My_Chimanga schreef:Waarom het zo letterlijk nemen, de foto's om de paarden waar het over ging zijn verwijderd, als de andere foto's er nog staan is het toch niet voor die persoon bedoeld? Plaats gewoon, als er een probleem mee is zullen we het wel te horen krijgen! Maar de kruising die toen geplaatst was 'zag er barok uit'... en had dus totaal geen barok bloed, das wat anders dan een kruising met Lusitano hoor! Daar zit het bloed namelijk wel in

Aan de hand van deze quote, zal ik nog even voor wat duidelijk zorgen.
Moderatoropmerking:
De [FOTO]verzameltopics op een rassensub zijn eigenlijk specifiek bedoeld voor hét ras, in dit geval dus een Barok/Klassiek ras. Voor de overige rassen/kruisingen is er het RPA-[FOTO]-verzameltopic.
Als we gaan modereren op alleen maar foto's van rassen, dan moeten we vaak streng zijn en foto's verwijderen. Dat is niet wat we willen op Bokt. We willen dat Bokt er voor de gebruikers is, en dat mensen het fijn en gezellig hebben op Bokt. Door simpelweg alle foto's van niet raszuivere paarden te verwijderen, wordt Bokt voor die mensen geen fijne plek, en het is voor ons niet te controleren welk paard raszuiver is en welke niet. Aan de andere kant is het niet de bedoeling dat er allerlei dusdanige kruisingen in een rassensub geplaatst worden dat er nauwelijks iets van het ras overblijft. We proberen een middenweg te zoeken. Ja, een rassensub-[FOTO]topic, daar horen foto's van de rassen in. Maar we willen ook ruimte bieden voor kruisingen, echter vinden we wel dat we moeten verwijzen naar het topic waar éigenlijk die foto's geplaatst moeten worden. En zoals ik in de vorige mod-opmerking had genoemd, we doen echt niet moeilijk over de kruisingen die geplaatst worden, mits er maar minimaal 't ras in zichtbaar is, en het topic niet overladen wordt met kruisingen.
Mochten hier nog vragen over zijn, dan verzoek ik jullie contact op te nemen via PB met mij, of mijn collega-moderator Chevax, zodat het topic hier weer verder kan gaan met foto's.