Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik ga lekker naar huis
. Ik moest die van mijn nicht echt niet in de slaapkamer hebben. Want midden in de nacht sprongen ze leuk vanaf de kledingkast op het bed, resultaat ik wakker... Om vervolgens even te komen kijken wie daar nu precies in bed ligt, ik weer wakker... Dan ga je midden in de nacht ook nog even de ondergoedla van je baas opentrekken en daar alles uit halen, toen was ik weer wakker
. En toen was ik er klaar mee en mochten ze de slaapkamer verlaten
.
. Vandaag weer een dagje rustig aan doen, eventjes longeren en dan gaan we vrijdag maar weer gewoon aan het werk
.
. Om 5 uur, dat is echt geen christelijke tijd haha! Fijn dat Xantha weer zo goed in dr velletje zit.
. Die heeft liefst ook vaak het koppie hoog/normaal.. Ik ga ook eens bellen om te laten masseren oid, kan die denk ik ook wel gebruiken
. Ben benieuwd of PI weer lekker gaat vandaag.
. Chico schrikt nog steeds af en toe van zn eigen schaduw haha
. Maarja, gelukkig hebben ze ook zo hun betere tijden.. Alles nog goed op t werk en met kindlief?
. Dan kan ze het misschien zelf ook beter onder controle houden..
. Je zwarte man is knahaap!
. Wauw.. ben echt niet jaloers
. Ik hou ervan! Besef nu alleen wel des te meer (ook door de mooie foto's van hier) dat ik het buitenrijden wel heeeeeeeel erg mis. Van een recreatiegebied naast de deur, strand en duinen naast de deur en volop vriendinnen die meegingen naar niks.... Blegh. Ik wil ook buitenrijden.. Maarja, wordt wachten tot 1 mei, dan mogen we weer naar de veluwe! Xantha schreef:Met de poesies gaat het ook goed, ze slapen nu gezellig bij ons op bed.
Wel jammer dat Fabio elke ochtend rond 5!! uur een half uurtje loopt te mauwen.
Hopelijk gaat hij daar wel mee stoppen
BrankaZ schreef:Xantha schreef:Met de poesies gaat het ook goed, ze slapen nu gezellig bij ons op bed.
Wel jammer dat Fabio elke ochtend rond 5!! uur een half uurtje loopt te mauwen.
Hopelijk gaat hij daar wel mee stoppen
Bekijk het positief: komend weekend gaat de zomertijd in en dan mauwt hij van half 6 tot 6. Klinkt ineens een stuk minder vroeg![]()
![]()

.

)
Ik lees net dat je plannetje met de 2 katten is gelukt!
. Lijkt precies om mama zo ook haha.