zijn bespiering! @Madelief: Furia is echt een beauty. Prachtige foto's in je topic!! @Just_Sanne: Wat fijn dat het beter gaat met je knappe dame! @Marleen: Gefeliciteerd met je punten! Echt een gave kruising. @Furioso: Super leuke filmpjes van furioso! Die eerste is echt geweldig! @Amable: Mooie foto's van je knapperds!! @PB: Wat een heerlijk hoofdje trekt hij daar. @2005: Haha die eerste foto. Die 2e foto is mooi! Gaaf is dat die blackfoto's!